Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahaha:D

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kipjes, hoe is het nu meis? Wat spannend, keep my fingers crossed!!! :)

Ah, en Elif, al 16 weken: gefeliciteerd! Wat lijkt mij dat bijzonder, om het babytje te voelen..!

Dreamer; bijna jullie echo! Spannendddd!!!

Loutje, ik hoop zo voor je dat je snel doorkan. Wat heb jij een heftige tijd doorgemaakt. Je zit echt in een achtbaan van emoties lijkt mij; van vreugde naar verdriet, van optimisme naar pessimisme. Heel veel sterkte en jullie tijd gaat komen.

Wendy en Moontje; Vermoeiend he, dat wachten en die onzekerheid. Opzich heb ik redelijk wat afleiding omdat ik volgende maand ga trouwen maar er worden nu allemaal verassingen om mij heen georganiseerd en dat zij nu juist de dingen die ik niet hebben kan, suf he:) Ik heb het gevoel geen enkele controle over mijn leven te hebben, en ik word daar zó rusteloos van pfff..

Ik ga maar weer proberen mijn gedachtes af te leiden en te werken!

xxx

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @elif, wat goed meid!!!! gefeliciteerd!

@loutje, hoest met jou meis?

@amy, het is inderdaad zo onzeker allemaal, kan ik ook niet goed tegen. Ik ben vrij perfectionistisch van mezelf en wil alles in handen houden. helaas kan dat niet altijd :(
    nog 16 dagen wachten.......... weer een kruisje erbij op de kalender.... ( uitslag 2de zaadtest)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meiden,
    idd met de situatie waar jullie inzitten en wij in zaten, kun je niks in handen nemen.
    We hebben er niks over te zeggen helaas:(
    Hopelijk loopt het allemaal los, op welke manier dan ook ;)

Harstikke bedankt voor de lieve felicitaties.
    Wie had dat verwacht de jaren hiervoor.
    maar weten jullie lieve meiden we komen hier allemaal echt waar!!!

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey allemaal.
    nou vandaag eindelijk me iui-d gehad!!!
    nou 2 weekjes wachten.

maar wat een drama op de weg zeg. ik las het gisteren en wij zo nou we gaan via munster nou we hebben het geweten hoor.
    toen we de autobaan opwilden naar munster kon dat al niet opgebroken eindelijk na omrijden zaten we op die weg toen ging het redelijk naar dd toe met 2 uur daar en dat reed je ook via die kant. nou toen nog terug kwamen we 2 dingen tegen wat omleiding was en de tom tom gaf de wegen aan waar we niet op konden komen (wat als brug over ons heen lag)
    moesten we een afslag nemen namen we die was het niet goed en reden we ineens weer duitsland in wij nog meer in de stress.
    toen maar op de weg gedraaid we wisten het niet meer toen kwamen we ineens wel weer op de goeie weg uit(beetje raar maargoed)
    uiteindelijk de terug weg 2 uur en 40 min over gedaan:(

heey elif wat mooi zeg 16 weken alweer!!! wat gaat dat hard zeg.

en loutje wanneer heb je ook alweer de echo of alles schoon is??? vrijdag??

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Girl, ik heb ook al gereageerd in het DD topic. Wij hebben idd vrijdag de echo, om half 12.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hoe gaat het eigenlijk met bailey d'r zwangerschap????

en amy heb je al uitslagen binnen???

elif hoe gaat het met jou?? vrijdag had jij een echo??
    spannend!!!!

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @moosje, ja klopt mijn testen waren met 3 weken en 3 dagen al erg duidelijk.
    Jazeker ik kom de echo meteen showen hier :D

@amy en wendy, hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie. Die onzekerheid is slopend :(

@kipjes hoe gaat het meissie?? Nog niet stiekem getest?? Duim duim duim!

@loutje hoe gaat het met jullie?

@dreamer hoe was de echo??

@girl ik ga heel hard duimen voor jullie dat deze ronde slaagt

@all, hier alles nog prima vandaag een paar nieuwe schirtjes gekocht waar ik een hele tijd mee vooruit kan. De mode van nu lange tops die lekker meerekken is ideaal, want mij buik is echt flink opgezet vooral in de avond. Broeken zitten ook niet lekker meer, alleen lage heupbroeken zitten nog goed.
    Voel me echt supergoed, misselijkheid heel soms.

XXX Liefs

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girl, hoe is het met jou dan? Weer op het wachtbankje hè, wat moeten wij toch n geduld hebben hè, zucht...

Hier gaat tie, nog steeds geen uitslag, vrijdag ga ik bellen en dan ga ik t neerleggen bij de gyn van nijmegen, iemand moet de boel coördineren!

Idd, hoe is het met de zwangere bailey?

Fijne avond! X

10. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah je had gereageerd toen ik aan t tikken was;)wat goed te lezen dat je je goed voelt! Geniet ervan meid jullie hebben het zo verdient! X

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    OOoh ik vergeet de helft ;)
    We hebben gisteren en vandaag de opa's en oma's op de hoogte gebracht! Ze waren allemaal helemaal in tranen echt heel mooi om te vertellen, iedereen heeft ook zo met ons meegeleefd.

Nu wordt het wel steeds echter, toch is het nog zo onwerkelijk haha dat die echo maar snel opschiet :D

O ja heb me maandag aangemeld voor MvM maar nog niks gehoord.

Sorry meiden als ik iemand vergeet maar ben een grote zeef ;)
    XXX Liefs

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je bailey!!!!

fijn dat het goed met je gaat!!! dus je bent lekker aan het shoppen voor nieuwe kleren:)

@amy met mij gaat het goed. inderdaad weer op het wachtbankje. ja wat een geduld moet je hebben echt erg die 2 weekjes normaal gaan ze snel en nu met wachten duren ze altijd erg lang.

hoe lang geleden heb je chromosomen onderzoek gehad??? duurt altijd 3 maand voordat je van die de uitslag hebt.

dus je gaat volgende maand trouwen?? leuk zeg!!!! moet je erg van genieten van die dag want hij is zo voorbij! en verder alles al geregeld en klaar voor de bruiloft?

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl, ohh spannend! Ik duim voor je meissie!!

@bailey, wat fijn dat het goed gaat! Wat goed helpt tegen misselijkheid is vanille vla ( hoor ik altijd van mijn moeder haha) Ja je buik zal nu wel groeien, heerlijk zeg!!

@amy nogsteeds geen uitslag? Wanneer is er geprikt?? Ik zal het idd bij de gyn neerleggen! Bij ons heeft de uitslag 4 weken op zich laten wachten..... ( in arnhem maar is ook in nijmegen onderzocht)

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,

Even een ego berichtje ,
    Heb v anmorgen getest en was negatief. Daarna bruinverlies dus deze ronde is weer mislukt :(

Ben erg verdrietig nu , dus kom later wel even mijn banner aanpassen enzo

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee kipjes:(
    Pffffff wat erg om te lezen, kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent:(
    Ik wil je een hele dikke digi knuffel geven.
    Het word toch eens tijd
    xxxx

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Kipjes, wat ontzettend klote meid!! Dikke knuffel!

Ik heb net toch nog even een kruidvattestje gehaald, even kijken of ie al lichter is. Het streepje is nog wel heel licht maar toch nog goed te zien met het blote oog... hopelijk is er toch niets achtergebleven... nou ja, we zien het morgen wel.

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    neeee kipjes :( dikke knuffel!!!! Ik denk aan je meissie!

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach nee toch Kipjes, wat moet ik zeggen; een hele dikke knuffel meid; het moet uiteindelijk goedkomen maar daar heb je nu even helemaal niks aan: heel veel sterkte!!!!

Loutje, ik hoop dat jij heel snel weer verder kan en vooruit kan kijken; al zal de afgelopen maand er emotioneel bij je ingehakt hebben.

Wendy en Kipjes; 19 mei is alles binnengekomen bij het erasmus MC; de uitslag zou dus nu zo onderhand wel eens bekend moeten zijn. Het is alleen zo frustrerend dat werkelijkwaar niemand zich verantwoordelijk voelt om het op te vragen. En, ondanks dat ik zelf in de zorgsector werk merk ik dat je als client heel weinig te zeggen hebt:(

Girl, ik ga inderdaad halverwege september trouwen! We houden het lekker informeel, we gaan eerst naar het stadhuis; daarna een buffet bij ons in de tuin en dan een klein feestje in de kroeg, iedereen moet rollend naar buiten;) Ik hoop dus snel die uitslag te krijgen want dan kan ik de MMM heel even afsluiten en genieten van de bruiloft!

Hoe is het nu met jou girl, ik kan mij voorstellen dat je op ieder signaal van je lichaam let maar het zegt nog zo weinig he...

Fijne dag meiden en voor kipjes nogmaals een hele dikke knuffel!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @amy, als ik jou was zou ik gewoon eens bellen en om de uitslag EISEN omdat je dan verder kan..... ( als je dat niet al gedaan hebt..) Het lijkt mij ook dat die nu wel binnen is!! en inderdaad je bent in het ziekenhuis gewoon een nummertje....

20. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, nee meissie toch! Wat kl*te voor jullie! Hele dikke knuffel ook van Baileyman!

@girl, ja moest al een tijdje nieuwe kleren eigenlijk maar dacht ik wacht er nog even mee. In deze kleren kan ik nog even groeien.

@wendy bedankt voor de tip, hopelijk heb ik het niet nodig.
    Ja mijn darmen zijn flink omhoog aan het kruipen en na het eten heb ik al een lekker buikje haha. Duim voor jullie meis

XXX Liefs

Deel Deze Pagina