Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey dank je wendy!!! jij moet wachten tot 25 augustus dat ze weer een zaadtest doen??? hopelijk komt er een positieve uitslag uit.

kipjes he bah wat kl*te zeg dat het mislukt is. snap heel goed dat je erg verdrietig bent dat komt zeker doordat er al een paar mislukt zijn (had ik ook steeds erger) een hele dikke knuffel meid!!!!

amy nou dan zal de uitslag er wel zijn denk ik. gewoon heen bellen dat je het wil hebben. dan zit je niet gestresst te wachten en kun je snel van je bruiloft genieten en klinkt erg gezellig!!!!!

ik voel me goed en als ik wat ga voelen ga ik er niet meer opletten want heb al meerdere maanden wat gevoeld en mocht het ook niet zo zijn en heb ook al een maand bijna niks gehad en die maand was het ook niks helaas. dus ik wacht gewoon af.

bailey nou gelukkig kun je dan weer ff verder met je kleren. kun je al beginnen met leuke dingen bekijken voor de babykamer of ga je kijken als je de eerste echo gehad hebt.

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @girl, ja nu lekker winkelen. Vooral shirtjes met korte mouwen ivm werken, zomer en winter het is altijd warm in een verpleeghuis ;)
    En net een Flexibelt besteld om mijn broeken nog een tijdje aan te kunnen, ben benieuwd of het werk. Maar ja €15,- voor 3 van die tussenstukjes valt erg mee.

Lieve meiden ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. Wij duimen heel hard voor jullie!

Dikke knuffel XXXX Liefs

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ All,

Bedankt voor de lieve reacties, doet me goed !
    Ik lees later helemaal bij, jullie gaan zo hard dat ik het niet kan bijhouden hihi ;)

Ik ga morgen weer bellen naar het UZ , om mijn menstruatie door te geven. Denk erover om een HSG te vragen voor de volgende poging. Wat denken jullie ?

Dikke knufff

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, ik zou het vragen meis. Dan weet je zeker dat alles goede doorgang heeft,en het vehoogd de kans op een zwangerschap.
    Hebben ze met jullie niet afgesproken om na 3 pogingen een gesprek te plannen met de verdere aanpak??

Nogmaals dikke knuf van ons

XXX Liefs

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,

*neemt dikke knuf van bailey in ontvangst* ;)

Ze hebben bij ons aangegeven dat er na 6 keer een gesprek plaatsvindt. Maar ik ga nu toch gewoon vragen om een HSG.. En als ze moeilijk doen dan vraag ik wel een telefonisch consult aan met de arts.

Heb even gegoogled, maar ziet er wel handig uit die Flexibelt ! Ideaal toch , kun je langer je broeken aan :D
    Je buik begint ook al wat op te zetten las ik, dus gaat de goede kant op ..:)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey lieverd,
    weet niet hoeveel je nog vloeit.
    Maar maak je niet direct druk dat iets blijft zitten, die horrorverhalen heb ik ook gelezen maar dat is niet nodig.
    je lichaam pakt zijn tijd die ervoor nodig is;)
    En kan best zijn dat er morgen nog wat zit evt.
    Hcg het laagste hcg duurt het langste voor het eruit is.

Ik wens je veel succes morgen!
    xxx

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey bailey. dat lijkt me best handig jah dan hoef je de eerste tijd ff geen broeken te kopen scheelt weer.

en loutje succes morgen he hoop voor je dat alles weer goed is.
    ook elif succes morgen met de echo. zal erg leuk zijn dat je je beebje weer kunt zien:)
    en ook dreamer succes morgen met de echo. hopelijk krijg je meer duidelijkheid. en zie je je beebje weer:)

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dreamer en Elif, hoe waren de echo's lieve schatten?

@ Hier: Alles zag er goed schoon uit, geen curretage dus. Maar pffff, het was toch wel heel confronterend!!! Het verlangen naar een kindje is met deze miskraam alleen nog maar groter geworden... ik heb wel het idee dat ik steeds sterker wordt, maar ik wordt toch ook elke keer weer even met de neus op de feiten gedrukt....

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje het verlangen dat groter word, herken ik heel erg.
    Ik had dat toen ook ,en toen zeiden ook mensen als bij jou wat ben je sterk nee dat is gewoon het verlangen!!

Goed dat alles schoon was, maar anders had je toch niet te snel op een curretage moeten overgaan lieverd.

Hier tot 20 uur wachten.

Dreamer??
    xxx

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje wat fijn dat alles schoon is. hopelijk kun je nu weer snel verder met een volgende poging.

elif hoe was jou echo?? al iets bekend??? of krijg je die pas om 20.00??
    op dreamer wachten we ook nog op de uitslag!!!

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @loutje mooi dat alles schoon is, hopelijk kunnen jullie snel verder lieverd. Dikke knuffel.

@kipjes heb je gebeld naar Gent? Wat zeiden ze?? Ja mijn buik is al aardig opgezet, vorige week alleen in de avond maar nu eigenlijk de hele dag :D

@elif hoe was de echo???

@dreamer hoe was het vandaag???

@all, hier vandaag het gevoel alsof ik de marathon 3 keer heb gelopen. Gisteren een spooktocht bij mijn ouders op de camping gehad, was een aardig stukje lopen. Alles goed gegaan maar vandaag echt helemaal op, ben vanmiddag zelfs terug naar bed gegaan.

Van de week nog een cadeautje van Baileyman gekregen, een negen maanden boek echt super leuk!

XXX Liefs

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hey bailey wat leuk dat je buik nu opzet:)
    dan ga je inderdaad toch lekker ff slapen s'middags.

wat lief baileyman een cadeautje voor je meenam.

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,

Ik ga ze morgen bellen. ..mijn menstruatie is nog steeds niet echt doorgezet dus vandaar dat ik vandaag nog niet heb gebeld.

Wat superlief van baileyman !!! :D

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @loutje,
    Wat fijn dat alles goed was meid !! Dikke knuffel

@ elif / dreamer
    Hoe was jullie echo ?

@ girl:
    Ik duim voor je !!

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik hoop dat ze goed met jullie mee denken! Misschien komen we elkaar de volgende keer wel tegen, moet over ruim 2 weken voor de echo.

@Girl, sorry als ik het al gevraagd heb maar hebben ze bij jou onderzoek gedaan zoals: echo, HSG??

Ben zo benieuwd naar Elif en Dreamer!

XXXX Liefs

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hey bailey.

heb in het begin toen we met alle onderzoeken bezig waren wel een echo gehad of alles er goed uitzag. heb geen hsg gehad.

ben wel benieuwd wat ze tegen jou zeggen kipjes.
    dank je he hopelijk lukt het nu.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb alles gelezen, maar heb niks onthouden.
    Ben zo ontzettend moe!
    Ben al 2 dagen van sochtends vroeg tot savonds laat aan het rennen.

Maar de echo woensdag was goed, al zag ik er niks in.
    Zag zelfs het hartje niet en de gyn zei, ja, hij zit er wel hoor!
    Maar ze wilde hem niet aanwijzen :(

Vandaag echo in de kliniek gehad, wel 5-10 minuten.
    En ik heb onze baby gezien :D
    Eindelijk!
    Heb een hoofdje, lichaam, beentjes, armpjes, hartje en zelfs de hersenen gezien!
    En ze was goed aan het bewegen haha.

Woensdag was de beeb 31 mm en vandaag 34-35 mm.
    Dit komt overeen met 10 weken en 2 dagen, dus 5 dagen korter!
    Ik maakte me daar best zorgen over, maar ben vandaag eindelijk gerust gesteld.
    De beeb is qua ontwikkeling namelijk wél 11 weken!
    Alleen qua groei dus niet.
    En dat komt doordat de beeb 4-5 dagen later als verwacht is ingenesteld.
    Dat ik toch zulke vroege posi testen had is doordat ik erg snel HCG aanmaak.
    Vandaar ook zoveel klachten al zo vroeg.

Ook doe ik sinds gisteren mee aan MvM.
    Had 4 flessen tot maandag, maar had er gisteren in 4 uur tijd al 1 vol :)

En vandaag hebben we ons grote geheim aan mn ouders verteld :D
    Geweldig die reactie!
    Ze zijn superblij en heel trots.
    Had geen mooiere reactie durven dromen.

Zo, dat was een hele lange ego.
    Maar dan zijn jullie weer even up to date.
    Zal volgende week even rustig proberen te reageren op jullie berichtjes.
    Weet iig dat ik meelees en meeleef met iedereen.

Dikke knuffel!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geweldig Dreamer ben zo blij voor jullie!!!

Hier ook heel goed nieuws , het gaat prima met hem!
    Het is nog steeds een jongen ja:D
    Met 100% zekerheid hihi.
    Hij beweegt zoveel Masha'Allah!
    Zo schattig om te zien.
    hij is wel nog erg mager ( wat logisch is ;)) maar wel erg grappig om te zien hahahha.
    We hebben alles kunnen zijn, zijn 2 hartkamertjes, zijn ribbetjes, zijn maagje alles zag er perfect uit.
    Al een beetje geruststelling voor de 20 weken echo 7 september:D
    Bedankt voor de lieve vragen van iedereen naar Dreamer en mij
    xxx

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Wat fijn meiden dat jullie zulke mooie echo's hebben gehad gister ! Ben blij voor jullie ! :D

Je zult je wel opgelucht voelen dreamer nu je het verteld hebt ? Echt fijn dat ze zo goed reageerden .

Dikke knuf voor jullie .

@ all,
    Net even met uz gent gebeld en menstruatie doorgegeven. Helaas kunnen we deze ronde nog niet voor een hsg . .we moeten even om akkoord vragen aan de arts. Dus dat kunnen we bij de volgende iui doen. ( Hopelijk zal het niet nodig zijn ;) )

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes ik hoop het zoooooooooo dat het dan niet meer nodig is!!!
    Echt waar:D

Deel Deze Pagina