ik heb vanmorgen naar zwolle gebeld of hun alvast een verwijsbrief kunnen schrijven voor nijmegen want anders moeten we na de bloeduitslagen weer 16 weken wachten op een intake en nu al 8 weken en dan vanaf september weer 16 weken,maar ze gaan nu een verwijsbrief schrijven en zo komen wij nu al op de wachtlijst te staan en duurt het vanaf nu zo n 16 weken dus scheelt weer 8 weken wachten moest wel even nijmegen bellen of dat kon en dat vonden ze prima dus nu sturen ze uit nijmegen de inschrijfformulieren op heb ook aan de mevr aan de telefoon gevraagd naar de waardes enz zei kon er niet veel over zeggen zei ze, alleen dat de uroloog gaat kijken naar de balletjes en de waardes en dat hij dan gaat beslissen heb ook even aan de assistente in zwolle gevraagd of ze me de waardes ook even precies door wilde geven,maar dat mocht zij niet en kon ik een telefonische afspraak krijgen met de gyn voor over 2 weken ,pfff 2 weken wachten voor allleen maar de waardes door te geven konden jullie ze wel zo opvragen???
@Elif nee dat weet ik ook wel,maar er lezen wel meer mee he dus wilde het even duidelijk zeggen en idd hier ook veel respect voor mijn vriend,al is het bij jullie toch weer even iets anders door de cultuur van je man,je mag met recht trots op hem zijn!! en ik heb me in het begin best wel eens bang gemaakt over hoe mijn vriend zou reageren op de kleine zodra hij geboren werd en zou hij me niet in de steek laten omdat hij toch spijt van de keuze had enz maar nou echt zo n goede vader als hem heb ik nog nooit gezien hij was vanaf de 1e seconde verliefd op onze zoon en nu nog we hebben het er heel af en toe nog wel eens over,maar eigenlijk sta je er nu niet m,eer zo bij stil en is het gewoon ons kindje
Wat geweldig om te horen dat hij zo'n geweldige vader is!!!!! Ik bedoelde het ook niet verkeerde lieve meid maar snap dat je het wil benadrukken xxx
En Dreamer je banner staat op 12 weken, die houden we gewoon aan Want je uitgerekende datum is toch op 3 maart blijven staan Proficiat!!!
@amy ja dat klopt maar hij heeft meerdere oorzaken he. @egbimi nee wij konden ook geen tese en als het wel kon wou mijn man niet weer een operatie en daar stond ik achter en hij stond achter kid dus. op een gegegeven moment praat je er gewoon makkelijker over en daarom heb je het er niet minder moelijk om je moet tenslotte wel verder en als je verder gaat met kid dan kijk je ernaar uit. en hopelijk kunnen jullie wel een tese!!! ook hopelijk voor jou amy!!!
Ja zowel de kliniek als de gyn hebben gezegd dat de uitgerekende datum 3 maart blijft! Dus theoretisch vandaag 12 weken Maar voelt een beetje raar, omdat de beeb op de echo pas 11+2 is dan. Hoe dan ook, het 2e trimester komt er nu heel snel aan! @Egbimi: ze mogen idd geen waardes door de telefoon geven (assistentes) heel irritant! Wel goed dat je je alvast op de lijst hebt laten zetten! En met de tijd ga je er makkelijker over praten, dat heeft iedereen hier. Met de tijd veranderen je gevoelens erover ook, je kan het een plaatsje geven. Ehhhm, weet niet meer wat ik wilde zeggen verder haha. Hebben we al testers? Liefs!
@dreamer wow het 2e trimester wat gaat het toch hard! Hoe is het met de misselijkheid? @girl hoe gaat het meis? Al stiekem getest? @egbimi wat goed dat jullie nu op de wachtlijst staan, scheelt toch weer 8 weken. Wij gaan er ook makkelijker mee om, baileyman heeft het in de loop der jaren voor zichzelf geaccepteerd. Ik heb de onderzoeken niet meegemaakt en weet vanaf het begin van ons samen zijn dat hij SCOS heeft. Dit maakt het denk ik voor ons beide makkelijker, natuurlijk was het een klap. Maar we wisten wel meteen waar we aan toe waren en konden gaan kijken hoe nu verder om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. XXX Liefs
hey bailey. gaat goed voel wel wat dingetjes maar nog niet getest. maar aan de kwaaltjes heb ik helaas niks elke maand nog gehad dus... afwachten maar.
hallo meiden. heb vanochtend helaas weer nega getest. is nog te vroeg weet ik maar heb er niet echt veel hoop meer voor deze maand. bailey spannend zeg hopelijk is alles goed met jullie beebje.
waarschijnlijk wil ik is aan s gaan vragen of een hsg nut heeft en waarschijnlijk als het nu echt mislukt is een maand wachten want heb nog een bruiloft en net rond me eisprong en ff een maandje rust en geen stress
Jeetje Girl, kan me voorstellen dat je geen hoop meer hebt. Ik hoop dat je een late posi tester bent en toch lekker zwanger bent! @All: wij hebben vandaag een doptone gehad en daarmee het hartje gehoord Wat is dat gaaf zeg! Ben helemaal gerust gesteld. Liefs Dreamer
Girl, het kan toch niet waar zijn!!! Ik blijf toch nog wel hoop houden hoor! *knuffel* Dreamer, wat super dat jullie nu zelf het hartje kunnen horen! Ik zou geloof ik elke dag met dat ding in de weer zijn! hahahaha
Girl dat heb je idd wel eens nodig maar jij hebt hem echt verdient charm Net als lieve loutje laatst met de mk Maar nu duimen hier 2 man heeeeeeeeeeeel hard Dreamer wat lief heh!!!