@elif ja echt spannend! Ben zo benieuwd! Gisteren trouwens nog een heel lief cadeautje van Baileyman gehad, een yin yang bola echt heel mooi! Moet alleen nog een tijdje wachten met omdoen. Hopelijk alles goed met dreamer XXX Liefs
Leuk Bailey wat lief zeg!! Ik ben morgen jarig ( word 28 ) maar manlief is niet zo koperig uit zijn eigen. Is echt de cultuur hihihi. Maar ik ga morgen wel met hem een klamboe halen en een dekentje bij babydump. Heb mijn doptone teruggebracht dus halen we dat We gaan wel lekker uiteten alvast vanavond
hihi samen kopen is ook leuk Mooie klamboe fris kleurtje! Goed zo dat rotding terug gebracht, morgen lekker een goede kopen. En heel veel plezier met het uit eten en natuurlijk alvast van harte met je verjaardag XXX Liefs
Dank je wel lieve meid Ik ga geen doptone meer kopen, ik maak me er meer ongerust door. En de kleine laat me nu al dagelijks voelen hier ben ik Dus dan lekker voor de kamer de laatste dingetjes kopen. Vind het lime ook leuk bij de felle kleur blauw op een muur. En de rest van aankledingen zijn ook lime dus dat past goed samen dan Zijn jullie stiekem al over namen aan het denken eigenlijk
O sorry had het verkeerd gelezen haha. Ipv de doptone nu mooie dingen voor het kamertje Wij gaan ook voor lime met antraciet en zilver, wij willen het geslacht niet weten vandaar deze neutrale kleuren. Ja namen zijn we al druk over bezig, stond een tijdje terug al een beetje vast maar nu twijfel ik tussen 2 namen voor een meisje. Haha nou Baileyman leest even mee en zegt dat hij twijfelt over de jongensnaam hahaha. Nou ja komt vast wel goed XXX Liefs
Bailey en Bailey man, Wij hebben dat ook vaker hoor nog de twijfel. Maar als ik me indenk oke we nemen een andere naam, zeg ik toch tegen elifman, zullen we toch maar die doen ( onze naam) want die is zo mooi Wat spannend dat jullie het niet willen weten. Ik was veel te ongeduldig hihihih
hey @elif wat fijn dat het zo goed met je gaat!!!! ja klein ze dan nog he als ze zo vroeg geboren zijn. zielig is dat en voor de ouders natuurlijk ook want die kunnen de kleine nog niet mee naar huis nemen. @amy dank je meid!! ja ik hoop het ook meid. het is heel gemeen voor veel mensen helaas maar jij moet gewoon blijven schijven hier. jij hebt gelukkig nog een kans met icsi. en dat komt helemaal goed met jullie!!!! @bailey dank je meid!!! ja ik hoop ook dat het met de 5de of 6de gaat lukken!!! elke keer weer zo'n terleurstelling. @ik lees dat dreamer een nekplooimeting heeft gehad?? dan duurt het wel erg lang voor ze hier komt schrijven!!!! hopelijk goed nieuws
Hier ben ik dames! Kon gisteren niet online komen door het weer. @Wendy: ach jee lieverd De uitslag die je niet wilt horen, maar toch verwacht. Je zal er nu idd elke minuut mee bezig zijn, maar dat wordt minder, echt waar. Ik heb het ook heel erg moeilijk gehad met alles en heb echt wel ruim een half jaar nodig gehad om alles een plekje te geven. Zal dichterbij een jaar komen (vanaf het moment dat we besloten hadden om voor KID te gaan dan) Het is ook niet niks! Maar echt, je zal merken dat als alles straks een plekje heeft, dat je er minder aan denkt. En zelfs op het punt komt waar Elif en ik gekomen zijn, dat je er echt niet meer bij stilstaat dat het kindje niet biologisch van je man is. Je mag mijn filmpje wel gebruiken op je site hoor! @Amy: wat een supergeweldiggoed nieuws zeg Ik denk dat ik maar dokter ga worden haha. Ik heb het je vanaf dag 1 dat je hier schrijft gezegd he. Echt super meis! Enne .. jullie moeten het juist zeggen als jullie het vervelend vinden dat wij hier schrijven! Wij horen eigenlijk in het KID topic he, dus dit is jullie topic! Gewoon blijven schrijven dus. @Girl: ach meis, alweer niet Goed dat jullie een rustronde inlassen. Ik hoop dat je lichaam lekker rust krijgt zodat ronde 5 goed gaat! @All: heb even uit mn hoofd gereageerd, dus sorry als ik iets vergeten ben! De nekplooimeting was goed! We hebben maar een hele kleine kans op een kindje met Down. Beeb was flink aan het bewegen en goed gegroeid. Nu dus maar een afspraak maken voor de geslachtsecho! Liefs Dreamer
Pfffffffffffffff ik maakte me doodongerust!!!! Gelukkig dat het door het weer kwam, maar ikhad echt zoiets jeetje. Wat goed de uitslag zo goed was Nu op naar de geslachtsbepaling Mogen wij dat ook weten xxx
Dreamer, dokter in spe, wat fijn iets van je te horen! En wat geweldig dat de nekplooimeting goed was! Jullie willen weten wat het geslacht wordt begrijp ik? En heb je al namen enz. klaar, of is er ook twijfel zoals ik bij Elif en Bailey lees Lijkt mij zo heerlijk om samen te fantaseren over namen! Elif, gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!!!!!!! Heb je de klamboe al in huis gehaald?! Girl, hoe is het met jou? Ik vind dat je zo reeël schrijft, heel knap meis al kan ik mij voorstellen dat niet alles uit te drukken in tekst. Jullie 5e of 6e keer moet gaan lukken maar ik hoop dat jullie nu eerst even genieten van een maandje geen ziekenhuis en gedoe, heb je leuke plannen? Dankjewel voor jullie lieve reactie meiden Fijn te lezen dat jullie het geen probleem vinden dat ik mee schrijf. Ik ben echt enorm opgelucht, we komen voor behandelingen in aanmerking, er zijn kansen maar ik mag het nu even afsluiten en gewoon vooruitkijken en genieten van de bruiloftsspanningen. Gisteren zat ik dit topic te lezen op het de i-phone van mijn vriend kwam er net een smsje van mijn zus binnen voor mijn vriend over de dag van mijn vrijgezellenfeest (volgende week) en dat hij moest proberen mij thuis te houden die dag hihi, even balen dat ik net dat ding in handen had we hebben besloten de verassing gewoon mee te spelen en het was eerlijk gezegd toch al de dag waarvan ik bijna zeker wist dat het die dag zou zijn! Spannend!!! Fijne dag ladies!
Ooooooooooh Amy ik ben benieuwd dan Wat jammer van een kant dat je het gelezen hebt. Maar goed dat jullie het maar meegespeeld hebben Bedankt voor de felicitaties. Geniet van je bruiloftsgevoel heerlijk En zeker hier blijven xxx
hey hey. @dreamer gelukkig is alles goed!!!! en wat fijn dat de kleine goed gegroeid is!! nu kun je lekker genieten nu alles goed is. nog eventjes en je weet wat het word spannend hoor. @elif van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. maak er maar een gezellige dag van!!! @amy het gaat weer goed met me. het is altijd zo'n klap als het mislukt en nu hoef ik ff een maand geen ovutesten te doen dus gewoon echt ff rust anders ben je er continue mee bezig. ga nu ff lekker een maand leuke dingen dingen heb nog een bruiloft en ook nog een vrijgezellendag en heb nog een leuk personeels feestje met leuke artiesten omdat het bedrijf 35 jaar bestaat dus extra groot feest en daar ga ik lekker feesten!!!! hihi wat leuk is dat he dat je vrijgezellenfeest hebt en dat je niet weet wat!!!!spannend en wordt zeker een leuke dag en dan al heel snel de GROTE dag!!!! @wendy hoe is het met jou??? kun je het allemaal een beetje aan??? je krijgt zo'n klap als je hoort dat er niks gevonden wordt he! maar meid geef het de tijd om het een plek te geven. je zult er over een tijdje een stuk makkelijker over gaan praten. @ loutje hoe is het met jou meid????? toch niet iets ergs?? dat je niet schrijft??? @bailey nog 2 dagen en dan kun je je beebje voor het eerst bewonderen!!!!
Hey meiden, Daar ben ik weer hoor. Zo een ontzettend drukke week gehad deze week! Volgende maand organiseren we weer een modeshow, in de winkel ontzettend druk en ik moest administratie doen enzo, dus ik heb wel lekker meegelezen maar niet echt de puf gehad om iets te typen! Elif, was je jarig???? Nog van harte lieve schat! Even een taartje voor jou: Bekijk bijlage 97697 Girl, misschien wel even goed, een maandje rust! Lekker genieten op de feesten met een lekker drankje erbij! Bailey, morgen de echo!! Wat spannend! Dreamer, wat ontzettend fijn dat de npm goed was. Heb je zelf al een voorgevoel over het geslacht? Hier nog 5 dagen tot testen. Borsten hebben wel weer veel blauwe aderen en m'n tepels zijn groter en donkerder maar ik durf niet teveel te hopen...
hey loutje, altijd fijn dat je van alles te doen hebt in de wachtweken dan gaan ze wat sneller he. nou laten we hopen dat het een goed voorteken is!!!! ja ik ga lekker een drankje doen op me feestjes!! vind het wel fijn dat ik een maand geen iui doe maar ook wel zo van het is best lang een maand maargoed. ik begin gewoon in oktober weer.
Hey meiden , Vond het tijd voor een kleine 2 weekjes mmm- rust dus heb niet meegelezen en meegeschreven. Ik probeer vanavond alles terug te lezen. Vandaag hebben we iui nummer 4 gehad dus we zitten weer op de wachtbank
Ik vond je al rustig kipjes Maar ik duim heel hard voor deze iui Spannend hoor. Verder alles goed?/ xxx