Kipjes, toitoitoi, en sterkte met het wachtbankje, zenuwslopend... Girl, klinkt niet verkeerd alle feestjes die jij in het vooruizicht hebt! Geniet ervan en vooral idd met een lekker drankje, nu mag het weer eventjes! Ik kan mij zo goed indenken dat je er gewoon constant mee bezig bent in je hoofd als je de iui gehad hebt, en idd van tevoren al die ovutesten pfff...het blijft gewoon soms onrechtvaardig dat het zo moet gaan, maar ja, daar koop je ook niks voor Elif, idd wel jammer dat ik nu weet wanneer mijn vrijgezellenfeest is! Baal er wel een beetje van maar ja... ik doe gewoon naar iedereen dat ik van niks weet anders vind ik het ook zo sneu. Het enige wat ik een beetje moeilijk vind is straks totaal overdonderd te reageren hihi, maar ja, gaat lukken! Meiden, geniet nog even van het weekend! xxx
hey hey. kipjes super 4de iui vandaag gehad. ga heel hard voor je duimen!!!!! hopelijk gaan de 2 weekjes snel voorbij voor je. amy dank je meid!!! wanneer begin jij met je icsi?? al snel??
@elif, heb je een leuke dag gehad?? @kipjes, wij duimen voor jullie meis! Hoe gaat het verder? @girl, knap van je om een maandje afstand te doen. Je hebt veel leuke dingen voor de boeg geniet ervan. @dreamer super dat de npm goed was! Nog even en jullie weten het geslacht! @amy, ben beniewd wat je allemaal gaat doen op je vrijgezellendag! Alvast heel veel plezier! @all, morgen is het zover de 1e echo. Ben zo benieuwd! Ik hoop dat ik jullie morgen nog kan laten weten hoe het geweest is. Moet namelijk daarna nog werken tot 23uur, anders wordt het dinsdag. De komende weken zal ik hier minder aanwezig zijn, we krijgen woensdag de sleutel van ons huis en dan meteen vakantie bijna 4 weken. XXX Liefs
hey bailey. best moeilijk om een maand over te slaan. het is dat ik feestjes heb en dat maakt het iets makkelijker want me ei zal precies rond de bruiloft vallen en dan zat de kans erin dat ik niet naar dd kon en wel ovutesten kwijt was en nu dus niet en gewoon een maand ff geen stress. nou heel veel succes morgen met de 1ste echo. en een hele fijne vakantie en klus ze in jullie nieuwe huis!! erg leuk om te doen.
@Bailey: veel plezier vandaag bij de echo! Ik hoop dat je een mooi boontje met kloppend hartje te zien krijgt En heel veel succes alvast met klussen in de nieuwe woning! Onthou goed dat jij NIET mag verven met verf op terpentine basis!! (is dat terpentine? iig alleen met waterbasis verf mag jij verven en liever ook niet) En alles goed laten luchten, heel belangrijk. @Kipjes: jeej, ik ga duimennnnnnn! @Girl: let's partyyyyyyyy!! @Amy: balen dat je al weet wanneer je vrijgezelle is, maar dta maakt het vast niet minder leuk. Is alles verder al geregeld? Of nog druk met de laatste dingetjes? Geniet er maar van meis, trouwen is zoooo leuk! @Loutje: Spannend meis! Ik duim voor je. @Elif: ouwe taart Nog gefeliciteerd met je verjaardag meis. Je bent nu op je mamma leeftijd! @All: weet niet meer wie het vroeg, maar heb geen voorgevoel wat betreft het geslacht. Ik roep om het hardst dat het een meisje is en mn man roept dat het een jongen is, gewoon voor de gein. Dus 1 van ons zal gelijk hebben We zullen het wel zien bij de echo! Liefs
Yesssssssssssssss het hartje klopt!!! WOW wat gaaf Zie hieronder onze frummel, alles zag er goed uit. XXX Liefs
@dreamer, ja klopt is terpetine dat mag niet. Ik heb al gekeken welke verf we moeten hebben. Thanks voor de waarschuwing. XXX Liefs
Oh Bailey, wat mooi! Wat geweldig, gefeliciteerd!!!!! Dreamer, met 20 weken heb je volgens mij de geslachtsbepaling he? Wat gaat het al snel zo als ik je banner zie! Girl, geniet maar even lekker van de feestjes en de afleiding, het mag weer even en daarna komt de stress weer... Girl, wij gaan in januari ws. op voor ICSI, volgende week een belafspraak met de gyn dus dan weet ik meer, spannend, alles stap voor stap... Dreamer, de spanningen nemen nu wel echt toe hoor pfff....maar goed, ik kan niet meer doen dan het over mij heen laten komen en de laatste dingetjes regelen! Voor de rest alles goed met iedereen hier? Fijne dag ladies!
@Bailey: wat super dat de echo goed was meis! Hoeveel mm was de kleine? @Amy: met 16 weken kan je de geslachtsbepaling laten doen Wij doen het rond de 17 weken ivm dat de beeb wat kleiner is qua groei. Geniet maar van de laatste regeldingen voor de bruiloft, dat ga je erna nog missen Liefs
@ bailey Wat een prachtige echo meid !! en wat goed te zien ook op de echo foto, gefeliciteerd met de mooie echo en een dikke knuffff @ Dreamer, Top dat de nekplooimeting goed was, geeft vast een hele geruststelling. @ elif, Jij gaat hard zeg !!! pfff @ amy, Wat goed meid die uitslag heel veel succes. @ girl. Balen dat het niet gelukt is zeg.. Een maandje rust is ook wel goed denk ik, kun je lichamelijk en geestelijk even tot rust komen, en wie weet is het de volgende keer dan raak ! ik ga duimen meis, dikke knuf. @ all , Sorry als ik iemand vergeten ben . Hier weer flink last van krampjes sinds de IUI gisteren. Ene maand heb ik daar wel last van en de andere weer niet.. gek.. Wel apart, want op de dag dat we mogen testen gaan we op vakantie ..
hey hey. @amy dan moet je nog wel lang wachten tot je kunt beginnen. maar je kunt beter eerst alles voor elkaar hebben en dat lekker rustig aan doen. @bailey wat fijn dat de echo zo goed is gegaan. wat mooi zeg dat je het hartje hebt gezien @kipjes ja helaas weer niet nee. nu ff een maandje niks. en hopelijk dat het dan een keertje lukt. voor jou ook wel weer spannend die wachtweken.
Bailey, gefeliciteerd met de mooie echo!! Kun je het al bevatten? Kipjes, ook weer op 't wachtbankje. Ik duim voor je meid!! Ik zit zo te twijfelen wanneer ik zal testen... misschien maar gewoon vrijdag.
Zeker lieverd dat is normaal. En nogmaals hier , wat ben jij een mooie vrouw. En wat een mooi koppel zijn jullie
*bloos* dank je wel! Jullie zijn ook een prachtig mooi paar, het geluk spát gewoon van de foto's af!! Eeeuhm, waar is die buikfoto eigenlijk?
Hier de voorkant Lieve meiden, die nog aan het wachten zijn ALs het jullie stoord haal ik hem zo snel mogelijk weg. Ff voor lieve loutje