Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!

We hadden al contact met een andere donor, maar hij liet een tijd niks van zich horen. Wat blijkt.... hij was op vakantie!
    Hij voldoet meer aan de uiterlijke kenmerken dan onze kennis.

hij doneert al aan rijnstate dus ik vraag me af hoe dit in zijn werk gaat.. weten jullie dat? ( dreamer/bailey wellicht?)
    Hij is dus al getest en wil voor ons extra doneren... dan zijn we toch alsnog snel aan de beurt?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannend hoor meid!!
    EN loutje je banner!
    Ben je toch echt ongi ook geworden:(??

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wendy, dat zou natuulijk nog mooier zijn! En hij is dan ook al getest enzo.

Elif, ben gister inderdaad ongesteld geworden. Wel vroeg he. Maar op zich niet verkeerd want ik zat met die IUI's elke keer om het weekend heen te draaien. Hopelijk krijg ik dan nu niet ineens een latere eisprong ofzo... zul je net zien!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pffff.
    Ik denk dat de eisprong dan ook vroeger komt zou het niet?
    xxx

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hey wat balen loutje.
    hopelijk komt het niet in het weekend!

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer/bailey/loutjelou, weten jullie wat er gevraagd wordt bij het intake gesprek bij de gyn voor KID?

Ik weet zeker dat ze gaat zeggen dat ze een diagnose wil stellen bij richard. Hij vind dit overbodig.. omdat onze keus al vast staat. Hoe moeten wij dit duidelijk gaan maken?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Loutje: jeetje meis, wat balen :(
    Ik hoop dat je eitje op tijd komt zodat je geen weekend stress hebt!

@HIV: als de man vandaag HIV oploopt is dat pas over een half jaar te zien in het bloed.
    Vandaar de qarantaine van een half jaar.
    Bij onze kliniek is dat echt verplicht (en logisch, anders kan je ze later aanklagen dat ze je een met HIV besmette baby hebben gegeven)
    Je wilt geen risico's lopen natuurlijk, dus mocht je een onbekende donor kiezen die nog geen donor is zou ik dat half jaar zeker pakken!

@Bailey: jeetje wat gaat het snel bij jou!
    Nog even en we weten of je gelijk hebt :D

@Wendy: ik weet niet hoe het verder in zn werk gaat.
    Ik loop bij het MCK en weet enkel hoe het er daar aan toe gaat.
    Bel het ziekenhuis en vraag het, dan weet je het zeker.

Een gyn zal je nimmer en nooit een TESE aanpraten!
    Het is nog altijd een keuze die je zelf moet maken.
    Zij kunnen je enkel de platte feiten vertellen.

Bij het MCK hoefden ze mn man niet te onderzoeken.
    Ze vragen de gegevens op bij het ziekenhuis en daar staat de oorzaak in.
    Zo zal het bij jouw man ook gaan, hij zal dus niet opnieuw onderzocht hoeven worden.

@All: wij hebben besloten tijdens de zwangerschap nog niet te vertellen over de manier waarop ons kindje is ontstaan (KID)
    We hebben er op dit moment allebei de behoefte niet aan om het te vertellen.
    We staan er de hele zwangerschap niet bij stil dat mn man niet de biologische verwekker is van ons kindje en dat willen we graag zo houden.
    Gaan we het nu wel vertellen, dan zullen we daar keer op keer op gewezen worden.
    Ook zal er een hoop verdriet van familie komen en oud zeer bij mij/ons.
    Daar zit ik nu niet op te wachten, ik wil liever genieten.
    En ik zit op dit moment ook niet te wachten om keer op keer alle vragen te beantwoorden.

We gaan dus pas na de bevalling vertellen hoe de baby is ontstaan.
    Op een moment dat we daar beide klaar voor zijn en open staan voor vragen en deze vol goede moed kunnen beantwoorden en kunnen blijven beantwoorden.
    We willen er absoluut geen geheim van maken, maar dit voelt voor ons niet als het juiste moment om het te vertellen.
    We genieten liever nog een tijdje van alle positieve aandacht.

Liefs

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer bedankt voor je bericht!

We gaan ook nadrukkelijk aangeven voor KID te willen gaan. We gaan voor de onbekende donor ( die ik door mailen nu al aardig ken) Hij loopt al bij Rijnstate. Hij is al getest en moet binnekort weer doneren. Dat gaat hij hopelijk dit zaad laten wegzetten voor ons! Dit weet ik allemaal pas 6 setp.

richard heeft nu pas de klap te pakken, hij is moe.. moeier dan moe.. we zijn echt toe aan de vakantie. Gelukkig nog maar 1 weekje..

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey wendy.

het is nog altijd jullie beslissing of je tese doet ofniet.
    hier kon het al niet maar als het had gekunt hadden we het ook niet gedaan(mijn man wou geen operatie meer wie hij vroeger gehad heeft. heeft niks met het probleem te maken dat hij onvruchtbaar is)

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    het is fijn om te horen dat ze ons niks kan - verplichten-

Ik hoop dat we goed gekeurd worden. Ik begin 4 okt bij mijn nieuwe werkgever. We zijn dus direct aan de beurt na de goedkeuring. Misschien is het handiger als ik het een maandje vooruit schuif... wat vinden jullie?

11. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Wendy,

Fijn te lezen dat je het allemaal weer wat positiever inziet. Ik kan mij indenken dat je nog een maandje wacht als je bij je nieuwe werkgever begint. Stel dat het allemaal in 1x lukt dan zit je net door je proeftijd heen als je het moet vertellen maar ik zou als ik jou was eerst maar even afwachten wat je allemaal in het ziekenhuis te horen gaat krijgen en je dan zorgen gaan maken over de volgende stap;) Succes!

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @dreamer ja het gaat echt hard, sta er zelf ook van te kijken :D

@loutje he bah meis dikke knuffel!

@wendy, gaat het met de donor die jullie nu hebben via het ziekenhuis. Dus met iui of is dat nog even afwachten tot het gesprek in het ziekenhuis??

@all, hier alles oke. Alleen neemt de honger nu echt plaats in voor de misselijkheid, ik kan niet zo veel meer eten. Eet nu meerdere keren kleine beetjes en dan is het te doen.

XXX Liefs

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helaas meiden zijn we alle !! berichten kwijt vanaf 3 sept snel updaten dus:D

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oe, dan kan er weer geraden worden of wij een meisje of een jongen krijgen, want dat weten jullie dan nog niet :p
    Hahaha.
    Wel echt balen zeg.
    Ik lees regelmatig dingen terug om te zien wat er wanneer gaande was en nu mis je toch een ruime maand.

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Echt jammer dat alle berichten van afgelopen maand weg zijn! Ik lees ook vaak terug om te kijken wat er allemaal gaande is.

@dreamer, ik denk een meisje :p

@all, gisteren de echo gehad en alles is goed! Haha het was lastig om een goede meting te krijgen van de lengte want hij sprong rond als een kikker :D
    Er zijn verschillende pogingen gedaan en kwamen uit op precies 12 weken en 3 dagen mooi op schema dus.

XXX Liefs

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih geweldig heh Bailey als het zo op en neer springt:D
    Hier ook zo'n druktemakertje hahaha.

Hmmmm Dreamer wat kreeg jij ook alweer ;) :p
    Een jongen toch:p
    ;)

Hier daarstraks weggeweest met mijn moeder ff shoppen , gezellig geweest.
    Totdat ze erover begon dat mijn vader zich voor het hoofd gestoten voelt dat de kleine ook niet naar hem vernoemd word.
    Terwijl ik en mijn man besloten hadden niks van de ouders namen te kiezen.
    En zij vinden het niet leuk dat het enkel turkse namen krijgt.

pfffffffff

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooie echo Bailey:D

18. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

wij zijn aan het aftellen tot onze eerste IUI-D! wie gaan er nog meer bijna naar DD?

19. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames, wat gek dat er zo veel pagina's zoek zijn!
    Jammer, want juist de uitleg over de LH meting, wanneer eisprong e.d waren wel erg handig.

Ik had nog wat gemuts met de verzekeraar, vandaag nog een verwijzing (die ze eerst niet nodig hadden volgens de dame aan de telefoon) voor de machtiging opgestuurd en dan maar wachten op de goedkeuring.
    Eekhoorn, is bij jullie al alles rond? Heb je al bericht dat ze een donor hebben? Wij nog niet, ook nog geen rekening gehad.
    Mocht alles op tijd rond zijn gaan wij over twee weken naar D ;)

Mooie echo bailey!! Lijkt me zo gaaf je kleintje te kunnen zien...

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey , mooie echo meid !!

@ all, erg jammer dat we een deel van de berichten kwijt zijn...
    Helaas hier weer slecht nieuws.. Vandaag weer ongi geworden :( ... We mogen nu naar onze 6e en laatste poging.. ( Hadden maar 6 rietjes dus moet weer opnieuw )..
    Wel gaan we op 18 oktober voor een HSG, hopelijk kan dat ons helpen.

Knuffffff

Deel Deze Pagina