Eekhoorn lieverd bedoelde het ook echt neit verkeerd sorry Loutjelou we duimen dat hij vandaag positief is Girl en jij weer op het wachtbankje joehoe , maar nu de goede keer heh xxx
Hij moet vandaag wel positief zijn, ik zie net dat ik nog maar 2 ovulatietestjes heb! Elif, trouwens, de foto's van de modeshow staan online! Hoe gaat het met je? Groei je lekker door? 25 weken alweer! Time flies!
oooooooooooooh eitje schiet op!!!! Ik ga kijken naar de foto's zometeen ben erg benieuwd. Hier gaat alles goed, hij groeit goed en beweegt goed Nog 2 weken tot de 3D echo. Maar door de hormonen erger ik me wel over alles!!!!!!! Grrrrrrr over het hele gedoe met de naam. Over die achterlijke reacties op de petitie van de ivf behandeling, hoe dom mensen kunnen zijn. En over hoe mensen Geert Wilders kunnen steunen pfffffff Te veel voor dit hormonster
@Eekhoorn: KID is wel een andere methode als IUI-D he. Bij IUI-D hoeft de inseminatie niet binnen 24 uur na de posi ovu test plaats te vinden. Ik zal weer even in het kort een kleine theorie opschrijven. Na een positieve ovulatie test vindt je eisprong doorgaans plaats binnen 24-48 uur. Vers zaad leeft gemiddeld 24-72 uur, uitzonderingen daargelaten. Ingevroren zaad leeft maximaal 24 uur. Een ei leeft 8-12 uur (zijn de meningen over verdeeld) Bij KID wordt het zaad zo hoog mogelijk in de schede gespoten. Hierna moeten de zaadjes zelf hun weg naar de baarmoeder en het eitje vinden. Dit duurt gemiddeld 8 uur voordat ze het eitje bereikt hebben. Bij IUI-D wordt het zaad in de baarmoeder gespoten. Hierdoor hoeven de zaadjes nog maar een korte afstand af te leggen tot ze bij het eitje zijn. Ik dacht dat ze nog maar 1 of 2 uurtjes moeten zwemmen voordat ze bij het eitje zijn. Dat is de reden dat je bij KID al eerder aan de slag moet als bij IUI-D. Het zaad doet er veel langer over om bij het eitje te komen. Insemineer jij dan te laat, dan is je eitje alweer weg tegen de tijd dat het zaad aankomt. Bij IUI-D wordt er doorgaans binnen 24-36 uur na de posi ovu test geinsemineerd. Dus dan kom je precies uit met de bevruchtbare tijd van het eitje. @Verzekeringen: niet bellen maar mailen! De mensen aan de telefoon hebben van toeten nog blazen verstand. Dat wij 2 jaar geleden bezig waren met informatie vragen over TESE bij de verzekering wist serieus niemand wat het was! Aan afspraken via de telefoon heb je niets, want je hebt geen bewijs. Zorg dat je de dingen via de mail doet, dan heb je alles zwart op wit staan en kun je dingen hard maken. Succes met alles uitzoeken en geregeld krijgen! @Loutje: wat deed je test? @Girl: hoe ging de IUI? @Bailey: leuk he die zw dementie! Ik heb er ook veel last van. Ach, soms levert het wel grappige situaties op @Elif: jullie beebje is al bijna levensvatbaar! Weer een hele belangrijke grens. Dikke knuffel voor all
Mmmm loutje eitje kom op Ja Dreamer ik dacht het ook deze week, ben zo blij als we deze grens bereikt hebben. Ook al zou het nog moeilijk zijn voor het manneke hij heeft ineens veel meer kansen. xxxxx
hallo meiden. nou heb me iui gehad het eitje was al wel gesprongen maar ze kon nog zien aan welke kant. zat een soort blaasje aan de eileider??!! had een duitse vrouw weer een andere en kreeg ervan mee dat ze dacht dat het nog niet zo lang gesprongen was (weet wel vanacht of vroeg in de ochtend) maar ze zei niet dat het niet meer kon. loutje ja jammer dat we elkaar niet zijn tegen gekomen. was wel leuk geweest!!!!! hopelijk is hij bij jou morgen posi. ik was deze maand weer erg laat!!!
Jaaa, super timing Girl, bij mij was 'ie (toen ik zwanger was) ook net gesprongen! Hopelijk brengt het geluk... Wij moeten denk ik pas vrijdag naar DD, ook een laat ei deze maand!
nou loutje laten we hopen dat de late eitjes het goed doen!!!! laat even weten morgen of hij posi is ben wel benieuwd!!!! @all dank je meiden!!!! hopelijk lukt het een keer.
@Girl, spannend meid weer op het wachtbankje. Duimpjes draaien hier! @loutje, en en en?? Al positief?? @dreamer, o het is verschrikkelijk die dementie haha. Levert inderdaad wel leuke momenten op, maar wat ook alweer Haha XXX Liefs
Hey meiden Ik was de laatste dagen echt vreselijk ziek, flinke griep! Mijn pleegdochter is vandaag jarig dus zit hier tussen de balonnen haha Ennnnn ik heb de eerste inseminatie gehad!!!!!!!! dus ik zit nu ook op het wachtbankje. Loutje, ow meid ik hoop op een posi test, spannend! Iedereen een dikke knuff en veel succes met alles! Liefs Mounia
@mounia, wat goed zeg! gefeliciteerd!!! @elif, wil je in NL bevallen of ga je in Turkije bevallen? @hier, bloemstukken morgen ophalen en zaterdag praten op de crematie van mijn lieve nichtje Vere. Ik hoop dat het me lukt.. ik zal een foto posten van het bloemstuk
Wendy in Be We wonen in Belgie net over de nl grens Lieve meid wel heel veel sterkte morgen Zoiets heftigs pfff
hey @bailey dank je ja hopelijk lukt het nu. @mounia gefeliciteerd met je pleegdochter en jij ook succes met de wachtweken!! duim voor je!! @ wendy sterkte meid. knap dat je dat kunt om een stukje voorlezen!!!