Zo, het zit er weer op, had een superleuke arts + assistente eitje was net gesprongen maar het zag er nog goed uit. Ik heb voor het eerst gehad dat het inbrengen gevoelig was maar deze arts boog het buisje ook een beetje. Nu dus weer afwachten! Meiden, schuif maar een beetje in op het wachtbankje, er moet een dikke kont bij!! Haha
Wat spannend lieverd!!! Hopelijk brengt het weer geluk dat het eitje net gesprongen was Net als bij de 2e iui Kom op met een neefje of nichtje voor de kleine man hier
Ik ga hem je laten zien lieverd Iig de foto's dan Hebben jullie eigenlijk nooit zoiets van, onze ouders worden toch niks slimmer alhoewel ze weten hoe moeilijk alles kan zijn/ gaan?? ,met zwanger worden? Gisteren was ik bij mijn ouders, omdat een oude schoolvriendin , wat daar om de hoek woont de haren kwam doen ook weer van mij. Toen hadden ze het over anticonceptie. Dat meestal de vrouw de pil heeft of enz. Ja zegt mijn moeder ineens, ze hebben ook de pil voor de mannen nu. Dus ik zeg dat ze nog niet zo heel ver ermee zijn, dat ik dat risico niet zou nemen want we weten hoe delicaat de hormonen van mannen zijn. Ach ja , zegt ze, maar voor vrouwen is dat ook hoor! Ja maar daar staan ze toch al wat verder mee, met clomid , menopur enz. Zij: Ja maar toch waarom moet de vrouw dat dan weer. Wat een gezeur pfffffffffffffffffff!!! Dus zeg ik, dat ze wist hoe moeilijk het bij ons is gegaan en dat ze dan wel eigenlijk wat beter over dat onderwerp moest nadenken. En niet zomaar aan iets van hormonen beginnen bij mannen als ze niet eens zover zijn om hormonen goed te laten werken. Vraag het me af ben ik de enige die zich zo kan ergeren over dit alles, denk het niet Maar vreet me er nog steeds over op. Ook onder het boodschappen doen, kwamen we oude kennissen tegen, waarvan ik de vraag kreeg dat dit zeker al de 2e of 3e moest zijn. Waarop ik vertelde nee over hem hebben we al 4,5 jaar gedaan. Moeder: ja en dan hoorden wij dat iemand opa en oma werd, en dat deed toch zoveel pijn. Waarop ik op een gegeven moment eruit heb gegooid: Ja hallo en wat denk je voor ons dan!!! Vraag me af wie hier elke maand weer die kl*te teleurstelling krijgt,( wat helaas nog veel te veel lieve meiden hier elke maand krijgen) En we zijn zo dankbaar , wil echt niet zeuren, maar bedoel het meer dat mensen nog niks leren! pfffff
Daar heb ik gelukkig niet zo last van, iedereen houdt juist heel veel rekening met onze situatie. Het lijkt me wel frustrerend!
Ik herinner me de pijn en ik denk dan aan alle lieve meiden hier, zoals lieve loutje, kipjes,Girl enz ( sorry mijn geheugen valt vaker weg met namen echt erg haha) En dan zo'n domme reacties. Ik dacht dat mensen slimmer werden. Maar maak ik me onterecht druk vraag ik me dan af? Ik hoop en denk dat jullie me wel kennen qua karakter ( iig zover als je natuurlijk van me leest) Maar vraag me af dan hoe kun je toch nog zo'n domme opmerkingen maken. En manlief is ook nog steeds niet veel waard ( volgens haar) want als ik moet bevallen zal hij wel flauwvallen, geen steun zijn enz Pfffff dan ziet ze genoeg aan mijn gezicht
Gewoon lekker laten lieve schat, je weet zelf wat je aan je mannetje hebt, hij heeft deze hele weg voor jullie overgehad en dus is hij gewoon een topper!!
heey. loutje eindelijk zeg!!! nu weer wachten 2 weken!! hopen dat het gaat lukken. en dus bij jou ook al gesprongen nou laten we hopen met 2 posi testen over 2 weken!! elif niet te veel aan ergeren meid ze kunnen soms van die domme opmerkingen maken(gelukkig hier in me omgeving niet, op 1 iemand na en ben er gelijk niet meer mee omgegaan) kipjes hoe gaat het met jou??
@ girl, loutje , Jullie alweer op de wachtbank, ik duim voor jullie !! Dat dit maar een vruchtbare maand mag worden @ girl, Het gaat oke , lief dat je het vraagt. Ben wel enorm zenuwachtig en een beetje van slag vanwege de HSG maandag. Ben gewoon bang dat ze iets vinden dat niet goed is ofzo pffff .... @ elif, Niks van aantrekken meid, jij weet hoe het zit en dat is het belangrijkste. Sommige mensen weten gewoon niet wat ze zeggen.. Bij ons in de omgeving ook wel eens hoor. Dan is het een keer extra slikken, rug recht en weer vrolijk doorgaan Gewoon lekker genieten van je kleine manneke in je buik , is je zo gegund !! Knufff
heey kipjes wist niet dat je een hsg hebt gehad!!! hoe ging het??was het te doen?? en hopelijk krijg je goeie uitslagen. hoe lang moet je daar nog op wachten??? rustig aan doen he meid. ja ik zit weer samen met loutje op het wachtbankje. spannend weer
@ girl, Sorry ik heb het niet helemaal goed omschreven, ik krijg de HSG aanstaande maandag 18 oktober.. Als het goed is krijg ik de uitslag meteen te horen..
heey kipjes. oke nou heel veel succes dan!!! en gelukkig krijg je het gelijk te horen anders zit je ook in spanning de hele tijd.
Spannend kipjes, ik ga hard voor je duimen dat het allemaal meevalt. Girl, had jij een vrouw van de week? Ik had een man.
@kipjes, ik geloof het goed dat je het spannend vind. Hopelijk verloopt het soepel en is alles in orde. Je kan zelf meteen meekijken en ze vertellen meteen of alles in orde is. Alvast heel veel succes voor maandag! @alle meiden op het bankje, onze duimen draaien voor jullie! @Wendy, heel veel sterkte vandaag meid. @elif, ja soms kunnen mensen zulke vreemde dingen zeggen. Zo dachten mijn schoonouders dat we het geslacht konden kiezen En dat terwijl mijn schoonouders toch al een jaar of 5 a 6 weten hoe het is zijn werk gaat met iui-d XXX Liefs
Ik had dr. K, echt een super aardige man! Volgens mij had ik die blonde vrouw toen ik zwanger was. Moest je het kamertje bij het koffiezetapparaat in?
net bij die balie en koffie hoek echt van die kant de eerste kamer want in die kamer precies tegen over de koffie hoek zit mevr E. dus denk dat het wel dezelfde is dan... ik weet ook niet hoe ze heet.
hey dames, hier nog niets nieuws. Ik wacht nog op de papierwinkel. Ondertussen duim ik voor heel veel goede berichten de komende maand!
@Loutje: spannend! *duim duim* Gaby had ook al flink pijn deze keer. Ik mag voor 3 DD dames gaan duimen, die 3 dagen na elkaar de nod hebben @Kipjes: heel veel succes morgen meis! @Elif: je bent zeker de enige niet! Van de week nog iemand die zei dat het mis was gegaan met het condoom en dat ze hoopte dat ze niet zwanger zou zijn. Dat heeft ze ook tegen een vriendin gezegd die enkel via embryoselectie zwanger kan worden. Ik heb toen gezegd dat ze best mag weten dat zulke opmerkingen pijn doen bij mensen bij wie het niet vanzelf gaat. En dat ze best wel mag nadenken voor ze zulke dingen zegt. Kreeg ik me toch een relaas... Daar gaan mn nekharen echt van overeind staan. Maar ja, sommige mensen willen gewoon niet beter weten. @All: morgen de 20 weken echo en ik vind het heel erg spannend! Zal alles goed zijn met de kleine meid? Ik hoop het met heel mn hart! Liefs Dreamer
hey dreamer. wat spannend morgen de 20 weken echo!!! maar die is zeker wel goed hoor!!! al bezig met het kamertje???