Het wachtbankje wordt na elke IUI minder zwaar vind ik... maar ik ben dan ook een apart geval Had ik jullie trouwens al verteld dat 3 mediums mij verteld hebben dat ik zwanger raak van een tweeling?
Hoi meiden, Opschuiven!!!!!!!! Ik kom ook op het wachtbankje wachten. De eerste IUI-D een maand eerder gekregen. Ze hadden 5 okt pas het zaad besteld, maar hadden het afgelopen donderdag al binnen. Snel begonnen met de ovutesten en gisteren geweest voor de eerste iui. Ik vond het een erg rare gewaarwording. Gelukkig was mn vriend mee, dat was erg prettig. Hele vriendelijke man die het ingebracht heeft. Af en toe wel last van een krampje. Is dit normaal?? Nu maar afwachten en me niet al te veel mee bezig houden. De arts zei trouwens nog wel dat mijn bloeduitslagen goed waren en dat ik meer dan genoeg eitjes aanmaak. Zelfs zoveel dat ze bij eventuele IVF medicatie geven tegen overstimulatie. Wie had dat gedacht?! Hahaha. Nu maar hopen dat de zaadjes dat eitje ook echt kunnen vinden. Wij zijn in ieder geval superblij dat we nu al mochten en niet hoefden te wachten tot november.
Hey Moosje, schuif maar aan hoor! Het wachtbankje zit al lekker vol zo! Wat fijn dat jullie al konden beginnen zeg! Misschien weer eens tijd voor een lijstje? Zal ik mij daar dan maar weer over buigen?
Geplande afspraken: Kipjes: +/- 25 oktober 6e IUI-D Iluna: November 1e IUI-D Amy81: Januari 2011 (TESE?/)ICSI Wendyrichard: April 2011 begin KID-traject Op het wachtbankje: Eekhoorn: 23 oktober NOD Girl86: 27 oktober NOD Loutjelou: 29 oktober NOD Moosje25: 2 november NOD Zwanger: Dreamer83: Uitgerekend 3 maart 2011 Elif82: Uitgerekend 25 januari 2011 Bailey85: Uitgerekend 3 mei 2011 3-12 20 weken echo Ik hoop dat alles zo goed staat. Geef een gil als dat niet zo is!! Ben trouwens ook erg benieuwd hoe het met Egbimi en Amy gaat?!
Wow Loutje Ziet er goed uit. Is leuk om te zien hoe het met iedereen gaat. Ik ga weer even boodschappen doen. Ik kom snel weer kletsen.
Hallo dames, ik kreeg gisteren bericht dat een match gevonden is en het zaad vrijgegeven is! Wowowow, dat terwijl ik me net erop had ingesteld nog een maandje te moeten wachten...komende zaterdag verwacht ik al mijn eisprong. Alleen hoe doe ik dat als ik tot die tijd de machtiging nog niet in huis heb?
Geplande afspraken: Kipjes: +/- 25 oktober 6e IUI-D Iluna: November 1e IUI-D Amy81: Januari 2011 (TESE?/)ICSI Wendyrichard: April 2011 begin KID-traject Op het wachtbankje: Eekhoorn: 23 oktober NOD Girl86: 27 oktober NOD Loutjelou: 29 oktober NOD Moosje25: 2 november NOD Zwanger: Elif82: Uitgerekend 25 januari 2011 Dreamer83: Uitgerekend 3 maart 2011 Bailey85: Uitgerekend 3 mei 2011 3-12 20 weken echo Ik ben als eerste uitgerekend
Wat een goed nieuws allemaal, moos geweldig dat jullie ineens zo snel konden starten Loutje lieverd hoe voel je je?
@ moosje wat goed dat jullie de iui al gehad hebben! Spannend nu op het wachtbankje. @loutje, dat wordt spannend dan hihi een 2ling. Hebben ze ook gezegd wanneer? @iluna, ik weet niet hoe het in zijn werk gaat met de machtegingen in DD hopelijk kan iemand je hier mee helpen. En hopelijk kun je deze ronde al starten. @eekhoorn, heel veel sterkte de laatste dagen op het bankje. Het is ook moeilijk je wacht al zo lang. Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger! XXX Liefs
Geplande afspraken: Kipjes: +/- 25 oktober 6e IUI-D Iluna: November 1e IUI-D Amy81: Januari 2011 (TESE?/)ICSI Wendyrichard: April 2011 begin KID-traject Op het wachtbankje: Eekhoorn: 23 oktober NOD Girl86: 27 oktober NOD Loutjelou: 29 oktober NOD Moosje25: 2 november NOD Zwanger: Elif82: Uitgerekend 25 januari 2011 Dreamer83: Uitgerekend 3 maart 2011 Bailey85: Uitgerekend 18 april 2011 3-12 20 weken echo Even datum aangepast, ons kleintje wordt in april verwacht. Ziet er mooi uit loutje lekker overzichtelijk.
Hoi Iluna, Bij ons duurde het ook heel lang voordat de rekening uit dd kwam. Ik heb toen heel veel met Irma gebeld en zij heeft het uiteindelijk in orde gemaakt. overigens gaf zij toen ook aan dat we eventueel contant konden betalen, zodat het in ieder geval door kon gaan. Zou dus vooral even contact opnemen. Wat een mooie overzichten maken jullie, fijn om het zo overzichtelijk terug te zien. ik ben ook op zaterdag geweest voor de IUI, maar wat een gedoe gaf dat om de afspraak voor elkaar te krijgen. Op zaterdag zijn er alleen maar duits-taligen, en in mijn geval deden ze ook nog ingewikkeld over de reistijd. Heb wel 4x moeten bellen voordat het in orde was en dat we konden komen.
Eekhoorn wel erg balen dat ze zo moeilijk deden Maar ik hoop dat het gewoon direct raak voor je is. Loutje lieverd jij op voor de juli beeb heh
omdat ik niet wist dat ik op zaterdag een ander nummer moest bellen, had ik daarvoor dokter S uit bed gebeld, die me verzekerde dat ik gewoon kon komen. Dus ik voelde me geen 'zeur' ofzo. ze moesten alleen even overleggen met de dienstdoende arts. en dat duurde 4 telefoontjes (en een boel onduidelijkheid omdat mijn duits eigenlijk gewoon nederlands is ). spannend trouwens loutje zo;n medium met voorspelling. had je dat bij eerdere pogingen ook wel eens gedaan?
Blij dat het lijstje nu helemaal op orde is! Nou, ze zei letterlijk: eerst 1 en dan 2, maar dan hoop ik eigenlijk stiekem wel dat de eerste de miskraam was.... Als je de rekening nog niet gekregen hebt kun je meestal wel starten in DD hoor... gewoon even met Irma overleggen. Een julibeeb klinkt erg goed lieve Elif! We duimen verder. Ook voor alle andere meiden op 't bankje!
Wat een leuke overzicht! @ Eekhoorn zou je mij die telefonnummer per PB kunnen sturen? Dan kan Dr S ook eens uitslapen zaterdag. Ik bewonder trouwens jouw discipline om niet te testen! @ Loutje ik loop ook in Dusseldorf, heb met Irma gebeld en ook al hebben wij nog niet betaald willen zij toch starten (als we beloven erna zsm het geld over te maken). Dus dat komt wel goed denk ik. Dan duim ik ondertussen voor een julie tweeling. En de machtiging van de verzekering komt dan maar later, als ik op hun moet wachten ben ik in de overgang voor alles geregeld wordt.
Wat spannend Iluna!! Veel succes! Enne, een handtekeningetje onder je berichtje is ook wel gezellig, kunnen we allemaal aftellen voor je!
loutje wat leuk zeg die lijst!!! zie dat er nu veel op het wachtbankje zitten!! hopelijk voor de laatste keer.