@ eekhoorn, Gefeliciteerd !!!! Helemaal super ! @ loutje , Spannend , ik duim @ girl, Je kan het idd gewoon vragen, kan ik ook wel eens doen ??? @ elif, Spannend meid de 3D , ennuh ik zie de foto's graag hoor. @ all, Vanmorgen nog geen posi test, maar apparaatje (clearblue ) deed een beetje gek dus denk dat ik er straks nog maar een testje aan waag voor de zekerheid..
heey. spannend loutje. hier wel wat last van wat steekjes en krampjes enzo. maargoed heb ik elke maand gehad dus wacht het wel ff af. geniet lekker van je weekend loutje!! tuurlijk mag je dat laten zien elif we zijn wel benieuwd naar de 3d. kipjes nou hopelijk word hij vandaag posi. ja jij zou ook wel kunnen vragen voor dat medicijn!! @ all hier gaan we de laatste daagjes in van me vakantie wat ging dat snel een weekje.
@eekhoorn, heb je nog een testje gedaan of was die van gisteren al duidelijk genoeg voor je? Spannend misschien zijn het wel twee kindjes @meiden op het wachtbankje, spannende dagen voor jullie. Hopelijk voor jullie allemaal goed nieuws! @kipjes, hopelijk is de ovu snel positief en dan op naar de iui! @utro, lijkt me niet verkeerd om er eens naar de vragen. Het zou natuurlijk goed effect kunnen hebben. @all, helemaal vergeten te zeggen. Afgelopen donderdag naar de VK geweest, alles was goed. Het hartje gehoord! En mijn baarmoeder is enorm gegroeid zit nu al vlak onder mijn navel (lees net 1 vinger ofzo) hij groeit meer in de hoogte als in de breedte en daarom heb ik nu een puntbuikje. Waarschijnlijk blijf dit en zie je aan de achterkant niet dat ik zwanger ben. Verder pijn in mijn stuitje komt doordat het staartbeen nu gaat veranderen van positie. Ipv krom, gaat ie nu rechter staan en dat kan zeer doen. Advies is rustig aan doen, niet te veel lopen en idd platte schoenen. XXX Liefs
Zo, wij zijn weer terug uit D'dorf en ik mag op het wachtbankje aanschuiven. Wat een raar gebeuren is het toch eigenlijk.... Gisteravond was de LH test nog niet duidelijk potitief, vanochtend wel dus heb ik gebeld en kon langs komen. Een dag wachten was geen optie ivm zondag, en maandag was echt te laat geworden. Ik kon helemaal niet geloven hoe snel het ging. De vrouwelijke arts (lang blond haar) heeft nog kort een echo gedaan waarop duidelijk te zien was dat de follikel op knappen stond en het baarmoederslijmvlies goed uitzag. 1 minuut later was alles al gebeurd en zegt manlief 'zo, dat noem ik nog eens een vluggertje!' Waarna de arts na korte vertaling begon te grinnikken en zei dat ik nog wel even mocht blijven liggen. Heel onwerkelijk. @ Eekhoorn, hoe gaat het? Kun je het al geloven? Jij was ook de dag van de positive LH test al gegaan, of heb ik dat verkeerd begrepen? Elif, ben al benieuwd naar de echo, 3D klinkt heel spannend. En wat goed dat dat je ook goed bericht had van de VK Bailey. lieve groetjes en fijn weekend iedereen!
heey bailey wat fijn dat alles goed is met de kleine. nou dan moet je maar lekker wat rustiger aan gaan doen dat je dan maar niet teveel last hebt van je stuitje!!! iluna nou super dat je eerste iui erop zit ik ga hard voor je duimen. en kom maar gezellig bij de rest op het wachtbankje we schuiven allemaal wel iets op.
@ Eekhoorn, Gefeliciteerd!!!!! Wat super fijn dat het raak is. @ Iluna, ik schuif wel een stuk op zodat je gezellig op het wachtbankje kan zitten. Fijn he als alles ineens zo snel gaat? Maar het onwerkelijke heb ik ook nog steeds. Ik moet ook steeds denken van: oja deze maand kan ik wel ineens zwanger zijn. Haha. @ Loutje, ja kwaaltjes zijn vervelend want je weet nooit of het iets betekent of niet. Ik heb nog nergens last van maar er is ook nog geen sprake van een eventuele innesteling geweest dus kan nog komen. Zit pas op dag 5 na de IUI dus das veel te vroeg om iets te voelen. denk ik. @ Elif, ik ben ook erg benieuwd naar de echo. Echt heel bijzonder lijkt me dat. @ Kipjes en al een posi ovutest?? We hebben nog ruimte genoeg op ons wachtbankje dus kom er maar snel bij.
Het wordt geloof ik tijd voor een nieuw lijstje! Ik heb precies dezelde kwaaltjes als toen ik zwanger was, dus wie weet... Nog maar 5 dagen tot testen, eens kijken hoe lang ik 't nu volhou... Kipjes, ik duim voor je! Eekhoorn, hoe gaat ie nou? Elif, natuuuuurlijk willen we graag je 3d zien lieve schat!
Geplande afspraken: Kipjes: +/- 25 oktober 6e IUI-D Egbimi: 13 december onderzoeken geschiktheid TESE Amy81: Januari 2011 (TESE?/)ICSI Wendyrichard: April 2011 begin KID-traject Op het wachtbankje: Girl86: 27 oktober NOD Loutjelou: 29 oktober NOD Moosje25: 2 november NOD Iluna: 6 november NOD Zwanger: Elif82: Uitgerekend 25 januari 2011 - 28 oktober 3d echo Dreamer83: Uitgerekend 3 maart 2011 Bailey85: Uitgerekend 18 april 2011 3 dec. 20 weken echo Eekhoorn: Uitgerekend ? - 1e echo ? Zo, hopelijk staat alles nu op de goede plek!
Ui, mooie lijst heb je daar loutje! mijn duimpjes zij gedrukt voor jou, girl en moosje - op dat het een vruchtbare herfst wordt. wat voor kwaaltjes heb je, als ik mag vragen?
Gezwollen borsten met blauwe aderen Gevoelige tepels Gevoel of er een klepje op m'n slokdarm dichtzit Meer plassen Bijna geen afscheiding Dat zijn ze wel zo'n beetje.
@ loutje , spannend meid @ all, duim ook voor jullie allemaal !! Op een vruchtbare herfst ! Hier helaas vandaag nog geen positest, niks voor mij want ben echt altijd stipt op tijd, zal het met de HSG te maken kunnen hebben ?
Ik had deze maand ook ineens een late test terwijl ik ook altijd stipt ben, wie weet brengt het geluk Kipjes
meiden, ff offtopic. Vanaf december begin ik met nageltjes opzetten. We hebben een site gemaakt, willen jullie er even een kritisch oog op laten vallen? Atalanta nailstyling Alvast bedankt!!! xxx
Ziet er goed uit hoor Wendy!! Gewoon een keurig nette site! Girl, wanneer ga je testen? Hoop zo voor je dat het raak is!!