@kipjes, mijn ovulatie was na de HSG ook een dag later als anders. Hopelijk komt je ei snel! @loutje ooooo wat spannend!!! @wendy, ziet er mooi uit meid. @alle meiden op het bankje, duimpjes draaien volop! XXX Liefs
Goedemorgen lieve dames, Hoe gaat het hier? Bailey, precies 15 weken vandaag! Dat gaat hard! Ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij, moet helaas een hoop gestreken worden dus ik heb weer een missie voor vandaag...
hallo dames, hier alles goed. ik voel me super lekker, maar kan het inderdaad bijna niet geloven. durf amper naar toilet en voel me direct onzeker als ik niks voel (en zoveel voel ik nog niet). mijn klachtjes waren vergelijkbaar met als ik gewoon ongesteld wordt, alleen had ik veel last van mijn liezen, en dat heb ik hier wel eens vaker gelezen heb nog geen nieuwe test gedaan. clearlblue digital is heel duidelijk, geen misverstanden mogelijk over het lezen van een streepje. heb wel foto gemaakt, maar mijn man is paar dagen in buitenland voor zijn werk en heeft het toestel mee. kan hij wel elke keer naar uitslag kijken heb wel vanochtend bloedtest in het zkh gehad, vanmiddag officiele uitslag, en dan mag ik van mezelf ook heel blij worden! utro kon ik gewoon met duits recept bij nederlandse apotheek ophalen, moest wel paar euro bij betalen. Ik had de avond voor iui nog negatief getest en op zaterdagochtend positief. maar had wel al best veel buikpijn. had 2 eicellen die op knappen stonden, van 24 en 23 mm. ik ben heel hard aan het duimen voor iedereen!!!!!!!!!!!!!! en ik hoop volgende week veel positieve berichtjes van jullie te lezen, van alle dames op het wachtbankje. ben vanwege herfstvakantie (en omdat manlief toch niet in de buurt is) bij familie en vrienden aan het logeren, dus bijna niet achter internet. vanaf volgende week weer meer berichten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Ik zit hier echt in tranen!! Ik ben zo blij voor jullie. Had je gevoel gelijk en ik zei een juli beeb hihihi Geweldig!!! Foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd
Oooooooooooooh ik ben zooooooooooooooooooooooooooo blij! De foto: Bekijk bijlage 103351 Is het te zien?
Jaaaaaaah LoutjeLou!! Ik lees toevallig je laatste post: GEFELICITEERD!!!! Het is je zo gegund! Ik duim echt heel hard dat alles nu goed blijft gaan, maar dat komt vast goed!!!
Jaaaaaaa wat geweldig. Geen wonder dat ik gisteren zo hyper was Nu is de kleine in mijn buik zelfs helemaal hyper hihihi Oh lieverd ik heb er geen woorden voor!
Dank je wel blijmeisje!! Het is niet te bevatten! Jij ook alweer 24 weken, wat gaat de tijd toch hard! Elif en mini-Elif rustig aan hoor!
Geplande afspraken: Kipjes: +/- 25 oktober 6e IUI-D Egbimi: 13 december onderzoeken geschiktheid TESE Amy81: Januari 2011 (TESE?/)ICSI Wendyrichard: April 2011 begin KID-traject Op het wachtbankje: Girl86: 27 oktober NOD Moosje25: 2 november NOD Iluna: 6 november NOD Zwanger: Elif82: Uitgerekend 25 januari 2011 - 28 oktober 3d echo Dreamer83: Uitgerekend 3 maart 2011 Bailey85: Uitgerekend 18 april 2011 3 dec. 20 weken echo Eekhoorn: Uitgerekend ? - 1e echo ? Loutjelou: Uitgerekend?- 1e echo? Officieel op de lijst
WOWWWWWWWWWWW loutje ja heel goed te zien hoor! Zo was mijn streepje ook met 3 weken en 3 dagen! Lieverd van harte gefeliciteerd!!!! Dikke knuffel meissie wat goed zeg! Beebje houd je vast hoor! XXX Liefs
Woah, zo veel goed nieuws - Geweldig, 4 dagen voor NOD al een positieve test. Van harte gefeliciteerd, lieve Loutje!
@Eekhoorn: gefeliciteeeeeeeerd! Ook de 1e IUI-D zwanger, geweldig. Wat zei de bloedtest? @Loutje: gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Enne .. die test is overduidelijk! Morgen een digi ertegenaan en gok dat ie wel zwanger zegt Zeker die met indicator, die is net zo gevoelig als die je vandaag hebt gedaan. Ik had ook 6 dagen voor NOD al posi testen, dus geloof en geniet @Elif: wij hebben precies 3 weken na jou de 3d/4d echo! Ben benieuwd naar je foto's! Heb je al een geboortekaartje? @Kipjes: lees heel vaak dat de cyclus van slag is na HSG, dus kan heel goed daardoor komen. @Eisprong: hier wassie ineens extreem vroeg voor mijn doen, dus ook al niet op de normale tijd. @Wachtbankje: mn duimen draaien voor jullie dames! @Egbimi: spannend hoor! Hoop dat een TESE kan en dat het iets positiefs gaat opleveren. Eind november hebben we opnieuw een uitgebreide echo om alles na te kijken. @Bailey: mijn bm is heel breed, maar toch zie je niks aan de achterkant Mijn bm zit nu pas onder mn navel, maar de kleine meid ligt nog altijd net boven mn schaambeen. Voel je de kleine al? Liefs!
Dank jullie meiden, jullie zijn echt schatten! Dreamer, die met indicator heb ik idd ook liggen... maar zou het zo zonde vinden als die nog niet positief test. Ik ben weer helemaal in de wolken!!
Met indicator = 25 hcg. Kv 2 v5 = ook 25 hcg. Dus gok dattie morgen wel posi zal zijn! De cb zonder indicator = 50 hcg, dus die zal met je NOD wel posi zijn. Gewoon doen wanneer jij wilt meis! Maar streepjes turen is wel zo leuk he