Dreamer ja we hebben een geboortekaartje gevonden wat we mooi vinden. En de tekst ook al. Moet volgende week eens inlopen voor een proefdruk te laten maken En jullie de 3D echo 3 weken na ons ik ben erg benieuwd Geweldig heh Donderdag moet ik na de 3D voor de suikertest en gewoon controle. Ben benieuwd waar de BM dat zit, want met 24 weken zat hij al 5 vingers boven de navel. Volgens mij en manlief zit hij al compleet tot helemaal boven zo te zien en te volgen. Loutje zeker moet je in de wolken zijn
Hahahaha tja, dan is er eigenlijk geen reden om het niet te doen he?! Maar ik heb ook nog een setje Kv 2v5 liggen, dus misschien eerst die maar opmaken.
Loutjelou, kom even inbreken. Gefeliciteerd met jullie positieve test!!!!! En nu op naar een mooie echoooooooo, ik duim!!!!!!!!!! Wauw wat geweldig!!!!!!!!!!!
Hey meiden! Allereerst: Loutje, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben al eventjes niet geweest, ik was nog even in alle honeymoonsferen en probeerde eeeeeven niet te denken aan alles wat met ziekenhuizen en baby's te maken heeft gehad. Ik heb niet helemaal goed terug kunnen lezen maar ik vind het nogmaals helemaal super voor je loutje! en Kipjes en Girl jullie gaan gewoon heel snel volgen he, laat die positieve fibe door dit forum gaan Hier gaat alles goed! Wij hebben onlangs de prikinstructies gehad en we gaan begin december ons aanmelden voor ICSI. De verwachting is dan dat ik half december begin met de hormonen en half januari volgt de punctie en wellicht dus een acute Tese (waar we vanuit gaan gezien het afgelopen resultaat). Het wordt allemaal spannend, er zullen ongetwijfeld teleurstellingen volgen maar hopelijk uiteindelijk gaat er een onvervulde wens in vervulling. Tot slot hebben we ons, nu we getrouwd zijn, ook aangemeld voor adoptie. Ook dat is een lange weg, en natuurlijk ben je aan het wikken en wegen in je achterhoofd 'is het niet egoistisch, moet een kindje niet in zijn eigen land opgroeien, zijn we bestand tegen alle obstakels die je tegenkomt tijdens de opvoeding' enz. maar we raken er meer en meer van overtuigd dat wij dit willen. We kunnen liefde geven, warmte en een toekomst. Gezien het lange traject hebben we ons nu al aangemeld en we zullen vervolgens zien hoe onze weg zal lopen. Meiden, hele fijne avond en ik reageer snel in een wat sociale vorm dan alleen maar over mijzelf te kletsen hoor!!! xxx
Meiden, ik ben bang dat het toch niet goed gaat. M'n testje van vanmorgen is nog wel positief maar veel vager dan die van gisteren. Tis nog even spannend dus....
Hmmm, bij nader inzien valt het misschien toch wel mee. Ik moet mezelf niet gek maken he?! Morgen of overmorgen nog maar eens kijken.
Lieverd proberen niet direct te gek maken. HCG moet om de 2 dagen verdubbelen. Straks als hij opgedroogd is , is hij een stuk duidelijker xxx
@loutje, morgen is hij vast duidelijker. Streepje is toch wel goed te zien vind ik. Het is ook enorm spannend meis! @girl, hoe gaat het bij jou? Heb je al een testje gewaagd? Of wacht je af? @kipjes, al een positieve ovu gehad? Hopelijk hebben jullie snel de iui. @dreamer, ik weet het niet helemaal zeker. Maar volgens mij voel ik de kleine wel af en toe. Ik voel al ongeveer een anderhalve week "iets" en het gevoel wordt steeds duidelijker. Het is wel een heel fijn gevoel, alsof ik vlinders in mijn buik heb @eekhoorn, hoe was de bloeduitslag? @amy, hoe was de bruiloft? Hebben jullie een mooie dag gehad? Wat mooi dat jullie je hebben ingeschreven voor adoptie! En Mogelijk half december al beginnen met icsi wow wat goed! Spannend allemaal meis. @elif, donderdag de 3d echo! Lijkt me echt heel leuk om de kleine zo te zien! XXX Liefs
@Amy: hoe was je bruiloft? Vertel vertel! @Loutje: mijn kv test was de dag voor NOD duidelijker dan op NOD. Digi zei dag voor NOD Niet Zwanger. Dag van NOD zei die Zwanger. Dus die streepjes zeggen duidelijk niet alles! Maar kan me je gedachten wel voorstellen. Ik ga duimen dat alles goed mag blijven gaan meis. @Bailey: ik twijfelde de eerste paar keer ook heel erg. Zeker omdat mensen zeiden dat je het met 13 weken echt nog niet kon voelen als je placenta voor lag. Plus dat het bij mij voelde alsof ze met een nagel aan het krassen was en dus niet de plopjes of vlindertjes die je vaak leest. Toen ze boven mn schaambeen begon te schoppen voelde het alsof mn darmen borrelden, dat herkende ik dan wel weer van de verhalen. Wacht maar, nog 2 weekjes denk en dan zal je het aan de buitenkant ook wel gaan voelen! Liefs
Dreamer, bedankt voor je berichtje! Dat stelt me wel weer een beetje gerust. Ik had gisteravond ook nog best wel veel gedronken dus misschien ligt het daar ook nog wel aan. Ik heb in elk geval wel elke keer steekjes en m'n geur is weer beter. Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan!! Zit nu wel een beetje te twijfelen of ik nou morgenochtend nog een keer zal testen of dat ik beter nog een dagje kan wachten...
@dreamer, ja inderdaad omdat er gezegd wordt dat het nog vroeg is om de kleine te voelen ga ik meer twijfelen. OOh ik kan niet wachten tot het aan de buitenkant ook te voelen is, en dan kan papa hopelijk ook snel zijn kleintje voelen. @loutje, ik weet niet wanneer je nu het beste weer kunt testen. Jouw testen lijken op die van mij op 9 en 10 dagen na de iui licht streepje en op 11 dagen na de iui gaf de digi met indicator zwanger aan. Denk aan jullie meiden XXX Liefs
amy fijn dat je al snel kan beginnen met alles!!! echt super. ook erg fijn dat jullie je al hebben aangemeld voor adoptie!! hoop ook dat ik en kipje ook snel volgen. loutje ik duim heel hard voor je dat het goed gaat!!!!! bailey voel vanalles (helaas elke keer gehad) ga morgen een testje doen. kipjes al iui gehad???
@ girl, spannend ik duim voor je meis, mag nou wel een keertje raak zijn hoor !! Dikke knuff @ amy , wat super dat jullie snel kunnen beginnen @ all, ga later bijlezen hoor, beetje druk , eind van de week lekker een weekje op vakantie Hier nog steeds geen positieve ovulatietest.. Menstruatie is ook iets later doorgebroken deze maand dus wellicht komt het daardoor.. Wel voor de zekerheid UZgent gebeld , kan niet met de hsg te maken hebben dus moet proberen me er niet druk om te maken.. Kan nog 2 daagjes wachten op de positest en anders moeten we deze overslaan omdat we zaterdag op vakantie gaan.. Heb er de zenuwen van