Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ loutjelou,
    Komt goed schatje ;) , wel een beetje vertrouwen hebben in jullie beebje he :D
    Ik duim voor jullie ! Knuff

@ eekhoorn,
    Hoe voel je je ?

@ bailey ,
    Wat fijn dat je de beeb al voelt , moet vast een geweldig gevoel zijn !! Vond het bij mijn schoonzus ook altijd leuk om te voelen , legde ik mijn hand op haar buik, en gaf die kleine echt harde schoppen :D zoooo leuk !!

@ amy , hoe was je trouwdag ?? ?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes ik hoop dan dat je ovulatie snel is en jullie deze maand toch door kunnen:D
    Dat moet gewoon:D

Loutje lieverd hoe voel je je?

Nog 2 nachtjes slapen tot de 3D ben zooooo benieuwd:D
    Sorry meiden voor mijn enthousiasme:(

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ girl, ik duim voor je en hoop hier morgen een mooie foto van een positive test te zien. ;)
    En voor kipjes, opdat de ovutest snel positief mag zijn.

Jemig, ik kan pas over 11 dagen testen.. ik wist niet dat dagen zoooo lang kunnen duren. :p

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Spannend he Iluna !! :D
    Die wachtweken zijn echt slopend .. Ik duim voor je !! Knufff

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nou meiden, nog steeds een streepje, ik geloof íetsje donkerder dan gisteren maar het is moeilijk te vergelijken want die zijn al opgedroogd natuurlijk... ik wacht het nu gewoon tot vrijdag of zaterdag af en dan doe ik de digi.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maak eens een foto als je wil lieverd:)
    Van de 3 onder elkaar:)

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
  8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Girrrrrrrrrl, vandaag NOD en, en, en???

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, hopelijk kunnen jullie toch nog de iui hebben deze maand! En daarna lekker op vakantie :D

@loutje, ik zie wel verschil hoor. Ook Baileyman vind je test van vandaag duidelijker! Komt goed meis!
    Ik heb even naar mijn testen gekeken en jouw test van vandaag is donkerder als mijn test met 3 weken en 5 dagen. Digi gaf toen zwanger aan.

@girl, hopelijk heb jij ook goed nieuws vandaag!

XXX Liefs

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nou meiden hier weer slecht nieuws:(
    ga nu naar utrogestron vragen maar dr s is er vrijdag weer. dus ga hem dan ff bellen.

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @loutje, gefeliciteerddd!!!!

meiden die nog niet zwanger zijn maar wel geinsemineerd worden dit jaar/volgend jaar.. gaan jullie naar de 9 maanden beurs in febr?

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @girl, nee lieverd wat kl*te! Hele dikke knuffel!!
    Ik zou het ook even vragen ja of je de volgende keer utro mag gebruiken.

Dikke knuf meis

XXX Liefs

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zal dat wat zijn voor mij?? of zijn er nog meerdere dingen die ik evt kan gebruiken??

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Shiterdeshiterdeshit Girl!!!! Wat ontzettend KLOTE! Ik heb er gewoon geen ander woord voor. Dikke dikke knuffel van mij!! :(

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @girl, ik zou het even vragen aan de arts of het iets is voor jou. Het schijnt een innesteling te kunnen bevorderen.

Verder weet ik niet wat je zou kunnen gebruiken, maar ik heb vanaf het begin van de MMM en edelsteen gedragen. Weet natuurlijk niet of het echt werkt maar ik durf hem af te doen. Verder heb ik mama compleet van dagravit gebruikt en nu nog steeds.
    De edelsteen is rookkwarts.

Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen lieverd.

XXX Liefs

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl neeeeee dit kan toch niet waar zijn:(
    Heeeeeeeeeeeele dikke knuffel:(
    En idd zeer zeker naar utrogestan vragen!

Loutje ik vind hem ook duidelijker hoor!!
    Komt goed met dit wondertje;)
    xxx

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girl meis, een hele dikke knuffel, jeetje wat zal jij even een klotemoment gehad hebben. Je moet niet het vertrouwen gaan verliezen he, jij hebt nu eenmaal de pech dat IUI-d niet in 1x lukt maar dat houdt niet in dat het helemaal niet lukt, het moet goedkomen!!!

Bailey, wat bijzonder, je hebt de baby gevoeld! En alweer 15 weken zwanger zie ik! Het is ook wat he...hebben jullie al veel babyspullen gekocht?

Dreamer, hoe voel jij je? Lichamelijk nog steeds lekker in je vel?

Loutje, kan je het al beseffen? T is allemaal nog heel spannend he maar dit babytje gaat zich gewoon heel goed aan jou vasthouden!

Kipjes, hoe is het met jou?! Hoe vond je de HSG? Enne, weer op het wachtbankje nu lees ik, succes met de spanning....

Elif, hoe is het met jou? Duurt niet meer heel lang he?! Ben je nog aan het kijken voor werk of heb je het even opzij gezet in deze periode?

Hier gaat tie goed! De trouwdag was echt helemaal super! We hadden de dagen erom heen slecht weer en alleen die middag supermooi weer; we hebben lekker in tuin gegeten en toen gefeest in de kroeg: helemaal zoals wij het in gedachten hadden. Het was een prachtige dag en daarna een geweldige huwelijksreis: de Malediven, we hebben zo enorm genoten! En daarna begon de hele mmm weer maar daar heb ik weer energie voor: kom maar op, ik wil doorgaan en geen onzekerheden meer hebben!

Allemaal heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi lieve meiden!

ik lees al een paar weken hier (stiekem ) mee. ik hoop dat ik nog mag mee schrijven.
    Ik zal me even voorstellen: Ik heet Anna en ben vorig jaar in Augsutus gestopt met de pil. In Juni 2010 voor t eerst naar dokter geweest in Tilburg.Conclusie met mij alles goed maar bij mn man geen zaad gevonden. Je wereld stort in!! Gisteren alle uitslagen gehad en weer geen zaad gevonden! conclusie azoospermie....nu moeten we 15 november naar de uroloog om te kijken waaraan t ligt. Ze adviseerde dat t misschien mogeljk is om een pesa of tese te doen. We hebben t er goed over gehad en we willen eerst weten wat de mogelijkheden nog zn voor ons samen en lukt dit niet dan willen we voor KID gaan en we staan daar samen 100 % achter. We zn nu ook bezig om onze zorgverzekering goed door te nemen want we weten niet of we in nederland blijven hiervoor of toch Belgie omdat we zoveel goede verhalen daarover horen.

Wij zouden heel graag van jullie tips willen horen en wat er allemaal op ons af komt want jah als je googled dan wordt je helemaal gek gemaakt en wat we wel al gelezen hebben is dat wachttijd in buitenland veel korter is. En wat krijg je wel en niet vergoed....

ps: het doet ons goed om te lezen dat er al veel zwangeren zn op dit forum

liefs Anna

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Anna, welkom! Wat vervelend dat jullie dezelfde uitslag hebben gekregen als velen van ons....

Weet niet hoe lang je al meeleest en wat je al teruggelezen hebt, maar ik zal ons verhaal even vertellen:

Mijn vriend is toen hij 10 jaar was geopereerd aan 2 niet ingedaalde ballen. Toen we een jaar (voor spek en bonen) bezig waren zijn we naar de huisarts geweest die ons doorstuurde naar de fertiliteitsarts. Na 2 zaadonderzoeken kwam er bij ons ook direct azoöspermie uit... wat je zegt: je wereld stort in!

Internetter als ik ben, ben ik direct dingen gaan googlen en dergelijke. Ik las over de TESE dat ze in Duitsland al veel verder waren met deze techniek en dat er geen wachtlijsten waren. (ook zit er in DD een Nederlandse arts dus dat vond ik ook een fijn idee) op 3 december vorig jaar hadden we onze intake. Ze gaven ons toch een grote kans dat er iets gevonden zou worden... 7 januari hadden we het gesprek met de androloog en 23 februari hadden we de TESE. Helaas is daar niets uitgekomen en zijn we (na het even te hebben laten bezinken) verder gegaan met het KID traject. Op 15 mei hebben we onze 1e IUI-D gehad en de 5e zit er net op, met deze mooie banner als resultaat. :D (ik ben in augustus ook een keer zwanger geweest maar dit is helaas uitgelopen op een miskraam)

Ik wil je heel veel succes wensen en mijn advies is: volg jullie gevoel!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    loutjelou, bedankt voor je verhaal!! ik heb af en toe wat krabbels van jullie teruggelezen.het zn zoveel pagina`s haha
    waar hebben jullie de tese gehad,in ned. of duitsland...
    enne de kid ,ned of duitsland
    sorry voor de vele vragen ,maar vraag me af hoelang wachtlijst voor kid is.

wat fijn om te horen dat je zwanger bent :) en nog vele andere op deze site.
    enne wat leuk dat ik mag mee schrijven. Kan ik lekker mn ei kwijt bij jullie

ik schreef eerst mee op een andere site van viva, gestopt met pil in augustus. Daar zijn van de 15 meiden er nu ook pas 8 zwanger. De 1 heeft een hele lange menstruatie,bij 2 andere kunnen ze juist niks vinden, PCOS , Chlomid enz. Zwanger mogen worden is echt een wonder :)

fijne avond allemaal en tot krabbels

Deel Deze Pagina