Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, op welke dag zit je nu? Zou het toch door de HSG komen? Wat zeggen ze in Gent?

XXX Liefs

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey ,
    Zit nu op dag 21, normaal altijd op dag 16.. Volgens het ziekenhuis kan het niet komen door de HSG , maar vind het wel toevallig dat ik het nu ineens heb en nooit eerder gehad .. Heb sinds de hsg 2 keer per dag getest dus kan m niet gemist hebben ..

Testjes worden ook niet positiever dus ga er gewoon vanuit dat mijn ei niet komt..
    Hopelijk volgende ronde wel ! :D

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, ja je zou het wel denken dat het door de HSG komt. Omdat je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt. Nee dan kun je hem ook niet gemist hebben.
    Ga je wel door met testen of laat je het hierbij? Zaterdag vertrekken jullie op vakantie toch?

Echt balen maar na een HSG geloof ik 3 maanden verhoogde kans :D

XXX Liefs

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ik ben gestopt met testen , heb er al 2 pakken doorheen gejaagd , dus ik ga lekker van mijn vakantie genieten :D

Vind het wel heel jammer maar op naar de volgende ronde ...

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Lekker genieten meis! En op naar de volgende ronde!

XXX Liefs

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey kipjes. erg balen dat je dan dit moet overkomen.
    maar geniet nu ff lekker van je vakantie en dan kun je er weer tegen aan!!!! maar vind het wel apart en je denkt inderdaad dat het dan toch van de hsg komt.

@wendy bedoel je mij wanneer ik met kid begin?? ik ben al bezig heb de 5de iui-d gehad en is mislukt ga nu voor de 6de en dan stap ik volgend jaar over op ivf (volgend jaar in pakket 4 van menzis en ik krijg dubbel vergoed)
    ga nu ff vragen voor utrogestan.

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,

Ga na mijn vakantie even teruglezen. Hoop dat er dan nog een hoop positieve testen bij gekomen zijn :D

Tot snel !!

Dikke knuffff, ga gauw mijn koffer inpakken :D

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey kipjes fijne vakantie meis!!! lekker van genieten...
    hoe lang ga je?? en waarheen??

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hele fijne vakantie meis!!
    Geniet ervan:)

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hele fijne vakantie toegewenst en geniet ervan!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey meiden.
    ff een vraagje he.
    was vandaag in een drogist en die raadde mij vitamine e aan en zag dat ook daar tarwekiemolie in zit kan dat inderdaad helpen met de innesteling??

ga het zowiezo proberen..

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @girl, tarwekiemolie stimuleert de eierstokken en zorgt voor een betere doorbloeding van de baarmoeder waardoor het baarmoederslijmvlies dikker wordt en dat bevorderd weer de innesteling. Ik zou het zowieso proberen inderdaad.

XXX Liefs

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Baat het niet dan schaadt het niet Girl....

Even voor de zwangeren: m'n buik voelt zo strak aan, net of ik buikspieroefeningen gedaan heb... hadden jullie dat ook?

14. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

ben paar dagen afwezig geweest, wat is er dan meteen veel terug te lezen!

Loutje wat ontzettend fijn he. Ik heb nog niet veel klachten. Ben wel erg moe, en ik kan om alles en niets huilen, maar verder nog niet zoveel. Donderdagavond had ik eventjes enorme buikpijn, en was ik erg zenuwachtig. Maar na 20 minuten trok het weg en is het ook niet meer teruggekomen. Ik hoop maar dat het er gewoon bij hoort.

Girl, erg jammer voor je. En kipjes natuurlijk ook. Ik gun het jullie zo!

Iluna is het wachtbankje vol te houden?

Anna wat een slecht nieuws. We kunnen ons goed in jullie verplaatsen. Wij hebben ook een Tese gedaan in dusseldorf, waarbij helaas niets is gevonden. Vooraf hadden we al erg nagedacht over KID en voor ons was het meteen duidelijk dat we daarmee verder wilde toen de TESE niets opleverde. Dat ging ook allemaal erg snel. Wij hadden half juli de TESE en begin oktober de eerste IUI-d. En meteen zwanger!

Bailey, Elif, Dreamer hoe is het met jullie? Hebben jullie nog typische of opvallende klachten?

Wij hebben 19 november eerste controle in het ziekenhuis. Ik heb er trouwens nog niet aangedacht om Dusseldorf te informeren. Wanneer hebben jullie dat gedaan?

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hey Eekhoorn,

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik Irma tussen de 4e en 5e week even gebeld. Ik ga nu nog even wachten denk ik... bijgeloof! :D

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    loutje ja die strakke buik herken ik:D

Eekhoorn hoe voel jij je:D
    Heb jij klachtjes ofzo.

Hier eigenlijk nooit echt van iets last gehad.
    xxx

17. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi Meiden,

@ Kipjes jeetje meid wat enorm balen dat je nu geen eisprong hebt. In ieder geval een hele fijne vakantie en geniet ervan en volgende maand weer vol goede moed aan de slag.

@ Elif, wat een geweldige foto's Echt mooi om te zien.

@ Loutje mooie test zeg! Ik hoop er zelf ook van de week een te krijgen.

@ all Ik ben enorm aan het twijfelen om morgen toch al te testen. Aan de ene kant wil ik het nl samen met mn vriend doen, maar aan de andere kant lijkt het me ook leuk om hem te verrassen mocht de test positief zijn van de week. Hij is nl bijna de hele week niet thuis. Dus kan moeilijk van de week samen testen.
    Wat hebben jullie gedaan? Samen of alleen getest??

18. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi moosje,

ik had afgesproken dat ik samen met mijn vriend zou testen, maar hij gaf aan dat ik vooral moest doen waar ik me goed bij voelde.

En toen ik eenmaal de test thuis had liggen, wilde ik het erg graag alleen doen. Ik kon me goed voorstellen dat ik emotioneel, of hyper zou gaan doen, nu ik voor het eerst echt serieus mocht gaan testen.... Toen de test positief bleek te zijn, ben ik snel naar de winkel gefietst en heb ik babysokjes gekocht. Deze heb ik aan mijn vriend gegegeven toen hij thuis kwam. Hij dacht eerst nog dat het was om te duimen.... maar we vielen elkaar heel romantisch in de armen toen ik de test zelf kon laten zien :D

19. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk eekhoorn! Ik glunder helemaal bij het lezen. :)
    Het wachtbankje valt me ook wat tegen - het duurt gewoon erg laaaaaang.
    Bij vlagen verbeeld ik me van alles te voelen. Maar ja, dat heb ik eerder gehad...jullie kennen het wel. ;)
    En leuk dat het goed gaat met Loutje en jou.
    Hopeelijk is moosje de volgende met een bewijsfoto van een positieve test!

Elif, wat heb jij gave foto's van de echo!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey dank je meiden.
    ik ben begonnen met de vitamines.

maandag ff mail sturen naar dd voor medicatie.

Deel Deze Pagina