Moosje heh nee dat is niet het nieuws waar ik op hoopte Hele dikke knuffel Iluna ik duim !!! Girl gaan spuiten nu, en de utrogestan??? xxx
annaatje en mniekje, welkom hier! girl, fijn dat je mail hebt gehad, hoop dat je hier iets aan hebt! Moosje, wat ontzettend balen, echt erg! nieuwe moed vinden voor de volgende poging. iluna, we duimen nog even door. wanneer ga je testen? hier alles goed, maar wat ben ik moe. Ik val al om zeven uur 's avonds op de bank in slaap... slikt iemand van jullie extra vitamines? wat zijn jullie ervaringen daarmee? aanrader?
Shit Moosje, dat is klote meid! Hopelijk de volgende keer beter. Girl, spuiten dus... gelukkig willen ze wel met je meedenken. Voor de zwangeren, wanneer hebben jullie de kliniek ingelicht over jullie zwangerschap? Ik ga zo even wat nieuwe BH's scoren, kan er nu al niet meer in!!
@Loutje: hier groeiden mn boobs ook enorm (3 cupmaten) de eerste weken. Daarna niet meer gegroeid. @Eekhoorn: is heel normaal hoor de eerste weken die moeheid! Vanaf het 2e trimester zal je merken dat de moeheid beter gaat. Ik ben mn eigen vitamines blijven slikken die ik dus altijd al gebruikte. Maar hoe dan ook, vitamines zullen niet helpen tegen de moeheid. Het beste is eraan toe te geven en bijvoorbeeld na het eten even op de bank te gaan rusten of slapen. @Girl: toch aan de hormonen dus. Hoop dat je er geen last van krijgt en dat het een heel mooi resultaat mag geven! Liefs
Moosje, balen!!! echt k*t maar dat is wel snel gegaan dan bij jullie in Gent. Alleen maar fijn want al die wachtweken daar worden wij niet vrolijk van! ik lees vaak op internet dat de meeste zo rond de 5 a 6 iui pogingen nodig hebben om zwanger te raken. Maar wij willen allemaal gewoon maar 1 poging @ alle meiden, weten jullie trouwens allemaal wat de reden is bij jullie mannen dat ze azoospermie hebben? als ik google dan kom k echt van alles tegen. Soms dingen die je liever niet wil lezen. Wat mij dus echt eng lijkt is dat je moet gaan prikken enzo. Dat is toch bij iui of .... Mn pa en ma en schoonouders weten t nu sinds Augustus en dat is zo fijn dat je daar ook je verhaal kwijt kunt. en mn teamleidster op t werk weet t en 1 goede vriendin die nu zelf zwanger is van de tweede. Gelukkig reageerde mn baas goed omdat als ik dadelijk vrij nodig heb t geregeld kan worden en dat vind k al erg prettig dat dit weer een zorg minder is. Hebben jullie t ook verteld of toch nog geheim houden liefs
Volgens mij ben ik de enige hier die alles geheim heeft gehouden. Bij ons weet echt helemaal niemand ervan. Maar wij hebben onze kinderwens ook compleet geheim gehouden al die jaren. Als de beeb geboren is zullen we vanzelf het verhaal een keer vertellen, maar nu even niet. Nu genieten we lekker van ons meisje en alle positiviteit die we voelen en om ons heen zien door dit kleine wondertje. Voor IUI hoef je doorgaans niet te prikken hoor! Alleen als er bij jou iets niet in orde is. En soms als het na een aantal pogingen niet lukt. Denk dat jij het door de war haalt met IVF, daar moet je meestal wel prikken. Bij ons is de oorzaak van de azoöspermie onverklaarbaar. Geen aanwijsbare reden kunnen vinden. Liefs!
Dreamer heeft idd niks tegen de fam gezegd. Bij ons weet de familie niks van het kid gedeelte en dat blijft ook zo. Hier waren alle uitslagen perfect maar helaas.
Annaatje, hier ligt het aan 2 niet ingedaalde ballen en een te late operatie daaraan.... Bij ons zijn al onze beste vrienden en onze gezinnen op de hoogte van de azoöspermie en ons KID gebeuren en iedereen is gelukkig heel positief!
annaatje bij ons is het geval dat hij een x teveel heeft in de chromosomen. bij ons weten de goeie bekenden en familie en werk. elif ja puregon gekregen had voor me eicellen dat nodig en dat had ook effect voor de 2de helft van de cyclus. ik heb vandaag de eerste spuit gezet(wel hulp van me schoonzus denk morgen zelf proberen) ik moet 37.5 spuiten. loutje fijn dat je al afspreken hebt staan bij de vk en de 1ste echo gepland staat.
Helaas... ik heb vanochtend getest (2 dagen voor nod, met een extra gevoelige test) en er was niet eens een spoor van een tweede lijn te zien. Dus zal het deze keer wel niet gelukt zijn. Was ook te mooi om waar te zijn, gelijk bij de eerste keer. Zaterdag zal de rode duivel wel komen. Even een brok in de keel weg moeten slikken, en na een flinke knuffel van manlief gaat het weer. Over twee weken: nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuw geluk! En hoe gaat het met jullie (al meer of minder) bolle buikjes?
Aaaaah nee Iluna Ik hoop dat je over 2 dagen toch ineens een 2e lijntje krijgt te zien We hadden op beter nieuws voor jullie gehoopt xxx
@moosje, balen meis dikke knuf! @girl, wat goed dat je al bericht hebt uit DD. Wat doet puregon eigenlijk? @Iluna, hopelijk over 2 dagen toch een mooi 2e streepje. @annaatje bij ons weten beide gezinnen, beste vrienden en collega's van het iui-d verhaal. Altijd hele positieve reacties gehad en nu sinds de zwangerschap is het voor iedereen gewoon normaal. XXX Liefs
bailey hij zei dat het voor de groei en ontwikkeling van de eicel te maken heeft en het had dan juist voor de 2 helft van de cyclus betere kans voor innestelling. maandag echo en dan ff doorbellen en dan weet ik meer. iluna bah wat kl*te zeg. hele dikke knuffel!!!!! en ik hoop dat het bij jou de volgende keer raak mag zijn.
bij ons weten een heleboel mensen het en we hebben van iedereen alleen maar hele positieve reacties gehad. Voor ons was het natuurlijk anders omdat manlief in 1 keer 'ziek' was en we hebben uitgelegd wat de redenen waren dat ze dit hadden ontdekt. Ook bijvoorbeeld op mijn werk weten mensen het en ik vind het juist fijn om er over te kunnen praten en ook heel fijn dat mensen belangstellend informeren hoe het dan verder moet etc... Verder is het nu natuurlijk heel erg actueel bij iedereen om ons heen omdat manlief pas 2 maanden geleden geopereerd is maar halverwege volgend jaar zal het bij de meeste al weer wat op de achtergrond zijn gekomen en veel mensen er niet al te veel meer bij zullen stilstaan
@Girl bedankt voor de uitleg, hopelijk helpt het in deze ronde! @Mniekie, fijn dat je er zo goed over kunt praten. Wij zijn ook heel open geweest en daar krijgen we veel openheid voor terug. Hebben we nog niks van mounia gehoord?? XXX Liefs