Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by suikerfee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Jaaaa, ben blij als ik die 5w3d voorbij ben. Al voel ik me wel echt lekker zwanger. Ik ben normaal gesproken gek op werken maar ik heb de laatste week helemaal geen zin, ga liever lekker met een dekentje op de bank!

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ohw sorry 5 weken en 3 dagen:)
    Vind het geweldig dat je je lekker zwanger voelt:D

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @loutje fijn dat je je lekker zwanger voelt! Heb je al gebeld naar DD of wacht je liever nog even? Komt goed meissie!

XXX Liefs

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Nee, nog niet gebeld. Volgende week ga ik bellen. Het was rustig in de winkel dus ik ben lekker naar huis gegaan, ga nu ook lekker écht met een dekentje op de bank!

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    Lekker meid geniet ervan :D

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ loutje zekers lkkr van genieten!! je hebt t verdiend :)

ik heb ook geen idee als je zwanger bent en je loopt in t ziekenhuis bv in gent,moet je dan naar verloskundige of alles weer in gent doen,echo enzo.

ik heb 2 verschrikkelijke dagen achter de rug. woensdagavond belde een vriendin mij op met de vrolijke mededeling dat ze zwanger is. Hartstikke leuk voor dr maar ik kon op dat momeent wel door de grond zakken!! heb een half uur met dr aan de lijn gehangen. en daarna heb ik zitten huilen als een gek van waarom waarom waarom??
    pfff nu gaat t wel weer. ben natuurlijk superblij voor ze ,maar ze moest eens weten dat wij hier al ff mee bezig zn en hun binnen 3 maanden RAAK.

waar ik ook echt mee moet uitkijken is dat ik me op t werk niet verpraat. sommige collegas hebben t weleens over ivf enzo en doordat wij natuurlijk in mm zitten weet je al meer dan een ander. dus als iemand zegt eisprong,chlomid,iui,,ivf enz. dan wil k me nog wel eens uiten en zeggen van ohh dat is dat. en dan gaan ze natuurlijk denken hoe weet die dat nou??? ik houd me maar rustig op t werk en zeg nu als ze vragen wanneer wil je kinderen.Rond mn dertigste zeg ik dan. ben nu 28.

fijn weekend meiden!

7. Mniekie

Mniekie Actief lid

Oct 27, 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    anaatje: een hele dikke knuffel voor je!

Wij zijn altijd heel open geweest en eerlijk gezegd ben ik daar nu heel blij om, want we krijgen nu ook geen 'vervelende' vragen of het niet eens tijd wordt bij ons, etc...

Loutjelou: klinkt heerlijk met een kleedje op de bank! Het is er ook echt weer voor... Geniet ervan!

Zondag hebben we de doop van ons neefje (eerste kindje van beide kanten van onze broers en zussen). Ik ben benieuwd hoe het zal gaan en zijn.

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

Oct 8, 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het een paar mensen gedetailleerd vertelt, en een aantal niets. En daar tussen in alleen maar 'we zitten in de medische molen". Nadeel daarvan is wel dat bijna iedereen dan meteen denkt dat je met ivf bezig bent.

Ik heb gisteren een mailtje naar DD gestuurd om het te vertellen, maar tot mijn grote verrassing belde I. direct terug om te feliciteren. dat vond ik wel heel attent.

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @Anna, wij zijn 6 keer in Gent geweest voor alle gesprekken en onderzoeken en de iui. Na de positieve test nog 1 keer naar Gent geweest om de zwangerschap te bevestigen en daarna mag je gewoon in NL naar de verloskundige.

Dikke knuffel meis.

@Eekhoorn, dat is zeker heel attent vanuit DD. Moet je nu nog daar naartoe voor een echo?

Zelfs bij ons dachten een aantal mensen na duidelijk uitleg nog steeds aan IVF en kregen we vragen zoals: hoeveel zijn er terug geplaats en hebben jullie het geslacht gekozen :(
    Zulke mensen kun je uitleg blijven geven maar het helpt niet...

XXX Liefs

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Bailey mensen zijn soms gewoon dom sorry!!
    En over het ivf en het geslacht kiezen.
    De eerste keer was bij ons icsi en dachten mensen ook dat we gekozen hadden jeeeeeeeeeeetje.
    Zo dacht ook iedereen aangezien mijn man zijn cultuur hij zeker een jongen wilde.
    pffffff

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik moet gewoon lachen om de domheid van sommige mensen.
    Tenminste, als je sommige opmerkingen hier leest dan.
    Als je de opmerking in real life krijgt zou ik er niet om kunnen lachen gok ik.
    Ik kan altijd alleen maar mn wenkbrauwen optrekken en er het mijne van denken, want anders verraad ik ons geheim natuurlijk.
    Sommige mensen willen het ook niet begrijpen!

@Loutje: super dat je je lekker zwanger voelt!
    Ik had op mn NOD gebeld met de kliniek.
    Moet bij ons ook, want anders moeten ze je inplannen voor de volgende behandeling.

Liefs

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @elif en dreamer, ja sommige mensen.....
    Meestal ga ik er niet te veel op in, heeft niet zoveel nut.

@all, pff ben helemaal gesloopt slaap al dagen slecht en heb denk ik last van harde buiken??? Geen flauw idee of dat nu al kan maar het lijkt er wel op. Baarmoeder wordt hard en mijn buik voelt heel stijf! Het doet geen pijn maar fijn is anders :(

XXX Liefs

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Bailey klinkt idd als harde buiken.
    Moet zeggen heb er nog geen gehad, dacht eerst van wel maar voelde toen duidelijk de kleine met zijn rug tegen mijn buikwand duwen.
    En de rest was zacht dus geen harde buiken.

Het schijnt idd niet echt lekker te zijn.
    Hoop dat het snel weiniger word.

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden, ik kreeg gister het bericht dat mijn zus bevallen is van een zoontje Milan. Hij is een week te vroeg geboren ( ingeleid ivm pijnlijke bekken enz.)

Met mijn zus gaat het goed, ze heeft een knip gehad omdat ze (weer) geen persweeën kreeg. Milan is met de vacuum gehaald. Ze is vannochtend ontslagen uit het ziekenhuis. We mogen morgen langskomen om milan te ontmoeten.

Milan s grote zus Lianne is heel trots op haar broertje en vind alles super spannend ( allemaal nieuw natuurlijk)
    Kan het niet laten om even een foto-tje te spammen :D

( het is trouwens een dubbel weekend aangezien mijn schoonzus dit weekend uitgerekt zou zijn van Vere...)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wendy, gefeliciteerd met je neefje Milan!
    Wat een lief poppie.

@Bailey: dat zijn harde buiken idd.
    Betekend dat je teveel doet als je ze zomaar krijgt.
    Ik krijg ze vaak na de sex (sorry :p )
    Maar niet zomaar.
    Echt een stap terug doen dus!
    Het kan verder geen kwaad voor de kleine, maar luister naar wat je lichaam aangeeft.

Elif: bijna 30 weken!
    Wat gaat het toch hard.

Liefs

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    heey

wendy gefeliciteerd met je neefje milan!!!
    mooi kindje hoor!!!!

en ja het is dan inderdaad een dubbel gevoel..

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wendy wat een prachtig mannetje!!!
    EN mooie naam zeg:)

Dreamer durf je dat nog sex??
    Hier allebei heeeeeeeeeeeel erg angstig dan is het niet meer zo leuk hihihi.

En bijna 30 weken ja het gaat zo snel, dan word het echt aftellen!
    xxx

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Ff nog een foto van mijn neefje :D Hij vond oom richard minder leuk haha:D

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    huilen huilen :D

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    sow nu nog even een ego berichtje..

zucht ik heb het er op het moment even moeilijk mee....
    2 weken geleden mijn nichtje Vere begraven, 5/11 mijn neefje geboren en gister vastgehouden..
    en ik ga net op msn.. en een vriendin die tegelijk op ging met mij.. zwanger...

Man in heb het niet meer. Ben zo ongelofelijk emotioneel op het moment..ik wil ook!
    Ik gun het iedereen heel erg hoor! Begrijp me niet verkeerd.. maar ik wil ook een wondertje in mijn buik voelen. Gister heb ik een lang gesprek gehad met mijn man hierover, en hij zegt : het komt wel...
    Is natuurlijk ook zo, maar daarom is het niet "makkelijk". zucht meiden wat moet ik daar nou mee?
    Ik kan over een week bellen voor een afspraak in t ziekenhuis voor eind febr ( pas) en in april inseminatie. Is nog geen datum van bekend...

heb geloof ik even een off day vandaag.. ben blij dat k vrij ben

Share This Page