Wendy dat is ook allemaal een beetje te veel in een keer heh! Kan me voorstellen dat je een offday hebt. Is ook erg heftig Vere begraven en Milan nu geboren. En nog een vriendin zwanger dat word te veel. Een hele dikke knuffel!! Loutje vandaag een belangrijke dag voor je als je deze gepasseerd hebt! Hier een heel druk en vermoeiend weekend achter de rug, mannetje nog extra gaan werken en ik dan mee naar de vrouw van de ploegbaas. Korte nachten, of kapot zweten, of mannetje snurkt je wakker of de kleine stampt je heel hard wakker.( wat zeer zeker een geweldig gevoel is niet voor te zeuren!!) En vanmorgen toen mannetje vertrok de hondjes nog mee naar boven, en de oudste werd ineens heel gek en moest echt OP mij liggen op een of andere manier. Heel vreemd en erg overdreven. Voel me vandaag dan ook weer erg raar mmmm xxx
Mooie fotos wendy. Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal te veel is en jij het niet meer ziet zitten - zeker na een tijd van zo heftige en tegenstrijdige emoties. Sterkte ermee! @ Elif wilde jullie hond ook alvast met de kleine spelen of tenminste contact maken? Klinkt er wel na. Hoop dat je je snel weer lekkerder voelt..! Hier is de rode duivel in alle hevigheid aan het werk... helaas. Maar ja, dan dus over 2 weken nieuwe kansen en nieuw geluk. Ik denk dat ik dan ook jullie tip opvolg en probeer de dag na de positive LH test naar D'dorf ga voor de inseminatie. Of in ieder geval pas eind van de dag. Dat ging de laatste keer niet omdat het zaterdag was. @ Loutje, geweldig dat je de 5w+3 al gehaald hebt! @ Moosje, wanneer verwacht jij je volgende eisprong? En hoe gaat het met iedereen?
Iluna wat kl*te pfff had nog zo gehoopt op een positieve test voor je!! Wat onze sem betreft, hij lag bij mijn gezicht op me , met zijn snuitje en zijn pootjes ( die maar ff verplaatst die lagen op mijn keel) maar helemaal weggeduwd kreeg ik hem niet Hij MOEST zo bij me liggen, wel lief hoor. De andere kleine maakt altijd een kuiltje tussen je benen en ligt dan met zijn hoofdje op je been. Je kan dus geen kant meer op Maar ze zijn zo lief
@Wendy: het is ook heel moeilijk en oneerlijk allemaal. Die dagen kennen we hier allemaal wel. Geef er gewoon aan toe, dat mag zo af en toe best! @Iluna: wat naar meis. Ik hoop dat de methode IUI dag na posi test gaat werken! @Elif: de eerste keer waren wij allebei ook wat angstig/teveel met de beeb bezig. Daarna tijdlang dus niks gedaan. Nu heel af en toe, maar zodra 1 van beiden het eng vindt of teveel met de beeb bezig is stoppen we direct. @All: ik moest gisteren zoooo huilen! Ik moest denken aan dat er straks een klein wondertje van ons samen in de box ligt. Het is nog altijd zo onwerkelijk dat onze droom eindelijk is uitgekomen, dat er dadelijk echt een kindje van ons samen is. Dat we van een eitje met een buisje zaad, naar een boontje van nog geen cm naar een beweeglijk kindje zijn gegaan. Zo een enorm wonder waar we elke dag zo ontzettend dankbaar voor zijn. En dat het zo'n groot geluk is dat het bij ons in 1x is gelukt. Dat het bij anderen niet zo snel lukt en soms zelfs helemaal niet lukt. Zo oneerlijk allemaal. Ik geloof dat mn hormonen opspelen! Weet dat ik aan alle dames die nog bezig zijn denk en duim dat het (snel) mag lukken. En dat ik ondanks dat het hier gelukt is, het verdriet wat anderen hebben niet vergeet. Iedereen hier verdiend een wondertje. Dikke knuff voor allemaal!
Dreamer wat jij beschrijft heb ik ook zo vaak. Het is zoiets ongelooflijks!!! Onbeschrijflijk. Over de angst hihih ben ik blij dat we dan niet de enige zijn hahah.
nou meiden, ik heb laatste tijd zoveel last van mijn hormonen en dit terwijl ik geen clomid oid gebruik. ( heb mezelf al bijna een aantal x achter het plafond geplakt..) Morgen naar de gynecealoog toe omdat ik hier zo'n last van heb dus ben benieuwt wat ze gaat zeggen. Ook ga ik eens vragen of zij geen datum kan prikken voor mijn prikinstructie ( wat een zin)ipv dat ik elke keer moet bellen ze ze zeggen bel volgende week maar terug want... zucht.. ziekenhuisen zijn erg goed in mensen laten wachten
Hoi Iluna, Ik verwacht mijn eisprong ergens volgende week. Ik ga vanaf as donderdag of vrijdag weer testen want dan zit ik op dag 12/13. Deze maand was de cyclus 31 dagen, maar normaal gesproken altijd rond de 28/29 dagen. dus kan ook best zijn dat ik dit weekend alweer een eisprong heb. Ik hoop het eigenlijk wel want dan hoef ik me niet ziek te melden op mn werk. Niemand weet het en we willen het ook niet vertellen. maar steeds vrij vragen lukt niet. en van te voren plannen gaat helaas niet echt met een eisprong. haha. en jij wanneer moet jij weer?
Hey lieve meiden, Dreamer, wat kun je het toch mooi verwoorden!! @sex: eng! @ hier: de 5+3 gehad!!! Dat geeft alweer meer rust! De weken mogen nu wel wat harder gaan van mij!
heey meiden. vandaag echo gehad na 5 dagen puregon en heb 3 eitjes!!!!!! yesssss. vandaag en morgen nog spuiten en woensdag weer echo want ze waren nog niet groot genoeg. denk eind van de week naar dd. ben niet super veel online.. namelijk best wel wat last van de hormonen dus.... loutje super dat je de 5+3 hebt bereikt!!!!! komt nu helemaal goed. iluna wat kl*te dat het niet gelukt is. hele dikke knuffel!!!! hopelijk gaat het de volgende iui wel lukken.
Hey girl, ik miste je al! 3 eitjes, wat een mooie score zeg!!! Op naar een goede bevruchting! Ik duim voor je! X
Girl wauw wat goed 3 eitjes!!! Nog fftjes en dan weer de iui. Maar vroeg me laatst al af toen je alleen over de puregon begon, wat is met de utrogestan??
@Wendy, wat een mooi kindje is Milan. En inderdaad erg dubbel allemaal Hoe was het bij de gyn vandaag? @iluna, balen dat de duivels doorgebroken zijn! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk! @Loutje, Goed zo vandaag 5.4 weken! Voel je je goed? @girl, Wow 3 eitjes heeeel mooi! Hopelijk voel je je snel beter, balen dat je zo'n last hebt van de hormonen. En hopelijk snel de iui. @all, hier gelukkig geen harde buiken meer gehad! En sex haha ja dat vind mijn vriend heeeel eng 8) En in ook haha XXX Liefs
dank je allemaal!! elif hij dacht dat bij mij dat niet veel nut zou hebben. ik weet ook niet of ik nog meer hormonen of dingen ga krijgen. ik zal dat morgen wel weer horen hoe verder. jij al 29 weken!!! poeh wat gaat dat snel!! alles al helemaal klaar voor de kleine komt?? ik heb me iui nu in iedergeval eerder dan als ik geen hormonen had gebruikt dan had ik waarschijnlijk pas maandag gemoeten en nu dus als het goed is voor het weekend want maandag dag 12 had ik er 1 van 15 bij 10 en 2 van ongeveer 13 bij 4. en merk al dat ik vruchtbaarder slijm krijg en dat heb ik een aantal dagen voor me eisprong. loutje hoe voel je je?? wendy hoe is het met jou?? bailey fijn dat je geen harde buiken meer hebt. en ja hopelijk snel wat minder er last van. hopelijk voor iets moois!!!! weet jij al wat het bij jullie wordt?? of wil je het als verrassing houden.
@girlie ja hier alles goed, beetje frustie dat ik voorlopig nog niet aan de beurt ben @gyn, vandaag geweest en eigenlijk alleen een gesprek gehad over het hormonen prikken. Heb boekje meegekregen en het recept... nu is het afwachten tot ik langs mag komen ( febr 2011) Mijn man is toch doorverwezen naar de uroloog op mijn verzoek. Dit om iets kwaadaardigs uit te sluiten. 22/11 heeft hij een intake... weten jullie wat mij te wachten staat? De ergste senario's gaan door mijn hoofd...
Hey dames , Ik ben er weer hoor !! Heb een heerlijke vakantie gehad en ben lekker uitgerust @ dreamer, Hoe is het met jou meid ? @ elif, je gaat hard ppffff, al aan het nadenken over de bevalling enzo ? @ bailey, Voel je de kleine eigenlijk al ? @ girl , 3 eitjes super hoor! Ik duim voor je dat dit jullie ronde word.. @ wendy en richard. Gefeliciteerd met je neefje. Kan me voorstellen dat het dubbel is.. En dan ook zelf nog eens lang wachten . Dikke knuf voor jou ! @ all, Hier nog steeds geen ongi , alweer zo'n 5 dagen overtijd.. Ben echt bang aan het worden, straks is er iets mis ??
*zwaai zwaai* kipjes, wat lekker dat je zo uitgerust bent! Vind het wel heel vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg! Misschien nog eens contact met je gyn opnemen? Hier gaat het inderdaad goed, vind het nog steeds ontzettend spannend en we kijken dan ook erg ui naar de echo!