Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ja vreemd he , als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik uz-gent even bellen.

Zeker spannend allemaal. Maar komt helemaal goed , jullie hebben vast een mooie echo ! Knuff

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wendy bij de uroloog gaan ze onderzoeken doen. mijn man is er ook geweest. denk dat ze de prostaat gaan voelen en dat is niet fijn zei hij. maar dan weet je gelijk hoe het ervoor staat.

heb je ook chromosomen onderzoek gehad??
    ook handig om te doen. daar kwam bij ons alles er al uit.

ja moeilijk is het he dat je moet zitten wachten tot je mag beginnen. ik vond een maad rust al even moeilijk.

kipjes balen dat je nog niet ongi bent en inderdaad ff naar de gyn bellen. anders blijf je maar wachten en dat is zeker niet prettig.

fijn dat je je goed voelt loutje en hopelijk gaat het snel tot de echo.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @GIRL, Het gaat bij hem alleen om het uitsluiten van evt enge ziektes zoals kanker. Hij heeft al een zelf onderzoek gedaan gister en vond geen gekke bult ofzo..
    Kreeg je dat onderzoek gelijk bij het intake gesprek? Kan me voorstellen dat dat prostaat onderzoek wat minder fijn was...

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom terug kipjes, lijkt me heerlijk om dit weer even te ontvluchten. Of zijn jullie in Nederland gebelven? Hopelijk wordt je snel ongi, zodat de nieuwe ronde kan starten!
    En girl, wat geweldig - gelijk drie mooie eitjes!

@ moosje, ik verwacht mijn eitje 19 of 20 Nov. Ben jij al geweest?
    En ga je de dag van de positieve lh test of de dag later? Weet nog niet goed wat ik ga doen...

Hoe houden jullie dat eigenlijk met alcohol tijdens de wachtweken? Zijn jullie dan geheel onthouder of mag een glas wijn?

5. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    kipjes, ik hoop dat je snel ongesteld word. kan me goed voorstellen dat dit soort onzekerheid erbij niet fijn is. wat zegt de gyn?

girl, wat fijn drie eitjes!

wendy, mijn man is ook bij uroloog geweest, hem viel het allemaal heel erg mee. en het was ook een geruststelling om te weten dat dat allemaal goed zat.

iluna, hoe vervelend ook, de rode duivel, is wel weer de start van de groei van een nieuwe eicel.

loutje, ik vind het ook allemaal heel erg lang duren tot het eerste onderzoek. en volgens mij mag jij zelfs nog paar dagen eerder dan ik.. maar voel me heel goed, al ben ik wel beetje verkouden...
    en verschrikkelijk moe!

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eekhoorn, dat is fijn om te horen. We moeten de 22ste... wordt dus echt heeeeeeeeeeeel spannend!! Hij heeft zelf al gevoeld of hij rare bulten voelt bij zijn ballen, maar dat is niet het geval. Wel heeft hij een moedervlek onder zn ballen...
    Verder is ie wel bang voor het prostaat onderzoek...

@kipjes, welkom trg! k hoop dat je snel iets weet!

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    girl, fijn 3 eitjes :)

wendy, mn man moet a.s maandag naar de uroloog. Is ook een intake en heb ook geen idee wat ze dan al gaan doen... daarna gaan we lekker midweekie naar center parcs. ff samen dr tussenuit na deze ellende!! trouwens nog gefeliciteerd met je neefje. mooie foto`s

iluna, echt balen dat t niet gelukt is. knuffel voor jouw meid!!

kipjes, kan me idd voorstellen dat deze onzekerheid niet fijn is.

voor de rest van de dames een fijne avond
    ik ga nu koken,mn man komt zo thuis
    nog allebei 2 dagen werken en dan heerlijk een midweekje ertussenuit. dan laat ik weten hoe t 15 nov. bij de uroloog was.

liefs

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Eekhoorn, wanneer heb je de eerste afspraak en heb je dan ook direct een echo?

Ik mocht sowieso eerder komen omdat ik natuurlijk een miskraam heb gehad.

9. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ Iluna, ik ben nog niet geweest. Ik verwacht mijn eitje ook rond de 18e. Als ik een posi ovutest heb dan bel ik het UZ Gent en dan moet ik de dag erna komen. Dat houden zij altijd aan geloof ik.

@ Girl wat fijn 3 eitjes. Hopelijk zijn ze ondertussen alweer goed gegroeid.

@ Kipjes. Fijne vakantie gehad?? Balen dat je nog niet ongi bent. Dan blijf je maar in de onzekerheid zitten. Ik zou idd contact opnemen met de gyn.

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey allemaal.

wendy wij hadden met het gesprek samen van de uroloog.

@all hier nog maar 1 eitje de andere 2 kleinere zijn verdwenen!!??
    vandaag nog puregon gespoten en moet morgen om 20.00 pregnyl zetten en vrijdag om half 11 de iui-d. en als ik daar ben ga ik toch nog ff om utrogestan vragen om erbij te doen.

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey meiden.

vraagje waar moet je de pregnyl spuit zetten.
    ik hoor meerdere plaatsen. maar welke???

12. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend voor je Girl, vrijdag. Ik ga voor je duimen.

Loutje, wij krijgen 19 november ons eerste onderzoek, met echo. Heel spannend dus. Omdat we in dusseldorf in behandeling zijn, is de eerste controle automatisch in ziekenhuis. bij jullie ook, of gaan jullie naar verloskundige?

13. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    wendy: mijn man is ook bij de uroloog geweest en daar hebben ze inderdaad ook gevoeld maar ook echo's gemaakt, etc om een beeld te hebben van alles. Voor ons is toen het hele circus pas echt begonnen (zie onderschrift).

Afgelopen maandag hadden we ook weer een onderzoek om te achterhalen wat de oorzaak is geweest van de goedaardige tumor, dus dat was weer een ochtendje ziekenhuis.

Volgende week vrijdag mogen we weer naar Geertgen en dan hebben we een gesprek met de psychologe en met de gyn en ik hoop dat we een "GO" krijgen om daar in behandeling te komen!

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @girl nee willen het geslacht niet weten.
    Is het gelukt met het spuiten?? Hopelijk gaat het allemaal helpen.

@kipjes lekker uitgerust op vakantie heerlijk! Ben je al ongesteld? Hopelijk komt het snel zodat jullie weer verder kunnen.
    Ja ik voel de kleine nu heel duidelijk, papa heeft het ook al gevoeld.

@loutje bijna 6 weken meis! Voel je je goed?

@anna alvast heel veel succes de 15e en geniet van het midweekje weg.

@moosje, Gent houd inderdaad altijd de dag na de positieve ovulatietest aan voor de iui.

XXX Liefs

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey

bailey ja het spuiten is gelukt. even iemand om hulp gevraagd.
    spannend dus dat het een verrassing blijft.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!
    Ik duim heel hard voor je!!

Loutje 6 weken joehoe:D

Hier 1,5 dag zonder internet gezeten, kwam er met geen mogelijkheid op???
    Heel vreemd .

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey

dank je elif.
    ben weer terug.
    me eitje was 23 mm hij sprong vanavond of morgen vroeg zei ze.(had andere arts)
    heb de utrogestan gekregen moet nu 2 weken lang s'ochtends 2 en s'avonds 2 doen.

dus zit nu weer op het wachtbankje!!!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend:D
    En goedzo utrogestan vond het al vreemd dat hij het toch niet wilde geven.
    Je weet maar nooit!

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,
    Wat super zeg !! En je gaat ook zo hard !al begonnen aan de babykamer , kinderwagen gekocht en dat soort dingen ?

@girl,
    Ik duim voor je lieverd , misschien dat de utrogestan helpt !

@ all,
    Ik ben vandaag ongi geworden.heb meteen gebeld naar het UZ en gaan er weer voor deze ronde ! Hopelijk komt mijn ei snel , kan nie wachten :D

Gaan jullie iets leuks doen dit weekend ?

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ loutje
    Gefeliciteerd meid , 6 weken ! Voel je je goed ?

@ anna ,
    Succes !!

@ moosje ,
    Wij lopen ook in het UZ-Gent en er wordt inderdaad de dag na de posi ovutest de inseminatie gedaan.

@ eekhoorn,
    Hoe is het met je ?

@ mniekje , ik duim voor een Go !! Wanneer hoor je het ?

@ elif, dreamer,
    Hoe is het met jullie , groeien de babybuikjes goed ? :D

Sorry als ik iemand vergeten ben !

Deel Deze Pagina