Wat superschattig van 'm! Mijn mannetje moet ook elke avond even wat zeggen tegen de beeb. Nog maar een week of 10 voor jou, spannend! En tja, dan moet je toch echt gaan delen!!
Hallo dames, ik heb vandaag al een positieve LH test. Beetje vroeger dan verwacht, dus gaan wij morgen voor de 2e ronde naar D'dorf en dan kom ik lekker naast moosje & girl op het bankje. Wanneer kom jij erbij @ kipjes? Elif, wat leuk dat de kleine het zo goed doet. En Loutje ook al bij de VK geweest - tijd vliegt inderdaad (behalve in de wachtweken dan...)
@Elif: wauw al 30 weken! Bij anderen gaat het zo snel haha. Alhoewel ik het bij mezelf ook heeeeeel snel vind gaan op het moment. @Loutje: op naar de echo! Leuk zeg een zwitsal tasje. @Dames op het wachtbankje: duim duim duim! Liefs
Dreamer vind de hele zwangerschap zo snel gaan ongelooflijk!!! Hoe voel jij je verder?? Iluna heeeeeeeeel veel succes!!!
heey dank je allemaal!!!! wat mooi elif dat de echo goed was en wat lief van je mannetje dat ie zoveel wil doen en wat gaat het hard nu zeg.. loutje fijn dat het goed ging nu op naar de echo!!!! wordt vast een mooie echo. bailey gaat ook snel zeg ook al 18 weken!!! iluna we zullen morgen wel weer ff wat opschuiven dat je erbij kunt komen zitten op de wachtbank. kipjes hoe is het met jou??? wanneer mag jij weer?? hopelijk een beetje snel.
Ik vond de eerste 8 weken echt vreselijk lang duren. Elk uur duurde een dag. Na de eerste echo duurde een uur nog maar een paar uur. Na de 12 weken (toen ik een doptone kreeg) duurde een uur nog maar een uur. Maar sinds ik haar voel schoppen duurt een dag nog maar een uur! Het gaat zo onwijs snel nu. En je moet ook zoveel doen en regelen waardoor het nóg sneller gaat. Ik voel me verder super. Ben alleen wel teruggefloten door mn lichaam deze week. Ik doe nog veelste veel. Dus volgende week maar proberen wat rustiger aan te doen. Ik hoop dat iedereen een mooi vervroegd Sint kadootje krijgt! Liefs
@moosje, hoe ging de iui vandaag? @loutje, leuk he die zwitsal tas hebben wij ook gekregen bij de VK. Spannend meis nog 6 dagen tot de echo! @iluna, succes morgen met de iui. Hopelijk een mooi sinterklaar cadeau! @elif, ik heb vandaag bij de VK gevraagd voor de groeiecho. Deze is daar niet standaard alleen als ze verwachten dat het kindje of heel groot of heel klein is. Gek eigenlijk he dat het zo verschillend is per VK. Wow 30 weken alweer het aftellen gaat nu echt beginnen @dreamer, krijg jij eigenlijk een groeiecho? Fijn dat je je zo goed voelt. @kipjes, zit je eisprong er al aan te komen? @girl, wat balen dat je last hebt van de hormonen en de bijwerkingen van de utrogestan. Hopelijk gaat het allemaal helpen meis. @all, vandaag het hartje weer gehoord en over 2 weken hebben we de 20 weken echo. Verder ook alles goed hier, pijn in mijn stuitje wordt zoals de VK verwachte al een stuk minder. XXX Liefs
bailey ja laten we hopen dat het nu gaat lukken en dan vergeet ik alle vervelende dingen wel weer fijn dat je het hartje weer hebt gehoord nu dus nog ff 2 weekjes wachten voor de volgende echo.
Iluna, veel succes vandaag! Ik duim voor je. Dreamer, goed luisteren naar je lichaam hoor. Bailey, wat fijn dat je minder last van je stuitje hebt. Ik weet hoeveel pijn je stuitje kan doen, das niet fijn! @ hier, ik kan nu al niet meer op m'n buik slapen, m'n borsten doen zo'n pijn! Best lastig want ik kan eigenlijk alleen maar goed in slaap komen als ik op m'n buik lig.... nou ja, zal er toch aan moeten wennen!
Hihihih Loutje wen er idd maar al aan Ik lig nu al maanden op mijn zij met een kussen tussen mijn benen anders ligt het niet lekker. Maar ik kon dat ook al snel niet meer op mijn buik slapen. Morgen 7 weken joehoe Bailey ja gek heh dat er zoveel verschil is, in het januari topic heeft eigenlijk iedereen een groeiecho. En gelukkig dat de pijn wat minder word. Ik heb dat ook 2 weekjes zoiets gehad en nu al weken nergens meer last van. Aftellen jaaaaaaa straks moet ik hem delen oei oei hihihi
Bedankt voor het duimen iedereen! Zo, poging 2 zit erop en ik kom lekker aanschuiven op het wachtbankje. Mijn eitje was al gesprongen, Doktore zei niet te kunnen zeggen of het net pas gesprongen was of misschien afgelopen nacht al? Hoe dan ook heb ik ervoor gekozen alsnog de inseminatie te laten doen. We zien het wel of we nog op tijd waren. Moosje, ging bij jou alles goed? En hoe is het met girl, hou je het wachten nog vol? En fjin dat de klachten bij jullie zwangeren meevallen of minder worden. Hopelijk ook de misselijkheid bij eekhoorn? En dat Dreamer beschrijft dat alleen de eerste 8 weken lang duren en de tijd erna weer normaal of snel vergaat maakt wel moed. Voor de tijd na de komende 2 weken dan...
iluna nou hopen dat je toch nog optijd was met de iui. en kom er lekker bij zitten op het wachtbankje!!!! met mij gaat het wel nog zeker wel bepaalde klachten van de hormonen maar ze zijn nu te doen. gelukkig niet meer zo duizelig dus nu een beetje gewend aan utrogestan. straks raak ik nog "te gewend" eraan hahaha.
Ik krijg nog wel wat groei echo's ja. Vandaag nog een echo gehad en daarop liep ze al bijna 2 weken achter ... (15 maart ipv 3 maart) Moet dus echt rust gaan houden, anders krijg ik verplichte bedrust of opname. Vanaf zondag gaat hier dus de rem erop! Hopen dat het me lukt, heb nooit rust in mn kont. *duim duim duim* voor alle wachtbankdames. Wat zou het toch mooi zijn als we allemaal zwanger 2011 in mogen gaan! Tijdens de echo zei familie trouwens tegen mn man: ze heeft echt niks van jou he! *slik* Ze moesten is weten! Liefs voor iedereen
hey dreamer ja dan slik je wel ff als ze dat zeggen jah. wil je het niemand vertellen of wil je dat later pas doen??
Jeetje Dreamer dat is echt Pak goed je rust heh En wat van je familie, pfffffff idd ff heel erg slikken heh Vind zo'n opmerkingen zowiezo niet leuk van mensen. Hier herkent de hele fam van manlief zich in hem dus dat is wel heel erg fijn. En al 2 mensen hebben gezegd hij lijkt op je man. Mogen we geen foto's van haar zien? xxx
Hey dreamer, lijkt me ook raar als je dat hoort. Hopelijk kun je snel wat tot rust komen, zodat de kleine meid de groeiachterstand in kan halen. De opmerkingen van de familie zou ik nog niet té serieus nemen, daar kan nog van alles gebeuren en veranderen. Gelijkenis of niet, zij is jullie beider dochter en zal zeker als ze groter wordt heel wat dingen van haar papa overnemen.
Iluna heeft het prachtig gezegd!!! Ik hoop trouwens meid dat het gewoon een goed teken is voor je En het zaadje snel zijn weg heeft gevonden naar je eitje
hoi lieve meiden ik lees vh weekend weer even bij. wij zijn net terug uit center parcs. hebebn het heerlijk gehad!! lekker gezwommen,eigen sauna,massage gehad. maar ik wou nog even aan jullie laten weten hoe t 15 november bij uroloog was. we moesten eerst weer een half uur wachten pffff. toen kreeg mijn man een echo. ik was daar niet bij. foto gemaakt en daarop kon hij zien dat er geen spatader zat en ook geen korreltjes ofzoiets ( dat kan duiden op kanker ) hij zei alleen wel dat zijn balletjes wat aan de kleine kant zijn maar dat dit verder niet erg is. nu moet die vd week bloed laten prikken voor 2 dingen. ook voor dat chromosomenonderzoek en dat duurt 6 weken. 3 januari krijgen we dan alle uitslagen. wel weer lang wachten maar jah wachten zijn we nu wel gewend en gelukkig zitten de feestdagen er tussen en hebben we allemaal leuke dingen gepland. fijn weekend meiden! en k reageer snel weer op de rest als ik weer bij gelezen ben
hier hard aan het duimen voor de dames op het wachtbankje, en aan het aftellen voor de zwangeren. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. wat ontzettend bijzonder om het hartslagje te horen. Het zag er allemaal heel goed uit. nog steeds erg misselijk, maar na zo'n echo is dat niet meer belangrijk.