Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Dat liedje heb ik op mijn hyves staan, ook ik zit elke keer weer in tranen.
    Hubbie zat ik tranen van het filmpje wat dreamer gemaakt heeft, ook zo mooi en zo herkenbaar....

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Die van Dreamer is idd ook heel erg mooi!!

Zo emotioneel dat liedje heh wendy!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja niet normaal! tranen met tuiten. Wel een mooi liedje..

Nog een uurtje meiden.. zucht hubbie gaat zo douche en dan gaan we

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop dat alles goed is meid!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    zo even kort berichtje.
    Bij ht onderzoek is niks geks gevonden. We hadden om een man gevraagd en kregen een vrouw
    Ze is in opl en we kregen te horen dat niet weet waarom er geen zaad is.. dus heb duidelijk gevraagd naar de uroloog bij de volgende afspraak.

Wo midag moet hij een echo laten maken en bloedprikken maar kanker is bijna 100% uitgesloten.. zucht... weer een last van mijn rug af.

Zelf heb ik EINDELIJK een datum voor mijn prikinstructie! 16 febr 2011 moet ik voor het eerst "prikken", dan krijg ik mn schema en hopelijk de datum van de inseminatie.. duurt allemaal nog zo lang..

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje ja ik wil donderdag pas testen. heb pregnyl gespoten he en die is pas na 10 a 12 dagen uit je lichaam??

wendy wel balen dat je nu nog niet alles weet. hopelijk krijg je woensdag goeie uitslagen.

@all hier het gaat het echt op en af hopelijk nu wel voor iets moois.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja.. is afwachten maar ze verwacht niks geks. Toen ik vroeg of ze wist wat het kon zijn zei ze letterlijk: ik heb geen idee...

nah dat vond ik erg onprofessioneel.... :S wo mee naar de echo en hopen dat de radioloog al wat door laat schemeren

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @dreamer fijn dat je man het zo goed lang zich neer kan leggen. En een heel goed antwoord op de vraag op wie ze lijkt, die ga ik onthouden ;)

@loutje spannend meis morgen hebben jullie de echo! Houd je het nog uit met de spanning?

@girl geloof het goed dat je geen valse hoop wil hebben.
    Ik geloof dat het aan de sterkte van de pregnyl ligt, hoe lang het in je lichaam blijft.
    Duim voor je meissie!

@wendy gelukkig dat kanker is uitgesloten, was hier grote aanleiding voor?? En wat willen ze verder nog uitsluiten? Of zoeken ze nu een oorzaak van het ontbreken van de zaadcellen? Sorry meis als ik erover heen gelezen heb.

Wel fijn dat je nu een datum hebt wanneer er gestart wordt met prikken, het is nog steeds wachten maar nu wel iets van vastigheid.

XXX Liefs

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Tja wendy, soms weten ze echt niet hoe het komt dat er geen zaadcellen zijn... Gelukkig iig geen kanker.
    Hopelijk wordt het toch nog duidelijk voor jullie.

Ik ben weer lekker moe dus ga zo lekker slapen, des te eerder is de echo ;)

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Loutje succes morgen bij de echo.

Ik heb 5000 eenheden gespoten.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl 5000 eenheden is na 10 dagen het lichaam uit!

Wendy er is helaas niks onprofessioneels aan.
    Ze kunnen het niet altijd weten.
    Bij ons is het ook niet geheel zeker, er zijn toen onvolgroeide zaadcellen gevonden.
    Tja hoe kan dat?!?!?!?
    Ik weet het , niet het antwoord waar je op zit te wachten.
    Maar helaas zul je denk lang met die vraag blijven lopen.

Zo verdenken ze bij ons de bof maar 100% zeker zijn ze daar niet van, en schatte onze laatste gyn de kans maar helaas klein dat het daardoor kwam.

Gelukkig dat het geen kanker is!

Loutje lieverd heeeeeeeeeeeel veel succes strakjes.

Ja hier zit je dan 31 weken zwanger en wakker geworden terwijl je man opstaat.
    Ben me dus wat cruesli aan het eten met yoghurt en ga zometeen met mijn hondjes naar boven een 2e poging wagen om te slapen.

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @bailey, was standaard onderzoek, ze hebben alleen aan de ballen gevoeld en haargroei bekeken. Geen prostaat onderzoek. Er wordt voor de zekerheid een echo gemaakt en ik vermoed dat ze ook gaan kijken of dr blokkades zijn. Al staat op t formulier, zwelling? denk dat ik er zelf nog blokkades? op ga schrijven :p ( was er 1 in opleiding)

@loutjelou, ik d8 dat er altijd wel een oorzaak gevonden kon worden? echt balen dit!

Voel me er behoorlijk rot onder weer.. ging gister dan ook om kwart over 9 naar bed. Heb het ff helemaal gehad met het ziekenhuis op t moment... zo veel heen en weer rijden, zo vaak wachten...ik ben blij dat we in febr aan de beurt zijn, alleen morgen nog, 6 dec nog en dan 16 febr weer..

@Loutjelou, veel plezier vandaag!!

@elif, jullie hebben tese gedaan he? Maar ben je nu zwanger dmv kid of?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kan het me voorstellen lieverd.
    Het is zoooooooo intensief en je blijft maar met je neus op de feiten gedrukt worden.
    Terwijl je niks korterbij komt:(
    Maar helaas de reden waarom zal moeilijk worden om te achterhalen :(

xxx

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb je ook nog ff pbtje gestuurd!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    je hebt pb trg, ik lees straks weer bij ga nu richting werk tot 11 uur.

xxxx

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee, helaas kan er niet altijd een oorzaak gevonden worden.... bij ons is het grote vermoeden dat het komt doordat mijn man te laat is geopereerd aan niet ingedaalde ballen. Maar dat is ook niet met 100% vast te stellen. Voor ons maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit, we krijgen ze er toch niet mee terug....

Ik heb onwijs onrustig geslapen vannacht, vanmiddag nog maar even gaan liggen denk ik! Kom me meteen melden als we weer thuis zijn.

17. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Loutje, ik zal aan je denken!
    En Dreamer, lukt het wat rustiger aan te doen?

Zo, ik moet aan het werk - fijne dag nog iedereen.
    en wat duurt dat wachten weer lang.. :p

18. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Daar ben ik weer: heeft eventjes wat langer geduurd omdat ik dit weekend geveld was door de buikgriep.

Vrijdag hadden we dus de afspraken bij Geertgen en het is allemaal goed gegaan. We moesten inderdaad wel lang wachten op Dr Wisman (bijna 2 uur) maar het was zeker de moeite waard :D. We staan op de lijst en zouden binnen 4 weken bericht moeten hebben dat we zijn gematcht!!!! Dus dit jaar met Kerst zijn wij eens degenen met goed nieuws...

Zodra we bericht hebben zal ik ook wel direct bellen voor de afspraken voor het vervolg zodat we zo snel mogelijk aan de slag kunnen... Wij blijven erbij: 2011 wordt eindelijk ons jaar!!!

wendy: het kan best zijn dat er geen duidelijke reden is waarom ze geen zaadcellen hebben gevonden. Bij ons denken ze dat het een combi van factoren is, maar helemaal 110% zeker weten ze niet precies wat de doorslag heeft gegeven...

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosje heb je getest???

Mnieke wat een goed nieuws hopelijk dus snel starten:D

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Meiden, we zijn weer terug.... wat een prachtig mooi gezicht zo'n knipperlichtje! We zijn zooooo ontzettend gelukkig. Even de foto's spammen!

Deel Deze Pagina