Aaaaaaaaaaaaaah wat een schatje!!!!!!!! Het is telepathie kwam net op hyves kijken of je al terug was!! Van harte gefeliciteerd lieverd. * pinkt een traantje weg*
Ja wat een dotje he?! Sorry als ik met deze blijdschap iemand pijn doe, dit is misschien niet helemaal het geschikte topic om dit te plaatsen.... Als jullie het vervelend vinden moeten jullie het zeggen hoor!
@loutje WOW mooi meis!! Van harte gefeliciteerd! @wendy nee helaas wordt er niet altijd een oorzaak gevonden. Bij ons wel omdat door bloed en sperma onderzoek al snel bleek dat het om een syndroom ging. Maar inderdaad je weet de oorzaak maar daar blijft het dan ook bij. Wat willen jullie en het zkhs bereiken met de onderzoeken? Of er eventueel blokkades zijn die de zaadcellen tegenhouden dus mogelijk een oplossing of echt alleen de oorzaak? @mniekie hopelijk kunnen jullie snel starten! @girl 5000 eenheden zijn na 10 dagen uit het lichaam, duimpjes draaien meis XXX Liefs
@loutjelou, van harte meis!! Ik ben blij voor je! Nee vind het zeker niet erg, kan erg blij zijn voor iemand anders hoor @bailey, we willen verder niks ermee doen. We willen alleen kanker uitsluiten. Het zou fijn zijn als ze alsnog een oorzaak kunnen geven waarom he zo is.. maar dat moeten we maar afwachten. Ik vind de echo eigenlijk verder ook onzin, want ze voelde toch niks? maar goed... we gaan wel.. is nog maar 1 keertje... Ik ben het ziekenhuisgebeuren behoorlijk zat op t moment.. merk dat mijn lichaam een beetje "op" is. Heel vervelend! Ik heb zelfs het aantal dagen geteld tot de afspraak in febr... dan weet ik pas echt meer..en wanneer. ( ongeveer hangt van mijn eitjes af) Er werd me al verteld dat ik mochten er 2 eitjes groeien, het stimuleren stop wordt gezet. Wat ik echt belachelijk vind! Een tweeling is niet onze eerste keus.. maar het blijft wel onze keus toch?
Wendy heb je een heeeeeel lang pbtje teruggestuurd hahah. Tja ze mogen vanwege gezondheidsrisico's niet meer dan dat.. Helaas.
@wendy, aha ik snap het. Sorry ik vroeg me af hoe en wat hopelijk vind je het niet erg? Het wachten is verschrikkelijk, hopelijk gaat het wel sneller voor je gevoel nu de feestdagen voor de deur staan. Zoals elif ook al schreef, meerlingen zijn een verhoogd risico voor zowel de moeder als de kinderen. XXX Liefs
meiden ik heb eindelijk weer een datum om me aan vast te houden!!! op 28/3/2011 krijg ik uitleg over KID traject. Het zaad van onze donor komt echt pas in april vrij. Het is dus ff afwachten hoe ze dat willen doen als ik hormonen ga spuiten.... geen idee namelijk! nu wordt het echt aftellen!
Hallo allemaal, Ik heb een vraag, hoe lang mag je door gaan met IUI-D...en wanneer zou voor jullie het punt komen op op andere stappen over te gaan?
@ LoutjeLou wat een prachtige echo!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie in de wolken zijn. @ Elif, ik denk niet dat je mij bedoeld. Mijn IUI was vorige week en ik hoef volgende week pas te testen. Volgens mij was Girl de eerste die mocht testen en ik geloof dat ze dat donderdag wilde doen. Dacht ik. @ Lientje74 tegen ons is gezegd dat we 6x de IUI krijgen. mochten we dan nog niet zwanger zijn dan gaan ze verder onderzoek bij mij doen. En dan kunnen we kiezen voor nogmaals IUI of IVF, mocht alles in orde blijken. Waar lopen jullie?? Misschien verschilt het per ziekenhuis? @ all, hier nog niks te voelen. probeer er niet teveel aan te denken en aan het duimen dat het snel donderdag is. Ik heb besloten om niet eerder te testen dan donderdag. omdat dit dan 1 dag na nod is.
prachtige echo loutje! wat een geluk kun je dan al ervaren, he. wendy, bij ons hebben ze het Tese-weefsel ook nog extra onderzocht op afwijkingen. dat bleek gelukkig helemaal goed te zijn, behalve dan dat er geen zaadjes inzaten. bij ons gaven ze aan dat de zaadbuisjes niet goed ontwikkeld waren.
@Lientje: bij ons kon je na 6x IUI overstappen op IVF (of eerst 3x proberen met hormonen, maar daarna toch echt IVF) @Loutje: jaaaaaa gefeliiiiiii! Wat een last van je schouders he. Geweldig dat jullie wondertje leeft en het goed doet. Klopte het termijn? @Wendy: hier ook geen oorzaak gevonden. Heb het daar een tijdlang erg moeilijk mee gehad, maar met de tijd zwakt dat wel af. Nu maakt het me niet uit wat de oorzaak is. Het is zo en we veranderen er niets aan helaas. Fijn dat je weer data hebt om naartoe te leven! @Mniekie: jeej, supernieuws zo voor het einde van het jaar! @All: sorry heb alles bijgelezen, maar mn hoofd is een vergiet. Mn duimen draaien voor de wachtbankdames! Liefs
Ja is heel zwaar om geen diagnose te hebben waar je misschien verder mee kan.. het is zo definitief he.. al met al ben ik weer wat vrolijker, alleen ontzettend moe, neem me voor wat meer te bewegen maar zelfs daar heb ik geen zin in...
Wow Loutje, wat een mooie foto's. En natuurlijk willen wij die ook zien! @ Mnikkie, gefeliciteerd met het goede nieuws, ik duim dat ze snel een match vinden. @ Lientje Ik ken persoonlijk iemand die bij de 13e poging IUI-D zwanger geraakt is. De eerste 10 waren zonder stiumulatie, onderzoek wees geen reden uit waarom het niet zou lukken. Er werd alleen de eisprong gestimuleerd als ik het goed heb. Zij is nu bijna 30 weken zwanger en naar eigen zeggen 'rond en gezond'. Zelf heeft ze zo lang volgehouden omdat ze IVF niet zag zitten. Succes en hopelijk is het bij jou ook snel raak!
Hmm nou het zit zo, Na een jaar proberen hebben we de dokter ingeschakeld, nog een jaar later een mislukte TESE gehad. Gelukkig konden we snel beginnen met IUI-D omdat we aan wederkerigheid doen. Inmiddels heb ik er 9 achter de rug, volgende week nummer 10. Weer een jaar verder.. ik ben inmiddels 36. Ik vraag me af wanneer wij over mogen stappen op IVF. Ik heb al een HSG gehad, maar pas 1 keer een IUI na de HSG. Ik heb gehoord dat je eerst 6x IUI moet na de HSG maar dat zie ik helemaal niet zitten. Er was niets te zien op de HSG alles leek in orde, dus ik voel het weer als verder gaan waar we gebleven waren.. geen stap verder. Ik kan er zo langzamerhand niet meer tegen. Emotioneel ga ik er kapot aan. maar IVF voorstellen durf ik ook nog niet helemaal.. alsof ik dat nog niet 'mag'. Snappen jullie?
LOUTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GOEIE ECHO!!!! Wat een PRACHTIG kindje!!!! En wat ziet hij/zij er al echt als een kindje uit zeg! Ik had een echo met 6w4d, maar toen zag je alleen maar een stip!!! En nu een week later zie je echt een beebje! Prachtig! Liefs... (sorry voor inbraak)
@wendy, wat goed dat je nu meer datums hebt om aan vast te houden! Dikke knuf meis! Klinkt makkelijk maar probeer toch om bijvoorbeeld meer te bewegen, dit stimuleerd weer tot meer bewegen waar je hopelijk meer energie van krijgt. Anders blijf je in deze spiraal doorgaan, spreek uit eigen ervaring. @lientje, jeetje wat laten ze jullie lang doorgaan met de iui-d. Ik begrijp dat er ook tot nu toe geen hormonen aan te pas zijn gekomen? Ik weet wel dat je 3 tot 6 maanden na een HSG een hogere slagingskans heb, maar heb nooit begrepen dat je na een HSG zeker nog 6 iui's moet doen voordat er stappen worden ondernomen. Zijn dit de richtlijnen van het ziekenhuis waar jullie lopen? Misschien toch de volgende keer aankaarten? Het ziekenhuis komt zelf niet met vervolg stappen begrijp ik? XXX Liefs