Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Girl jouw test is zelfs duidelijker als mijn 1e test zie ik nu :D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl ziet er goed uit hoor:D

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey sikki.

dank je meid!!!!! zelf ook nog voorzichtig
    jij ook weer succes met je icsi. wanneer begin je weer??
    hopelijk gaat het bij jou ook lukken.

bailey mijne ziet er ongeveer net zo uit als jij bij 3 dagen voor nod.

morgen weer een testje er tegen aan vandaag ff nieuwe gekocht want had er maar 1 liggen.

4. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow, girl! ik hoop zo dat de streepjes nog duidelijker worden! super alvast.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl, ik zie een 2de streep hoor!!! Gefeliciteerd!!

Hey meiden, we zijn net trg uit het ziekenhuis en op de echo zag alles er goed uit. Niks raars gevonden. Er s dus officieel geen diagnose te stellen voor de azoospermie.... :( Er is alleen nog een bloedonderzoek wat nog loopt... hormonen. Maar als dat afwijkt valt er ook niks mee te doen toch?

6. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow girl wat mooi! Gefeliciteerd, mijn duimpjes blijven gedrukt zo dat de streep iedere dag duidelijker mag worden en jij ook snel een mooie echo laat zien.
    Als ik ongi wordt vraag ik de Doc in D'dorf geloof ik ook maar om utro.. ;)

@ Wendy, volgens mij is azoospermie een aandoening waar de artsen weinig over weten. En zeker niet waarom het de laatste jaren steeds vaker voorkomt.
    Sterkte en ik hoop voor je dat je snel kunt uitkijken naar het begin van de behandeling. Misschien lukt het je straks wel blij te zijn met het feit dat geen ernstige ziekte geconstateerd zijn.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna dank je.

ik kreeg niet gelijk utro want had na de 4de iui ook al gevraagd en toen kreeg ik niks. en deze keer wel voor elkaar gekregen voor hormonen spuiten en ik had een duitse vrouw bij de iui en die gaf het me gelijk.

wendy sterkte hopelijk kom je er achter waarom hij azoospermie heeft. wel fijn dat er verder geen ernstige dingen zijn gevonden.
    hopelijk gaan de maanden voor je wat sneller dat je ook kunt starten met kid.

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,
    Woooowwww gefeliciteerd lieverd :D !!!!
    Goed zeg !!

Mmhhh nu ga ik zeker ook om utro vragen ;) hihi.. Is het vroeg genoeg om dat bij de iui te vragen denken jullie ??

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @iui-d, meiden die dit gehad hebben, heb je hier zelf om gevraagd of doen ze alleen iui-d? want ik zie het niet zitten dat ze een spuitje leegspuiten in mij en dat ik een half uur later alles er weer uit voel lopen...

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @wendy,
    De meesten die voor KID gaan beginnen met IUI-D. Tenzij er een medische reden is om met ivf te beginnen..

Wij lopen in het uz-gent. Ze brengen het slangetje helemaal in je baarmoeder zodat het meteen op de juiste plaats terecht is gekomen. Omdat de baarmoedermond weer wordt gesloten, loopt er niets uit.

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ohkee, dus dat is gewoon sowieso een iui-d. De gyn zei namelij: we spuiten een spuitje leeg voor je baarmoedermond...

Kan ik dit ook aangeven, ik wil namelijk daarna samen met mijn man uit eten..

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ik weet het niet precies, in belgie gaat het iets anders.

Volgens mij is KI voor de baarmoedermond en IUI in de baarmoeder. Bij ons wordt het er in gedaan, dat weet ik zeker omdat de arts vaak zegt : we sluiten de baarmoeder mond dat kan even naar voelen , en u mag weer opstaan ... Hihi :D

Je kunt gewoon uit eten hoor ! Als er al iets uit zou lopen merk je daar weinig van denk ik, want er wordt niet heel veel vloeistof ingespoten. Het is een klein beetje vloeistof waar alle zaadjes in zitten.

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm misschien moet ik dat toch maar aankaarten. Dat ik het persoonlijk fijner vind.. alleen weet ik niet of ze daar wel begrip voor hebben?

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Vragen kan altijd toch !
    Ik durf het niet te zeggen, ieder ziekenhuis heeft weer zijn eigen werkwijze..

Maar beide manieren werken hoor ;) dus komt vast goed ..

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    WOEHOEEEEE Girl, een tweede streepje!!!!! Ik ben zoooooo ontzettend blij voor je! Weet niet of ie morgen alweer donkerder is maar overmorgen iig wel! Wat heerlijk meid!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat zou best kunnen loutje dat hij overmorgen duidelijker is!!

Hier net een gesprek met manlief.
    Uhm aankomende Dinsdag ben je 32 weken heh ??
    Ja ( maar gisteren pas 31, ach ja hij loopt toch zo graag voor ;))

We hadden geprobeerd of ons intiem leven wat makkelijker ging maar halverwege had manlief zoiets neeeeee ik vind het toch niet prettig.
    Nog heerlijk wat geknuffeld.
    Ineens denk ik shit maar eens voelen of ik net lek.
    Ja hoor manlief aan de zijkant van zijn buik helemaal nat hahahah.
    En het laken helemaal nat okeeeeee.

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ elif,

Als in nat van iets anders of nat van vliezen gebroken ??

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, je zou van de week kunnen bellen naar Gent om te vragen voor de utro. Zit je ei er al aan te komen?

@wendy, zoals ik het nu lees bedoeld de gyn KI. Dit wordt vlak voor de baarmoedermond gedaan en IUI gaat door de baarmoedermond.

@elif, huh nat??? Toch niet je vliezen al gebroken??

XXX Liefs

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sorry als in nat van de melk hahahah

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sorry lieverds wilde jullie niet laten schrikken neeeeeee gelukkig niet mijn vliezen.
    Maar ik heb promotie gekregen tot 'koe" ;)

Deel Deze Pagina