Haha elif gelukkig maar, ik schrok al. Haha promotie... Mijn vriend vroeg van de week wanneer mijn campina-fabriek begint te werken. Mannen kunnen soms zulke goed bedoelde maffe dingen zeggen haha de schatjes @wendy ik zou het zeker proberen om het te vragen of ze iui willen doen. XXX Liefs
@ elif, Ik schrok al hihi De melkproductie is dus al aardig op gang gekomen.. Gaat nu hard he , nog een paar weekjes !! Wil je borstvoeding geven , of kunstvoeding ?
Aaaaaaaah sorry voor het laten schrikken!! Nee hij zit nog goed daar en alles zit nog dicht. Manlief noemt me hier heel voorzichtig koe Maar het was me een enorme vlek. Mijn onderhemdje een plaatst kletsnat, manlief zijn buik aan de zijkant waar ik tegenaan lag, en het hoeslaken! Bereid je vriend maar erop voor als het eenmaal begint!!! Maar dat voor het intiemleven nou dat is geen succes. Hij vind het maar niks hahaha. En ineens zei hij van: Weet je ik ga het ook best vreemd vinden als je buik dadelijk leeg is Dan kan ik hem niet meer daarin voelen bewegen
Sorry lieverds!!! Kipjes het liefst wil ik borstvoeding gaan geven als het dan nog functioneerd. Ik lek al vanaf een week of 24 a 25. Vorige week was er zelfs een baby op tv aan het huilen en ineens werd ik helemaal nat van voor. En je voelt dat niet lopen heh dus dat was echt van huh?!?!
Hihi zal vast heel gek zijn om mee te maken. Grappig dat je lichaam daar zo op reageert he ! Spannend allemaal hoor !! Nog even en dan kunnen jullie je kleine mannetje vasthouden
Loutje je zult wel merken straks je hele sexleven gaat er zowiezo aan hahahaha. Hij is alleen maar bang dat hij hem kwaad aanricht, hem pijn zal doen. Hij had het natuurlijk ook erover dat de kleine al met zijn hoofd daar beneden ergens ligt hahaha. Het was dus een leuk begin maar het einde liep af met een susser hahahaha. Ach ja, ben wel blij van een kant dat hij er echt geen probleem van maakt
@Girl: jaaaaaaaaa je bent zwangerrrrrrrrrr Gefeliciteerd lieverd! @Elif: wil je me niet meer zo laten schrikken! Oh oh, dat staat mij dus nog te wachten Heb al wel sinds week 20 wittig spul in het midden van mn tepels, maar nog geen melk. Hahaha nu al toeschietreflex @Wendy: KID = voor de baarmoeder, dan loopt er wel wat uit. IUI-D is in de baarmoeder, dan loopt er niks uit. Ik zag er ook enorm tegenop dat er iets uit kon lopen, maar bij ons deden ze IUI-D. Sommige ziekenhuizen vinden KID minder belastend als IUI-D en kiezen daarvoor. Ik zou het zeker aangeven, nee heb je, ja kun je krijgen! Liefs!
Sorry lieve dreamer hihihi. Zal je niet meer laten schrikken. Maar bereid je idd maar voor. Het begon hier rond de 25 weken toen. En als ik er ff tegen duwde liep er al vanalles uit. Maar heerlijk dus als je op je zij slaapt en elke keer vlekken in t- shirts enz Maar nu zat manlief dus ook onder het witte spul hahahah.
Sexleven is hier eeeuh ook niet echt wat het geweest is hoor, 's avonds voel ik me niet lekker en 's ochtends ben ik nog te moe... Ach, komt wel weer..... Hoop ik Oh, nog even lieve Sikki bedanken voor haar berichtje! Ik duim zo hard voor je lieverd, je hebt veel, veeel te veel meegemaakt in die klote mmm, nu is het jouw tijd! Wat gun ik jullie het geluk!
kipjes je kunt gewoon op het moment als je de iui hebt vragen naar utro. ik had het gervaagd bij de echo voor de tijd. ik moest de volgende dag pas beginnen. wendy je kunt ook nog ff naliggen 15 minuten dan heb je ook een beter gevoel dat het niet terug loopt( vond ik wel haha) loutje dank je meid!!!! ja weet dat het kan dat hij gelijk blijft morgen. heb weer 2 testen gekocht vandaag voor 2 dagen dus.
meiden, zal het zin hebben om nog een zaadonderzoek aan te vragen? Juist omdat er geen diagnose gesteld kan worden? Kan het niet gewoon een moment opname zijn geweest? ( 2x in 2 a 3 maanden?) Moet ik dit bij de uroloog of bij de gyn doen? Zal ik eerst de bloeduitslagen afwachten? Vind het even lastg om het te accepteren....herkennen jullie dit? Sorry voor alle vragen.. heb vannacht niet echt kunnen slapen.
Mag ik vragen (je zal het vast eerder gemeld hebben maar ik weet het niet meer) waarom jullie niet voor een TESE willen gaan? Ik vind het rot om te zeggen maar ik denk dat, zolang je het niet geaccepteerd hebt, je ook nog niet voor KID moet gaan. Je kunt er namelijk alleen voor 100% achterstaan als je het geaccepteerd hebt. Het is natuurlijk jullie keuze maar ik kon pas voor 100% voor KID gaan toen we wisten dat er met de TESE ook niets gevonden was...
meiden het lijkt net of de test lichter is zie eigenlijk zowat geen streep. maar als je hem open maakt dan heb je voor aan het teststrookje een hele donkere streep en die van gisteren is daar veel lichter??? ik weet het ff niet
Girl, de testen van KV werden bij mij ook niet donkerder (dacht ook lichter eerst...), die van matcare wel.
de cd indicator dan kan ik die vandaag nog doen?? weet het ff niet heb wel gisteren veel gedronken. en die teststreep die zit zowat halverwege het schermpje en die van gisteren zit netjes links. net of de test niet goed is???
@LOUTJELOU, we staan 100% achter kid. Tese heeft volgens de uroloog niet veel zin. Daarnaast wil mijn hubbie het niet, en ik ga hem nergens toe dwingen..
Ik bedoelde het niet aanvallend hoor, maar ik denk dat nog een zaadtest dan niet veel uit zal halen. Al denk ik wél dat jullie met een TESE nog een grote kans op een kindje van jullie samen zouden hebben. Misschien is het wel gewoon alleen een blokkade... Vooral omdat je zelf ook zei dat het je niet loslaat en dat je het moeilijk vindt om het te accepteren. Als wij niet voor de TESE waren gegaan, had ik altijd in m'n achterhoofd gehouden "wat als we nou wél de TESE hadden gedaan..." dat weet ik zeker. Maar ik kan niet voor jullie spreken natuurlijk, wil alleen zeggen hoe mijn gevoel erbij was/is.