Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl,ja hier gaat alles zn gangentje, ben wel energieloos... en nergens zin in!
    Ik ben druk met de opl nagelstyliste en krijg in dec iedere dag een klant! ( jeej) dus dec vliegt voor mij voorbij!

Geef alles steeds meer een plekje..

2. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer
    mijn eitje was dag 12 al gesprongen, vermoed dat 11 al ES was en ik werd echt ongi cd 24.
    Wel raar, normaal is mijn cyclus super regelmatig, dag 13 eisprong en dag 27 ongi. Missschien schrokken mijn eileiders en baarmoeder ervan dat nu daadwerkelijk zaadjes langskwamen zwemmen?? :D
    En ik heb besloten me niet meer gek te laten maken, als de ES op zondag valt is het pech en sla ik een maand over. Of ik bel het ZH hier om een FM te laten doen om te voorkomen dat we voor niks naar D'dorf rijden.
    Al dat gestresst is zeker ook niet bevoorderlijk.;)
    Hoe is het eigenlijk met jou, lukt het wat rustiger aan te doen? En wanneer heb je weer een groeiecho?

@ Girl, kan me voorstellen dat het rust geeft als je nu al alles regelt en afspreekt zo dat je in het nieuwe jaar met ivf kunt beginnen. Succes!

En waar blijft het bericht van Moosje? Ik denk aan je en duimen zijn nog gedrukt....:)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een nieuws allemaal:(
    Iluna wat balen meid:(
    Pfffffff had het zo gehoopt voor je!

Moosje ik ben ook heel erg benieuwd!!

Wendy je zou altijd kunnen testen natuurlijk maar door de stress wat je momenteel hebt kun je vanalles krijgen.
    Overtijd en idd symptoompjes:(

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @all,

Gelukkig waren we nog wel op tijd :D
    In overleg met de arts besloten om geen utrogestan te gebruiken. Mocht wel als ik dat wilde.

Hij legde uit dat ik zo jong ben dat de aanmaak van progesteron door mijn eigen lichaam gebeurt. Mocht deze keer niet lukken dan gaan we over op echo's en zullen ze ook na de insemeinatie de waardes testen.

Ook weer formulieren meegekregen voor bestellen van nieuwe strootjes. Gaan dan over op een andere donor.. En een afspraak met de arts voor 18 januari.

Hopelijk zal het allemaal niet nodig zijn.
    Meiden op de wachtbank : Schuif is effe op :D :D

Hoe is het hier ? Zit nu in de auto dus lees later ff bij .

Dikke knuffff

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kipjes: vind je dat niet eng, een andere donor?
    Wel fijn dat het op tijd was en je in de gaten gehouden gaat worden indien nodig.
    Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het niet nodig is!
    *duim duim*

@Iluna: bij mij was mn cyclus ook van slag met de IUI.
    Heb nog nooit zo'n vroeg ei gehad haha.
    Raar lichaam he!
    Goed dat je oplossingen zoekt om minder te stressen, hopen dat het werkt meis.

Lief dat je vraagt naar de echo's.
    We hebben van de week weer een uitgebreide echo gehad en ze loopt nu nóg verder achter...
    Ze is wel helemaal in orde verder en in goede conditie, maar dus wel te klein.
    Ik moet nu over 4 weken weer voor een uitgebreide groeiecho om alles zo in de gaten te houden.
    Ze denken dat mijn placenta niet optimaal werkt en ze daardoor misschien te klein is, maar dat kunnen ze nu nog niet zeggen, want ze is zelf in goede conditie.
    Dus nu goed rustig aan blijven doen, gezond blijven eten en goed in de gaten houden dat ze beweegt.
    Meer kunnen we niet doen.

Liefs

6. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @Iluna, wat balen meid. De eerste keer bij mijn iui was mijn cyclus ook van slag. de ronde daarna was alles weer als vanouds. Veel succes de volgende ronde.

@ Dreamer, wat fijn dat alles in orde is. Wel goed dat ze nauwlettend in de gaten gehouden wordt. Doe lekker rustig aan.

@ Kipjes. Welkom op de wachtbank ik schuif wel even op.

@ all hier alleen maandagmorgen nog last van misselijkheid. vandaag gelukkig niet. Nog geen aanwijzing van een ongi. morgen afwachten en anders donderdag testen.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosje wat spannend!!!
    Ik duim verder!!

8. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    tnx elif, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. hopelijk gaat de tijd dan sneller.

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Moosje, mijn duimen draaien voor je!!!

10. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    tnx loutje, tot nu toe is er niks roods te zien. hopelijk blijft dit zo!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn duimen staan ook hoog!!

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

heb ffkes afstand genomen. Had een flinke dip!!!

moosje, spannend meid! ik duim voor je

iluna, echt balen!!! veel succes de komende ronde

girl, heel veel succes en ik weet zeker dat 2011 jullie jaar gaat worden!!!

wendy, ik las dat jullie ook naar uroloog waren geweest. wel fijn dat jullie nu datums hebben waarna je kan uitkijken.

wij krijgen 3 januari de uitslag van alle bloeduitslagen van mn man.
    Ik ben wel blij dat t december is want deze weken gaan veel sneller dan al die andere weken die we al moesten wachten op uitslagen.
    Ik hoop dan ook dat januari voor ons goed begint en dat we tese mogen doen. zo niet dan weten we waar we aan toe zijn en gaan we verder voor kid. En dan kan het volgens mij snel gaan als we t in t buitenland gaan doen. Lijkt me echt zo spannend. Steeds naar t ziekenhuis en wachten of je ongesteld wordt. Nu ook natuurlijk maar jah zonder zaadjes wordt je wel elke keer ongesteld.

Hoeveel iui krijg je eigenlijk vergoed? 6 of meer....
    wij zijn bij t cz. Hebben ook net ons pakket omgezet. Hadden eerst allebei nog Jongerenpakket en nu niet meer. En ik weet ook niet hoe het zit met of je moet gaan spuiten enzo. Ik vind dat best eng. Maar denk dat dit snel went

liefs

13. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve woordjes iedereen.

@ dreamer
    lijkt me niet makkelijk goed tot rust te komen, zeker omdat je zo weinig eraan kunt doen behalve rust nemen en goed eten. Lukt het er rustig onder te blijven?
    Ik las ergens dat de placenta het beste doorbloed wordt als je op links gaat liggen, maar dat hebben de artsen en VK vast al gezegt. Sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt en de kleine tot de volgende keer een groeispurt maakt!

@ anaatje
    heel veel succes bij de tese, wie weet hebben jullie geluk bij de tese en hoef je de informatie voor kid niet uit te zoeken.
    Bij ons was de tese helaas negatief, geen enkel zaadje gevonden.
    We hebben erna vrij snel de stap naar KID gemaakt, bij de verzekeraar (ik ben bij vgz) een machtiging voor de behandeling in het buitenland (Duesseldorf) aangevraagt waarop staat dat de vergoeding voor KID per 12 maanden 641.81 is, ongeacht de aantal behandelingen die je ondergaat. De IUI worden hiernaast ook nog vergoed, zo ver ik weet onbeperkt.
    Als bij jou alles naar behoren ;) werkt hoef je bij KID in eerste instantie geen hormonen te gebruiken.

@ kipjes & moosje
    mijn duimpjes zijn nog gedrukt! :)

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ iluna

idd hopen dat tese lukt zo niet dan kid
    waarom hebben jullie gekozen voor dusseldorf als ik vragen mag en niet voor gent ofzo...
    wij zn ook flink aan het sparen nu want je weet toch nooit wat je dadelijk allemaal voor kosten moet gaan maken. Eigenlijk niet eerlijk maar alles voor een baby!

oh jah deze vraag was ik helemaal vergeten te stellen bij de gyn.
    ik slik nu 1,5 jaar foliumzuur vd etos. De ik wil zwanger worden tabletten. Nemen jullie die ook allemaal of kan ik daar nu even mee stoppen totdat we meer weten? heb eigenlijk geen idee...

fijne avond en mn duimpjes draaien ook overuren

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ik duim hard voor je moosje.

annaatje ja 2011 moet ons jaar gaan worden en voor meer meiden waar het nog niet bij gelukt is en voor jou natuurlijk ook!!!

bij een iui-d hoef je niet te spuiten tenzij het nodig is ik heb de laatste keer gevraagd omdat me cyclus steeds langer werd en niet 1 keer zwanger ben geweest. maar het spuiten went ik zei in oktober nog dat ga ik zelf nooit doen en ik heb het wel zelf gedaan.
    en heb nu dus door het spuiten en de andere hormonen toch een keer een positieve test in handen gehad.(begon te twijfelen of er met mij ook niet iets was)

maar hopelijk kun je een tese doen waar je wat mee kunt!!!!

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    En, Moosje? Ik hoop zo op een positieve test!!!

17. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1777 iluna, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    @ anaatje
    wij hebben voor duitsland gekozen omdat wij in het oosten van het land wonen, daar is D'dorf dichter bij. Bovendien ben ik geboren en getogen in Duitsland (vandaar al mijn spelfoutjes hier ;) ).
    Naar alternatieven in B hebben wij helemaal niet gekeken toen wij een keer over de kliniek in D'dorf gelezen hadden...

Met foliumzuur kun je zover ik weet gerust stoppen, als op dit moment toch geen zwangerschap in zicht is. En mocht het wonder gebeuren kun je vanaf het moment dat je het weet weer folio nemen.

Hoe is het met je girl, ben je wat bijgekomen van de teleurstelling?

En, moosje..........*duim*? :)

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb in de tijd dat we onmogelijk zwanger konden worden ook geen foliumzuur meer geslikt, vond het nogal zonde van m'n geld. Toen we de IUI's gingen doen ben ik meteen weer begonnen.

Wij zijn ook naar DD gegaan, niet omdat ik nou zo geweldig duits spreek maar gewoon omdat we er een goed gevoel bij hadden...

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey

iluna ja ben weer beetje bijgekomen van alles.
    ben nu maar ff druk geweest vandaag om alles te gaan regelen voor ivf-d in dd en menzis nog regelen voor pakket 4 dus ik wil ben er weer druk mee voor onze volgende stap.
    wil dan ook graag gelijk beginnen.

annaatje wij gingen naar dd omdat er geen wachttijden zijn daar wij wonen in het oosten. zwolle en dusseldorf is voor ons weinig verschil kwa rijtijd en anders moest ik ook nog een paar jaar op de wachtlijst.

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    MOOOOOOOOOOOOOOSJEEEEEEE, waar beeeeeeeeeeeeen jeeeeeeeeeeee??

Deel Deze Pagina