Hoi meiden, enorm bedankt voor alle felicitaties!!! Erg lief allemaal. @ Kipjes, ik heb het hem nog niet verteld. Hij komt vanmiddag thuis en dan geef ik hem het slabbetje. Ik denk dat hij niet weet wat hem overkomt. haha. Verder duim ik heel hard voor jou dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik heb er geen last van gehad, maar wel veel over gehoord. @ all, ik heb UZ gebeld en we mogen 20 of 21 december voor een echo. Mag mijn vriend bepalen, Lijkt me ook heel vreemd om dan het hartje te horen. @ Iluna en Girl en alle anderen waarbij het deze maand niet gelukt is, ik ga nu alvast duimen draaien voor jullie voor de volgende ronde.
@moosje SUPERNIEUWS! van dit nieuws word ik blij GEFELICITEERD!!!!! @Bailey leuk de 20 weken echo. Willen jullie t weten wat t wordt? @ Mniekie Kan nu idd snel gaan voor jullie. Ik hoop t Dus als jullie gematchd zijn dan kan t gaan beginnen voor jullie. Spannend hoor! voor de rest vd meiden : fijne sinterklaas avond enne denk maar zo over een tijd vieren we sinterklaas met onze eigen kid(s)
Moosje voor het eerst het hartje horen vonden wij eigenlijk de geweldigste echo!! Hij was nog maar 2,3 cm maar zijn hartje klopte op volle toeren! En daar kregen we echt tranen van. Manlief had het enkel maar erover: Heb je dat hartje gehoord?!?!? Kipjes hier word voor jullie geduimt!! Ja en het gaat zoooooooo snel Weten jullie dat ik me er soms op betrap dat ik denk,mmmm moet hem gaan delen En dat hij uit mijn buik zal gaan. Ik gun het jullie allemaal zo, het is zooooooooooo'n geweldig gevoel. En ik mag echt zeggen ik heb een geweldige zwangerschap gehad!! en nu nog. Want heb nergens last van ( gehad) Dreamer ik hoop dat de kleine meid goed groeit!!!
@eekhoorn haha dat onwerkelijke gevoel hebben wij soms nog, wel een stuk minder als in het begin hoor @2011 gaat zeker voor ons allen een mooi jaar worden met veel baby en zwangerschap geluk, daar duimen Baileyman en ik voor! @all, vandaag de 20 weken echo gehad! Alles helemaal goed volgens het boekje Echt heel mooi om te zien hoe de kleine zich ontwikkeld heeft, zo groot al. En eerst wilde we het niet weten, maar we dachten er steeds aan om het misschien toch te weten........ En vanaf vandaag weten we dat wij in verwachting zijn van een mooie DOCHTER!! Lieve schatten een hele dikke knuffel voor allemaal! XXXX Liefs
Lieffie, Van harte gefeliciteerd, een meisje !! yoehoeee Dat wordt roze kleertjes kopen hihi Super leuk !! Was het een verassing of had je al het gevoel dat t een meisje zou zijn ?
Van harte gefeliciteerd Bailey met jullie Dochter!!! En gelukkig natuurlijk dat alles goed was. En het groeit idd zo snel maar wacht maar tot een week of 30 dan kun je nergens meer iets van maken, wij dan dan als leek Geniet heerlijk Zeg maar er moet ook wel weer een jongen komen heh
heey bailey gefeliciteerd dat jullie een dochtertje krijgen!!!! geweldig dat je nu op kleur kunt kopen lekker roze!!! geniet er leker van.
gefeliciteerd bailey, geweldig een dochter! wij hebben vrijdag weer een echo gehad, bij precies 10 weken. Alles zag er prachtig uit, lekker gegroeid. Alles was al zichtbaar, mooi lijfje, hoofdje, armpjes en benen, en al heel druk aan het spartelen.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter @ Bailey, en natuurlijk ook eekhoorn met de mooie echo. Ik probeer even wat afstand te nemen, misschien dat het helpt beter door de wachtweken te komen en er algemeen minder mee bezig te zijn. Het knaagt toch aan me dat (al was het 'pas' de tweede ronde) het niet gelukt is. En het roept vragen en onzekerheid op. Mijn duimen zijn gedrukt voor kipjes, en iedereen die in het nieuwe jaar van start gaat.
@bailey, jeeeeeeeeeeeeeej een meisje! @moosje gefeliciteerd!!!! @all, vandaag krijgen we de uitslagen van de uroloog.. erg spannen dus, jullie horen van me!
Wendy, spannend meis, ik hoop dat er nog wat uitkomt voor jullie! Bailey, een dochter!!! Wat geweldig zeg! Heb je al leuke meisjes-dingen gekocht?
nou meiden, er is geen oorzaak gevonden voor de azoöspermie van ries.. helaas... hormonen zijn goed, ballen en leiders zijn goed, geen blokkades of verstoppingen.... dus nu officieel een onbekende oorzaak.... is moeilijk maar niks aan te doen, onze ogen staan nu voor 200% op KID gericht.
Balen meis.. Helaas weet ik hoe het voelt. Sterkte gewenst met het verwerken van dit nieuws, dikke knuffel.. Hier nog steeds last van krampjes.. Heb 4 dagen last gehad van bruin/roze verlies en dat is nu gestopt. Afwachten duss.. Spannenddd
@Kipjes: 3 dagen na de IUI kan je geen bloeding meer hebben van de eendenbek, dus ik zou goede hoop krijgen! Mn duimen draaien!! @Moosje: jaaaaaaaaa gefeliiiiiiiiiiiiii. En onwerkelijk? Ik vind het nog steeds onwerkelijk haha. @Bailey: jeeeeej ook een meid, wat leuk Een kloddertje roze hierrrrrrrrr en een kloddertje roze daaaaaar @Wendy: sterkte met verwerken meis. @Elif: al compleet klaar om de kleine man te ontvangen? @All: sorry, ben echt een vergiet, maar heb alles gelezen. Rusten lukt hier niet echt eerlijk gezegd. Mn buik heeft deze week een enorme groeispurt gehad, dus hoop de kleine ook! Liefs Dreamer
@ dreamer, Ik weet nu gewoon zeker dat het een innestelingsbloeding is geweest , kan niet anders.. , nu hopen dat het allemaal goed gaat en we snel een positest hebben hihi.. Jij bent ook alweer over de helft , je gaat hard pff , tijd vliegt. Al flink aan de positiemode , of red je het nog met gewone kleding zoals een jurkje of tuniekje ? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig, vanaf welke week vd zwangerschap zijn jullie begonnen met t dragen van positiemode ?
@ dreamer , Hoop ook dat jullie kleine meisje flink is gegroeid ! Wanneer mogen jullie weer voor een echo ?
@all bedankt meiden voor de felicitaties, we zitten helemaal op de roze wolk We zouden eigenlijk niks roze kopen, het kamertje is ook al een tijdje klaar ivm verhuizen. Maar van de week heeft Baileyman toch een aantal roze spullentjes gekocht, hij kon het niet laten! Haha vind mama helemaal niet erg! @kipjes, lieverd wat spannend! Ik duim zoooo hard voor jullie!!! Mijn gevoel zei eigenlijk wel steeds een meisje, heel gek eigenlijk weet ook niet waarom. Maar wel super dat we het bevestigd hebben gekregen nu. En positiekleding draag ik vanaf week 14 geloof ik, alleen de broeken en leggings want truien en shirts tuniekjes en jurkjes pas ik de meeste nog wel. @eekhoorn van harte met de goede echo, mooi he echt al een mensje. @moosje hoe reageerde je vriend? En hoe voel je je? @dreamer wat goed dat je buik een spurt gemaakt heeft, hopelijk jullie meisje ook! Wanneer hebben jullie weer een echo? @elif, o meid nog een ruime maand en dan komt jullie kleine man spannend!!!! @wendy, heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws. Knuffel! XXX Liefs
@Kipjes: het is niet te zeggen dat het een innestelingsbloeding is geweest he meis. Het kan ook wat anders zijn. Maar goed, ik ga duimen dat het een innestelingsbloeding is geweest en dat jullie nu lekker zwanger zijn! @Bailey: hier alles roze hahaha. Heerlijk knallen. Wel schattig dat Baileyman zich niet kon inhouden! Gaan jullie het ook vertellen dat het een meisje is of houden jullie dat voor jezelf? @All: ik heb net voor kerst weer een echo en dan in week 1 of 2 weer. Ik heb volgens mij in week 9 de eerste zw broek gekocht. Kon mn eigen broeken al vanaf week 3 niet meer dicht krijgen zonder er last van te hebben. Verder heb ik vooral veel kleding gekocht die meerekt en ik na de zw nog gewoon aankan. Dus het valt mee wat ik aan positiekleding heb. Maar goed, ik ben er nog niet haha, dus wie weet moet ik straks alsnog speciale zw kleding shoppen! Liefs