Hier vandaag opnieuw gaan shoppen voor broeken want jawel ik kreeg geen een meer goed dicht. Jeetje ineens beginnen je heupen ook te groeien hahah. Ook heb ik sinds 3 dagen last van vocht, wilde dus andere schoenen halen. Kom ik nergens meer in! Heeeeeeel fijn , van super slanke kuiten ( want alle laarzen waren te breed bovenaan) krijg ik nu geen laarzen dicht. Of mijn voet komt nog niet in de schoen of laars. Met de kleine gaat overigens wel alles prima! Hij ligt goed met het hoofdje naar beneden en zijn hartje gaat goed tekeer! Kipjes lieverd ik duim voor je!!! Bailey geweldig hoor ben dan overigens de enigste wat het fout had bij het geslacht van onze beeb , ik dacht namelijk ook zeker een meid Loutje hoe is het met jou lieverd? xxx
@ Kipjes, Ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was. Mijn duimen draaien overuren. @ Dreamer, wat fijn dat je nu een groeispurt hebt gemaakt. Ik hoop dat de het aan de kleine ligt dat je buik gegroeid is. @ Bailey, mijn vriend kon het niet geloven. Hij vond het slabbetje erg leuk en de test had hij ook nodig als bewijsmateriaal, zo van slag was hij, hihi echt schattig. Hij is ineens heel beschermend en we hebben het er ook al over wanneer we het aan iedereen gaan vertellen. We hebben 20 dec de eerste echo. dan ben ik op 1 dag na 7 weken. we wilden eigenlijk wachten met vertellen tot na de 12weken echo, maar we zijn nu al aan het twijfelen om het toch maar te vertellen met kerst, hoe toepasselijk Verder voel ik me prima. Ik ben niet meer echt misselijk geweest de afgelopen 3 dagen, dus gaat prima. De borsten zijn wel erg gevoelig, maar neem aan dat dit normaal is. @ all, wanneer hebben jullie aan familie vertelt over de zwangerschap?
Wat leuk Moosje geniet maar lekker! We hebben het ook rond de 7 weken verteld tegen de familie. Je moet kijken waar je je het prettigste bij voelt.
@elif weer een reden om te shoppen toch @moosje, fijn dat je niet zo misselijk bent @all sorry dat ik even niet zoeel reageer.. druk druk druk... ( ook afleiding aan t zoeken voor alles) Ik heb weer de klachten dat mijn tepels zo gevoelig zijn, gister kwam ik met de deken erlangs nahhhhhhhhhhhhhhhh enorm pijnlijk. ze zijn ook erg...uhm...aanwezig,voel ze de hele dag door..
Vrijdag was ik gebeld door Geertgen dat er niets bijzonders uit mijn bloeduitslagen was gekomen en dat we uiterlijk de tweede week van januari bericht moeten hebben dat er een match/donor gevonden is. Nu is het wachten op DE brief en we kunnen niet wachten tot die er is en we contact kunnen opnemen om verdere afspraken te maken en kunnen beginnen!!! Hoe is dat allemaal bij jullie verder gelopen nadat jullie bericht hadden gekregen?
@ wendy, Vervelend meis. Ik heb dat ook iedere maand, voordat mijn ongi begint. Komt gewoon door alle hormonen die door je lijf kunnen gieren tijdens je cyclus.. @mniekie Spannend !!! Toen er bij ons een match was konden we meteen beginnen. Hebben ze niet verteld hoe het daar precies gaat ?
@Wendy: ze hebben alleen gezegd dat we dan direct contact op moesten nemen, dus dan zullen ze het wel verder uitleggen. Maar ik ben graag een beetje voorbereid .
Mnieke wat spannend zeg!!! Kipjes je nod komt korterbij spannend" Moosje hoe voel jij je meid?? Iluna jij dikke knuffel. xxx
@ Mniekie bij ons kregen we een mail dat onze 'bestelling' binnen was. Haha best grappig. Toevallig was ik die maand ook al aan de ovutesten begonnen en had ik vlak daarna een positest. Ik heb toen meteen gebeld en toen mocht ik meteen voor de eerste iui komen. een dag later zouden we eigenlijk het gesprek hebben voor de uitleg enzo, maar dat hoefde toen niet meer. Haha. alles wijst zich vanzelf als je dan daar aankomt. je wordt gewoon naar de goede afdeling gestuurd en dan wordt je vanzelf geroepen. Maar wij zaten in het uz Gent, dus weet niet of geertgen het zo ook doet. @ Kipjes, spannend nog maar 4 dagen!!! mijn duimen draaien overuren. Voel je al iets??
@ elif, ja voel me prima. geen misselijkheid meer, maar 's avonds extra moe. Lig al om 21.45 in bed. een uur vroeger dan normaal. haha. en bij jou??
Ooooooooh ik lag er al rond 20 uur soms in hihih toen. Hier gaat alles prima. Alleen het vochtprobleem ineens maar dat is niks
haha oh ja maar dat kan ik ook, alleen ik dacht dat ik me aanstelde als ik al om 20 uur naar bed zou gaan haha. en vochtproblemen lijken me niet prettig. ik weet nog dat mn zusje door het vocht alleen nog maar crocs aankon en geen enkele andere schoen. Of valt dit bij jou nog mee?
Ik ging Dinsdag shoppen voor schoenen of brede laarzen. Nou niks maar ook niks paste hihih zelfs niet 2 maten groter Maar weet je heb zoiets we mogen niet klagen We zijn iig zwanger en velen meiden hier nog niet. Dus dat vocht verdwijnt wel. Loop nu dus op blote voeten anders heb ik echt olifantenpootjes hihi
ja daar ben ik het helemaal mee eens. We mogen inderdaad niet klagen. en het is zo'n wonder dat je na zo'n lange weg toch zwanger mag worden. Ik hoop echt voor al deze meiden hier dat ze het snel mogen ervaren.
@kipjes, door mijn pcos wordt ik niet ongesteld.. dus ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is..
Jaa nog maar een paar daagjes. Heb eerst last gehad van bruinverlies en sinds een paar dagen heb ik last van duizeligheid en erge pijn in mijn onderbuik aan de rechterkant.. Heb UZ gebeld en zij willen het nog afwachten.. Mocht ik zwanger zijn dan willen ze het wel onderzoeken ivm gevaar voor bbz .. Dus ben een beetje bang .. Even afwachten dus .. Ohhw en ook geen last van borsten die pijnlijk zijn.. Normaal altijd last van ..
Lieverds, even laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie duim! Ben alleen vaak te moe om te reageren en lig elke avond om 20.00 uur in bed. Liefs Loutje
hoi lieve meiden! ik heb zon drukke week achter de rug op t werk. gelukkig gaat de tijd dan snel maar heb helaas weinig tijd om te reageren maar lees alles wel. Ik bedacht me vandaag dat ook al ken ik jullie niet ik het erg fijn vind dat ik hier af en toe mn ei kwijt kan. Ook al schrijf ik niet elke dag mee. fijn weekend meiden en mn duimpjes draaien overuren voor jullie liefs anna