Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by suikerfee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @moosje, oh meid gelukkig maar!!!!

@egbimi, ik wist niet dat ze kid in nijmegen doen? Ik heb begrepen dat ze dit alleen in arnhem doen?
    Ik ben ook vanplan om het op te nemen met de telefoon als het eenmaal zover is!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    heey.

moosje gelukkig was alles goed!!! en dat het hartje al mooi klopte!!

@all hoe is het met iedereen?? ben er niet zo heel vaak druk druk druk....

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    @Wendy
    Ik weet niet of ze KID in nijmegen doen
    maar wij zijn daar nu onder behandeling voor een TESE
    wij hebben KID in arnhem gedaan
    ja moet je ook echt doen (het opnemen) is echt zo bijoznder om dat terug te luisteren!
    waar zijn jullie onder behandeling?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Wij hebben het dus ook opgenomen en luisteren er elke avond even naar!! Verliefd.... :D

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Lief heh Loutje!!

Moosje wat goed dat er een sterk kloppend hartje was, misschien zat het bloed ook evt achter de placenta dat heb ik met 13 weken gehad brrr schrikken in Turkije!!

Iluna hoe voel jij je meid?
    Spannend hoor:D

Hier gisteren toch een aantal weeën gehad , 2 uur lang om de 5 minuten weeën pffff .
    Maar het is gelukkig weer weg.
    Morgen weer aan de ctg en dan zullen we zien ;)
    Vandaag van manlief zijn ploegbaas en vrouw een badcommode gekregen.
    Dus bad en commode in een dat hebben ze in België.
    Ideaal!!!
    Ik had het bij een collega van manlief gezien en had zoiets dat is het want wist niet waar ik de kleine man op moest afdrogen????

Kiyeko hoe is het met jou meid??
    xxx

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @elif, wat naar meid die weeen.. vielen ze tegen?

@egbimi, wij hebben er voor gekozen geen tese te doen, en gelijk voor KID te gaan. We zijn in febr aan de beurt dus ben benieuwt! wij zijn onder behandeling in Arnhem- rijnstate.. om de hoek hier

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nee alleen een gespannen gevoel.
    Volgens de vk van hier waren het geen contracties dinsdag.
    Maar vind wel vreemd dat me dat wel door het zh is verteld, zullen ze niet voor niks zeggen denk ik toch.
    Zij had zoiets dan hadden ze je niet naar huis laten gaan.
    Maar moet morgen opnieuw aan de ctg we zullen zien.
    Vond nu wel erg vreemd aangezien ze om de 5 min kwamen?

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    @Loutjelou
    Heerlijk geluid he ?
    @Elif
    O meis wat spannend dat je weer weeen had
    wel raar dat de 1 dit zegt en de ander dat,maar ïdd wel vreemd dat ze dus wel zo regelmatig waren ,ben benieuwd wat ze morgen zeggen
    en wat een onwijs leuk kado hebben jullie gekregen !
    @Wendy
    jullie hebben dus die keuze gelijk gemaakt
    mag ik vragen waarom jullie niet voor een TESE zijn gegaan ? (alleen als je wilt antwoorden)
    Arnhem is wel een fijn zkh he ?
    wij hebben er wel goede ervaringen en als TESE niet kan dan gaan we misschien weer voor KID en dan ook in arnhem

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Egbimi ik duim zoooooooo hard voor jullie!!!

Tja morgen vragen in het zh ben eens benieuwd.

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Lees trouwens ook dat harde buiken normaal niet in een "rustpositie" komen.
    Maar vooral na drukmaken enz.
    Nou ik lag al uren heerlijk op de bank.

trouwens sneeuwt het ook zo bij jullie nu??
    Pfff met bakken uit de lucht!

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ moosje ,
    Wat fijn dat jullie de beeb hebben gehoord en dat alles goed was !!

@ elif .
    Jeetje , kan me voorstellen dat het nu toch wel erg spannend wordt. Ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen. Sterkte mop, dikke knuff

@ all , morgen even teruglezen..
    Hier helaas nog geen ongi.. Buikpijn blijft en heb een zwaar en opgeblazen gevoel in mijn buik.. Pfff wat de mmm allemaal niet van je vraagt , heb het best een beetje gehad nu en zit er even doorheen..

Hier sneeuwt het nu even niet elif, maar geloof dat er wel weer wat aan komt. Kunnen niet eens rijden , liggen flinke pakken met sneeuw ! Vanavond maar vast de '' sneeuwdeken'' van mijn autootje gehaald , zodat ik morgen sneller naar mijn werk kan. ;)

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @egbimi, ik hoop dat de tese lukt. Ik duim voor jullie!
    We hebben ervoor gekozen om geen tese te doen omdat we a ziekenhuis moe zijn, en mijn man wil het gewoonweg niet. ( er zal vast commentaar komen, maar ik respecteer zijn keuze.) we hebben ons na de eerste test voor de zekerheid op de lijst gezet, en in sept een intake gehad. Wat blijkt nu... we stonden er 2 keer op en we zijn eerder aan de beurt dan verwacht... 2 maanden eerder!! :)
    Ik vind rijnstate een fijn ziekenhuis, alleen als je er veel bent geweest heb je het wel een beetje gehad.... nu nog even 22 dagen rust, en dan begint de pret weer... folikelmetingen, hormonen spuit ( die door mn lijf gaan gieren) en dan inseminatie... ik hoop dat we er snel klaar zijn.
    Het heeft ons samen sterker gemaakt, alleen mij heeft het mentaal iets zwakker gemaakt.. zat tegen een burn out aan ( ook door nog wat factoren) Ik ben zo onzeker als ik weet niet wat... werkelijk over alles. Vind niks meer leuk...

Ook omdat mijn behandeling nu evenm stil staat voel ik allemaal vreemde dingen..het woordje schijnzwanger ging zelfs door mijn hoofd vandaag..

( pijnlijke borsten/tepels en lage buikpijn, ongi kan het niet zijn want dat wordt ik niet op de natuurlijke manier)

ik lees na 11 uur even bij , moet (helaas) werken

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Elif, ik hoop dat het allemaal meevalt vandaag!!

Wij hebben een afspraak gemaakt bij Jan Koning voor een pretecho met geslachtsbepaling, 12 januari al! Spannend! :D

14. iluna

iluna Actief lid

Jul 20, 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed moosje dat je het hartje al kon horen - geweldig! Lijkt me na zo's schrik een mooie geruststeling.

@ elif,
    missschien waren het indalingsweën? Of ligt jullie kleintje al laag?
    In ieder geval succes in het ZH!

Met mij gaat het goed, ik voel eigenlijk helemaal niets?! :( Het is ook pas 6 dagen na de IUI...na de kerst ga ik testen.
    Ben deze keer wel zenuwachtig voor de teleurstelling als het weer niet gelukt is.

@ kipjes, kan me heel goed indenken dat je er doorheen zit. Hoe ga jij met de teleurstelling om? Dikke knuffel voor je, en ik hoop dat de ongi snel komt en jij je snel op de plannen voor ivf kunt richten!

Duimen gedrukt voor egbimi voor de tese.

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    @Elif
    Succes vandaag !
    @Kipjes
    jeetje meis,kan wel snappen dat je er even door zit
    als het niet gelukt is laat het dan ook doorzetten zodat jullie verder kunnen,ik hoop voor je dat het snel door zet
    dikke (cyber) knuffel
    @Wendy
    Ja geloof best dat je zkh moe bent,want je loopt op deze manier wat af in het zkh
    hier zeiden we vorige week ook al tegen elkaar,we kennen nu al zoveel zkh,hadden wij nooit verwacht dat we in nijmegen of arnhem nog eens in het zkh zouden komen (ligt ver bij ons vandaan )
    maar goed je moet wat he
    en dat je commentaar krijgt moet je je niks van aan trekken,jullie moeten uiteindelijk samen de keuze maken
    en als jou mannetje het niet ziet zitten en jij staat er achter is het toch goed ,doen waar jullie je goed bij voelen is heeeeeel belangrijk in deze
    en ja ken het gevoel dat je hebt,heb het toen ook gehad je word op dit moment geleefd en niet op een leuke manier
    doe je wel rustig aan en neem overal je tijd voor
    ook voor jou een hele dikke (cyber) knuffel
    @Loutje
    O,wat leuk en idd schiet al mooi op met die datum he ?
    maar zo te lezen willen jullie het dus weten,leuk !
    wij hebben er toen voor gekozen het niet te weten,maar bij een eventuele 2e zwangerschap denk ik dat ik het wel wil weten :)

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    @Iluna
    o spannend allemaal he die ww?
    ik vond vooral de 2e week zo slopend ,ik voelde toen van alles
    ik hoop voor jullie dat het raak is !!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #1937 lillyenco, Dec 20, 2010
    Last edited: Dec 20, 2010
    @egbimi, bedankt voor je lieve woorden, komt goed hoor!
    Ik zie dat je al een kindje hebt, is die van je huidige man?

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    #1938 Mijs, Dec 20, 2010
    Last edited: Dec 20, 2010
    * breekt even in*

Hee meiden, heb een jaartje geleden ongeveer een poosje meegeschreven hier. Bij ons worden steeds een paar enkele geschikte zaadjes per kwak gevonden, en ook wel eens helemaal geen levend zaad. Maar toen ICSI toch kon, hier langzaam weggegaan. Paar meiden herken ik nog van toen.

Wil even een hele dikke knuffel geven aan Kipjes. Meis, dan lukt je 6e IUI-d niet en dan ook nog op zo'n rottige manier met een uitblijvende menstruatie. Is het ook geen bbz geweest, meis?
    Wens je heel veel succes!

Wendy, even laten weten dat ik heel goed snap dat jullie niet voor TESE gaan en gelijk door voor donorzaad. Mijn man heeft een zeer sterke biologische kinderwens, maar wilde ondanks dat niet voor TESE gaan. Wij waren anders ook voor een zaaddonor gegaan, indien nodig.

*breekt weer uit*

19. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hallo lieverds,

Loutjelou wat spannend :D
    Ben erg benieuwd, misschien zorg jij dat er weer wat versterking voor onze kleine man komt ;):D

Hier vandaag aan de ctg, nou het zijn dus oefenweeën geweest.
    Die door de blaasontsteking zijn opgewekt idd.
    De kleine ligt al helemaal ingedaald maar nog hoog en droog want alles zat nog potdicht en de bmm zit nog heel erg hoog.
    Hij vind het wel prima daarbinnen:D
    Ze noemde hem een heel erg beweeglijke beeb.
    En alles ziet er prima uit gelukkig!!
    Vanaf vandaag geen antibiotica meer en gek genoeg voel ik toch al wat verschil, moet wel nog doorgaan met dat medicijn voor de schimmelinfectie
    xxxx

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mijs, ja ik respecteer zijn keuze.Zelf heeft hij een biologische vader maar die vent kijkt niet naar hem op of om....
    Dus hij stpreekt uit ervaring als hij zegt dat je niet perse biologisch vader moet zijn om ook echt vader voor een kind te zijn ( beetje raar omschreven).

Het is en blijft zijn lijf. Ik zelf heb zo ook mijn grenzen op ziekenhuis gebied ( al vermoed ik dat ik die wel zal overschrijden als we daardoor een wondertje krijgen)

Share This Page