Dank je Girl, lief van je !! Ja he ? Inmiddels al weer 5 jaar geleden gestopt met de pil.. Komt goed, ik heb er vertrouwen in
even een ego-berichtje: TESE vandaag heeft positief resultaat gehad: 2 buisjes zaad gevonden! Niet veel maar op zich genoeg voor groen licht voor ICSI.......He-le-maal opgelucht. Nana-man moet nu herstellen en dan begin november met gyn. praten over hoe verder...... ben best blij...... maar nu even praktisch: 2 buisjes zaad, iemand enig idee of dat betekent dat je 2 pogingen ICSI kan doen of dat dat niet uitmaakt...kortom: wat kun je er uit afleiden?
@nana wat een goed nieuws! ! @kipjes yeps mn 2e iui alweer. Als je in de iui molen zit Gaat het zo snel vind ik. Groot gelijk meis dat jullie kiezen voor 2 Terugplaatsingen. Ff vraagje,hoevaak moet je naar gent als je ivf doet @all ik ga lekker slapen.net wezen zumba. Heerlijk ff gek doen
@ Nana , Gefeliciteerd !! Wat een super goed nieuws meid Ik denk 2 pogingen maar weet het niet zeker. Denk dat je dat het beste in het zkh kan vragen .
@ annaatje , Uhhm ivf is best heftig vond ik .. Qua heen en weer rijden dan. Wij moesten voor het begin gesprek , voor de eerste echo, de laatste echo, voor de punctie en voor de terugplaatsing naar Gent. Dat is dus al 5 keer en dan hadden we ook nog echo's die in het weekend moesten dus ook nog heen en weer. Dus dan is het best lastig als je zo lang moet rijden. Maar ik heb het er voor over. Hopelijk is het bij jullie niet nodig meis ! Ik duim dat het snel raak mag zijn !
@nana; he wat een goed nieuws meid! 2 buisjes betekent 2 icsi-pogingen. Wat weer spannend joh... en hoop voor de toekomst! Gefeliciteerd!!
Nana wat een goed nieuws proficiat!!!! Hier een biecht idd Dreamer had weer eens gelijk met mijn "secret mission hahaha" Wilde ff proberen weiniger ermee bezig te zijn. Maar ook al heb ik te vroeg getest , mijn voornaamste symptoom kwam niet en wist al dat het niks was. En idd de test is negatief en binnenin zo open als wat dus 3e poging voor brusje ook mislukt.
@ iluna, duim voor je voor een goede bloeddruk vandaag! @ nana, wat een goed nieuws! @ kipjes, ik duim voor je voor zaterdag en de komende weken! @ ons wondertje, heel veel sterkte! snap wel dat je er op deze manier mee omgaat, maakt het voor jezelf iets makkelijker om er iets minder mee bezig te zijn, maar het verdriet elke keer blijft toch hè.. knuffel en sterkte!!!
nana wat een goed nieuws!!! nu op naar icsi. ow jeetje wat balen weer. dikke knuffel!!!! komt toch elke keer harder aan he?? hopelijk gaat de volgende iui lukken.
Ach ja we hebben groot geluk dat we S hebben. Ons heerlijke boeffie ( hebt zijn foto's gezien heh wat een boefje nu hihii) Maar toch is het idd een teleurstelling en ben erg bang dat het weer icsi gaat worden. Nogal traumatische ervaring aan overgehouden door de overstimulatie. November is wel ECHT rustmaand want dan ben ik hier alleen, mijn man is dan bij zijn familie en wil niet alleen naar het zh dat regelen.
Iluna; haha hardcore is ook totaal ons ding niet maar was wel heel bijzonder om te horen! Hoop dat je bloeddruk weer wat lager wordt meid! Nog een week of zes te gaan! Spannend!!! Kipjes; 15 november mogen we weer om te kijken of het beebje gegroeid is enzo. Echo's krijgen we niet meer, pas bij de 20 weken echo. Wel jammer, had graag wat vaker even gekeken.. Als er medische redenen zijn krijg je wel vaker een echo. Ik hoop ook dat beide cryo's goed ontdooien en dat ze beide maar mogen blijven plakken! Nana; wow wat super! Nu lekker een bult eitjes kweken meid! Wij hebben ook "maar" 2 pogingen nodig gehad! OW; och meisje toch.. da's weer flink balen! dikke knuffel voor jou! Bob; ik denk nog steeds heel veel aan jullie. Ben wel benieuwd of je nog geopereerd moest worden die ene keer en of dat goed is gegaan..?
Nana, wat een topnieuws!! Van harte meid!! OW, wat balen dat de 3de poging mislukt is Sterkte meis met deze teleurstelling! Katek, wil je geen pretecho's laten maken dan? Dat kan altijd als je even wilt koekeloeren naar je beeb. Maar kost je dan wel zelf geld. Hier net terug van ZH, even een verslagje: verslagje van gesprek in ZH: Hier in ZH geweest, een fijn gesprek gehad. Ik maak me dus echt zorgen om niks. Heb nog voldoende eicel voorraad, alles ziet er prima uit. De wisselende cyclus is nog binnen de perken, niks om me zorgen om te maken. Pas bij cycli langer dan 6 weken grijpen ze in. De mijne is gemiddeld 4.5 week, aangezien ik ook cycli heb van 30 dagen. Verder waren mijn hormonen goed ( uitslagen waren al bekent vanuit bloedprikken bij streekziekenhuis, en ik zit nog niet in de overgang. Nog lang niet volgens de gyn, bijzonder aangezien mijn moeder met 35 jaar begonnen is met de overgang. Deze ronde doen we nog een IUI zonder hormonen. Is die niet gelukt dan doen ze een laprascopie ( dat mag ook in streekziekenhuis!). is alles daarmee goed dan doen we nog 2x zonder hormonen en mogen dan een echte IUI doen met hormonen. De echte IUI's doen ze in dit ZH met 3 rietjes zaad per keer. Dat is dus alweer anders dan ergens anders. Na 12x echte IUI volgt weer een gesprek en dan is er evt sprake van IVF. Dit willen ze zo omdat ik wél zwanger word, en ze zich geen zorgen maken dat dat niet weer lukt. Ergens ben ik opgelucht, maar ergens had ik ook graag gehad dat ze ingrepen. Maar goed, zolang de artsen vertrouwen hebben moet ik dat ook maar hebben.
Lieve meiden, Ik lees wel mee hoor zo af en toe... Ik heb alleen heel even een rustpunt ingebouwd van alles... Ik werk nu nog halve dagen dat wou de arbo arts graag om wat meer rust in te bouwen...wel heel erg fijn iemand die voor jou kiest en extra tijd inruimt. Ik ben meestal van hup en weer doorknallen maar nu wordt er voor mij een vangnet ingebouwd Verder gaat het goed hier nog 2 weken en dan zit de verbouwing er ook op en het huis is zo mooi geworden, zijn er erg blij mee! Ik ben er dus wel hoor lieve meiden alleen heb ik nog niet zoveel zin om terug te reageren (sorry) Het is niet rot bedoeld maar ik doe alles nu 20 tandjes lager en moet nog even emotioneel alles op orde krijgen... Dus ik beloof jullie snel weer te reageren en om snel weer mee te kletsen... 24 okt mogen we bellen om te horen of er afwijkingen zijn gevonden aan ons kindje en dat soort zaken... 22 nov gaan we weer van start met de gyn om ons droom van een kindje waar te maken dus we zitten weer in het traject...super fijn vooruitzicht dus we zijn weer op de goede weg...en kijken weer positief naar de toekomst Thanks voor alle enorme lieve reacties!!! Jullie zijn geweldig en super lief!!!! Liefs Bob
@panter wat fijn om te lezen dat alles goed is. Jij hebt volgens mij nog geen hsg gehad dacht ik. Waarom kiezen ze dan eerst voor een laparoscopie. @kipjes dat is idd wat meer op en neer naar gent dan die 1 keer nu Spannend weer voor jullie! @bob fijn dat er even een rustmomentje is. Neem de tijd en hele dikke knuffel @ons wonder jammer van poging 3. Hier poging 2 mislukt Maar had wel dit keer een pracht cyclus. @all ik vind dit weer echt gezellig. Lekker kaarsen aan, pantoffeltjes aan en dadelijk weer kerstboom. fijne avond meiden
Bob, heel begrijpelijk meid! Neem je tijd en rust! wij blijven hier wel, en als je eraan toe bent spring je hier gewoon weer in! Anaatje, ik vind de wind wel leuk maar de regen minder. Toch is het wel weer huiselijk en lekker warm in huis met hjet kacheltje aan. kan er stiekem ook wel van genieten! ivm mijn blindedarmontsteking die geknapt was...heb toen best heftige operaie gehad met buikspoelingen. Vandaar dat ze een laprascopie doen. In die laprascopie doen ze dan ook de hsg. Maar daar merk ik lekker niks van want ben onder narcose
ow inderdaad jullie hebben s natuurlijk al en dan kun je daar lekker mee pakken en doen he. maar het is en blijft moeilijk jah en snap je helemaal met de icsi ervaring. ik zat toen ook met de overstimulatie en bij mij ging er ook door het hoofd van als het mis gaat de zwangerschap moet ik gewoon weer een nieuwe ivf en daar zag ik toch wel behoorlijk tegenop, want het is toch best een zware behandeling( had het wel gedaan hoor, maartoch) nou doe rustig aan he!!! maar wat een boeffie word het al zeg!!! wat mooi ik kan niet meer wachten als ik al die kleintjes zie. bob neem lekker je rust meid!!! snap dat je niet veel zin hebt om te reageren. we denken wel aan je!!! maar wel super goed nieuws dat jullie wel weer snel kunnen beginnen. je kunt al wel snel bellen voor de uitslagen dat is dan wel fijn ofnie?? dikke knuffel meid!!!! panter fijn dat alle dingen wel goed waren!!! ene kant is het fijn dat ze het zo nog ff willen proberen ook omdat je al wel zwanger bent geweest en andere kant is het logisch dat je hebt van laten we het nu maar gelijk goed doen met hormonen enzo. hopelijk gaat het nu snel lukken en blijft het een plakbeebje!!!
@ow; meid wat weer balen! Nadat je bij S direct zwanger was, verwacht je het nu toch ook snel he... En nu al drie pogingen verder... Ik duim voor december voor je! @Panter; dus toch eerst geen hormonen.. Wel prettig dat je weer vertrouwen hebt nu, ook dat de artsen er vertrouwen in hebben dat het gaat lukken. Hoop zo op een plakbeebje voor jullie!! @Bob; dikke knuffel! Neem je tijd,verwerk het goed! Het is niet niks... Sterkte! Maar toch fijn dat jullie verder kunnen...
Ego berichtje moet zo werken...gister echo gehad en alles was goed..alleen zijn we nog steeds met stomheid geslagen ik ben zwanger van een eeneiige tweeling! Ze waren beide goed op groei...kan het nog steeds niet bevatten, echt super leuk, dan hebben ze elkaar...tegelijk ook wel bang voor de risico's..daarom vannacht niet zo lekker geslapen.ik probeer er maar op te vertrouwen dat er ook veel gezonde tweelingen worden geboren zonder nare complicaties tijdens zwangerschap....nog steeds flabbergasted!!!! Dus of 2 jongens of 2 meiden, afwachten het is nog pril...ik vond m'n buik al zo snel groeien...nu begrijp ik het. Gek hè?!!! Denk ook aan iedereen van jullie die ook graag zwanger willen zijn hoor! Voelt ook dubbel om dan dit te posten! Liefs liev
Liev wauw!~!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal super hihih proficiat hoor! Ik heb een ( forum) dinnetje die is ook in Brussel toen zwanger geraakt van een 1 eiige tweeling ( bereke heet ze) wat leuk zeg hihihi. Ben zo blij voor jullie!! Lieverds dank je wel voor al jullie lieve antwoorden! Jullie zijn echt toppertjes. Van een kant voel ik me bezwaard voor mijn gezeur , echt sorry want hier zijn meiden bezig voor hun 1e en al veel meer behandelingen. Het is idd hoe sweet omschrijft je hoopt aangezien je weet dat het zaad super is dat het ook weer snel raak zou zijn. Girl ja ik ben best wel bang voor icsi. Ik was er echt bijna niet meer geweest toen ( vocht bij de longen al enz) En nu heb ik S , oooh ik laat mijn fantasie te ver gaan