Kiyeko; wat erg meid.. bleh. All; knuf van mij! Ga vanavond weer lekker op de bank hangen! Nu wel toe aan weekend.. pff.
katek: hoe is t nu met je buik, nog last gehad ervan?   sweetlilly: echt balen dat jullie moesten stoppen zeg, en dan ook pas in december weer beginnen? waarom dat?   monatoetje: geen pauze dus, wel een zware beslissing lijkt me om een uiterste datum te prikken van zo ver gaan we en dan is t klaar.. vind knap dat je dat kan!   kiyeko: oh das idd moelijk, aan de ene kant zou ik zeggen vertel wel de verloskundige ervan, zij heeft een geheimhoudingsplicht en kan/mag/wil/zal dit dus niet naar buiten brengen, maar aan de andere kant, dit is jullie ''geheimpje'' en ik snap kei goed dat je t echt voor jullie zelf wilt houden, ben je er ondertussen al uit?   zonnestraal: dikke knuffel meid!!!!!!!   sweetlilly: oh wat fijn dat jullie gewoon in november door mogen, wat was eigenlijk de rede dat dat niet mocht dan?   kipjes: oh spannend jij ook weer op t wachtbankje! succes!!   annaatje: oh balen dat je ongi bent geworden, knuffel voor jou!   nana: oh wat fijn dat er groen licht is voor icsi, kan me voorstellen dat dat een opluchting geweest is ja. ik heb even een vraagje voor jou, jij bent de psycholoog?? toch?toch? zo nee.. wie was da dan? zo ja, ik heb me toch een aantal psychische termen onder mijn neus gekregen waar ik de ballen van snap... HELP?   onswondertje: oh poging 3 mislukt das niet leuk.. knuf meid!   panter: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad in het ziekenhuis, en dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken. en idd, blijf vertrouwen hebben! das erg belangrijk!   liev: woooow 2 baby's jeetje! uhm gefeliciteerd en uhm.. nog maar een keer dan gefeliciteerd! kei goed man!!   bob: mooi gesproken meid! heb respect voor jullie hoe jullie hier mee om gaan! knuffel meid!   iluna: fijn dat je weer terug naar de vk mag!   kipjes: schouder nog steeds niet goed, ben benieuwd wat de arts gezegd heeft.. dus ik ga gauw door met lezen   girl: wat grappig dat je je buik ziet bewegen, lijkt me ook erg apart haha.   kiyeko: gefeliciteerd met je nichtjes!! kan me voorstellen dat dat dubbel is, knuffel voor jou!!!!   kipjes: kom is even vertellen hoe het bij de arts was all: niemand mij gemist?
DA, tuurlijk missen we jou als je er ff niet bent!! meiden hoe is het verder? Hier geen nieuws, ben weer gestart met ovutesten. ff vraagje want ben wat onzeker omdat ik anders altijd de CB met smiley gebruikte. Inmiddels ben ik over op de streepjestesten omdat dat financieël beter te doen is op dit moment. als ik streepjestesten gebruik dan staat er in de gebruiksaanwijzing: de test is positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Bij mij is ie altijd de ene dag even donker, dus positief als ik de gebruiksaanwijzing geloof, en de dag erna nóg donkerder. Welke moet ik dan als echt positief zien? De allerdonkerste lijkt mij? Of moet ik al gaan bellen bij een even donkere teststreep. Ik twijfel...maar logischerwijs zou ik denken dat ik het allerdonkerste resultaat moet aanhouden omdat ie dan echt piekt. Wat vinden jullie?
Sterkte en knuffel voor kyeko, ow en ana. Hou de moed erin! DA, hoe is het met je, ben je nog fanatiek aan het sporten? @ panter, mij werd in D verteld dat ik de eerste positive test (dus gelijk donker/of donkerder streepje) moest aanhouden. Maar misschien is dat hier in NL weer anders? Wordt er eigenlijk bij jou voor de iui een echo gedaan? fijn weekend dames
Ik krijg helemaal geen echo's. Dus ook niet voor IUI. Jeetje Iluna ik zie dat je nog maar 37 dagen hoeft. Wat ga je snel zeg! Hoe voel je je verder? Op de gebruiksaanwijzing van de testen staat dat als je de dagen voor je piek ook al streepjes krijgt je de test die donkerder is dan de controlestreep als positief moet zien. Geloof dat ik die maar aanhou aangezien ik met de smiley testen vaak ook pas de dag na IUI mn eisprong had. brrr die strepen maken zó onzeker!!
lol Panter, ik schrok zelf toen ik het net las. 5 weken klinkt vind ik langer dan nog 37 dagen. Ik voel me op een vervelende verkoudheid na goed, alles wordt zwaarder en slaap ik slecht. Dat hoort er gewoon bij, en volgende week ga ik mijn werk overdragen en heb ik eindelijk verlof - joepie! En nu mijn bloeddruk weer lager is hoop ik dat wij thuis kunnen en mogen bevallen *fingers crossed* Af en toe wordt ik zenuwachtig over de bevalling omdat ons ukkie een groot hoofd lijkt te hebben. Maar aan de andere kant ligt hij/zij al ingedaalt (wat niet schijnt te gebeuren als het bekken te klein is), dus dat zal wel goed komen. Bij twijfel lijkt het me ook goed om zo'n smiley test ernaast te doen. En mocht je helemaal kriegel worden kunnen ze misschien toch op verzoek via een korte echo (duurt echt geen minuut) kijken hoe je ei en bm slijmvlies eruitziet? Heeeeél veel succes voor de komende ronde!
iluna: nee sporten gaat even niet, omdat we even met een extra hoog maandlast zitten voor een paar maanden, maar zodra dat weer naar beneden is pakken we t dubbel zo hard weer op dan heb ik nog ongeveer een half jaar om wat af te vallen. katek: oh fijn dat je er geen last meer van hebt. panter: van die ovulatie testen ik heb ook altijd 2 dagen een positieve test, maar ik houd altijd de 1e dag aan. misschien even t ziekenhuis bellen en kijken wat hun ervan vinden? welke testen gebruik je?
@ ego berichtje We zijn weer terug , hebben 2 top embryo's teruggeplaatst gekregen Dus ik schuif weer aan op het wachtbankje .. Nu onderweg naar huis en lekker relaxen. Fijn weekend meiden !!
kiyeko dikke knuffel meid!!! gefeliciteerd met je nichtjes. inderdaad een dubbel gevoel. da ja het is erg grappig hoe is het met jou?? kipjes woehoe!!!! 2 top emmy's daar moet zeker een wondertje tussenzitten nu 1 of 2. duim hard voor je nu!!!
Hallo dames, hier ben ik weer 's . Panter, wat fijn zo'n gesprek met artsen die positief zijn dat het gaat lukken. En ze hebben gelijk, je bent zwanger geweest!! Dus het gaat ook lukken. (m'n voorgevoel zegt dat ). Over die ovu-test, de 1e positieve ovutest aanhouden volgens de kliniek waar ik de behandelingen krijg. Anders bel je je kliniek ff? Bob, lieve positieve Bob. Ik heb zo'n respect voor jou . Heb veel aan je gedacht en je positiviteit is besmettelijk. En wat je relatie betreft, dat herken ik. Mijn man en ik groeien alleen maar meer naar elkaar toe....en das ook mooi moet ik zeggen. Iluna, ik ga je zo uitnodigen....ben heel benieuwd naar je foto's . Spannend hoor, nog eventjes!! Vraagje, hoe ben jij zwanger geworden? IUI? IVF? En met donorzaad?? Kipjes, DUIM DUIM DUIM!!! Wat spannend!!! Gaat goedkomen . Annaatje, niet leuk weer ongesteld worden!! Ik had de eerste IUI met hormonen hele erge menstruatie en veel. Dit was alleen met Puregon. Dus de 2e en 3e keer met hormonen dacht ik, nou nu gaan we het krijgen.....maar juist weer heel weinig menstruatie (normaal voor mij). Dus ik snap er niks van. OW, knuffel meis!! Het is gewoon zwaar klote weer ongesteld te worden. Kiyeko, jij ook knuffel!! Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Die mega-dips als je ongesteld wordt zijn zo verschrikkelijk!! (en gefeliciteerd met je mooie nichtjes!) Monatoetje, ook wachtbank!! Spannend!! Duim duim duim!!! Girl ook al aardig op weg . Baileys, jij gaat in December starten? Met IVF? Of iui? DA, leuk je hier weer te zien. Denk vaak aan je! Nanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, WAUW gewoon 2 buisjes!!! Oh wat een goed nieuws!!!! Ben blij voor jullie!! KateK, 14 weken alweer....wat gaat de tijd snel!! Voor wie was ik nog meer heel blij??? Ohja, voor Liev met gewoon 2 wondertjes in buikje!! GEWELDIG!!! (wil ik ook). Nu lekker genieten. @ All, ik wist niet dat ik me nu alweer prima voel na de 6e mislukte IUI. Toch is het zo. Ik had ook geen zin in pauze....maar heeft mij en m'n man zeer goed gedaan. Wat is het toch ontspannend om even niet met zwanger worden bezig te zijn. Had ik dus niet verwacht.....en wat is het eigenlijk toch een zwaar traject meiden waar we in zitten . Ik besef dat nu pas. Ons superzaad is binnen , gisteren de rekening betaald. Dus ergens volgende week naar DD rijden.......
@ zonnestraal yeahh zaadjes zn dr weer Is het weer voor 6 keer @all fijne avond wij gaan nog ff boodachappies doen Knuffel lieve meiden
Ik duim voor een plakkert kipjes!! Veel succes en sterkte in de vervelende wachtweken meid! Zonnestraal; idd wel even lekker een "pauze".. wij hadden ook vaak een dikke maand tussen de behandelingen zitten enzo. Kon dan echt even uitrusten en aan andere dingen denken. Super dat jullie gauw weer doorkunnen, hoop dat het nu eindelijk gaat lukken meid!
Yoooo dames! Kipjes, welkom op de wachtbank! Nu ga ik nog harder voor je duimen zodat het deze keer wél goed gaat! Meiden laten we met zijn allen de kosmos bewegen met popsitiviteit en zo zorgen dat de dames op de wachtbank met goed nieuws komen. Wat betreft ovutesten, heb nu de dipsticks van sensitest. Eens kijken wat die doet. heb voor in twijfelgeval of ie nu wel/niet positief is nog 2 CB liggen die ik over heb van vorige ronde. Dat geeft me ook wel wat rust. DA, hoe ga jij? Iluna, sorry dat ik je liet schrikken met mijn 37 dagen utispraak. Nu zijn het er nog 36 Spannend hoor, wel jammer dat je zo slecht slaapt. Voel je je ook een zombie zeker? Liev, is het nieuws al wat geland? Nana, 2 rietjes zaad ook al geland? Joepiedepoepie! Ennuh, zijn de 2 rietjes op dan kan je man altijd nog een tese ondergaan om weer nieuwe zaadjes te zoeken Zonnestraal, fijn dat de zaadjes er weer zijn. Wanneer verwacht je de volgende poging? OW, hoe ga jij? Al wat over de teleurstelling heen? Ik merk wel dat hoe vaker het mislukt des te beter ik kan omgaan met de teleurstelling. Raar eigenlijk, maar het is net of ik er sterker van word. Natuurlijk baal ik wel enorm als het mislukt, maar de dag na de eerste dag ongi heb ik mezelf alweer bijelkaar geraapt. In het begin duurde dat wel een week. liefs
Ik ben vanmorgen voor de bloedafname geweest en daar wat geintjes gemaakt met de verpleegster. Vertelde haar al dat ik de uitslag wist waarop zij dacht positief Bruin begint ook te komen maar ben eens benieuwd wat jette te vertellen heeft straks.