Hm, ik zou ook niet weten wat te doen kiyeko, durf je ook niet goed advies te geven. Succes met de keuze! En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeél veel succes, en geluk voor Panter en kipjes (en iedereen die op het wachtbankje zit)! Met mij gaat het weer beter, sind de verkoudheid minder is lukt ook slapen weer. Ik voelde me idd een zombie (en zag ook zo uit).
Panter; super dat je ei is getraceerd!!! Ik duim voor je dat het nu eindelijk eens raak is! OW; maar even proberen te genieten van de rustmaand.. en dan hoop ik echt dat december jullie geluk brengt! Iluna; ben blij dat je er weer wat meer bent.. ziekig zijn is echt niet fijn. Zonnestraal; moeten jullie zelf het zaad ophalen? Hoe bewaar je dat dan? Hier alles goed, beetje verkouden.. hatsjoeeeeh.. maar wie niet?
Yoooo! Ik ben er weer! IUI was dramatisch deze keer, was net of was ik in het slachthuis... Maar goed na een half uur roeren en tangen en dergelijke ongein zaten de zaadjes er eindelijk in. Nu een zere onderkant...
@panter das minder dat het dramatisch was. Ik heb het pas 2 keer gehad Maar heb er nooit last van gehad. Binnen paar minuutjes is de klus geklaard Ga weer duimen voor je! @all vandaag vrij geweeest. Heerlijk huisje gepoetst en ff stad ingeweest Zit alweer op dag 7. Gaat echt snel Weten jullie trouwens of ziekenhuis iui ook met kerst enzo doen? In gent is het ook in het weekend maar geen idee of het dan ook is
Anaatje het verschilt per ziekenhuis.. Rijnstate is altijd open voor inseminatie met donorzaad, behalve tussen kerst en oud & nieuw. Voor de rest alle feestdagen en weekenden. Hoe dat in Gent zit weet ik niet.
Thanks meiden wij zn nu operatie live aan het kijken Dat is het ziekenhuis waar wij oa ook zijn geweest om sperma In te leveren. Goed ziekenhuis. Heftig en knap zon operatie.techniek staat voor alles!
hihi annaatje, heb het ook gezien. Straks kijken of de operatie gelukt is... @all; ik ga later ff reageren op iedereen. Hebben het erg druk thuis op het moment, veel werken, druk met verbouwing en sociale verplichtingen. Ik duim in ieder geval voor de dames op het wachtbankje!!!!
@ all wat is het hier stil vandaag Ik en mn man zn een beetje grieperig aan t worden Is het dan wel verstandig om iui te doen,nu dag 8
Hey lieve meiden, Tijdje geleden maar ik kon het allemaal niet meer zo volgen allemaal. Hier gaat het goed, ons meisje doet het geweldig. Toch even een vraag, wij hebben eergisteren te horen gekregen dat onze donor niet meer mag doneren en dat er niets meer te krijgen is. Echt een klotebericht!! Dat betekent dan ook dat ons meisje waarschijnlijk nooit een broertje of zusje krijgt, mijn man wil niet van een andere donor en zelf weet ik het ook niet... Zou graag willen weten hoe jullie daar tegenover zouden staan en natuurlijk ook jullie mannen? Zou het hele KIDkind zijn daardoor nog ingewikkelder worden voor ons meisje? Ik vond het zwanger zijn en de bevalling zo bijzonder, echt het mooiste wat me ooit overkomen is, ik zou dit zooo graag nog een keer meemaken, maar niet ten koste van alles...
loutjelou, ik/wij zouden gewoon een andere donor gebruiken als de kinderwens er nog zou zijn. De kindjes hebben altijd wat gemeen en dat is dat ze dezelfde moeder hebben...genetisch gezien dan. Ook zouden ze dezelfde (wens) vader hebben, opgroeien in hetzelfde gezin als brusjes, dezelfde normen en waarden leren en als jullie later ooit overlijden hebben ze dan iig iemand om op terug te vallen. Zo zien wij het. Wat jammer dat jullie donor niet meer doneert zeg!!! liefs
Loutje moeilijk zeg. Ik heb nu ook weer direct gemaild naar ons zh dat ik weer 6 strootjes wil hebben. Aangezien ik idd ook het liefst een vol broertje of zusje zou willen. Maar idd zoals panter zegt als de wens zo groot is! Hier besloten er toch voor te gaan deze maand. Volgende maand is mijn man weer werken kan hij ook niet mee dus dat blijft hetzelfde
@Loutje, jeetje wat een kl*te nieuws zeg! Allereerst een dikke knuffel! Wat een moeilijk besluit moet dit zijn... wij staan nu nog niet voor deze beslissing we hebben nog 5 strootjes en er is nog voorraad, dus ik kan alleen maar zeggen hoe we er op dit moment tegen aan kijken. Baileyman en ik willen geen andere donor. Dit om meerdere redenen. We weten nu zeker dat de match goed is qwa uiterlijk, gezondheid is uitstekend (geeft natuurlijk geen garantie bij een volgend kindje) Wij denken dat de situatie voor onze meid makkelijker zal zijn als ze een volledig genetisch brusje zal hebben', omdat ze dan samen met de zelfde situatie zitten en niet ook nog eens appart van elkaar. Baileyman heeft nu 100% het gevoel de vader van ons meisje te zijn, hij zou het heel erg vinden als de eventuele volgende van een andere donor zou zijn. Hij is bang om dan het gevoel te krijgen dat de kleine niet van hem is. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat de wens voor een 2e met ons doet maar voor nu denken we er zo over. @Kipjes, ik denk aan jullie! Hoop zo dat het gelukt is deze ronde! @Anna, Gent is geloof ik 1e kertdag dicht maar dit weet ik niet zeker. @Panter, hopelijk nu geen last meer van de IUI? Hoop ook voor jullie dat het raak is deze ronde! (voor iedereen natuurlijk)
Bailey, bij ons is het precies zo. Het is echt een supermatch en manlief is stápelverliefd op ons meisje. Zoals ik al zei: voor hem hoeft het niet meer als het van een ander zou zijn. Maar goed, je weet nooit hoe je er over een paar jaar over denkt. Dat hebben we met de KID ervaring wel gemerkt! We hadden nooit gedacht dat we op die manier een kindje zouden krijgen... We wilden nog niet voor een tweede gaan maar wel reserveren voor een broertje of zusje. (voor over anderhalf jaar ofzo) Ik ben wel blij dat we het nu al weten, dat we niet pas zijn gaan informeren als we daadwerkelijk voor een broertje of zusje zouden willen gaan. Dan was het een nóg grotere domper geweest! We moeten (of ík moet) het allemaal maar even laten bezinken. Panter, wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van de IUI. Misschien een geruststelling: bij mij was het ook 1x erg vervelend en toen was het raak!! OW, spannend meis!! Ga voor je duimen!!
Hi meiden, Even een up-date ik lees wel zoveel mogelijk mee maar ben er even helemaal uit Kan het niet goed bijhouden en onthouden... Heb nu bijna 3 weken na curettage bruin/bloedverlies en pijn vandaag zh gebeld en gyn zegt gewoon vervelende nasleep en maandag weer bellen... Ik voel me zo'n zeurpiet nu, ik ben echt niet kleinzerig en het voelt gewoon niet zo goed maak me best zorgen...heb steeds hoofdpijn en ben al 2x duizelig geweest....maar ja volgens de gyn nog 3 dagen doorlopen met de pijnen hij zal wel weekend hebben bijna want hij was aan de botte kant zeg maar...en als aanrader kreeg ik mee om paracetamol te slikken 8 per dag...tja wordt je daar nou beter van Je komt ook niet aan verwerken toe, ik ben het zo zat die lichamelijke klachten...maar ja wil niet klagen en positief blijven maar door dit soort dingen drijft het me tot waanzin soms...pfffff...zucht!! Zo weer genoeg geklaagd hahahaha @panter...jeetje alweer een pijnlijke IUI ervaring...verschrikkelijk!! Ik leef met je mee meid!! @Lou jeetje wat een rotnieuws maar ja aan de andere kant wel weer positief om daar nu achter te komen...wellicht is jullie mening ook weer anders over 1,5 jaar...maar ja dit soort dingen blijven gewoon erg rot!! Dikke knuf meis!! @ OW toch wel deze ronde!!! Wat goed!!! Ben helemaal blij!!! @annaatje Beterschap voor jou en je mannetje!! Lekker tegen elkaar aankruipen!! @sweet lilly, succes met de verbouwing!! Het einde is bij ons in zicht, eindelijk rust in huis!! Doen de zolder zelf een vloertje leggen even geen aannemers meer in huis...het is wel super mooi geworden...maar dat bouwstof drijft me tot waanzin...iedere dag sta ik weer met de glasex in mn hand om de strijd aan te gaan hahahaha...succes!!! @all sorry als ik niet heb gereageerd...ben er half bij...maar wel een dikke knuffel voor jullie allemaal!! En positief nieuws allemaal!! Dara hopen wij toch ook wel een beetje op...zo'n leuke groep verdient alleen maar positiviteit!! Nou dikke knuffels en alvast een fijn weekend!!! Liefs
Bob lieverd wat erg dat je je zo slecht voelt En de gyn die je maar zo rond laat lopen. Misschien anders toch eens naar de spoed gaan als je je echt niet goed voelt? DIkke knuffel!
@loutje hmm das ff minder nieuws. Heb t net met mijn man over gehad en wij willen ook t liefst van dezelfde donor. Maar als het echt niet anders kan dan van een ander. Maar ik merk wel dat je door dit steeds grenzen verlegd en dat we.nu al hartstikke blij zn dat deze mogelijkheid er is @all echt erg maar ik ben al kerstkaarten aan het schrijven Lijkt me geweldig als je eronder kan zetten je eigen namen en ..... hihi ik blijf dromen Fijn weekend xx
@Ons wondertje: ik ga duimen! @Loutje: jeetje echt rotnieuws! Hier ook een supermatch en zou toch flink moeten slikken mochten we geen vol broertje of zusje voor ons meisje kunnen krijgen. Maar denk dat we toch voor een andere donor zouden kiezen dan. Ik denk niet dat de kinderen het daardoor moeilijker zouden hebben. Ook als jullie meisje enigskind zou blijven zou dat het niet moeilijker maken dan voor andere enigskinderen. Maar dat is hoe ik het zie en wat ik weet uit ervaringen van KIDkinderen. @Bob: ik zou de huisarts bellen als ik jou was! Laat ze maar even alles nakijken. Mochten ze dan nog niks vinden weet je dat het idd een nasleep is, maar dit is (lichamelijk en geestelijk) niet te doen zo. Liefs voor allemaal