@ annaatje, Als je vanmorgen nog een smiley had dan ben je wel op tijd hoor als de iui morgen is. Geen zorgen maken, ze weten wat ze doen En klopt , ze doen pas na 6 X hormonen. Wie weet is het niet nodig @ panter , Klote zeg !! Ik word helaas ook altijd eerder ongi dan de testdag pff
Ik ben nog niet ongi hoor dames, maar de krampen zijn er wel. die krampen komen steeds eerder...maar dus het teken dat het is mislukt. Ongi komt op zijn vroegst dinsdag...hoop ik. Annaatje, je ei springt pas 24-36 uur na de positieve test. je bent nog zat op tijd voor IUI. liefs
Ohhw sorry panter !! In dat geval kunnen ongikrampen ook iets anders betekenen he Ik gun het je zo !!! Ik duim extra hard !!
Ik maak me ook altijd veels te druk Eigenwijs ben ik hihi Heb gelukkig vrij kunnen krijgen morgen de hele dag Ik word meestal altijd 1 a 2 dagen na testdag ongesteld Morgenavond hebben we ook iets leuks Personeelsfeest van mijn man. Drukke dag
bob een hele dikke knuffel meid!!! wat verschrikkelijk dat het zo moet lopen. hopelijk is alles snel voorbij en dat je eindelijk verder kunt. panter jeetje het zit jullie ook niet mee he. dikke knuffel!!! annaatje succes met je iui!!!! kipjes fijn dat je erweer voor gaat!!! het komt goed hoor!!! kijk naar mij. zonnestraal hopelijk gaat het bij jullie ook snel een keer lukken!!! iluna succes met de laatste weekjes!!! heerlijk ofniet nu lekker verlof. geniet er nog ff van. hier gaat ook alles goed!!! begin s'avonds weer lekker moe te worden dus ben helaas weinig online. lig lekker languit op de bank of slaap half haha. dikke knuffel allemaal!!!! sorry als ik meiden ben vergeten
Lieve Bob en Bob-man, wat zitten jullie in een verschrikkelijke tijd zeg . Heel veel sterkte, hoop dat nu alles snel goed komt (lichamelijk) want pas dan kan je geestelijk beginnen met verwerken. Vind het oneerlijk wat jullie allemaal doormaken.... dikke knuf. @ Panter, ik hoop het zo van niet wijffie!! Ik denk aan je....en heb nog hoop, dus blijf gewoon duimen hoor!! @ Anna, kijk daar werd ik zelf zo gek en onzeker van. Die klote smiley's en al voelen dat je gaat ovuleren enzo. Blehhhh die onzekerheid . Was blij dat ik aan de Pregnyl mocht voor de timing. Maarre, je bent echt op tijd hoor.....vandaag +, dus springt ie pas over 24-36 uur. Komt goed .
Panter, blijf voor je duimen! Annaatje, komt goed, duim ook voor jou! Katek, eind november (gisteren 4 weken) zal ik (als alles goed gaat) 8 weken en 6 dagen zijn.. vind het nog heel spannend.. heb alleen wat last van moeheid, misselijk gevoel de hele dag en sinds vandaag ook pijn in beide borsten, voelt net als eerder vlak voor ongesteldheid, dus zie wel hoe het allemaal gaat lopen..
Lieve meiden, Bedankt voor alle lieve reacties!!! Doet ons super goed!! Tja het is gewoon kloterig dat ze waarschijnlijk tijdens de curettage mijn baarmoeder hebben beschadigd. Het komt weinig voor maar het moet net ons overkomen. We hopen maar dat dit geen blijvende schade oplevert...dus we duimen voor een goede uitslag. Het is wel verschrikkelijk om plat te liggen op de bank of bed...niets voor mij Ik zal morgen achter de laptop op iedereen hier reageren dat is rampzalig vanaf een telefoon... Dus voor nu een dikke knuffel!!! Liefs x
Ik zal regelmatig hier jou volgen Bob!! Tis zeg maar een soort ziekenbezoek van ons allen, alleen niet aan bed maar via de PC .....
ja..hij doet het! kon niet een banner vinden voor een tweeling, maar vind deze erg goed gelukt Bob...wooww..ik vind het echt heel erg voor jullie en vooral voor jou...wat een ellende zeg!! en wat eng ook allemaal, ineens naar de spoed met zoveel pijn...bah...denk heel vaak aan je en leef echt met je mee, helaas kan ik niet meer dan dat voor je doen! echt hoop zo op betere tijden voor jullie! en vooral als eerste jij weer lekker vitaal en gezond en dan op naar de behandelingen..pff..dikke dikke zoen!! pantertje..mijn duimen draaien door hoor..heb ook heel lang ongi krampen gehad.. annaatje..wat een gedoe met die testen, zou er ook stress van krijgen..maar gelukkig morgen weer een inseminatie en nieuwe kans..joepie!!! kipjes..denk nog steeds aan jou en baal er nog steeds van dat het deze keer niet raak mocht zijn, geef de moed niet op he?! zonnestraal..man..jij moet ook veel geduld hebben he...niet eerlijk..hopelijk voor jou ook snel een prachtige knaltest. monatoetjes..wat heerlijke..hoop dat het goed mag gaan!!spannend hoor..dat de weken maar voorbij mogen vliegen! DA hoe gaat het met jou?? lang niets gehoord van jou! sweetlilly..trek jij het nog een beetje? het is al november...wanneer mag je weer beginnen? zie je het zitten?? dapper hoor, ik moet er niet aan denken weer al dat geprik..brrr...vond het echt afzien! @girl..wat ben je al ver zeg! is het allemaal nog een beetje te doen? al met verlof?? @katek..hoe gaat het met jou? lukt het al om volop te genieten? @rest...sorry als ik je vergeet bij persoonlijke noot..weet het even niet meer.. ik ben niet meer zo vaak aanwezig doordat ik vaak vanaf mobiel lees en bericht typen een ramp is daarmee.. Vind het zwanger zijn nog superspannend...afgelopen dinsdag 2e echo gehad! alles weer goed, beide goed gegroeid..ene kindje is net iets groter dan het andere kindje en het blijkt een dichoriale tweelingzwangerschap te zijn, wat ze eigenlijk nooit zien na icsi. Dat betekend dat ze beide een eigen placenta krijgen en dat we dan veel minder kans hebben op complicaties..echt zo blij, wat een wonder! toch ook raar want het ziekenhuis begreep er niks van, want dat kan alleen als de embryo doorgedeeld is tussen dag 1 en 3 en op dag 3 was de terugplaatsing..maar ws is hij dan toch direct nog doorgedeeld...nu aan de ijzertabletten en extra foliumzuur, preventief tegen bloedarmoede wat je met een twin vaak hebt. nou dat was het weer!! tot snel allemaal veel liefs voor iedereen!!! x liev
liev fijn dat de 2de echo goed was!!! en een mooie banner hoor. lekker van genieten. ja het schiet hier ook al mooi op nee nog geen verlof ik doe tot 4 weken vooraf maar dat begint midden in de week dus de daagjes en het weekend ervoor vrij genomen dus heb op 2 daagjes na 5 weken vooraf. moet tot en met 9 dec werken 5 weken werken nog. heerlijk kiyeko hopen dat alles goed is 5 dec. en dan op snel naar de iui en dan het nieuwe jaar goed beginnen met een posi test!!!
@Monatoetje; wen er maar aan die pijn in je borsten, dat blijft voorlopig ook nog wel even!!! Je zult straks zien dat het best heel snel gaat qua weken! @Bob; knuffel voor jou meis, tis ook allemaal wat.. ik hoop echt dat er niks beschadigd is en dat het geen consequenties heeft!! @Liev; prachtige banner meid! yay
@Liev; volop genieten gaat steeds beter! Hoevaker ik naar de vk ben geweest hoe gerustgestelder ik ben. De 15e en 23e heb ik weer "contact" met ons beebje, dus heb daar enorm veel zin in. Ik voel me ook erg goed (alleen wat sneller moe en brandendmaagzuur in de avond), dus ben erg tevreden. Van de week kraamzorg aangevraagd en MvM afgesloten. Over een paar weekjes komt ons kamertje en dan gaan we daar mee bezig. Dan wordt het steeds echter.. Wat bijzonder verhaal van jullie 2-ling zo leuk vind ik het voor jullie! @Kiyeko; ja ben best wel gespannen voor de 20-weken echo. Je hoopt toch dat alles goed is met het kleintje.. en wat als dat niet zo is he.. Daar wil ik niet teveel bij stil staan.. Alvast veel succes met de operatie op 5 dec.. ik hoop dat jullie dan ook gauw worden beloond met een zwangerschap!
@ katek, het zal ook wel snel gaan ja, begin over 4 weken op een nieuwe werkplek, dus dat geeft ook nog eens afleiding genoeg.. @ liev, mooie banner! @ sweet lilly, ik hoop ook dat het goed gaat! nog twee weken en de eerste spannende periode bij jou is al voorbij! @ kiyeko, alvast heel veel succes voor 5-12! hoop dat de pillen hun werk goed gedaan hebben!
hey meiden... Ik had eigenlijk reacties beloofd naar jullie, maar ik krijg t op een of andere manier even niet voor elkaar om dat te doen. Is het goed als ik even vanaf hier gewoon weer inspring. Zal proberen wat vaker er te zijn, maar ik beloof niks. nieuwezwangeremiepen: gefeliciteerd!!!! misluktepogingen: dikke knuffel!!!!!
@ darkangel, het is prima als je gewoon weer inspringt, het is altijd gezellig als je mee kletst, maar kan me ook voorstellen dat er genoeg andere dingen zijn die voor gaan. knuffel!
Da kom binnenvallen als jij behoefte hebt meid! Dikke knuffel. Liev wauw prachtige banner! Katek hoe voel jij je meid? Girl en Iluna bedankt lieve meiden voor juliie envelop Iluna je briefje was zo lief. Hier gisteren echo en bn. Bms 8,3 mm dat was goed maar mijn follikel was maar 14mm Totdat we ineens aan de andere kant ook een follikel van 13 mm zagen zitten. 2 eitjes in een natuurlijke cyclus nog nooit gehad! Moet morgen weer bloed gaan laten prikken.
@ons wondertje wow 2 follikels spannend weer Ik ben net 2 dagen na mn cb smiley mn slijmprop verloren Hebben jullie dat ook. Gister personeelsfeest gehad. Erg leuk. Heb maar gekozen voor zalm ipv biefstuk hihi Fijn weekend meiden,ik ga weer stofzuigen,moet ook gebeuren