Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb van te voren heel veel slijm:)

Ja was echt verbaasd toen er 2 follikels zaten van bijna even groot.Verklaard wel waarom ze nog zo klein zijn :)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje ik duim voor je!!!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: jeej 2 eitjes! das mooi!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ons wondertje, misschien een tweeling dan ;)? Ik duim dat het lukt deze ronde!

En natuurlijk hoop ik ook heel erg dat de andere dames van dit topic vlug goed nieuws kunnen komen brengen hier!

Succes dames!

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ annaatje, duim voor je!

@ ons wonder, spannend, twee follikels, duim ook voor jou!

Knuffel en een fijn weekend voor iedereen!

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he meiden! Alweer een tijdje niet geweest... ik probeer wel mee te lezen, maar ook hier is reageren erg lastig. Lees vaak tussen de bedrijven door even mee, want we hebben het nogal druk. We hebben vakantie, maar alle tijd gaat nu naar verbouwing en icsi. Ik spring dus ook vanaf hier weer in meiden.. Sorry!!

Ben ook erg blij voor de nieuwe zwangeren!!
    De andere zwangeren gaan errug snel!! De tijd vliegt echt voorbij..genieten jullie wel een beetje..?!?!
    Voor de dames die weer een teleurstelling te verwerken hebben; hele dikke knuffel!!!
    En in 't speciaal voor bob; meid ik vind het zo erg voor je!! Hoop dat je bm snel heelt en jullie toch eindelijk mogen gaan verwerken.. Dikke knuffel!!

Wij zijn gestart met icsi poging 2! Afgelopen woensdag voor uitgangsecho naar dd geweest. 's Avonds ongesteld geworden, dus die dag telde ook direct als cd 1. Vanaf gisteren begonnen met spuiten, hogere dosering; gonal-f 187,5 Eh. Na 3 dagen moet ik omlaag naar 150 Eh. Woensdag eerste fm. Spannend weer!!

Maar dat woensdag ook direct als cd 1 geldt wist ik niet...Vorige ronde werd ik ook 's avonds ongi en heb de dag erna als cd 1 gerekend. Ik spuit ook 's avonds dus zat er nu over te denken dat er dan 4 dagen tussen start ongi en start spuiten zit, dus maar ff nagevraagd. Vorige keer ben ik dus gewoon een dag te laat begonnen met spuiten! Mss dat het daarmee mis is gegaan... Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ga voor een sinterklaascadeautje hihi :D Ik heb er een goed gevoel over deze ronde en voel me ook stukken beter dan de vorige keer!! ;)

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bob ik wil je even een hele dikke knuffel geven!

@sweetlily een sinterklaascadeautje zou idd erg leuk zijn.
    Icsi 2 alweer. Spannend!

@monatoetje hadden jullie ook al clearblue zwangerschapstest gedaan.
    Lijkt me zo gaaf als daar staat zwanger. hoe voel je je nu...

@kipjes hoe gaat die met jouw. Weet je al wanneer jullie weer naar gent gaan

Wij hebben besloten dat als na 6 iui het niet lukt we t een aantal
    Mensen gaan vertellen dat t bij ons niet vanzelf gaat.
    We gaan niet vertellen dat mn man onvruchtbaar is of waarom
    We in de mm lopen maar het geeft toch een soort opluchting
    Ik ben die smoesjes zo zat van.nee ik hoef nog geen kinderen

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OW, jeetje 2 eitjes!! Zie je wel dat deze maand geen oversla maand mocht zijn!!!

Sweet lily, je doet toch niet icsi 2? Je doet toch icsi 1B, de vorige is toch afgebroken? Nou iig veel succes, ik ga duimen voor mooie ei groei.

DA, kom wanneer je wilt, en schrijf wat/wanneer je wilt. We houden je plekje hier wel vrij!

Anaatje, geen raar idee om iets te delen betreffende mmm. Bereid je wel van tevoren voor, want mensen hebben de neiging dan vanalles te vragen.

Hier worden de ongikrampen bij opstaan steeds heviger. Gestart op 8 dpo...
    Zal overmorgen wel ongi worden :(

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW; wow 2 follikels! Dat MOET goedkomen!!!

Anaatje; een slijmprop verloor ik toen ik was gestopt met de pil. Met mijn eisprong had ik altijd wel heel veel slijm, maar geen prop zoals je dat noemt..
    Goed dat jullie het dan aan wat meer mensen gaan vertellen. Is wel fijn hoor, dan kun je af en toe je vrhaal even kwijt en krijg je idd niet steeds die vervelende vragen. Jullie ouders/broers/zussen zijn al wel allemaal op de hoogte?

Sweet Lilly; ja de tijd gaat echt super snel! Ik geniet er zeker wel van, bij mij kun je het nu echt al zien :) Over 1,5 wk weer hartje luisteren en een week later de echo rond 20wk.
    Veel succes meid met je 1b poging! Ik hoop dat je lichaam nu beter reageerd op de medicijnen! Ik duim voor veel follikkels!

Panter; shit meid.. ik hoop het toch niet!!! :(

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @panter; he gatsie, hoop zo dat je niet ongi wordt...Ik duim voor je!! En idd, het is icsi 1b voor ons.

@annaatje; als je het aan mensen gaat vertellen kan het enorm opluchten. Ik vond het heel fijn, maar heb er soms ook wel spijt van. Iedereen die het weet blijft maar vragen hoe het gaat en wanneer je weer naar het ziekenhuis moet en hoe de vork in de steel zit. Dus ook op momenten dat je er helemaaaaaaal niet op zit te wachten... Bereid je daar inderdaad maar op voor... Hoeveel iui hebben jullie nu gehad?

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    graag gedaan ow!!! hopelijk kun je ze deze maand opmaken!! want hier zit denk ik toch wel een mooi wondertje tussen of 2!!
    succes.

sweetlilly jij ook heel veel succes en hopelijk komt het deze icsi helemaal goed met je follikels.

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ouders weten het ,mn man zn baas en mn leidinggevende
    En 1 vriendin weet t.alleen ouders weten van donorzaad
    we gaan dan alleen vertellen aan de mensen die wij willen.
    Maar heb pas iui 3 gehad dus we hebben nog ff
    deze week gelukkig drukke week. Veel werken,2 verjaardagen,avondje
    Uit met collega's en een feest.

@panter nee niet weer je menstruatie. Wij blijven duimen hier
    Voor je

Fijne week meiden

13. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mega drukke week gehad en nu eindelijk tijd om te reageren.

@ Kipjes: balen meid! Hoop zo voor je dat het de volgende ronde gaat lukken!

@ Bob: jeetje het zit jullie echt niet mee... Zo oneerlijk!

@ Panter: blijf toch voor je duimen hoor!

@ OW: wow, tweemaal kans deze ronde, Toch?

@ monatoetje: kun je het al een beetje geloven?

@ Liev: een bijzonder verhaal. Mooi banner!

@ kiyeko: blijf genieten! Enne volgend jaar weer nieuwe kansen

@ Annaatje: bij ons weet zo'n beetje iedereen wat er aan de hand is. Soms vraagt er iemand hoe het er nu voor staat maar er zijn ook zat keren dat we het er helemaal niet over hebben. Krijg gelukkig geen vervelende vragen meer van wanneer we nu aan kinderen beginnen.

@ girl: aftellen dus tot je aan je verlof mag beginnen

@ KateK: leuke maand dus met hartje luisteren en 20 wk echo

@ Sweet Lilly: idd een sinterklaascadeautje. Zou mooi zijn he?

@ DA: dikke knuffel!

@ Zonnestraal: hopen dat het met deze donor lukt

@ Nana: weer wachten... maar voor het goede doel he?

@ Bailey: in januari de IUI, spannend!

@ Dreamer: hoe staat het bij jullie? waren jullie al begonnen voor een brusje? Sorry, weet het even niet meer.

@ Kirsten: ben benieuwd wat die uroloog zal zeggen.

@ Iluna: hoe gaat het met jou? Echt de laatste loodjes he?

@ all: bij manlief zijn in de laatste semenanalyse wel een paar zaadcellen aangetroiffen waaronder ook een paar die wel goed gevormd waren maar die waren wel dood/bewegingloos. Weet iemand of die eventueel wel gebruikt zouden kunnen worden voor een ICSI?

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ff snel ego sorry want ik ben zo weer weg.
    Woensdag is de iui.
    Mijn lichaam wacht netjes af tot allebei de eitjes klaar zijn.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cat de kans dat ze dan hele goede zaadcellen in jette vinden is dan wel erg groot heh.
    Kunt altijd afspreken dat ze als backup donorzaad hebben.

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Cat, dode zaadcellen kunnen ze niet gebruiken voor icsi. Maar als ze dood zijn, zijn ze ook ooit levend geweest!!!
    Kans is dus groot dat ze nog wel wat vinden, ik duim!!!!

OW, duimen draaien hier weer voor je!

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    cat ja het aftellen is begonnen tot me verlof. 4 en halve week werken nog. kijk er al wel naar uit!!

helaas kan ik je geen antwoord vinden of het kan. maar zo te lezen heb je al aardig wat antwoorden waar je wat aan hebt.

ow succes woensdag!!!! toch maar goed dat je deze maand het doorgezet.

panter hoe is het bij jou??

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier een test gedaan....licht streepje op de plek waar ie hoort. Alleen het streepje was een heel klein beetje krom, wat water door de test gespoeld en toen was het streepje weg.
    Wasdus toch een urine ophoopstreepje :(

Kan het niet geloven, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Weet niet waarom, maar ben er sinds vanmorgen heilig van overtuigd en vreet mn schoen op als het niet zo is.
    Woensdag is NOD dus heb nog ff te gaan :)

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,
    Maar als je er water overheen doet gaat ie toch sowieso weg ?? Gekkie :D

Ik duim !!!! Wanneer ga je weer testen ?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee hoor, met water spoel je de urine weg, maar de kleur blijft staan als je er water door doet.
    Heb ik ook gedaan met mn zwangertest in mei..die werd helemaal geel. Water erdoor gedaan en toen werd het witte wit maar de streep bleef staan.
    Zou nu toch ook moeten werken dan?

Deel Deze Pagina