OW wat goed van je dat je zelf hebt gespoten! Veel fijner om het zelf te doen, dan heb je de controle. Stoer van je hoor!!! Dames, ik ga geen ZH bellen. Die maken me toch of verdrietig door het een naam te geven, of boos door me niet serieus te nemen. Maar goed de teststreep op de kruidvat is heel duidelijk...echt geen twijfeltest. na ja...ik bloed als een rund, dus wat het ook was het is nu weg. En horen van het ZH dat ik de 3de vmk heb dat ga ik echt niet trekken. Ik maak mezelf wijs dat de test niet deugde. Op naar de laprascopie, wie weet vinden ze dan de reden waarom het steeds fout gaat!
Ik ben er zeker van dat het wel wat was meid Ik zou eens voor de utrogestan vragen. Het zou kunnen dat je progestoronwaarde zich niet hoog genoeg houdt ( BV)
Hi lieve meiden, @Panter...jeetje wat erg meis!!! Dikke knuf!! Hopen dat de lapro wat meer duidelijkheid geeft want dit maakt alles alleen maar steeds zwaarder...heerlijk die peuk Wij waren al tijden gestopt en op 6 okt toen we het nieuws kregen hebben we beide een peuk gerookt...vies en totaal niet lekker... Hier is het morgen d-day...morgen weer onder het mes...zie niet op tegen de operatie want dat viel zo erg mee de vorige keer... Maar omdat we niet weten wat ze gaan aantreffen weet ik ook niet hoe ik weer uit de operatie kom...die onzekerheid heeft al voor menig huilbui gezorgd...maar ja na morgen mogen we weer vooruit kijken en durven we weer stappen te zetten richting de toekomst, ik kijk er zoooo erg naar uit!! En bedrust al een week is verschrikkelijk...ik wil wandelen en uitwaaien met m'n mannetje...het huis uit...maar een gezond lijf waar niets meer aan mankeert is veeel belangrijker... Nou meiden zodra het morgen erop zit en ik weer uit de narcosetrip ben laat ik wat van me horen!! Thanks lieverds voor al jullie lieve berichtjes en steun!!! Maar de finish is in zicht!! Nog deze vervelende hobbel en dan gaan we gewoon door Liefs en een super dikke knuffel Bob
Lieve Panter, ik denk ook nog steeds dat het een VMK is geweest :x. Daar wil je nu niet aan, emotioneel te zwaar ....dat begrijp ik. Maar denk toch dat je arts dat moet weten. Want inderdaad, het lijkt een innestelingsprobleem....wat misschien op te lossen is met medicatie. In januari de laparascopie...nou das mooi, want dan kunnen ze gelijk kijken wat de oorzaak daarvan is. Maar dan moeten ze het wel weten!! Ik denk aan je!! Bob, morgen ga ik heeeeeeeeeeeeeel veel aan je denken!!! Heel veel sterkte!! Dit is inderdaad de laatste hobbel, van al zoveel hobbels die jij en je man heeft overwonnen. En heb vreselijk veel respect over hoe jullie je erdoorheen vechten....hele dikke knuffel. OW, goed man!! Ben trots op je!!!
@ panter: maar hopen dat ze het in januari goed uitzoeken want zo is het wel heel zwaar @ Bob: heel veel sterkte morgen. Hopelijk echt de laatste vervelende hobbel...
cat ja dat is nog te overzien he!! heb dan lekker 12 weken verlof nadetijd ow wat goed zeg zelf de pregnyl gezet!!!! je wordt er toch handig in en het gaat steeds makkelijker. panter dan ben je zeker wel zwanger geweest hoor!!! het is gewoon nog wel mis gegaan nu op je nod en dat heb ik ook 2 keer gehad. inderdaad wat ow ook zegt misschien utro gebruiken. bob succes morgen!!! hopelijk verloopt alles snel en kun je herstellen van alles!!!!
@ Panter, wat klote zeg! ik zou inderdaad ook met het zkh overleggen.. zeker nu het niet de 1e keer bloedverlies na een positieve test is.. sterkte! knuffel!!! @ OW wat goed van je! Ik zou er zo slecht in zijn.. @ Girl 30e 1e controle en 1e echo, blijft nog even spannend de komende weken..
@bob; meid, ik wens je heel veel sterkte en succes morgen!! Ik duim voor goed nieuws en een vlot herstel! @girl; wat gaat het snel zeg! Nog even dan is het zover.. Vind je 't al spannend worden? @OW; knap hoor, zelf spuiten! Ik spuit niks zelf... manlief spuit me.. Lief he Heel veel succes morgen met iui!! @Panter; ik snap dat het erg confronterend zal zijn als het wel een vmk is, maar dan kunnen ze wel gericht een behandeling gaan starten, waarmee het de volgende keer misschien wel goed gaat. Toch heel veel sterkte, want het is en blijft k*t!! :x @all; hier weer enorm last van de hormonen. Zo goed als ik me de eerste dagen voelde, zo bagger voel ik me nu. Gister alweer tranen met tuiten gehuild, erg down en moe moe moe... Morgenvroeg eerste fm. Ben benieuwd... Daarna gaan we lekker samen naar de dierentuin, gezellig dagje van maken. Heb gezeik gehad met de vervanger van m'n teamleider. Die heeft uiteraard deze weken vakantie... Vervanger heeft wel geregeld dat ik volgende week vrij ben (punctie, tp enz.) en ik mag werken wanneer ik kan en wil. Maar daar werd wel even tegenover gesteld dat ik zaterdagavond moet werken. Ik heb gezegd dat ik niet kon, maar dat vond ie wel erg kort door de bocht... En ik met m'n hormoonlijf; janken! Heb uiteindelijk maar gezegd dat ik het niet ga trekken en dat vond ie wel geloofwaardig volgens mij.. Ben dus zaterdag toch nog vrij, maar wat een gezeik zeg! Bah...kan ik er helemaal niet bij gebruiken nu...:x Zo dat was weer ff een lekker klaagbericht, shame on me! Sorry meiden..
bob: heel erg veel succes morgen!! panter: he nee toch, hoe kan dat nou.. kruidvat is eerder positief dan clearbleu.. bij kruidvat heb je iets van maar 25 hcg nodig en clearbleu stuk hoger.. maar echt kut man..knuffel! sweetlilly: fijn dat je lekker vrij bent.. en dikke knuffel meid, lekker die tranen laten gaan als dat nodig is.. de rest.. sorry voor als ik je vergeten ben.. is niet express..
Bob, sterkte!! Ik hoop op een goede afloop. heb een kaarsje voor je aanstaan al sinds gisteren. Hier bloeden als een rund, toch ZH gebeld. Tja zegt de gyn...ga maar uit van een VMK. De 3de in 6 maanden... Nu eerst de lapra afwachten, mijn bloed is verder wel goed. Niks mis met stolling oid. Mijn hormonen zijn ook goed, ook progesteron. Dat heb ik na de 2de MK weer laten prikken, week na ei en toen was ie 54 Kortom, dikke pech. Nu heb je verhoogde kans op MK door de behandelingen...dus tja.
Panter; toch wel dus.. dikke knuf! Bob; denk ook aan je meid! Sweet; lekker janken af en toe mag hoor!! Lucht op! Ego; voel al 3 dagen niks.. maak me een beetj zorgen. M<oet van manlief vk bellen maar ik weet toch wel wat ze zeggen; je kan nu nog niet iedere dag iets voelen blabla.. Ben bang dat ik zo'n zeur wordt gevonden.. durf niet te bellen..
Katek je kunt altijd bellen hoor maar ter geruststelling ik voelde ons ventje toen ook nog niet dagelijks. Dat hoeft ook nog niet Maar als je je zorgen maakt bellen! Panter waarom testen ze dat nu niet je progestoron? Hele dikke knuffel nog Bob lieve meid ik denk aan je Sweet ik heb echt een fobie hahah dus was een hele stap maar het ging best goed Hier daarstraks iui gehad en dan nu weer wachten heh hahaha Heel veel sterkte!
och ne panter, het kan toch niet waar zijn..... kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent. Ik ben even nieuwsgierig, heb jij het ooit met de artsen over de bollekes Utrogestan gehad om de innesteling te bevorderen? Dikke knuffel voor je! En voor OW, goed dat het zelf spuiten gelukt is. En succes voor de komende twee weken, op naar een wonder 2.0 Heel veel sterkte & succes Bob, hopelijk kun je hierna eindelijk voorspoedig en snel herstellen na alles wat jullie meegemaakt hebben. @ lilly, gewoon lekker laten rollen die tranen. Succes morgen! @ kate, ik heb ook een keer wat langer gewacht met bellen omdat ik niet wilde zeuren. Uiteindelijk kreeg ik van de VK heel duidelijk te horen dat het beter was een keer vaker te bellen en gerustgesteld te worden als alleen met de stress en de spanning te blijven zitten. En wat wondertje zegt herken ik ook, ik voelde onze kleine de eerste keer met 14 weken, en erna heel onregelmatig met lange pauzes ertussen en kort. Dit omdat er nog zo veel ruimte is, en de baby nog zo klein is. Dat is nu anders, het lijkt alsof tussen 23 - 01 uur het voetbal- of zumba uurtje van onze kleine plaatsvind. Girl, hoe is het met jou, wordt je af en toe ook beurs geschopt? Hier eindelijk de magische 37 weken bereikt, wat betekend dat wij thuis mogen bevallen als er niets raars (zo als mijn wispelturige bloeddruk) tussenkomt. \o/ lieve groetjes iedereen!
Hey dames, dank jullie wel voor de support. Ik heb de voice-mail ingesproken en hoop dat ze terugbellen, anders maak ik morgen ochtend een afspraak voor na het werk.. Nadeel is dat ik zelf zoveel weet van wat wel en niet kan en hoort. Daarom voel ik me ook zo lullig om te bellen.. Manlief heeft er wel een goed gevoel bij nog. Ik minder omdat ik niks voel, geen krampje, bewegingkje, steekje of iets. We shall see.. OW; succes met de wachtweken meid, ik strooi alvast wat HCG jou kant op! *hcg*hcg*hcg*hcg* Iluna; wow 37 weekjes alweer! Whahaaa wordt nu spannend! Fijn dat jullie thuis kunnen bevallen. Ik (wij) hebben gekozen voor een ziekenhuis bevalling omdat mij dat meer rust geeft dat alles binnen handbereik is. Vind je het nu ook spannend (eng?) worden?
Bob denk aan jou!!!hopelijk is al deze ellende na vandaag voorbij....Pfff afzien man!!!dikke zoen. Pantertje...wat vreselijk klote zeg, weer een vmk!eerst weer die hoop en dan weer teleurstelling..leef echt met je mee!hoop zo dat het snel raak mag BLIJVEN!!!!! Sweet..zet en op meis,ik vond die hormonen ook mega zwaar en voelde me ook goed klote en heb het ook overleefd...dus jij kan het ook!!!!hopelijk een heleboel prachtige eicellen en dan heel veel bevruchtingen en dan hopelijk snel een kindje in jouw buik!!!! Kussies voor de rest!!
all: alles was goed, mocht meteen even komen. Hartje klopte weer lekker fel, dus niks aan de hand met ons mormeltje heb wel even een traantje gelaten van blijdschap.. pffff.. wat een stress.. ze kon het aan mijn buik voelen. Denk dat door de groei van de bm het beebje wat anders is gaan liggen, mijn buik heeft ook alweer een andere vorm..