Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna het valt mee. ze trapt niet super veel. voel haar wel veel draaien enzo.

dus ij jou trapt het goed?? hopelijk hoef je niet te lang nog te wachten op jullie beebje.

katek fijn dat alles goed was. vaak mag je wel komen als je het niet vertrouwd.

hier ook gister echo en controle gehad.
    ons beebje groeit goed volgens de lijnen ze zit precies overal goed tussenin, dus niet te groot en niet te klein. wel weer fijn.
    had alleen sinds vrijdag raar gevoel in me lies (dat er geen bloed door me been ging) of het bekneld zat ofzo en dat wisselde eergisteren ook steeds van de liezen als de kleine bewoog, maar dat kwam dus omdat ze al wat ingedaald ligt en waar ze erg tevreden over waren want dan kan ze bijna niet meer verkeerd gaan liggen. (dus weer gerustgesteld dat alles wel goed zat) was ff bang voor iets raars met me liezen.

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow hoe is de iui gegaan??

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; fijn dat alles goed was meid.. Zo zie je maar, kan toch beter bellen en zeker weten dan stress. Is ook niet goed voor 't kindje he.. Knuf!

@Girl; wat goed zeg, dat ze zelfs al wat ingedaald is. Gaat echt snel hoor!

@iluna; wow, maar schommelt je bloeddruk nog steeds dan? Mag je wel thuis bevallen? Hoop het wel voor je hoor (als je dat wilde tenminste..;)) Succes met de laatste loodjes!!

@OW; hoe was de iui? Duim voor je! Spannend..!!

@all; hier vanochtend fm gehad; 3 follikels van 10 en 11 mm. Gyn's leken niet echt enthousiast ("het is maar afwachten of ze alle 3 doorgroeien..")en dd heeft de hormonen weer opgehoogd. Heb vanochtend in de auto alweer zitten janken omdat ik er geen goed gevoel over had en toen dit... SHIT! Hoop zo vreselijk dat ze alle 3 goed doorgroeien en er nog meer bijkomt. Pfff..vrijdag volgende fm. Zo spannend weer..:(

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nou meiden de horror story gaat nog even door...bah!!
    De 'vlek' die zagen op de echo en de pijn konden ze niet verklaren?? Ze hebben wel alles schoongespoten en nogmaals curetteerd en daarbij hebben ze nu WEL een gat geprikt in m'n baarmoeder!!! De eikels!!! Dus we weten nu nog niets, en eigenlijk ben ik nu nog verder van huis!!
    De operatie viel ook giga tegen en de narcose viel vies tegen...in vergelijking met de curettage (buiten de nasleep) was dit 100x erger...heb ontzettend veel pijn en bloedverlies...
    Kreeg geen pijnbestrijding omdat ik moet voelen wat er binnen m'n lijf gebeurd....dus mag een paracetamol en een warme kruik en 48u plat...ben zo teleurgesteld in het zh...en ben ook echt m'n vertrouwen een beetje kwijt in de dokters maar ook in m'n lijf :(

Nou meiden ik ga weer even slapen was een lange dag (7:30u zh in en pas om half 16:30u thuis)
    Ben kapot lichamelijk (voelt van binnen als rauw gehakt sorry) hopelijk is morgen weer een positiever berichtje...

Thanks lieve lieverds!!! Ik heb zoveel aan jullie lieve berichtjes!!! En kom maar door met al die positieve berichten en zwangerschappen!!! Ik vind het geweldig!!! Geniet ervan en binnenkort krijgen we er nieuwe wereldburgertjes bij, Yahoo!! Wat mooi!! Genieten geblazen...ook ik geniet mee!!

Een hele dikke knuf vanuit bed van een beetje murw geslagen Bob en Bob man maar morgen is weer een nieuwe dag!! :D

Dikke knuffels xxx

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Katek, fijn dat alles goed was!

@ Iluna, succes met de laatste loodjes!

@ Bob, wat een ellende allemaal!! Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt! Heel veel beterschap en een dikke knuffel!!

@ Panter, ook een knuffel voor jou!

@ OW, hoe was IUI?

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @bob; oh nee toch...gadverdamme zeg!! Wanneer mag het jullie nu eens meezitten? Word er gewoon boos van!! Vind het zo ontzetten KUT voor jullie!! Hele dikke beterschapsknuffel van mij...

7. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ all, ik heb na overleg met een collegaatje toch besloten om vandaag de vk te mailen.. Na de vorige cyclus die heel lang duurde (43 dagen) en eindigde in een korte pijnloze menstruatie en nu een positieve test ben ik toch gaan twijfelen (ook omdat ik nu al last krijg met het dragen van broeken).. Ik twijfel nu of er toen toch al iets geweest is als een zwangerschap, wat niet te traceren was in het bloed en wat wel bloedverlies heeft opgeleverd, of dat ik me aanstel en dat broeken nu niet meer lekker zitten omdat ik dat wil ;).. Het ergste vind ik nog dat dit heel erg aansluit bij mijn eigen werkgebied, maar dat ik toch zo twijfel.. Voel me zo'n muts nu.. Wat zouden jullie doen?

8. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; gewoon vragen meid. Wie weet ben je wel verder heen dan je in eerste instantie dacht. Kan geen kwaad om een echo te laten maken oid toch? En hoezo sluit dit aan bij jouw werkgebied? Wat voor werk doe je dan..?

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ sweet lilly, dat is inderdaad waarom ik hun ook gemaild heb, om eigenlijk de 1e controle met echo te vervroegen.. het maakt me zo onzeker.. ik ben momenteel bezig met de opleiding voor huisarts, dus ik zou hier toch wel iets vanaf moeten weten, maar toch...
    hoe is het nu met jou? hoop dat je follikels goed groeien en dat er bij de volgende controle meer grote zijn!

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob :$:$:$:$:$ Wat een drama :$:$:$ Wat zijn dat voor prutsers in dat ZH??
    Meis..heel veel sterkte, wat ben je sterk...zo'n dikke vette pech en dan toch nog een bericht schrijven.
    We denken hier aan je.

Mona, heel goed mogelijk dat de bloedtest negatief was...en er net voor/na de bloedtest innesteling is geweest.
    Soms gebeurt het wel eens, vertraagde innesteling. Dat een bevruchte eicel een week door je baarmoeder reist en pas later innestelt. gewoon een echo laten doen, als dat je rust geeft.

OW, welkom op de wachtbank. Ik ben blijven zitten, wel zo gezellig! Stukkie appeltaart? Heb jij thee gezet?
    Wie komt ons nog meer vergezellen? Ik zit er tot januari, als steunpilaar.

sweet lily, wat balen van maar 3 follikels!! Ben je moeilijk te stimuleren? Misschien groeien er nog een paar bij? Ik hoop het voor je meis. Wel een teleurstelling zo.

liefs

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob jeetje wat klote zeg. hoop dat je snel opknapt en dat je niet zoveel pech meer hebt. sterkte meid!!!

monatoetje misschien kun je je echo laten vervroegen.

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweetlilly ja is erg fijn dat ze al goed ligt!!! het gaat inderdaad echt snel.

wat balen dat er maar 3 follikels groeien. het zit niet mee he. hopelijk komen er meer bij nu je meer spuit.

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Jeetje Bob en Bob-man!! :$:$:$ Wat moeten jullie allemaal vreselijke dingen meemaken!! Afschuwelijk!! En dan toch nog zo positief blijven.....mijn diepe respect naar jou/jullie toe!!
    Ik denk aan jullie. Nu mag voor jullie wel 's de zon gaan schijnen en dan ook alleen maar zon! Dat gun ik jullie uit diepste van m'n hart. Dikke knuffel!! (wat een prutsers zeg in dat zk :x).

Mona, gewoon bellen. Ben je w.s. al 4 weken langer zwanger en ben je pseudo-ongesteld geweest ;).

@ all, eindelijk fucking ongesteld!! Zonder hormonen een cyclus van 33 dagen :(, was ik niet meer gewend!!! Zo wil ik niet ongesteld worden en dan weer wel....pfffff.... Nouja, over 3 dagen beginnen met prikken en dan hopelijk weer een korte cyclus. Heb er zin in, maar daar gaat m'n goede humeur...;).

OW, tsja...heb er gewoon een goed gevoel bij jou deze maand ;).

Sweet, jeetje het gaat bij jullie ook niet van een leie dak!! Ik duim voor mooie follikels. Al zijn het er maar 3....wat uitgroeit tot 3 mooie embryo's ;)!!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Girl; wat fijn dat de echo goed was. Wel gek van die lies.. Hoop dat het niet erger wordt en snel over gaat!

SweetLilly; niet opgeven meid, het kan soms snel gaan ineens!

Bob; jemig, denk je dat je alles hebt gehad zeg.. pfff. Wat vreselijk!!!! Dikke knuffel en rustig aan!

Mona; idd even vragen en aangeven dat je twijfelt. Een echo kan uitwijzen hoever je bent.

Zonnestraal; is even wennen he.. kun je wel weer snel aan de gang straks! Ik begin alvast weer met duimen!

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Bob,
    Wat verschrikkelijk allemaal.. Pfff heel veel sterkte meis !

@kate,
    Fijn dat alles goed was met jullie beeb, ben je weer wat geruster ?

@girl,
    Nog even he ?? Yoehoeeee
    Waar blijven de buikfoto's ?? :D
    En die van katek ?? :D

@Ow,
    Spannend weer op de wachtbank. Ik duim voor 2 !

@sweet,
    Ik kreeg er ook nog een aantal follikels bij na het ophogen van de gonal f dus ik ga duimen voor je !!

@panter,
    Gezellie dat je bent gebleven hihi, hoop gauw weer gezellig aan te schuiven hihi, bewaar je een stukkie appeltaart ? :D

@ zonnestraal.
    Dat is dubbel he ?? Ongi is altijd klote !

@ all,
    Vandaag heerlijk geshopt , super leuke dingen gescoord. Kan ik mooi aan met solliciteren volgende week hihi.
    Verder heb ik valeriaan tabletjes gekocht om een beetje meer te ontspannen. Misschien houd stress bij mij een hoop tegen. Iemand daar ervaring mee (valeriaan ) ???

Wil er echt alles aan doen voor de volgende ronde om zo gezond mogelijk te leven en zo veel mogelijk relaxed te zijn. Tips zijn altijd welkom :D

Truste meiden !!

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    even op de zaken vooruit lopen hoor, het houdt me nogal bezig; wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond? Wel of niet een punctie doen voor 2 of 3 follikels? Ik weet het namelijk niet, vind het erg lastig...

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #2277 DarkAngel25, 10 nov 2011
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
    sweetlily: ik had bij icsi poging 2 ook 3 folikels, en kreeg de keuze om hem af te breken, dit heb ik toen niet gedaan. had wel maar 1 embryo over.

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @sweet,
    Ik zou het ook doen ! Misschien heb je er uiteindelijk wel een goede embryo van en ben je van die wel zwanger ! Je weet maar nooit, en anders moet je voor de 2e keer afbreken, is ook zonde want heb je weer al die hormonen voor niets gebruikt.

Ik duim voor nog wat extra follikels ! Ps : kunnen ze niet een ander hormoon gebruiken bij jou als je niet goed reageert op gonal- f qua follikelgroei.. ?? Volgens mij zijn er meerdere soorten van..

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sweet lily, ik zou de poging wel afbreken...
    Je hebt maar 3 kansen, en misschien kost het even tijd om je goed op de hormonen in te stellen.
    Ik zou eerst afwachten of ze nog uitvinden welke combi oké is, mss geeft dat meer follikels...

Je kan altijd nog, als je niet goed te stimuleren blijft puncteren met weinig follikels.
    Maar wie weet hebben ze over 3 maanden wel uitgevonden waar je wel goed op reageeert en kunnen ze 10 follikels laten groeien..

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sweet Lilly: ik zou het niet doen.

@Panter: je hebt echt niet meer kans op een MK door je behandeling hoor meis!
    Vriendin van mij had ook elke keer tussen week 3 en week 5 een mk (6x)
    Ze heeft toen vanaf week 3 Utro gebruikt en heeft nu een lief klein meisje.
    Zou daar dus toch eens om vragen als ik jou was.

@Ons wonder: duim duim duim!

@Iluna: spannenddddddd!
    Geniet nog maar van de laatste trappeltjes, die ga je nog missen.

@Kate: gewoon bellen als je iets niet vertrouwd!
    (en daarom was ik zo blij met mn doptone)

@Girl: fijn dat ze ingedaald is!
    Hier was ze met 32 weken in 1 dag van stuit naar helemaal vast ingedaald (au!)
    Geniet er nog maar lekker van.

@Monatoetje: gewoon bellen en je verhaal uitleggen!

@Bob: wat een prutsers zeg!
    Hoop dat alles goed komt.

@All: ik heb nu netjes 3x mn eisprong gevonden dmv vruchtbaar slijm.
    Heb 30-34 cyclus gehad afgelopen 2x.
    Deze ronde ga ik weer ovu testen gebruiken om eens te zien of dat klopt met mn slijm en gevoel.
    Willen namelijk in februari weer een afspraak maken in de kliniek om alles op te gaan starten, dus dan moet ik wel weten hoe mn cyclus loopt (willen op zn vroegst pas eind april weer IUI)
    Geef namelijk nog steeds borstvoeding en dat mag eigenlijk niet als je weer voor een beebje wilt gaan.
    Maar als mijn cyclus netjes is ga ik ze niet wijzer maken dan ze zijn :p :p

Was even uit mn hoofd, dus hoop dat ik niemand vergeten ben!

Liefs voor allemaal

Deel Deze Pagina