Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer spannend hoor!! Nog even, nog even, nog even en dan starten jullie!!
    Joepieee!!!

Wat betreft MK, met vruchtbaarheidsbehandelingen heb je een grotere kans op MK. Ook bij IUI dus.
    Maar goed, utro vinden ze zinloos omdat ze vinden dat mijn progesteron prima is.
    we wachten de lapra wel af, ik denk zelf dat ik endometriose heb rond mijn BM..en dat dat de oorzaak is van de MK.
    heb nml altijd heel veel buikpijn met ongi..door mijn hele buik en bloed als een rund met enorme stolsels.
    Dat kan een teken zijn van endometriose.

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #2282 kipjes, 10 nov 2011
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
    @ panter,
    Ik heb hetzelfde qua menstruatieklachten en buikpijnen en vermoed ook al een tijdje endometriose. Maar na de uitslag van de zaadtest helemaal aan het begin van de mmm is er nooit meer over gesproken, ik zou nl ook een laparascopie krijgen.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt meis.. Want dit is ook klote..
    Utrogestan of progesteron bollen kunnen je miss wel helpen hoor , werkt namelijk ook goed bij eventueel endometriose, had ff via google gekeken. Maar hoop natuurlijk dat je dit niet nodig zult hebben.
    Knuff

@ dreamer,
    Spannend weer zeg ! Nog een paar maandjes :D
    Tot wanneer wil je borstvoeding geven ? En wat is de reden dat ze liever hebben dat je geen borstvoeding geeft als je weer zwanger wilt worden??
    Misschien heb je dat al eens verteld hoor , maar kan me ff niet meer herinneren hoe het precies zat hihi.

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kipjes; ja weer veel geruster! Gaat weer goed! Ik zal binnenkort ff buikfoto spammen :D Tips om te relaxen.. dat is lastig. Ik leefde me uit in sport..

Sweet; wat een dilemma meid. Welke medicijnen gebruik je? Ik had decapeptyl en later puregon erbij. Dat werkte pas de 2e keer op de hoogste dosis bij mij. Ik zou en adviesgesprek aanvragen bij het ziekenhuis.. en vragen of er andere medicatie is wat je zou kunnen gaan proberen. 3 pogingen ben je zo doorheen met zo weinig follikels..

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; jammer dat ze Utro zinloos vinden. Ze schrijven het mij altijd voor zonder dat er ooit iemand naar kijkt of het nodig is. Stuur me anders ff een PB als je wat meer wilt weten ;)
    Heb het voorlopig toch niet nodig en ons ziekenhuis is op een ander merk overgestapt (Lutinus)

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes zet zo buikfoto in me album :)
    fijn dat je ff lekker geshopt hebt. doet een mens goed he!!!!
    hopelijk vind je snel werk. en nee hoef niet echt lang meer nee. ben aan het aftellen voor me verlof nog maar 4 weekjes werken :D

katek met me liezen komt het wel goed. het was eerst ff eng maar weet nu wat het is dus doe het lekker iets rustiger aan en dan trekt het snel weg.

dreamer dus jij hij hebt daar ook goed last van gehad?? ja het is niet prettig nee. wat fijn dat jullie over een paar maandjes weer beginnen spannend!!!!
    je hebt ook al een mooie cyclus en inderdaad het zkh hoeft niet alles te weten he als het al maanden op regel is.

panter wat stom dat ze dat zinloos vinden. ik kreeg het eerst ook niet omdat me cyclus altijd goed was en me lf ook goed was. toch laatste iui dus hormonen en bollen en toen kreeg ik voor het eerst een licht posi test wat dus meteen met onig mis ging.

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    buikfoto staat erin en die was van dinsdag :) met 30+6 weken

katek ik ben ook erg benieuwd naar je buik :)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bob neeeeee lieve meid dat meen je toch niet.
    Wat een prutsers idd wat panter al zei.
    Ik zou echt naar een ander zh gaan vervolg maar ja daar hebben jullie nu niks aan.
    Vind het zo erg:(
    Heb er geen woorden voor.
    Maar ben heel boos op het zh van jullie!!!!

Panter mmmmm ja thee heb ik en appeltaart kan geregeld worden:p

Sweet wat balen zo weinig follikels:(
    Hoeveel moet je nu spuiten?

Zonnestraal wat lief dat je zo'n goed gevoel voor me hebt.
    En YES ongi hihihi

Ik was gisteren maar heel ff thuis dus daarom korte reactie.
    De iui is goed verlopen.
    Wel weer heel spannend nu:D

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    duim voor je ow!!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wauw girl, wat ben jij mooi zwanger!!! Prachtige buik zeg!
    Wat betreft de urto...ik mag pas in jan/febr weer verder denk ik...stuur ik je rond die tijd wel PB'tje oke?

OW ik duim!!!

Hier de nachtdienst in voor 4 nachten. Ben dus ff uit de lucht...

liefs

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl je bent echt mooi meid!

Panter dank je wel.

Wat balen dat je nu moet wachten:(

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    lief!!! dank je ow!!!!

wanneer is je nod??

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter dank je!!! heb de utro niet meer. ow al blij mee gemaakt.
    waarom mag je pas in januari verder??

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    23 November is mijn nod nog een heeeeeeele tijd haha.
    En de 24e bloedtest:)

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ooh spannend!!!! hopelijk komt er dan een mooie test!!!! duim heel hard!!!! en misschien krijgt s wel tweeling broertjes of zusjes!!! is ook leuk :)

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; dan hoor ik wel van je tzt! Werk ze!

Girl; jeetje mooi buikje! Je draagt het echt naar voren of niet? :)

OW; spannend meid!!!!!!!!!!!! :D

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heb btw enorm veel last van brandendmaagzuur, de hele dag door op de vreemdste momenten. Wordt er niet goed van. Heb er al weken last van, houd dit niet nog dik 20 wk vol. Ik ga morgen ha bellen voor iets om het te remmen... bleeeeeeeeeeeh

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek ooh bah maagzuur. lijkt me niet prettig. gelukkig niet gehad.
    dank je!!! ja ik draag echt aan de voorkant. werk in een winkel en de klanten vragen nu nog of ik zwanger ben omdat ze het niet wisten en zagen haha. en ze schrikken als ik zeg hoever ik al ben. heb ook nog wel een redelijk bescheiden buikje. vergeleken met veel wie zwanger zijn of net bevallen. van de week was er een aan de kassa bij mij ervan overtijgd dat ik een jongen kreeg omdat ik zo draagde en nog een bescheiden buik. haha was grappig die had het lekker mis :)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ah ik heb jullie door elkaar gehaald kate en girl wb utro haha!

OW, ik heb de 25ste intake laparascopie, dus die word in dec/jan gedaan.
    Vandaar...want mn ei is eind van de maand en de KID afdeling is dicht tussen kerst & oud en nieuw.
    Moet dus wachten...hopelijk kan de lapara wat snel...maar mss is daar ook wel een wachtlijst voor :(

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @girl; mooie buik hoor! Idd bescheiden. Wat grappig he, dat mensen het dan zo goed 'weten' en ze het lekker toch mis hebben hihi..

@katek en ow; ik spuit gonal-f. De eerste 3 dagen 187,5 eenheden, daarna 2 dagen 150, nu weer 187,5 omdat er maar 3 follikels zijn. Denk toch dat we geen punctie gaan doen als het zo weinig follikels blijven. Hoop natuurlijk dat ze nu nog heel hard groeien! Zou fijn zijn...

@panter; succes met nachtdiensten!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, er is wel wat voor te krijgen hoor dat maagzuur. Bij een vriendin van me was omeprazol het enige wat hielp.
    Maar er zijn meerdere middeltjes die je mag hebben als je zwanger bent.

Deel Deze Pagina