@ lief, ik ben stiekem al met 10 weken gestopt. Was die dinger echt zooo zat dat het niet meer ging. Vond het echt een opluchting te stoppen en ik denk ook niet dat het nu nog uit zal maken voor je zw. Misschien heb je een beter gevoel erbij ze langzaam af te bouwen? @ sweet lilly, wat goed! @ bob, hoe gaat het met je, hopelijk kun je nu echt herstellen van de medische nachtmerrie en alles eromheen. @ bailey, met mij gaat het goed. Wel wat kwaaltjes maar niet al te erg. Ik begin echt uit te kijken naar de kleine, ben zooooo nieuwsgierig. En heb na het schrijven elders in het forum over het armpje hele leuke & lieve reacties van mensen gehad. Delen ervan doet met goed... En *duim* voor alle dames op het wachtbankje!
Haha ja mijn buik was heel klein en het was winter natuurlijk. Zal er dan wel gek hebben uitgezien hoe ik liep, want ik waggelde echt flink @Liev: ik heb geen utro gebruikt, dus geen ervaring. @Ow: pb nog gehad? @Sweet lilly: super zeg! Ik zou naar je eigen lichaam luisteren. Als jij het niet trekt, dan niet werken. @Kate: je mag Zantac en Losec (gebruiken babies ook tegen maagzuur)
@Iluna: spannend he nu het zo dichtbij komt? Ben je het al zat of mag het nog wel even duren? Ik was het nog lang niet zat, had graag nog even doorgelopen. Geniet er nog maar lekker van
@ sweet! Yeahhh zoveel toch nog !! Super ! Ik was vrij vanwege mijn schouderoperatie maar zou de dag ervoor en erna tot aan de tp vrijnemen als dat kan.. De dag ervoor had ik door de pregnyl wat meer pijn aan mijn eierstokken, dan staan de follikels echt op knappen. @ liev, Kan me voorstellen dat het eng is , maar komt vast helemaal goed , je bent alweer ruim 11 weken , je gaat hard ! Buikje gaat binnenkort zeker wel groeien, zeker met 2 beebjes . @dames op de wachtbank, ik duim !!! @ girl, iluna, Nog even en kunnen jullie je beebjes vasthouden @all, Vandaag sollicitatie gesprek gehad . Gesprek was leuk maar salaris was een lachertje , dusssss we zoeken verder Morgen weer voor een fm. Dus we komen dichterbij tp nummer 3 . @dreamer, Jah tuurlijk, stom van me ! Gelijk heb je hoor, gaat ze niks aan . Wel spannend om volgend jaar weer te beginnen hoor hihi. Gaat alles goed met jullie meisje? Gaat hard he met die kleintjes, ze groeien zo snel pfff
@Liev; ik vond het ook doodeng om te stoppen met de hormomen. Ik had een schema en in de laatste week afbouwen. Eerst twee dagen een eraf, toen twee dagen nog een eraf, en toen gestopt. Zoiets. Gelukkig is het goedgekomen, maar ik was ook zo onzeker! Jij bent al bijna 12 weekjes. Gaat ook snel!!!! De ha. kon me niets voorschrijven want de dingen die hij kon bedenken waren niet geschikt. Ben bij de apotheek geweest en heb nu Maalox Plus tabletten gekregen, die moeten wel kunnen. Vind het wel eng, houd niet zo van pilletjes enzo. Maargoed deze kan ik innemen als ik er last van heb. Wil het alsog wel beperken. Ze vonden dat ik er vroeg bij was met brandendmaagzuur (normaal verder in de zw dus) en ik hoor ook steeds dat mijn buik al aardig is voor het termijn. Als ik hier op het forum kijk denk ik dat het echt nog wel meevalt.. raar eigenlijk.. maar goed. ieder lijf is anders.
@ katek, Ik heb een maagprobleem en slik hier medicijnen voor ( pantozol) en in de wachtweken mag ik ook alleen rennie's of maalox gebruiken. Werkt helaas niet zo goed, maar is goed te doen hoor ! Rennie's mag je onbeperkt slikken , kan geen kwaad. Weet ik van de vk van mijn schoonzus. En biscuitjes helpen ook. Zeker als je 's ochtends opstaat.
@ sweet lilly, wat een goed nieuws! @ katek, hoop dat je snel minder last hebt met maalox en rennies!
Hier al rood en bruinverlies @kipjes jij kreeg ook eers 6 keer iui zonder hormonen toch En toen met hormonen.zn jullie na die 6 keer ook overgegaan Op andere donor. Voor jouw ook alweer bijna tp nummer 3.spannend
@annaatje; he nee toch... bah zeg!! Wat weer een domper..huil maar lekker uit meis. @kipjes; op naar de tp! En een andere leuke baan.. Spannende tijden weer voor jullie... @Bob; meid, hoe is het nu met je? Hoop dat je een beetje vlot herstelt... Knuf! @liev; wat ga je snel!! Stoppen lijkt wel eng, maar denk echt dat je lichaam het nu allemaal zelf gaat doen! JE bent nu al zo ver.. Komt vast goed! @panter; hoe is het met jou meid? Alweer uit de nachtdienst? @all; meiden, bedankt voor de lieve reacties! Moet vannacht om half 2 pregnyl spuiten. Wekker zetten dus en morgen om 6 uur weer m'n bedje uit...pffff. Ga wel werken dus. Woensdag om half 1 is de punctie en ik moet eerlijk zeggen; ik heb er zin in! Lekker weer een stap verder! Heb trouwens wel gekozen voor narcose. Lijkt me toch wel prettig.. Knuf voor jullie!
@ annaatje, nee toch! gun het jou ook zo!! knuffel! @ sweet lilly, succes met je werkdag morgen en de punctie woensdag!
@ annaatje, He bah meis, wat klote !! Dikke knuffel voor jou. Wij hebben idd 6 x iui zonder hormonen gedaan, met ovulatietesten. Toen van donor gewisseld en 2 x iui met follikelmetingen en pregnyl gedaan. En daarna ivf. ( Eigen keuze ) @sweetlily, Je hebt gelijk, narcose is fijner denk ik hoor ! Heel veel succes en sterkte alvast met de punctie, ik duim voor een super oogst !! Spannenddddd
Annaatje nee toch pfffffff Wat "balen" zeg! Dreamer mmmmmmmm nee geen pb gehad Liev jij ook al dat symptoom , weet jij nog vanaf welke wachtdag je dat eigenlijk had?
@kipjes ik heb weinig vertrouwen in iui zonder hormonen Maar jah het moet eerst zo 6 keer zeggen ze in gent Daar vertrouwen we dan maar op he Ik zit nu heerlijk aan broodje kroket is mn man aan t bakken Voor me mmmmm Ik weet ff zo niet precies wie waar nu mee bezig is,sorry daarvoor meiden Oh jah ik schrijf met 1 meisje ook via mn mailadres En die is nu met iui-d poging 2 zwanger zonder hormonen Dus t kan! Die had eerst ook bruinverlies en drna roze
hey allemaal. even een teken van leven hier!! sweetlilly: ei ei ei en we zijn zo blij! succes vannacht met de pregnyl annaatje: dikke knuffel.. sorry voor weinig reageren allemaal... oh iemand trouwens ooit een auto kwijtgeraakt? ik was mijn auto kwijt vanmiddag toen ik naar t werk toe wou hahaha echt een actie voor mij zeg..
dreamer ja dus jij ook goed last van gehad. maar ik weet precies hoe ze ligt en volgens mij drukt ze soms me lies af ofzo want ze ligt met de voetjes bij me rechterlies/zijkant buik. en de ene dag heb ik nu wel snel last met lopen van me lies en de andere dag kan ik de hele dag rondlopen. heel gek maargoed weet wat het is en hoe me er niet te druk om te maken. wat grappig eigenlijk dat ze bijna niks zien terwijl me buik goed zichtbaar is. ze schrikken gewoon hoe ver ik al ben haha vind het wel grappig. sweetlilly wat een goed nieuws!!!!! dag voor punctie heb ik wel gewerkt en heb ervoor gezorgt dat ik na de punctie wel vrij had.
Anaatje; oh nee meid.. dus toch sjit! SweetLilly; hihi mooi man! Fijn dat je er zo naar uit kijkt en als ik de keuze had om narcose te doen had ik dat ook zeker gedaan. Toi toi toi alvast!
Hoi iedereen, ik heb al die tijd zoveel mogelijk mee gelezen. Sweetlilly wauw dat je al zo ver bent, hoop dat je snel een mooi beebje mag krijgen.. Zelf hebben wij gehoord dat manlief het Klinefeltersyndroom heeft en dat moesten we even een plekje geven. Toch mag hij nog steeds TESE ondergaan en staat dus op een wachtlijst bij het AMC. Het is allemaal erg spannend, net als bij ieder van jullie. Blijf zoveel mogelijk mee lezen en hoop dat ik het af en toe hier weer van me af kan schrijven. liefs.. en iedereen heel veel succes met alles.
Hallo allemaal Ik ben nieuw hier op het forum, heb al vaker hierop gekeken maar nog nooit iets erop gezet. Mijn verhaal in het kort samengevat. Mei 2010 gestopt met de pil, jaar later nog niets. Dus een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Eerst echo gedaan bij mij. Tussendoor mocht vriendlief zijn sperma inleveren. Terug op gesprek in het ziekenhuis. GEEN ZAADCELLEN GEVONDEN. Werd meteen bij gezegd dat we maar aan donor of adoptie moesten denken. Nou daar vergaat je wereld. Meteen thuis achter het internet gekropen en gegoogeld. En ja hoor er kan tegenwoordig een hoop aan gedaan worden. Maargoed we moesten over 2 maanden weer een keer sperma inleveren en een echo laten maken. Dit alles moest bij de uroloog gebeuren. Zo gezegt zo gedaan. Echo zag er prima uit, bloed (FSH) was goed. Maar toen bij de uroloog werden er geen zaadleiders gevonden. Ergens waren we opgelucht dat het in iedergeval niet aan de zaadaanmaak lag. Inmiddels ook bloed af laten nemen voor DNA onderzoek. Maar wat we wel meteen wisten is dat we niet in Nederland behandeld wilden worden. We hebben goed gezocht op internet en boeken gelezen en kwamen bij het UZ in Gent uit. In Nederland zijn ze volgens onze mening nog niet zover als in Belgie. Dus begin november mochten we in Gent komen. Werd er meteen een afspraak gemaakt voor een TESE/MESA. Ze hoefden niet te wachten op het DNA onderzoek. Dus gister is vriendlief onder het mes gegaan. En vanmorgen belde ze met het goede nieuws: ZAADCELLEN GEVONDEN EN GOEDE OOK NOG EENS!!!!!!!!! Wij zijn door het dolle heen. 12 dec mogen we terug na Gent en gaan ze bespreken wanneer alles in gang kan worden gezet!!!!!!!!! Ik wou dit graag met jullie allen delen en hoop zo info te kunnen uitwisselen.