Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ sweet,
    Fijn dat het allemaal goed gegaan is !
    Bloedverlies is normaal hoor, dat komt omdat ze door de vaginawand heen moeten prikken om bij de eierstokken te kunnen komen.
    Is heel snel weer weg!

Mooi hoor 10 eitjes, had ik ook hihi !! Ik duim voor een mooi aantal bev ruchtingen meis !! Knuffel

@liev,
    Fotooooo's hihi :D
    Zou vast wel kunnen dat je de beebjes eerder voelt , ze hebben natuurlijk minder ruimte dan wanneer het er 1 is, dus klinkt op zich ook wel logisch. Leukkkkk :D

2. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Ooooo kipjes hoop zo dat het snel raak mag zijn bij jullie!!!! Foto's zal ik binnenkort ff plaatsen hoor hihi! Slaap lekker allemaal! Liefs

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    vlinder oh dus bij jullie kon tese nog geprobeerd worden??
    maargoed als het had gekunt bij ons mijn man wou het echt niet en stond voor zoveel andere dingen open, waar we allebei overeens waren.

hij vond het erg moeilijk en ik ook in het begin hij heeft zich er nu bij neergelegd en we kijken alleen nog maar naar de mooie dingen. en hij kan echt niet wachten tot de kleine er is. en jou man??

kipjes hopelijk heb je snel je ei gevonden en kun je voor een tp gaan!!! dat moet nu een keer goed gaan. niet opgeven meid!!!

ow spannend zeg dag 7 al. maar iedere zwangerschap is toch anders dus misschien merk je nu niks. duim nog hard voor je!!!

sweet wat een mooie score!!! nu op naar morgen voor een mooi aantal bevruchtingen!!!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wd 8 maar nog geen vernauwing.
    Ben er dus bang voor dat mijn gevoel weer gelijk krijgt:(

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ga weer wat actiever meelezen en schrijven :)

Nogsteeds niet in de mmm, en nogsteeds in de pauze.

Manlief zit met burn out thuis, dus die kan die stress er nu niet bij hebben (zucht)

@girl, jeetje alweer 32 weken.. gaat hard zeg!
    @zwangeren, allemaal gefeliciteerd!!!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wendy ja gaat erg hard nu. gaan jullie nog weer verder?? of eerste tijd nog niet.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl, voorlopig niet.
    Richard kan de stress niet aan door de burn out ( roept hij) terwijl ik er eigenlijk wel weer tegenaan kan.
    Als we 2012 willen beginnen betekend dat ons geplande huwelijk in 2013 uitstellen, wat dan evt een optie gaat zijn... even overna denken nog.

Merk wel dat ik het steeds moeilijker krijg met zwangere vrouwen en baby's. Ik gun het iedereen hoor, maar had het graag zelf ook gehad...
    Vorig jaar oud en nieuw kwam mijn moeder naar me toe : volgend jaar wordt jullie jaar en ook richard fluisterde me dat in mijn oor, maar het blijkt dus toch niet ons jaar te zijn geworden,..zucht.

ik ben nu sinds mei van de hormonen af en heb alleen provera pillen om eens in de 3 mnd ontrekkingsbloeding op te wekken. Nu ben ik sinds 2 dagen ineens roze aan t verliezen. Totaal onverwachts en heb het niet eerder gehad.. en dan toch krijg je hoop he... ( terwijl je weet dat het gewoon niet kan)

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai!

Sweet, wauw, 10 eitjes!!! Top hoor!!!

Ow, sterkte met de laatste wachtweek!
    mummy, welkom!

Dames, hier ben ik er even niet/minder. Hebben verplicht pauze en wil me op andere dingen richten even. Neem even iets afstand, kom weer terug als we weer gaan beginnen in januari/febr...

Zal natuurlijk wel af en toe kijken of de wachtbankdames nieuws hebben, en sweet haar afloop wil ik natuurlijk ook van op de hoogte blijven!!

liefs

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter ik kan het me voorstellen meid.
    Ik hoop dat je de verplichte rustpauze goed door zult komen.
    Dikke knuffel!

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @wendy; wat een lastige situatie zeg... Er zelf wel weer klaar voor zijn, maar nog niet kunnen. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is om zwangere dames en baby's te zien. Heb dat zelf ook een hele tijd gehad. Als je bezig bent met behandelingen voelt dat toch weer anders he.. Succes meid!

@all; net telefoontje gehad; er zijn 3 bevruchte eitjes. Eerst waren er 6, maar 3 ervan zijn te langzaam ontwikkeld. De 3 goeie willen ze dus ook nog langer bekijken en laten ontwikkelen om te kijken of ze wel goed delen. Ben zo bang dat het niet goed gaat... Mogen zaterdag weer bellen hoe het ervoor staat. Maandag is de tp. Hoop zo dat hier een kindje voor ons bij zit...

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sweet!!! Wat sweet 10 eitjes!! :D Op naar 10 emmy's :D.

OW, ik duim voor je hoor!!!

Annaatje, hoe is het nu met jou???? Denk aan je!!

Panter, snap ik helemaal.....ik was hier ook amper tijdens m'n pauze.

(helaas) welkom Vlinder en Mummy, spannende tijden zeg met de Tese...

WendyenRichard, jullie hebben al een voorgeschiedenis lees ik? En waarschijnlijk dus een hoop teleurstellingen en verdriet te verduren gehad?? Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen gaan.

Morgen de 1e FM. Ik besef nu pas hoe vermoeiend de Puregon is. Hoeveel energie ik had in de pauze, hoe weinig nu met de Puregon. Nouja, voor een goed doel...!! Hoop niet dat ik morgen teveel eitjes heb :(.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve sweet lilly ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je dat de 3 goed verder delen!
    En je straks mooi zwanger bent:D

13. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Panter; meid, ik hoop dat de rust je goed zal doen. En dan volgend jaar met frisse moed weer verder! Knuf meis..

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh, bericht overlapt elkaar Sweet....3 bevruchtingen dus. Nou dat moet genoeg zijn voor in iedergeval 1 mooi lief gezond beebje :D.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter ik begrijp t volkomen maar ga je wel missen hoor!

@zonnestraal hier wel oke. Verwacht t morge op dag 29
    Heb echt veel bruinverlies
    Zit ook in een dilemma. Nog 3 keer doorgaan zonder hormonen
    Of gent opbellen want ik heb echt iedere keer 1 week na iui al
    Bruinverlies.dat is toch niet goed? Volgens mij kann het dan nooit
    Innestelen...of zie ik dat verkeerd

@girl wow 32 weken alweer

@kipjes hoe gaat die met jouw

@mummy wow wat fijn dat er iets gevonden is
    Succes

Knuff voor de rest

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje je kunt altijd eens bellen of mailen en het voorleggen.

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wondertje ik denk dan altijd dat ze dan denken ohh nee he
    Daar heb je haar weer met die vragen hihi

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daar zijn ze voor heh ;)
    Hier nog 5 dagen tot we naar de fert arts moeten:(

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wonder naar fert.arts.. Jij kan bijna testen toch...

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #2400 lillyenco, 17 nov 2011
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
    @panther, heel veel sterkte meid, ik weet hoe het is om pauze te nemen. Ben erg benieuwt naar je laproscopie trouwens ( is ook mijn volgende stap na HSG)

@sweetlilly, 10 eitjes wat goed! ik ga voor je duimen voor maandag!

@dreamer, hoe is het eigenlijk met jou? Komt ze hier nog welleens?

@annaatje, heb je al wat pogingen achter de rug of nog niet ( weet het niet meer.. schaam)

@zonnestraaltje, ik heb enige tijd geleden afstand gedaan van t forum. Het was een opeenstappeling van diagnoses en tegenslagen . Het begon met PCOS, clomid sloeg niet aan, daarna sementest 0,0 zaadcellen, 3 mnd later weer sementest, weer niks. Rich zag tese niet zitten ( en het blijft zijn lijf) waardoor we na de eerst negatieve sementest zijn gaan nadenken, en kwam bij een donor uit. Toen is het rap gegaan, begin 2011 3 inseminaties gehad, helaas niet goed gegaan. Daarna kwam er een nieuwe diagnose bij ( ondanks bijna 8 mnd lang folikel metingen 2 keer in de week.. door assistent artsen... bij laatste iui had ik eindelijk een echte gyn), ik had 2 baarmoedermonden... zucht kan er ook nog wel bij. Ik ben getoucheerd 3 weken na mijn laatste iui-d en toen kwam eruit dat ik een schot hoog in mijn vagina heb. Ze willen middels een hsg checken in hoeverre dit in mijn baarmoeder doorloopt. Ze hebben met water getest of het water beide kanten op ging, aangezien ik alleen links eigroei had, en het bleek alleen naar rechts te lopen. Lang verhaal kort, het werd me teveel. Teveel mixt emoties en ik kon het allemaal niet meer aan. Toen zijn we een pauze in gegaan om ook mijn lichaam rust te geven van puregon spuiten en pregnyl e.d.

Dit was in april...nu dus een half jaar verder en ik ben er wel weer klaar voor,helaas zit rich nu al een maand thuis met een burn out... en ziet het allemaal nog niet zitten. Baal ik wel van, heb zelf het idee dat hij het wil uitstellen omdat hij er simpelweg geen zin meer in heeft???? ik weet het niet..
    Onze volgende stap is een HSG wat zeer waarschijnlijk pijnlijk gaat zijn omdat ze nu al bijna zeker weten dat de handel niet doorspoelt...en daarna.. tja ik weet het niet??

@onswondertje, zie het nu pas, wanneer is je NOD?

Deel Deze Pagina