Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja maar in Brussel word er een bespreking gehouden na 4 pogingen zoiets en gemiddeld is de wachttijd 3 maanden bij die goede man:$.
    Maar ik ben er al vrij zeker van dat ik hem mag vertellen dat ook poging 4 mislukt is.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    even vlug: sweetl ik had 15 eicellen, 7 bevruchtingen en 3 goed gedeelden. 1e verse tp mislukt en nu de 1e cryo. Heb nu nog 1 cryo over. Balen he dat er zoveel van verloren gaan, maar die emmy's die je nu hebt, zijn wel de beste van het stel! Heb vertrouwen!

Panter; rustig aan meid.. ik begrijp heel goed dat je even afstand neemt.. Knuf

Liev; ik voelde ook al redelijk vroeg wat, dat voel ik nu nog steeds dus denk wel dat dat het was.. leuk is dat!

OW: niet opgeven hoor! Zie je die vernauwing echt als reden dat het mislukt is?

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet er zijn er gelukkig nog 3 die mooi delen. ik had er ook 3 van de 10 over. en bij mij sloeg de laatste cryo aan. ik heb niks meer over helaas. er zal zeker een goeie tussen zitten voor een mooi wondertje.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja echt waar.
    De keren dat ik het niet had was ik niet zwanger.
    De keren dat ik het wel had was ik zwanger.
    Dan word dat zo'n beetje je meetlat;)

5. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Girl mijn man vond het erg schokkend dat hem dit is overkomen, zei ook steeds dat hij geen echte kerel is. En probeerde het weg te grappen. Had ook gelijk zoiets van geen operaties voor mij, totdat we dus dat gesprek kregen bij die klinische geneticus zij gaf ons hele goeie informatie en was erg helder. Toen had hij zoiets van nou dan is het het proberen wel waard.
    Dus nu afwachten hoelang het nog duurt.

@liev, die klinische geneticus gaf aan dat als dit syndroom op hele jonge leeftijd ontdekt wordt ze daar veel voordeel mee kunnen doen.
    Want het gebeurd dat jongens die nog door de puberteit heen moeten gewoon zaadcellen hebben en als dat het geval is ze het kunnen invriezen.
    Maar er bestaat een officiele site waar je veel info kan vinden over dit syndroom.

@wendy heel veel sterkte met al die akelige dingen..
    @sweetlilly we kwamen ongeveer tegelijk op deze site terecht en wat goed dat jullie al zover zijn Succes!! Hoop dat jullie een goeie hebben en dat die teruggeplaatst word en dat het plaats zitten.

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wonder
    In gent na 6 keer pas gesprek. Maar denk je echt dat poging 4 niet gelukt is
    Ik duim nog voor je! Ff vraagje,weet het al niet meer ooops
    Bij jullie eerste wonder was dat via iui icsi of ivf

@wendy das alweer ff geleden meid,maar ik heb nu 3 iui-d gehad zonder hormonen.maar helaas nog geen wondertje
    Wat minder om te lezen van je mannetje. 2012 wordt ons jaar meiden!

Ik heb iets met het getal 13,daarom denk ik ook dat ons wondertje in 2013 komt.rare gedachte he

Fijne avond meiden

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij S was het de 1e iui raak.
    Daarvoor toen wel icsi(tese) gehad maar die zijn bevrucht met donorzaad.
    Ben toen 1e cryo tp ( geen verse gehad) zwanger geraakt van een 2ling maar mk bij 6,5 week.
    De cryo daarna was niet meer zo goed en mislukt.

Denk dat de fert arts het ook niet snapt.

Ik duim voor je dat jullie wondertje in 2012 geboren gaat worden ;)

Hier wd 9 en hetzelfde gevoel

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaass net flink ongesteld geworden
    Heb nog eens zitte google en denk idd dat ik lage progesteron heb
    Ivm dat bruinverlies
    Maybe vd ustrogan of zoiets bollen proberen
    denk dat we nog 1 poging doen en ff kijke of k dan
    Weer 1 week na iui bruinverlies heb zo ja
    Dan ga ik navraag doen of we anders op gesprek mogen

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: ik heb ook altijd ongeveer een week voor mijn menstruatie bruinverlies... en heb ook die bollen gebruikt.. ze zeggen dat die bollen je menstruatie ook tegenhouden... ik werd door t gebruik heen ongesteld... maar toch zou ik ze ook liever gebruiken, ook gewoon voor de zekerheid.. misschien alleen t idee al dat t zou kunnen helpen...

knuf voor iedereen

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Precies!

Dikke knuffel Annaatje meid:(

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    annaatje; jeetje wat een domper :( Ik zou ook ff vragen om utro.. ik werd er ook altijd wel ongi doorheen, maargoed, baat het niet schaad het ook niet. als je wilt mag je me tzt pb'en..

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden ik heb nogsteeds niet de ongi die ik hoor te hebben.

het komt neer op roze verlies nogsteeds alleen bij afvegen ( sorry voor details) nu alweer 5 dgn. Geen buikpijn of niks..

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallo lieve allemaal!

Ik snap nog niet zo heel veel van het forum hihi:)

Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer gaat duren nu er zaad is gevonden bij mijn vriend? Ik heb er echt geen idee van.
    Ik wil jullie allemaal persoonlijk wat terug sturen, maar nu zie ik jullie namen weer niet.

(Moet echt wat vaker achter de pc gaan zitten).
    Dus nu doe ik het nog even zo.
    HEEL VEEL STERKTE ALLEMAAL!!:)

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ wendy welke cyclusdag zit je nu dan

@katek das lief van je.maar we hebben net samen besloten om iui 4 nog
    Te doen,heb ik dan weer na 1 week iui bruinverlies dan ga k ze bellen

Ik ga dit weekend lekker alles eten waar ik zin in heb! Das het enige
    Voordeel dat dit nu weer ff mag.
    Heb zin in brie en een lekker stukkie vlees hihi

Fijn weekend toppertjes van me!

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hey dames, net terug van een vermoeiende dag in den haag (congres en hele lange treinreis)... lees morgen wel weer bij, heb het net geprobeerd, maar wat ik lees blijft niet hangen..
    fijne avond nog en ik zal morgen weer op jullie reageren!

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @annaatje; blegh... wat weer shit zeg!! Inderdaad maar vragen om utro (ff algemeen; vind het wel een enorme smeerboel, hoe houden jullie dit allemaal zolang vol..??)

@Wendy; hoe zit het precies in elkaar bij jou? Moet je ongesteld worden en zet het niet door? Of is het helemaal niet de bedoeling en heb je nu toch ineens roze-verlies? Ben het ff kwijt..

@Monatoetje; doe maar lekker rustig aan meid! Zorg goed voor jezelf en de beeb :D

@Mummy2012; geen idee...ligt eraan waar jullie onder behandeling zijn en wat daar de wachtlijsten zijn. Wij zijn in Dusseldorf onder behandeling en in september is de tese gedaan, waarbij zaad is gevonden. In oktober kon ik starten met icsi. Dat ging dus erg snel! Hoop dat het voor jullie ook zo snel mag gaan...

@all; meiden, ik vind het erg spannend worden nu.. Morgen mogen we bellen of onze emmy's nog goed delen, spannend dus! Hoop het zo... En we moeten erover na gaan denken of we 1 of 2 terug willen plaatsen. Ik neig erg naar 2, daarmee is de kans weer iets groter dat er een kindje komt en een tweeling lijkt me ook erg leuk... (naïef misschien..??) Wat zouden jullie doen?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb bij de cryo's toen 2 laten terugplaatsen.
    Ik had zoiets als de ene niet misschien de andere;)
    Niet overal worden er zomaar 2 teruggeplaatst.
    In Brussel ook niet alleen de cryo's geen verse.
    Dus mijn antwoord ken je:D

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ow; ja, zo denk ik eigenlijk ook... Hoe is het met jou? Heb je nog een beetje hoop of is het einde verhaal deze ronde? Ik duim nog ff hoor!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben heel zeker van mijn zaak dat het niks is:)
    Nog geen bruin ofzo.
    Maar ben er wel zeker van.
    Eerlijk gezegd onzeker word je er wel van en heb ik nog niks te klagen aangezien we een mooi ventje hebben.

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ow; ook dan mag je klagen meid. Jij wilt toch net zo graag een kindje als ik? Al gaat het bij jullie dan om de 2e.. Vorige keer 1e keer raak en dan nu al 4 keer niet, zou ik ook onzeker van worden. Maar je mag snel naar fertiliteitsarts toch? Benieuwd wat zij zeggen...! Knuf!

Deel Deze Pagina