Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen meiden (ook voor de nieuwe dames)

Ik lees nog wel af en toe mee maar na alles wat er gebeurd is hebben we nog niet echt stil kunnen staan bij het verlies van baby Bob...dus voor nu nemen we wat afstand en doen we het een heel stuk rustiger aan...aankomende dinsdag echo om te zien of m'n baarmoeder goed hersteld...voorlopig zitten we weer op de wachtbank want de fer arts gaf aan dat het optimaal herstellen tot wel 6 tot 8 maanden kan gaan duren :( Dus de afspraak om in dec te starten met hormonen spuiten staat op zeer losse schroeven....onze kinderwens is zojuist weer wat verder weg gegleden....vandaar dus even de rust pauze om alles te verwerken en bezinken en in 2012 begint er weer een nieuw jaar en zien we wel wat dat ons brengt....

Dikke knuffels en heel veel liefs Bob xx

2. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Oh lieve Bob, wat ben je toch dapper! Heel veel sterkte..denk vaak aan jullie...annaatje wat kut!!echt om utro vragen idd! Wonder ik duim nog...pantertje..begrijp je helemaal zal je missen, toi toi toi...sweet werd wakker en moest meteen aan hè denken..zo spannend vandaag! Laat je het weten???? Kus... Lastig 1 of 2.. Want 2 kunnen ook 3 worden hihi...x

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ liev, 12 weken grens voorbij! geniet er lekker van!

@ wendy&richard, neem de tijd om een moment te kiezen om verder te gaan waar jullie allebei achter staan. Als ik je verhaal nog eens lees, wat een tegenslag allemaal! knuffel!

@ panter, kan het begrijpen, maar zal je ook hier missen! knuffel!

@ sweet lilly, spannende dag vandaag, ben heel benieuwd of ze het alle 3 goed gedaan hebben!

@ vlinder, goed dat je man er toch voor wilt gaan!

@ ons wonder, zeker mag je klagen, je hebt een kinderwens en die houdt niet op bij eentje! gun het jullie zo! knuffel!

@ Bob, heel veel sterkte! neem de tijd om goed te herstellen! knuffel!

@ all, hier gaat alles zijn gangetje, merk toch dat mijn eetpatroon veranderd is, voorkeur gaat naar water en fruit, chocolade smaakt niet meer.. moet er wel op letten dat ik in de avond goed eet, aangezien dan toch een licht gevoel van misselijkheid blijft hangen.. moeheid is wel stukken minder, maar merk dan dat een drukke week en een dag lezingen en een treinreis van 3 uur wat veel van het goede is...

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Anaatje; oke meid.. ik hoop dat de volgende poging meer succesvol is!

@Mona; lekker rustig aan het weekend! Je merkt nu wel dat het allemaal al wat zwaarder wordt of niet?

@Mummy; bij ons is in oktober zaad gevonden, december hadden we prikinstructies en eind januari zette ik mijn eerste injectie.

@Sweet; wij hebben voor 1 gekozen. Dan hadden we nog 1 cryo achter de hand. Daarnaast moet je ook goed nadenken over de financiele kant van een tweeling (opvang/luiers etc.) En natuurlijk de drukte van twee kleine beebjes..

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Bob; jeetje wat klinkt dat lang!!! Ik hoop dat je goed hersteld meid! 2012 wordt jullie jaar!

@Hier; gister me rot geschrokken, bij het naar de wc gaan zag ik bloed in mijn onderbroek zitten. Na het plassen bij het afvegen echt een hele boel bloed alsof ik ongesteld was geworden. Moest echt een paar keer vegen voordat het minder werd. Later die avond nog een keer geplast en hetzelfde ritueel. Qua bloeding in mijn inlegkruisje minimaal. Geen bruikkrampen of niks. Uiteindelijk de vk kunnen bereiken en die heeft een echo geregeld in het ziekenhuis. Alles was gelukkig goed, hartje was mooi regelmatig en beebje was lekker actief. Hij kon niet vinden waar het bloeden vandaan kwam dus waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Vannacht ook niet veel gebloed maar vanmorgen bij het plassen wel weer, wel minder dan gister. We waren zo bang dat het mis was.. en nog steeds vind ik het enorm spannend. Heb echter geen pijn of kramp, echt helemaal niks. Voel me verder zoals ik me altijd voel. Woensdag de GUO (20 wk echo) en dan weer even spieken! Voor nu even rustig aan..

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; och jeetje zeg! Dat is inderdaad schrikken!! Zou het niet een blaasontsteking ofzo kunnen zijn? Omdat je het eigenlijk alleen met plassen hebt? Hoop voor je dat het snel over is!!

@Bob: meid, wat heb je weer een lange weg te gaan... Neem je rust! Ik hoop zo dat het herstel erg vlot verloopt en jullie snel verder kunnen voor een kindje...

@All; hier alles goed!! Onze emmy's groeien goed door, dus ik ben helemaal gelukkig! Maandag 10.40 uur tp!! :D:D:D:D

7. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ katek, doe maar rustig aan! hoop dat bloeden snel helemaal stopt!

@ sweet lilly, wat een goed nieuws! succes maandag, zal aan je denken!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat een geweldig nieuws:D
    Komt helemaal goed hoor!!

Bob lieverd wat heftig allemaal.
    Neem je tijd om het allemaal te verwerken hoor:(
    DIkke knuffel!

Katek dat was schrikken!
    Doe idd rustig aan.

Monatoetje hihih je smaak zo aan het veranderen ongelooflijk eigenlijk heh:D

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kate, wat een schrik!! Oh wat afschuwelijk!!! Gelukkig is alles goed met beebje, maar wat zou ik ook schrikken zeg!!

Liev, jouw beebje is 1 van die emmy's!!! :D:D:D (en misschien wel 2 of 3).

Annaatje, hele dikke knuffel!!! Ik weet (helaas) hoe je je voelt....

Wendy&richard, wat een heftig verhaal....wat hebben jullie het moeilijk gehad zeg....(en nog steeds)

Bob, dappere sterke Bob, hele dikke knuffel. Denk aan jullie!!

OW, ik snap jouw onzekerheid hoor....1e IUI zwanger en nu de 4e niet gelukt. Is gewoon K*T. Dikke knuffel!!

@ all, gisteren echo. Heb 3 follikels van 11,12,13 mm. Allemaal rechts :D. Maandag opnieuw echo. Links zat een kleintje (gelukkig, anders ging deze IUI niet door).
    Erg moe van de Puregon....:).

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet wat super maandag tp!!! wat fijn dat ze goed doordelen :)

katek jeetje dat is inderdaad schrikken jah. gelukkig kon je gelijk voor echo komen en is alles goed met jullie kleintje!!! lekker rustig aan doen!!!

zonnestraal fijn dat je 3 follikels hebt groeien!! heb je zeker denk ik wel goeie kansen lijkt mij zo.
    spannend maandag dus.

bob neem ff lekker rust vanalles. maar wel balen dat het zo'n lang hestelproces is. maar je lichaam moet wel inorde zijn als je verder kan. sterkte meid!!!

ow jeetje dat is echt klote!!! hoop voor je dat je gewoon niet diezelfde tekens hebt als toen en dat het toch gelukt is.

monatoetje wat veranderd dat allemaal he. grappig is dat. je schiet al mooi op!!!

liev de 12 weken voorbij. hoe gaat alles??

panter dikke knuffel!!!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goedemorgen meiden.
    Hoe is het hier met iedereen?

Het is nog vroeg 3 dagen voor nod maar vandaag negatief getest.
    Gewoon om mijn gevoel te bevestigen.
    xxxx

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wondertje das niet zo leuk ,maar geen bloed geeft nog hoop!
    Hier wel oke. Dag 3 alweer. Net voor sinterklaas hebben we poging 4 alweer.
    Wel leuk weekend gehad. Ik heb echt alles gegeten wat ik lekker vind hihi

@sweet spannend morgen de tp. Zal aan je denken morgen

@zonnestraal ga ook weer duimen voor jouw.

@katek das ff schrikken.gelukkig is alles goed

Fijne zondag wij gaan grote wandeling maken

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Even uit mijn hoofd:

@wendy,
    Welkom terug meis , leuk dat je weer meeschrijft. Lastig dat je man en jij het niet helemaal eens zijn. Kan me voorstellen dat het voor hem niet makkelijk is, zeker met een burnout, hopelijk voelt hij zich snel beter. Ik zou met hem erover praten als ik jou was en aangeven dat jij wel graag verder wilt , dan kan hij erover nadenken en wellicht aangeven wanneer hij het wel wil, zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Knuffel voor jou !!

@ow,
    Nog wel moed houden he ! Ik duim nog steeds !

@sweet,
    Wat een super nieuws!! :D ik duim voor een mooi wondertje.
    Maandag de tp, spannenddddd :D

@annaatje,
    Knuffel voor jou !!

@ panter,
    Ik zal je hier missen meid. Neem je rust , dikke knuffel.

@ all,
    Ik ben vast iemand vergeten, zal morgen ff terug lezen.
    Vrijdag positieve ovutest gehad en mooie follikel van ruim 17 dus dinsdag de tp :D
    Spannend weer !! 3 X scheepsrecht ?:p

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweet spannend vandaag de tp. Zal aan je denken

@kipjes 3de poging gaat het worden! Dikke knuffel

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet succes vandaag!!!

kipjes jij morgen tp. spannend!!! nu moet het goed komen.

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Sweet denk aan jou! Ik had precies zelfs tijd en dag tp, brengt vast geluk!!!;) kipjes jij morgen, dit gast hem echt worden hoor...doen jullie beide 1 of 2 ???ben benieuwd...kus liev. Hier goed alleen ineens uitslag op m'n buik..allemaal kleine rode bultjes, geen jeuk..vast niet erg toch? Kus

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; nee het was geen blaasontsteking, die heb ik vroeger wel vaak gehad, en als ik dan bloed plaste dan zat ik er ook bij te janken van de pijn en dat had ik nu niet. Het was nu voornamelijk met afvegen. Zoveel als dat je ongi net is doorgebroken.
    Veel succes met de tp vandaag. Hoeveel laat je nu tp' en?

Zonnestraal; duim dat er nog een paar mooie follikkels bij mogen komen meid!!!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW; balen meid van die nega test.. :( heeft je ongi zich al aangedient? Ik houd toch nog wat hoop hoor..

Kipjes; duim ook voor jou!!! Dit gaat 'm worden!

Liev; dat heb ik ook al die kleine bultjes, en op mijn borsten aan de zijkant ook :( denk door het oprekken van de huid ofzo?? Heel naar.. Wordt nu al iets minder geloof ik bij mij. Hoe voel je je verder?

Ego: het bloeden is nu nagenoeg wel gestopt, heb alleen nog wat donkerbruin bij het afvegen. Leek echt wel op een ongi! Maar zal wel een bloedvaatje zijn geweest. Heb nl geen krampjes gehad. Ben ernorm geschrokken dat wel. Nu even een paar dagen rustig aan. Woensdag de GUO. Ben zo benieuwd wat we gaan krijgen!! We hebben vrijdag al even tussen de beentjes gekeken tijdens de echo maar hij wist het niet met zekerheid te zeggen! Woensdag nog even afwachten dus!

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    KateK, wat een schrik meis! Gelukkig is het bloeden nu gestopt!
    En ik meer follikels?!?! :$ Nee hoor, heb er 3 en bij meer gaat de iui niet door :x. Ben zelfs nerveus of dat 4e kleintje mee is gaan groeien....

Kipjes, 3x is scheepsrecht!! Spannend meis!! Ws zitten we samen op de wachtbank.

Sweet sterkte vandaag!! :D

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    OW, dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina