Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    zonnestraal; oja is ook wel logisch! Anders kun je wel een 6-ling krijgen natuurlijk.. :) Nou dan hoop ik op deze 3/4!!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Zonnestraal: durf je het zelf aan met 3 eitjes?
    Spannend!

@Kate: oehhh, ik gok een meisje dan :D

@Ons wonder: ik blijf duimen lieverd!

@Wendy: hier ben ik! haha.
    Wij gaan volgend jaar weer starten.
    Hoop voor je dat jullie er beide snel klaar voor zijn meis.

@Sweet: succes vandaag!

*duimt voor iedereen die het nodig heeft*

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal heh bah!
    Nu gaat het daardoor weer niet door pfff.
    Zit je niet mee:(

kateK mogen wij ook weten wat het word:D
    Spannend hoor:D

Kipjes en Sweet ik denk aan jullie tp meiden dit komt helemaal goed:D

Hier nog geen ongi nee.
    Morgen weer testen ( om mee te nemen naar Brussel)
    Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Girl hoe voel jij je het begint in te korten heh.

En hoe zou het nu met Iluna zijn:D

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poeh kate, dat is idd schrikken. Ik had dat met 14 weken, oorzaak van de bloeding konden ze ook niet achterhalen.

Nog rond en bol en nog niet bevallen. :D Heb slecht geslapen afgelopen week, door wat gerommel en geturn van de kleine. Maar nog niet het echte werk lijkt mij, dus het is nog even afwachten hier.

Jammer van de negatieve test, wondertje. Ik blijf de hoop erin houden!

En heel veel succes voor kipjes, en lilly .... en natuurlijk iedereen die ik met mijn duffe hoofd nog vergeten ben. :)

Wb Wendy, sterkte & beterschap voor je man!
    En voor Bob, ongelofelijk dat het zo lang moet duren. Hou je haaks!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Iluna, dat bandietje van jullie laat jullie wel wachten he :D
    Geniet er nog maar even van!

@Ons wonder: ben benieuwd morgen!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer; ik zeg nog niks! :p

OW: ja jullie mogen het wel weten :D
    Ben ook benieuwd naar morgen!

Iluna; het aftellen is begonnen!!!! Alvast heel veel succes!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Iluna, spannend hoor!! Alvast heel veel succes :).

Dreamer, we durven het wel aan. Ik heb er goed over nagedacht. Er zijn 6 IUI's mislukt. 1 daarvan had ik 2 follikels, maar geen zwangerschap. En dan nu een zwangerschap van een 3-ling, die kans acht ik 1% ofzo. De arts durft het gelukkig ook aan.

OW, ik blijf toch nog ff duimen. Want geen bloed geeft moed!!

@ all, 3 mooie follikels. Vanavond Pregnyl en Woe de IUI. En dan weer die wachtbank.....zucht.....

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal super!
    Dit keer moet dan minimaal 1 bevrucht raken en innestelen heh:D
    Ik duim!!!

9. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hoi Meiden,

Mag ik ff klagen??Na een hele lange en zware weg hebben mijn lief en ik vorig jaar besloten dat we toch voor KID zouden gaan. Ik dacht echt dat hij er achter stond, tot gister... Hij vertelde me dat hij niet denkt dat hij het kan! Hij wil helemaal afzien van kinderen, ik ben stuk, weet niet wat ik moet doen. Mama worden en een gezin stichten is mijn grootste droom.. Iemand in hetzelfde schuitje? En hoe toen gehandeld, ik weet het niet meer :(

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lieve Truuz,

Och wat afschuwelijk voor je!!! Al zo'n moeilijke weg bewandeld....en dan voor KID gaan.....en dan een meer dan grote klap in je gezicht gisteren.....:(.

Hier in dit topic staan de mannen er allemaal wel achter. Ik snap heeeeeeeel goed dat je vrouwen in hetzelfde schuitje zoekt (ik zou hetzelfde doen). Misschien een idee om een eigen topic met dit onderwerp te starten??? Dan krijg je denk ik veel meer reacties van vrouwen die hetzelfde meemaken als jij.....

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!! Dikke knuffel!!

11. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @zonnestraal; spannenddd!!! Hoop dat er een goede bevrucht wordt en jullie wondertje mag worden!!

@ow; he gatsie zeg, hoop toch stiekem dat ie morgen nog positief uitvalt... En anders heel veel succes morgen en benieuwd hoe het beleid verder zal zijn...

@Iluna; jeetje zeg...39 weken!! Nog 1 week dan ben je uitgerekend!! WOW!! Alvast heel veel succes!!

@Truuz; meid, wat moet dat een enorme schok voor je zijn... Praat erover met je man, laat hem weten hoe jij erin staat. Wat ontzettend moeilijk zeg...kan je verder niet helpen. Volgens mij is hier verder niemand die in dezelfde situatie zit... Heel veel sterkte meid!!!

@all; hier een tp gehad van 1 goede emmy!! Heb een foto van de emmy en een echo-foto van de emmy in mijn buik meegekregen. Zo grappig om te zien. Onze eerste echo... *zwijmel...* Nu hopen dat ie blijft plakken!! Iemand nog tips ter ontspanning?? Lijkt me lastig hoor...al hoef ik niet zo lang. Mag 1 december testen, al zeggen we familie enzo dat we 2 weken moeten wachten. Misschien kunnen we ze dan toch nog en beetje verrassen als het goed nieuws wordt... Heb nu beetje menstruatie-achtige krampjes, dat normaal? Vind alles spannend nu...

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Truuz; mijn man gaf aan ook geen kid te willen. Hij zei dat hij dan liever had dat ik een man zocht met zaad. Ons enige alternatief was dan adoptie of pleegzorg. Gelukkig hebben ze wel zaad gevonden uiteindelijk en hebben we die discussie verder niet hoeven houden. Ik voelde me toen echter wel in een hoekje gedrukt, wat moet je dan? Heeft je man ook geen zaad en hebben ze pesa/mesa/tese geprobeerd? Ben wel benieuwd naar je hele verhaal.

Sweet; wow een echte foto! Hoeveel cellen heeft het? Je kan idd al vrij snel testen! Ik heb de eerste dagen alleen maar op de bank gelegen. Beetje de zwaartekracht ontlopen zeg maar. Verder lekker tv gekeken en geinternet. Dit heb ik een dag of 3 volgehouden, toen langzaam weer wat meer gaan doen. Ik zou het de volgende keer weer zo doen, want het heeft wel geholpen bij mij. De vorige keren deed ik het niet zo.

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh spannend Sweet!! Je eerste echo hihi.... (staan ze in je album? :D). Ik zou het denk ik ook zo doen als KateK wat de ontspanning betreft.....

Kate de 23e een echo als ik m'n 7e IUI heb :D.
    Ben benieuwd naar Beebje Kate.....:D.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal; ohja op dezelfde datum!!! Ik zal aan je denken die dag. Duimen jullie voor mij dat alles goed is met ons kate-beebje?

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; ben erg benieuwd wat het wordt hoor! Spannend..!! :D Ik heb trouwens geen idee hoeveel cellen het heeft... Moeten morgen toch nog bellen of de overige 2 allebei de diepvries in kunnen. Zal wel ff vragen...

@zonnestraal; man is druk bezig om ze op de compu te zetten dus zet ze wel in m'n album hihi.. :D

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    sweet ik zal de foto straks wel bekijken! Die van mij was toen 5 cellen! Ik duim dat de andere 2 de vriezer in kunnen meid!!!

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    KateK, met jullie beebje is alles goed!!! Ik zal er ook nog even voor duimen meid!!! Maar dat zit wel goed hoor ;).

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    nou meiden, de foto's staan in m'n album! Ben benieuwd of jullie de emmy in m'n buik kunnen vinden. (wit stipje boven kruisje, moet goed kijken hihi.. :D)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Truuz wat heftig meid.
    Ik hoop dat het gewoon ff de neus op de feiten is voor je man.
    De mijne heeft het wel gehad.
    Dan ja dan nee.
    Zoek maar een andere man enz.
    Ik hoop dat hij ook draait van gedachten nu.
    x

Sweet wat goed.
    Nu lekker broeden en dan posi test over 2 weken.

Hier daarnet te horen gekregen een hele goede vriendin is bevallen van haar 2e kindje een meisje deze keer:)

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Spannend !! En straks samen op de wachtbank, gezellie !!

@truuz,
    Wat een rot situatie.
    Voor een man is het natuurlijk ook naar om het nieuws te krijgen dat ie onvruchtbaar is. Hij moet een weg vinden om hiermee om te gaan. En dat is niet makkelijk. Ik zou hem zeker zeggen dat dit jouw droom is en dat hij door zijn keuze ook jou je droom ontneemt. Misschien wil hij er nog eens over nadenken? En als dit zijn definitief besluit is, dan kun je niets anders dan dat accepteren. Heel veel sterkte toegewenst meis.

@ ow,
    Spannend, ik duim nog steeds !
    Ben benieuwd wat het zkh zegt.

@ iluna
    Jeetje wat spannend. Afwachten tot het begint.. Hihi
    Bijna jullie wondertje vasthouden :D

@ sweet,
    Yeahhhhhhh emmy on board !!
    Krampjes zijn normaal, heb ik altijd een paar dagen..
    Ik heb vorige keer ook die echo foto mee gehad , zooooo leuk !
    Heb 'm trots bewaard ook al is het mislukt , blijft apart :D heb ook alle foto's van alle follikelmetingen in een map :p

Morgen kom ik bij je zitten op de wachtbank hoor :)
    Ga ook lekker een paar dagen bankhangen. Heb valeriaan tabletjes om te ontspannen en hoop dat het nu wel lukt.
    Ik duim voor ons !!!!!

Deel Deze Pagina