Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik vind eigenlijk wel dat de meiden die boven de 37 weken zwanger zijn een meldplicht hebben! :D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden na lang overleg zijn we tot de beslissing gekomen om weer met icsi te beginnen.
    Hij had zoiets elke poging word moeilijker voor je en na 4 a 5 keer zakt de kans ( normaal gezien) op succes.
    Bij icsi zag hij grotere kans.
    Ben dus erg benieuwd, bang en nerveus.
    Kan over enkele dagen al beginnen te spuiten!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ons wondertje: oh wel spannend zo!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb de heeeeeeeeeeeeele weg naar huis liggen piekeren.
    Heb wel gevraagd voor de punctie onder narcose.
    ( niet zo'n lekkere herinnering aan:p)
    Maar dat was geen enkel probleem:)

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: dat is wel fijn, als wij weer icsi gaan doen wil ik dat ook wel.. heb ook niet zulke fijne herinneringen aan punctie's enzo....

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee brrrrrrrr.
    Had ook zoiets nee dat wil ik niet meer.
    Heb nu ook een heel ander schema , zodat ik geen overstimulatie kan krijgen te snel althans.

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @wachtbank, heel veel succes allemaal! Ook zonnestraal alvast voor morgen.

@OW, spannend dat jullie voor ICSI gaan. Wanneer moet je al beginnen met spuiten?

@Iluna, hopelijk komt jullie kleintje snel :D

@Maansteen, ik heb vanaf het begin van de MMM voor onze dochter een rozenkwarts gedragen (stimuleert ook de vruchtbaarheid net als de maansteen) Deze draag ik vanaf vandaag ook weer, vandaag ongi geworden en bij de volgende ongi begint onze 1e ronde.

@Dreamer, ik denk dat je al wel een afspraak kunt maken voor volgend jaar.

Knuffel allemaal

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey wat spannend.
    Hopelijk gaat het bij jullie sneller met iui voor een 2e als bij ons;)

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; dikke knuffel voor jou meid!!!

Sweet; dan komt het vast goed! :D Lekker broeden!!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW; Jee wat spannend!!! Heel veel succes meid! Whahahaaa

Bailey; ook spannend voor jullie straks weer beginnen!

Hier; alles oke! Zenuwen voor vanmiddag! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.... nog een paar uur te gaan.

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Thanks voor warm houden van m'n plekkie Kipjes....:D. Ik zit nu naast je :D.

KateK, heeeeeeeeeeeel veel succes!! Vertel je aan ons of beebje een meisje of een jongetje is?? :D

OW, spannend zeg....!!!

Bailey, wat gaat de tijd snel....ook alweer snel beginnen!!! Spannende tijden weer ;).

Nieuwe donor, nieuwe kansen.....we hebben een superdonor!!! 37 miljoen goede zwemmers :$. Ik wist niet wat ik hoorde, m'n bek viel open.....

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha goedzo Zonnestraal ik duim!!!!!
    Wij mochten nooit horen hoeveel zaadcellen maar telkens was het ruim voldoende.

Meiden ff klagen maar ben ook wat bang brrr.
    EN is nog ff zoeken of mijn man wel vrij kan krijgen.
    Anders moet mijn moeder MET S mee naar het zh.

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallo lieve allemaal..

Er word veel op het forum gepost :). Probeer het een beetje bij te houden.

@ KateK: Zou je mij een beetje kunnen vertellen hoe het allemaal een beetje gaat bij ICSI of waar ik goede info kan vinden hierover? En bij welke ICSI poging is het bij jullie gelukt? Lag het bij jullie ook aan je man? Ik zie dat jullie nu zwanger zijn, helemaal GEWELDIG!! Ik hoop dat je zwangerschap goed blijf gaan.

@ Sweet Lilly: Wij zijn in Gent onderbehandeling, ik ben hier erg tevreden over. En eigelijk geen wachtlijsten. We kwamen daar voor een intake gesprek en een week later lag vriendlief al op de operatie tafel. 7 strookjes zijn erin gevroren. Hoe is het bij jullie allemaal gegaan?

@ Truuz: Wat erg zeg.. Ik weet niet goed wat ik zou moeten in zo'n situatie. Mijn vriend heeft gezegd als er geen zaad gevonden zou worden dat ie er toch wel heeeeeeel goed over na zou moeten denken. Ook wel logisch, maar het doet zeer. Als jijzelf namelijk wel gewoon zwanger kunt worden. Vreselijk.. Mijn advies praat er goed met hem over. En met andere mensen die misschien in dezelfde situatie zitten.

Voor de rest, ik lees zoveel mogelijk mee. En probeer een beetje te begrijpen welke verhalen bij wie horen. Ik wil jullie graag allemaal sterkte en succes wensen.

Xxxxxxx

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi lieve meiden,

@katek...succes meis!!! Ik steun je door dik en dun!! En jouw buikholletje is zo super warm jullie gaan een prachtig beebje zien op de GUO!! Dikke knuffel....
    Het is wel raar hoor want ik was 5 dagen korter zwanger dan jij...dus ik moet altijd even spieken op je banner...en dan denk ik shit het had zo mooi kunnen zijn...geen verdriet hoor of maar meer met weemoed mis ik mijn zwangere buik :D En je weet ik draag iedereen hier een warm hart toe en een heerlijke zwangerschap die wel goed verloopt...dus ik troetel gewoon met jouw mee :D

@zonnestraal....YES!!! Wat een hoop goede zwemmers en nu hopen dat het allemaal Pieter van den Hoogebandjes zijn en door dat ei van jouw gelanceerd worden en dan blijven plakken!! Ik duim keihard voor je meis!!

@kipjes en sweet...WHOEAAAA!!! Baby's on board wow dames wat een fantastisch nieuws!!! Gaaf, te gek en super leuk!!! Ik ben zooo blij...nu goed broeden dametjes...:D:D

@liev over de 12 weken grens...jeetje wat vliegt de tijd...hoe voel je je?

@monatoetje...jeetje en jij ook super gefeliciteerd!! Pas goed op dat kleine wondertje in je buik en flink slapen...dat deed ik ook heerlijk :D

@iluna jeetje de tijd vliegt nog eventjes en we hebben er een klein wereldburgertje bij....spannend meid!!! Alvast toi, toi, toi...

@girl...33 weken alweer jeetje...de tijd vliegt...ik zal binnenkort even bij de fotootjes spieken naar de mooie buik :D

@Panter u wordt gemist op dit forum hahahahaha....en bedankt voor je lieve woorden steeds...keep up the positive!!! Komt het niet linksom danwel rechtsom...for sure!! Kanjer!!! *knuffel*

@OW jeetje Icsi te gek zeg....ik voorzie een hoop leuk nieuws in 2012!! En al zo lekker snel...heerlijk meid en veel sterkte want het blijft een minder fijn proces maar wel dubbel en dwars waard als je kijkt wat je ervoor terug krijgt...gefeliciteerd met dit goede nieuws!!

@DA we komen steeds dichterbij mei 2012...dan start voor jouw ook hete hele proces weer toch?? pffff....wat vind ik jouw stoer zeg!! Diep respect heb ik voor sommige meiden hier met de lange wegen die hier worden bewandeld en jij bent er zeker 1tje van!!!

@nieuwelingen...helaas welkom!! en laat je goed voorlichten door de lieve, lieve meiden hier...en wonderen kunnen bestaan...bij ons wel zaad gevonden 1% waarvan meer als de helft dood of misvormd...en toch spontaan zwanger geraakt...alleen ging het 6 okt helaas mis en moesten we toch afscheid nemen van ons kleine wondertje...maar ik geloof heilig nu in dat alles mogelijk is op welke manier ook...:D
    En positief blijven helpt een hoop :-D

@All gister nacontrole gehad na operaties...alles zag er keurig uit (gaatje was netjes geheeld) en volgens haar mogen we gewoon verder met de onderzoeken en behandelingen en er zat een groot ei aan de rechterkant dus ze zei gewoon ervoor gaan...alles ligt weer open voor jullie en is mogelijk...dus waarom niet...oh en maansteen draag ik ook...alleen was ik net zwanger toen ik hem ging dragen (alleen wist ik dat nog niet) Maar nu is hij nog niet af geweest...

Nou meiden fijne avond!!!

Liefs en een dikke knuf Bob

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey bob, ja dat klopt, alleen veeeeeeeeeeel eerder dan op ed planning stond (lang verhaal) wat ik niet zo hier neer wil zetten eigenlijk:) ben de laatste tijd beetje bang dat ik herkend word, en ik wil niet dat mijn omgeving weet van onze aankomende pogingen, ook een rede waarom ik er even wat minder ben.. per pb kan ik natuurlijk wel vertellen hoe t zit;)
    maar fijn dat "alles" nu achter de rug is, en je in 2012 weer mag starten! heb je t allemaal een beetje een plekje kunnen geven? en bobman?

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal; sodeju dat zijn een boel zwemmers! Daar moet wel een winnaar tussen zitten! :D

OW; is het nog gelukt om je man vrij te krijgen van zijn werk??
    Hoe is het verder gegaan?

Mummy; ICSI is dezelfde procedure als IVF alleen wordt een zaadje in de eicel gebracht, en bij IVF doet het zaadje dat zelf. Dat is het engige verschil. Qua hormomen etc merk je daarin ook geen verschil. Ik weet niet welke informatie je graag zou willen..
    Ik ben bij de 2e poging zwanger geworden. In de eerste poging hadden we 3 eicellen en maar 1 bevruchting. Dat was een 2-cellige embryo. Eigenlijk een matige dus maar daar snapten wij toen nog niks van. Toen daarna de tweede poging en toen 15 eicellen en 7 bevruchtingen. 1 verse embryo heb ik teruggeplaatst gekregen en deze is helaas ook niet blijven plakken. Ik had toen nog 2 cryo's (embryo's in de vriezer) over, en van de eerste daarvan ben ik nu zwanger geworden. Bij ons lag het aan mijn man, hij had geen zaad. Zijn zaadleiders ontbreken of zijn onderontwikkeld waardoor het zaad er niet op de normale manier uit kan. Door middel van een ingreep hebben ze toch 14 rietjes zaad gevonden.

Bob; wat ben je toch een schat! Ik denk ook altijd aan jullie beebje, dat hij/zij iets jonger was dan die van ons. Ben heel blij om te horen dat alles goed is geheeld en jullie weer groen licht hebben! Meid, het komt goed. Dat weet ik zeker. :)

All; echo was goed, ons kleintje zag er super schattig uit en alles was goed en mooi ontwikkeld. Het wordt een ................................. tatatatatata: m :D
    Vind het erg spannend om het hier te melden.. whahahaaa..
    Kunnen nu lekker gaan sneupen voor leuke behangetjes en dingetjes!!! Yay!

17. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Katek wat geweldig!!!!!!!!!!!!!! Alles goed en een meisje!!!!!!! Woooo wat bijzonder!!!!!!!geniet!!!!!!zoen

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev; Thanks! Ik/we gaan zeker genieten! Kunnen nu alles wat los en vast zit kopen. (je hebt geen idee hoevaak ik al bij de Hema heb staan zwijmelen naar die bloemetjes aankleedkussen-hoes en andere leuke dingetjes!) Ben ook heel benieuwd of jij 2 meiden of 2 jongens krijgt!! Heb je een voorgevoel?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    KateK van harte gefeliciteerd!
    Een meisje hihihi.
    Word hier een hele harem voor S:p:D

Hij moet dat vrij kort daarvoor aanvragen op zijn werk zeiden ze.
    Want ik weet natuurlijk ook niet precies wanneer schatting was 4 of 5 december.
    Maar moet wel mijn ongi nu gaan doorzetten:p

Bob je bent toch een lieverd.
    Tegen iedereen hier zo vriendelijk en optimistisch.
    Heb respect voor je!
    Je bent een topper!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey spannend je begint al bijna weer!! succes alvast.

ow dat wordt dus weer spannende tijden voor jullie. succes alvast!!!!
    logisch dat je het eng vindt. vooral als je nare ervaringen hebt met icsi.
    wanneer begin je?? en hopelijk kan je man vrij krijgen. wel fijn dat hij erbij is.

katek fijn dat alles goed was!!! en wat leuk nog een meisje erbij :D
    geniet ervan meid!!

bob ja het gaat erg hard nu!!! wel spannend zo allemaal. nog 2 weekjes werken en dan heerlijk verlof. ik zal zaterdag ff nieuwe fotootjes maken van me buik :) dan zet ik ze weer in me album.

wat fijn dat alles er goed uitzag meid!!! eindelijk iets positiefs. dus jullie starten weer snel?? spannend meid en heel veel succes alvast!!!

zonnestraal jij succes op de wachtbank!! duim voor je!!

iluna jij succes alvast he!!!! het wordt erg spannend nu voor jullie.

liev hoe is het met jou??

monatoetje met jou ook alles goed??

sorry als ik er wat vergeet. vergeet echt super veel haha (dementie)

Deel Deze Pagina