Kate een meisje, echt geweldig!!! Nu wel genieten hoor!!! Das ook belangrijk. Lieve Bob, respect voor jou en Bob-man. Ik denk vaak aan jullie!! Blij dat de onderzoeken goed zijn. Eindelijk weer 's positief nieuws. Hebben jullie meer meer meer dan verdiend!!! OW, ben je bang voor de punctie? Zie je tegen de ICSI op meid?? Of ben je bang voor een teleurstelling?? Tis ook een super zware behandeling!!! Maar je kan het...!! DA, wijffie....2012 wordt ons jaar (of voor mij eind 2011)!! Je begint al positief en een beter begin bestaat niet . Knuffel!!
Zonnestraal ik zie wel tegen icsi op door mijn vorige icsi. EN ook de punctie was toen een hel ( niet goed met een naaldenfobie) dus heb ik gevraagd voor een roesje en dat was geen probleem. Ik ben vooral, ondanks dat men zegt goed op te letten qua medicatie enz, dat ik weer zo'n ernstige overstimulatie krijg brrrr.
@ zonnestraal, Welkom op de wachtbank !! Hopelijk word dit een positief wachtbankje, @ katek, Top nieuws !! En een meisje !!! Whoehoeeee Valt me wel op dat er errug veel meisjes bij komen ! Haha , S krijgt echt een harem @ ow, Best snel om weer icsi te doen ? Kan me voorstellen dat je er wat tegenop ziet , maar komt vast goed meis. @da, Eindelijk weer beginnen en nog sneller ook ! Super meis. Ik duim dat je snel zwanger mag zijn. @girl, Hoe gaat het ? @iluna, Hoe is 't ? @bailey, Ook alweer beginnen voor de 2e , jullie gaan hard Wie weet zitten we een keer samen in de wachtkamer hihi. @annaatje, Welke dag zit je nu ? @sweet, Hoe voel je je en lukt het om te ontspannen ? @ all, Hier niet echt gelukt om te relaxen , beetje druk. Maar probeer zo veel mogelijk te slapen en op de bank te hangen. Ben erg moe en heb veel last van kramp en buikpijn. Alsof ik constant een te strakke broekriem om heb ofzo. Hopelijk een goed teken Verder gehoord dat mijn schouder nog niet goed is. Krijg over 3 weken een injectie en als dat niet helpt weer een operatie Maar we gaan er maar vanuit dat het gaat werken
*meld* @ DA Hoe is het met jou? Ik ben nog steeds rond, nog niet bevallen. De VK zei dat ze nog geen tekenen ziet dat de kleine haast maakt. Als ik een nacht goed geslapen heb vind ik het ook allemaal best. (zolang ik maar niet aan het grote hoofdje van ons ukkie denkt) @ OW, wow wat een wending ineens dat je toch voor icsi gaat. Kan me goed voorstellen dat je het spannend vind. Ondanks alle nare ervaring kan het deze keer ook met minder tegenslagen gaan. En wow Bailey, wat vliegt de tijd. Geweldig dat je al weer zo snel kunt beginnen! Spannend @ zonnestraal, succes met de nieuwe ronde: nieuwe kansen, nieuwe zwemmers nieuw geluk. En blij te lezen dat bij Bob ook de genezing na alle tegenslagen eindelijk voorspoedig gaat. Hou de moed erin. owww en een meisje voor kate leuk... ik wordt ook met de dag meer benieuwd naar onze kleine, of het nou een meisje of jongetje is, hoe hij/zij eruit ziet enz. Gevoelsmatig denk en droom ik steeds een meisje... En girl, ben je onderhand ook aan verlof toe, en hoe is het verder, voel jij je goed? Verlof bevalt mij echt goed, eindelijk wat rust en tijd om de laatste dingetejes te doen. Succes @ kipjes voor het broeden, en iedereen die ook nog op het wachtbankje zit en die ik vergeten ben!
@katek een meisje, gaaf hihi nu lekker roze shoppen @kipjes dag 7 zit ik nu. Hmm das minder van je schouder,hopelijk hoef je niet weer een operatie. Weet jij trouwens of gent open is eind dec begin jan. @iluna wow bijna voor jouw.zooooo spannend! @all ben hier ff ietsjes minder. Zo weer lekker sporten
@ annaatje, Ik ga morgen bellen en dan zal ik het even vragen, ben ook wel benieuwd. Fijne avond meiden ! Xx
@kipjes dat is lief dat je ff belt Ik ben net terug van het fitnesse. Ben al 2 keer geweest deze week woehoeeee haha
OW; komt vast goed met met die ICSI poging. Ik kan me voorstellen dat je wat huiverig bent. Zouden ze nu niet juist rekening houden met de dosering om overstimulatie te voorkomen? Kipjes; succes met je schouder meid, hoop dat het snel hersteld. Dit duurt nu ook al wel een tijdje volgens mij.. erg vervelend! Iluna; succes met de allerlaatste loodjes en het grote kleine koppie van jullie baby! Ik ben benieuwd of het een meisje wordt! Anaatje; lekker sporten meid! The rest: bedankt meiden! Ben helemaal in de 7e hemel van het goede nieuws van gister!
Hihihih Katek geloof dat je in de 7e hemel bent. Ik zat ook op een heeeeeeeeeeeeeeele grote blauwe wolk toen hihihih. Ja ik krijg nu puregon ipv fostimon. En dat kon hij makkelijker lager maken en overstimulatie tegenhouden
kipjes: jeetje balen van je schouder zeg! hopelijk is die ene spuit nu genoeg dan (klinkt wel eng)   onswondertje: fijn dat je een roesje kan krijgen bij de punctie! zeker wel geruststellend ofnie. en ik neem aan dat ze je nu extra in de gate houden voor overstimulatie..   iluna: spannend spannend!! ben echt benieuwd wanneer de kleine geboren word!
kipjes hier gaat het goed!!! balen dat je schouder nog niet helemaal goed is en ik hoop echt dat die spuit gaat werken. duim voor je!!! iluna nee nog geen verlof. 9 december laatste werkdag. heb 4 weken voor de tijd en heb een paar daagjes vrij erbij aangeplakt en heb dan op 2 dagen na 5 weken van te voren. heb er ook echt zin aan. lekker rustig aan doen en ff nog je eigen dingetjes doen!! jij alvast heel veel succes met de laatste loodjes en bevalling. ow nou dat moet gewoon goed komen meid!!!
@ow; wow, icsi! Kan me voorstellen dat je dat spannend vind.. zeker na overstimulatie. Maar ze weten nu dat je daar gevoelig voor bent, dus ze houden je extra goed in de gaten toch? En hopelijk brengt het een wondertje!! @Kate; EEN MEISJE!!! Joehoe!! Wat een leuk nieuws meid, gefeliciteerd! @Iluna; ik heb de hele tijd al gedacht dat je een meisje kreeg en nu zie ik dat je het helemaal niet weet hihi... Ik ga er ook voor dat jullie een meisje krijgen! @Kipjes; wat balen van je schouder zeg!! Ik hoop ook heel erg dat het bij jou raak is nu. Ik heb ook last van knellende broeken, dikke buik, enorm opgeblazen, mega honger, zwaar gevoel in onderbuik, obstipatie. Ergens geeft me dat hoop, maar ben ook bang dat ik mezelf gek maak. Nog 5 nachtjes slapen, dan gaan we testen. Spannendddd..!! Wanneer test jij? @Girl; oei, nog even volhouden dus... is het nog een beetje te doen of kijk je er echt naar uit om met verlof te gaan? Lijkt me heerlijk! @DA; wanneer gaan jullie nu eigenlijk starten? Is me niet meer helemaal duidelijk... @all; ik ben nog steeds aan het tempen en wegen sinds de punctie en ik vind 't zo raar. Mijn gewicht schommelt enorm, de ene dag wel een kilo zwaarder dan de andere dag en dat neemt dan ook wel weer af. Jullie enig idee wat dit kan zijn..?? Maak mezelf ook wel gek hoor... En ik heb een hele vreemde uitslag in m'n lies. Rode plekjes, waar nu blaasjes op komen. Heb ik vanaf de dag na de tp. Whaaaaa...ik maak mezelf ook echt helemaal gek met mijn ideeen!!
sweetlilly: ben der ook een beetje geheimzinnig over aan t doen, ben erg bang dat ik herkend word op dit forum, en aangezien ik met de aankomende pogingen echt niet wil dat mensen in mijn omgeving weten dat we weer gaan starten ben ik nogal voorzichtig.. ik ken namelijk mensen hier persoonlijk! weet ook niet wat t kan zijn! maar je kan jezelf snel gek maken he.. pfff deed ik ook altijd.. bij ieder dingetje..
OW, och wijffie toch....ja dat is dus ook allemaal om nerveus van te worden. Maar ze houden je nu extra in de gate, gaat goed komen. Krijg je een roesje met de punctie?? Hoeveel Puregon spuit je? (gewoon nieuwsgierigheid). Ennuh, je bent al wel dichterbij beebje . (gewoon veel meer kans met ICSI als met IUI). Oh Sweet wat een spanning!! Ik duim voor je hoor!! Ik zou ook elk kwaaltje analyseren, doek trouwens tijdens al m'n IUI's ook. Om gek van te worden!! Kipjes, K*T van je schouder. :x Hoest met je?? Ik duim hoor meid!!! Iluna, hmmm....beebje zit nu nog heerlijk in je buik. Maar kan echt niet lang duren!! Ga je thuis bevallen of in ziekenhuis? Succes alvast! DA, Ben je er klaar voor meid!! Voor je het weet is het zover....hihihi...het is zo 2012 namelijk . @ all, gisteren naar de acupunctuur geweest voor de ontspanning. Voor de dames op de wachtbank: ontspanning is very important vertelde acupuncturist. En je buik en je rug warm houden. Dus lekker veel thee of andere warme dingen drinken. Wandelen is ook goed. Geen strakke broek, buik moet de ruimte hebben zodat mogelijk bevrucht eitje zich goed kan innestelen.
@ girl, Lekker hoor in de koude decembermaand verlof En daarna lekker met jullie kleine warm bij de kachel binnen als het sneeuwt hihi @da, Ben ik ook bang voor geweest, en heb toen besloten mijn oude account te laten opheffen. Heb een nieuwe aangemaakt en ben met een schone lei begonnen. @sweet Verwarrend he die kwaaltjes ?? Ik had er de eerste keer ook veel last van, ook omdat de bollen nogal wat bijwerkingen kunnen geven. Nog ff volhouden !! Wij mogen 5 december testen. Maar mijn nod is 1 december dus houd ik dat een beetje aan. Vorige maand ook precies op nod ongi geworden.. Ik duim dubbel en dwars voor ons allemaal op de wachtbank ! @zonnestraal, Thanx voor de tips ! Ga er zeker gebruik van maken Bevalt de acupunctuur ? Ik zit nog te twijfelen om eraan te beginnen, volgens mij had ik dat voor de tp dan moeten doen.. Hier vandaag een lekker lui dagje gehad, met gezichtsmaskertje op de bank gehangen, online geshopt en intussen lekker warme verse appelmoes en cake gemaakt
@kipjes wat heerlijk zon dagje enne ik lust wel cake haha. Wij zijn vanavond samen uit eten geweest En nu lekker samen bankhangen. Had je toevallig nog gebeld naar gent voor openingstijden in dec/jan Fijn weekend meiden
Kipjes wat heerlijk een lui dag hihihi. Heb je genoten? Annaatje nog ff is het weer zover je iui Hopelijk met veel succes! Hier zit de eerste puregon erin. Wat een geweldige naalden zeg! Ik voel er niks van. Perfect voor iemand met naaldenfobie. Heb hem zelf gezet Zelfs mijn man was trots
@ annaatje, Ik bewaar wel een stukje voor je Ben vergeten te bellen maar heb ze wel gemaild dus even het antwoord afwachten. Ben namelijk het formulier voor bloedprikken in de behandelkamer vergeten. Stom stom stom.. @OW Ja echt genoten ! Fijn dat de naalden fijn zijn in gebruik. Ik vond de gonal-f naaldjes prettig in gebruik, de deca en pregnyl zijn verschrikkelijk ! Tip die ik van een van de dames had gekregen hier : ijs op je buik voor het prikken, dan voel je er niks van !
Deca hoef ik gelukkig niet. Pregnyl is niet fijn. Moet wel orgatrunol of zoiets en dat schijnt ook heel erg te prikken. De fert arts zei dat de fostimon wat ik toen had, hele dikke pijnlijke naaldjes waren. Dat was ook zo.