sweet het is nog vol te houden hoor, maar vind het ook wel lekker als ik straks lekker m'n eigen ding nog ff kan doen. nog een drukke maand voor de boeg!! maak jezelf niet gek he. lekker rustig aan doen!!! kipjes ja dat lijkt me erg lekker inderdaad!!! jij ook al heerlijke dingetjes s'avonds aan het bakken??!! wij zijn hier ook druk bezig met pepernootjes bakken. ow jeej de eerste spuit gezet!! super meid. en ja die naalden vallen mee he. ik heb ze ook gezet van de puregon terwijl ik zei het nooit bij mezelf te zetten. komt goed meid!!!
Hoe voel jij je meid. Alles goed? Komt steeds korterbij heh Ja ik met mijn fobie had het nooit gedacht. En mijn man zei ook , ik doe het wel. Maar als hij er eens niet is moet ik het ook zelf kunnen
ja gaat goed he!!! beetje moe, maar voor de rest gaat het goed het komt nu echt dichtbij jah. het klinkt ook nog kort als ik eraan denk nog 2 weekjes werken en dan nog maar 5 weekjes. toch knap wat je elke keer weer doet he!! ik liet ze eerst zetten door me schoonzus en toen had ze een avond dat ze echt niet kon, dus heb het de 2de dag ook zelf gedaan waar ze bij was. en toen was ik daar overheen. vond alleen de pregnyl een beetje eng ivm dat er geen belletjes in mogen zitten enzo en het mengen toen van die andere spuiten. dat heeft ze wel gedaan voor mij. heb jij ook zo'n pen?? erg handig zijn die.
Ik krijg nu al de kriebels van die prikken,spuiten Respect! Ik heb nu echt nog geen idee of ik dit zelf durf Maar ik heb wel een mooie vetrol op buik om in te prikken hahahahaha Na 6 keer krijg je iui met hormonen,wat is dat dan..pregnyl ofzo.. Ben nu the voice aan het kijken,wow die 2 mannen zingen vals nu! @kipjes das goed meid. Duimpjes draaien hier voor je
annaa vaak krijg je dan puregon en als je follikel ongeveer 18 mm is dan zet je pregnyl om hem ongeveer 36 uur later te laten springen. dan kunnen ze de iui goed timen.
@ anna, Klinkt veel enger dan het is hoor. Ik zou het zo weer doen ! Ik kreeg na 6 x follikelmetingen en pregnyl om de eisprong op te wekken en het juiste moment van iui te bepalen, verder geen hormonen.
@girl kipjes thanks meiden. Mocht het zover komen dan heb ik jullie nog Ga lekker slapen nu.morgenvroeg gaan we alweer voor 3de keer sporten Morgenavond op visite bij vrienden en ik voel gewoon aan Dat ze babynieuws hebben.. Truste meiden
dames, ff vraagje: ik vermoed dat ik gordelroos heb in mijn lies. Nu weet ik dat natuurlijk niet zeker, maar het is enorm besmettelijk en ik moet werken. (in de psychiatrie) Ik weet in ieder geval dat het niet erg is voor een eventuele zwangerschap, maar ik weet niet of ik wel mag werken... iemand hier ervaring mee? Thnx!
even een kort berichtje, lees woensdag weer bij, dan zijn we terug van 3 daagjes lekker weg.. sweet, ik zou er niet mee gaan werken, ook al hebben je patiënten als het goed is geen contact met de blaasjes, het is toch besmettelijk... beterschap!!!
he meiden, ff ego; ik vermoed nog steeds gordelroos te hebben en heb me nu dus ook ziek gemeld. Morgen maar even naar de huisarts, want dit doet echt heel veel pijn... En ik ben mega moe.. Hoop dat hij er iets mee kan! Maar heb net ook alvast een testje er tegenaan gegooid, zit nu op 11 dpo, bijna 13 dagen na de pregnyl en hij is licht positief... Spannendddd!!! Morgenvroeg nog een keer testen en ander direct maar ff bloedtest aanvragen bij de huisarts. Dan weten we 't zeker... Oh vind t echt zo spannend nu!!
@ sweet, Spannend meid !! Ik duim voor je hoor ! Hopelijk morgen duidelijker.. Je moet donderdag toch pas bloedtesten ?
@da; ik ga ff proberen foto te maken. Zal 'm er zo wel ff op gooien.. @kipjes; ik krijg geen bloedtest. Moet gewone zwangerschapstest doen en die uitslag doorbellen. Woensdag is m'n nod (14 dagen na punctie). Manlief durfde t wel aan om nu al te testen...Ben zo benieuwd wat ie morgen geeft..
@OW, jullie beginnen nu al meteen met ICSI? Wat fijn dat je niet hoeft te wachten. @Sweet, ik zie hem duidelijk hoor. Duim voor jullie dat hij morgen nog duidelijker is. Morgen idd maar even naar de HA, gordelroos is ook niet geheel ongevaarlijk tijdens een zwangerschap. @Kipjes, ik hoop zo op goed nieuws voor jullie deze week.
Jaaaaa ik zie het ook een streep! Spannend heb je ook al klachten... Goed dat je je ziek hebt gemeld Ik voel mn eitje alweer groeien aan de linkerkant. Altijd links nooit rechts Werkse van de week meiden en ik duim voor degene die op t bankje zitten
@sweet, Ik zie hem ook !!!! Ik duimmmmmmmm @bailey, Thanx meis ! Maar durf bijna niet meer te hopen hihi. Ik wacht geduldig af.