Ik zie een streep!! Oh ik zou het niet meer trekken van de spanning met zo'n test....SPANNEND!! Ik denk zomaar dat dit een plakbeeb is . Hoest met de dames hier...? Rustig hier... Kipjes, hoe voel jij je?? Al kwaaltjes? Wat zegt je gevoel...??
@annaatje; ach kwaaltjes genoeg, maar dat komt ook van hormonen en ik vermoed dat de gordelroos ook wel iets doet. Ik ben sinds 2 dagen wel heel moe, maar dat kan ook bij gordelroos horen. Ik moet dus echt volledig op de testjes af gaan! @zonnestraal; ja ik stuiter van de spanning! Ik ga maar vroeg naar bed en dan hopen dat ik een beetje kan slapen... En dan een volgend testje..!! @kipjes; hoe voel jij je meid? Heb je hoop? Wanneer ga je testen? Of ga je afwachten of je ongi wordt? Hoop zo dat het bij jou raak is!!!
Sweet ja vandaag alweer de 3e keer de spuit erin gezet. Ik word wel telkens erg moe een half uurtje naar de spuit. Dadelijk S de fles geven en dan naar bed toe pfff.
lekker je rust nemen meid. Erg belangrijk! Toegeven aan alles wat je voelt, het is nu even niet anders. Vind 't erg knap van je dat je doorzet!! Je mag trots op jezelf zijn! Slaap lekker
Sweet!!!!! Whaaa ik zie hem!! Wel ff de HA vragen of gordelroos geen kwaad kan bij zwangerschap. Je mag ook niet alle middeltjes ertegen hebben nu. Maar mss is die gordelroos voor jou wel het ultieme teken van zwangerschap. Weerstand naar beneden door baby in de maak en hoppa daar komen de blaasjes. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! liefs
nou, hoezo geen spanning? Lig al vanaf half 4 wakker... man heeft nachtdienst, dus ik wacht op hem en dan gaan we nog een testje doen. Vind t zo spannend... Ik lig normaal niet snel wakker, maar nu dus wel hihi..
Uhm is hij al thuis hahahahaha Ik vind het zo spannend hihi. Ik duim iig heeeeeeeeeeeel hard. dank je wel voor je lieve woorden
Is ie al thuis sweet???? Veel tf spannend dit!!!!!! Heb je wtl goed berekend of pregnyl uit je lijf is? Halveert per dag!!! Oooo ga snel testen!!! Hoop het zo!!!!!! Xxx. OW echt zoveel respect voor jou dat je weer bent begonnen met prikken na heftige overstimulatie...echt voor alle meiden respect.., ik moet er echt niet aan denken dat geprik!!!! Brrrrrr vond het echt eng dl die hormonen en vage klachten! Wij woe weer echo..weer erg spannend..merk dat ik nog niet altijd voluit kan genieten..alsof ik me er nog niet helemaal mee durf te verbinden na zo'n traject..bang dat het toch fout gaat en weer afgepakt gaat worden..kut is dat! Heb wel eerste zw. Kleding en al buikje..daar werd ik wel echt blij van!!! Zoen voor Alken heb haast!! X
ja hij was om kwart over 6 al thuis, sorry..hihi.. De test is weer licht positief. Volgens ons wel iets donkerder dan gisteravond, maar je kunt t niet heel goed zien. Ga vanmiddag even aan de huisarts vragen of ik nu zwanger ben en anders bloedtest doen. Ik hou het spannend..!
Sweet; Wat een mooi testje, lekker iedere dag even een testje er tegenaan gooien! Gordelroos ben ik niet bekend mee. Ik zal eens opzoeken hoe het eruit ziet, ik heb nl ook een dubieus plekje op mijn borst, jeukt heel erg maar wordt niet groter.. Zonnestraal; ik heb ook nagedacht over acupunctuur voor deze poging, maar heb dat nog maar op de lange baan geschoven voor als deze toen niet zou lukken. Ben er zeker een voorstander van! Kipjes; voor jou komt de testdag ook al dichtbij! Ik duim ook heel hard voor jou! OW; wow dat goed dat je je eerste injecties weer hebt gezet! Ik heb ook een naaldenfobie maar na een tijdje ben je eraan gewend. Toch houd ik nog steeds niet van bloedprikken enzo. Liev; ik herken je onzekerheid mbt het kwijtraken van de kindjes die je nu hebt.. ik heb dat ook heel lang gehad, en eigenlijk nog steeds wel. Mijn mannetje zegt dat dat komt omdat je er zoveel moeite voor hebt gedaan en je niet net als een "normaal" stel binnen een paar maanden weer zwanger bent. Komt wel goed meid! Hier alles goed, morgen alweer op de helft! Gaat zo snel!
Sweet wat geweldig!!!! Joehoe!!!!! Je bent zwanger man!!!! Dr 'S is echt goed volgens mij, hoor zo vaak dat eerste tp raak is bij hem...is denk ik ook een kunst opzich dat terugplaatsen enzo!!!! Katek wat fijn dat jij dat gevoel herkent! Voelde me er soms al wat schuldig over dat ik dacht 'ben ik nu wel echt blij, of eigenlijk meer bezorgd dan blij'! Fijn die herkenning!!! Ik zal zo werken...sweet weer foto v test willen we hier!!!! Xxx kipjes bijna duim duim duim en zonnetje???? Xxx
@Sweet, hoop zo dat je zwanger bent! Wat zei de HA? @Liev, die zorgen heb ik ook gehad. Steeds dacht ik, als ik deze echo heb gehad dan hoef ik me geen zorgen meer te maken. De zorgen bleven, en nu nog als ze niet fit is ofzo komt goed meis dat zijn je moedergevoelens @Kipjes, kan me voorstellen dat je geen hoop durft te hebben. Dikke knuffel en ik denk aan je!
@Katek, sorry ik zie nu pas dat jullie een kleine meid verwachten sorry van harte gefeliciteerd met jullie roze wolk @OW, haha S krijgt een hele harem zo. Ik zal mijn best doen voor een vriendje
Ow wat spannend dat jullie nu voor icsi gaan zeg! Wel stoer dat je het weer aandurft! Katek, van harte met je roze wolk!! Ook ik had erover heen gelezen Leuk hoor een meid!!! Sweet, wat zei de HA? ben zo benieuwd!!! Voor de rest van al jullie lieve dames: Een hele dikke knuffel!!
Panter tot februari wachten pfff Niet leuk voor je. Gaat het wel een beetje deze rustmaand? Bailey jij kan ook bijna starten spannend Bedankt voor alle lieve reacties Bailey ja hij krijgt echt een harem hahaha Wel leuk als er een vriendje zou komen voor hem
huisarts durft er ook niet veel over te zeggen. Gewoon blijven testen.. nog steeds in spanning dus! Heb inderdaad wel gordelroos, dus moet rustig aan doen. Paracetamol slikken en zinkzalf smeren. Gaan vanaf nog een testje doen. Ben benieuwd...