@iluna; je bent zelfs overtijd! Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt! Hoop voor je dat 't zich snel aandient.. @all; hier twijfels! De test van vanochtend is ongeveer gelijk aan die van gisteravond... Ben zo bang dat het niet goed gaat..
sweet, hcg verdubbelt elke 48 uur. Niet zo gek dus dat je test na 12 uren nog niet duidelijker is Relax, gewoon 1x per 2 dagen testen...anders zit je mss net voor de verdubbeling en schrik je onnodig.
EN bovendien Sweet was hij heel erg duidelijk voor avondurine Idd verdubbeld hcg per 48 uur dus het ziet er al top uit hoor! Geen zorgen
Jeetje wat een hoop positiviteit hier...en een heleboel roze Gefeliciteerd sweet!!! Wat een super nieuws!! @katek wat leuk een meisje!!! gefeliciteerd met jullie roze wolk!! Wat een super goed en fijn nieuws en ook heel erg fijn dat alkles goed was met de GUO!!! Het is je zo gegund meid!! @de rest van de meiden...laten we deze positieve lijn goed doortrekken richting het nieuwe jaar!!! Voor ons allemaal heerlijk positief nieuws!!! @iluna het komt nu wel heeeeeel dichtbij Spannend!!! En succes meid met echt de aller laatste loodjes!! Dikke knuffels Bob...
Whaa Iluna, zie dat je al op 40 weken zit...spannnend hoor!! Hou ja taai, en ik wens je een voorspoedige bevalling. Bob, hoe ist met jou meid?
Kipjes!!! Hoe trek jij het?? Wanneer mag jij testen????? Xx wooww iluna hopelijk komt de kleine snel..dacht ook steeds dat jij een meisje zou krijgen, gek is dat!! X
Sweet...ik duim door!!!! Zonnestraal wanneer mag jij testen?? Monatoetje gaat bij jou nog alles goed? Al echo gehad??? Annaatjewannwer jij testen????? Xxx
@ liev , OW 22 ste was de tp, officieel moet ik 1 december ongi worden, maar ze hebben de testdatum (bloedtest) op maandag 5 december gehouden. Ik houd 5 december aan, en als we die datum halen zonder ongi, dan mag ik al een beetje blij zijn hihi. We hebben namelijk alleen ooit de testdatum gehaald met utrogestan, die hield mijn ongi tegen alle andere pogingen was ik ervoor al ongesteld.
Help Net terug uit bels. Dag 12 zit er al een ei van 21 Bloed geprikt en follikelmetibg gehad Had t verteld vh bruinverlies en moet nu 3 keer per dag 2 capsules utrogestan nemen. Maar net bij apotheek in ned maar 30 stuks meegekregen Is maar voor 5 dagen. Er staat ook op met water innemen Maar dit moet toch vaginaal en op welke tijdstippen Knuff
Ohh kipjes bedankt. Tegen mij zeiden ze in gent vanochtend dat ze open zn Maar dat er minder mensen weren en minder inseminaties zijn
annaatje; ja ze moeten ook vaginaal in ons geval. Dus niet doorslikken! Ik weet niet wanneer je weer naar het zk moet, maar dan zou ik weer even een receptje vragen. Kipjes; spannend meid! Heb je nog geen voorgevoel? Iluna; het kan nu ieder moment gebeuren! Spannend! Bob; dank je wel lieverd!!! Hoop dat jullie ook gauw weer mogen genieten! all; ik ben het ff kwijt.. sowy..
@katek thanks ik denk morgen weer terug naar het ziekenhuis Word straks gebeld Lijkt me wel ff wennen vaginaal inbrengen hihi Ben nu ziek thuis... de wachtkamer zat weer vol met nederlandse stellen in bels @all sorry sorry sorry sorry lees alles snel ff terug hoe en wat En ik moet ook meer reageren op jullie van mezelf Dikke kusss
Kipjes wat spannend dus jij hebt de testdatum rond mijn pu ongeveer Annaatje kon je ze niet in België of in het zh halen. Hier krijgen we capsules van 200 mg en die moet ik ook 3 keer per dag.
@ow kon ze ook in bels ophalen maar we heben voor ned gekozen Lijkt me wel ff wennen om die dingen in te brengen @kipjes spannende week voor jouw. Dokter g was ziek vandaag dus kreeg de vroedvrouw. @all net gebeld,morgen dag 13 al inseminatie,vroeg ei dit keer Ik gaf aan dat ik altijd links een ei heb en nooit rechts.dat kan gaf ze aan Ik ga nu ff alles teruglezen
Kipjes, och meid.....ik hoop zo erg dat je 5 Dec goed nieuws krijgt. *duimduimduim* . Annaatje, wat snel alweer een iui!! En utro-bollen....wie weet meid!!! Hoop het ook zo voor jou. Knuffel!! Bob, lieve Bob....hele dikke knuffel. DA, hoest met jou??? Almost December....en daarna?!...juist 2012 .
hoe t is.. uhm momenteel super onder spanning!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah its tattoo time.. over 1.5 uur heb ik pijntjes denk ik! haha
@darkangel een tattoo joeeeehieee hihi leuk @zonnestraal welke dag zit jij nu.. Heb jij ook mutsenbollen hahahaha @kipjes wij doen niet aan sinterklaas maar speciaal voor jouw heb ik een pakketje Met een mooi babytje besteld en het is al jouw kant op hihi @pantertje alles goed met jouw... Doen jullie trouwens sinterklaas vieren.wij niet meer,we hebben ook Geen kleintjes meer in de familie. Heb eerder zin om de kerstboom te gaan zetten!
Ohhhh WAT SPANNEND!!!! Wat voor tattoo? En waar?? Mijn man heeft vorige week een tattoo laten zetten. Heel z'n bovenarm....tevens z'n eerste. Een echte Maori. Door een echte Maori-meneer gezet. Zijn levensverhaal, (en vooral dat stukje over zijn onvruchtbaarheid) zit verwerkt in de tattoo. Het is zo mooi en zo persoonlijk geworden....