Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hey meiden, na even stilte, even 3 daagjes er tussenuit, heb ik weer bij kunnen lezen

@ ow: spannend die icsi, goed zeg dat je zelf spuit! duim voor je dat deze poging meteen een mooi resultaat heeft!

@ kate: een meisje, wat super!

@ kipjes: beterschap met je schouder, duim ook voor jou voor een positieve test!

@ sweet lilly: wat een mooie positieve testen! gefeliciteerd!

@ liev: morgen weer een echo, wat leuk! wij hebben morgen eindelijk de intake en een eerste echo, ben eens benieuwd!

@ zonnestraal: houd je positiviteit vast, ik blijf voor je duimen!

@ panter: knuffel!

@ iluna: vandaag precies 40 weken, duim voor je voor een mooie bevalling!

@ annaatje: duim ook voor jou! succes morgen!

@ all: we hebben net 3 heerlijke dagen met ons tweetjes gehad, morgen eindelijk intake bij vk, ben heel benieuwd.. dan eindelijk ook eerste echo (lang genoeg gewacht).. hoop zo dat alles goed is en dat het dan ook tastbaarder voor ons wordt, echt genieten lukt nu nog niet, is nog zo onwerkelijk.. gelukkig zijn er wel genoeg kwaaltjes (pijn rug en rechterheup en groei van borstomvang) om er toch wel iets in te geloven... knuffel voor iedereen!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet je hcg stijgt per 48 uur jah. ze zijn al super mooi donker aan het worden.

annaa je hebt wel weinig utro bollen gekregen zeg. ik kreeg er steeds per 90 voor geschreven van dd. en ik moest ze 3 keer daags 2 bollen (bollen per stuk 100 mg)
    gewoon ff met zkh bellen en kijken of ze het kunnen faxen naar jullie nederlandse apotheek. als wij direct voor die dag spullen nodig hadden dan faxten ze het door en dan konden we ze vaak gelijk ophalen.
    succes morgen met de iui!!!

monatoetje heerlijk 3 daagjes ff weg!!! spannende dag morgen dus. succes met de echo morgen!!! komt helemaal goed.

da en is de tattoo mooi geworden???

ow hoe gaat het met jou??

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl ja jouw bollen heb ik opgemaakt heh hihihi.

monatoetje jeetje alweer 8,5 week je gaat snel zeg hihihi.

Hier net weer spuit gezet.
    Ik voel me alleen zo opgezwollen enkel na de spuit.
    En na een half uur ben ik doodop:p
    Morgen eerste fm spannend!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw

Het is hier lekker rustig en we doen kalm aan...moet eerst het vertrouwen terug krijgen in m'n lijf en daarna pakken we stap voor stap het hele proces weer op...
    Vinden langzaamaan weer wat rust en hebben er vrede mee hoe de zaken zijn verlopen...het gemis is nog niet minder en het verdriet ook nog niet maar we blijven positief en het krijgt vanzelf weer een plekje...we hebben warme en mooie herinneringen aan onze baby Bob dus dat neemt niemand ons af :D
    Dus ik schuif bij jou aan op de pauze bank :D Deze twee meiden doen even rustig aan ;)
    Best gezellig zo hahaha
    Thanks lieverd!! En in feb gaan wij keihard knallen...dan spat het roze voor ons van het scherm :D

Dikke knuffel xx

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve zonnestraal dikke, dikke knuffel terug!!!
    Die Pieter van de hoogebandjes hebben zich vast en zeker rot gezwommen!!! Jullie gaan voor die goeden plak beeb!!! Mijn duimen draaien op fullspeed!!! Maandag het beste Sint kado ever!!! Wat zou dat super gaaf zijn!!!
    Knuffel!! Xx

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje vind het zo knap hoe jullie hiermee omgaan. En inderdaad 2012 wordt een roze jaar

@girl ja ik had het ziekenhuis gebeld en ik moet morgen daar ff nieuw
    Recept vragen. Apotheek bij ons doet altijd zo moeilijk

@ow zet je de spuit zelf of je mannetje. Gaat snel weer he nu voor jouw ook

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    over een paar uurtjes ben ik 4 weken zwanger...(vind het nog heel raar en onwerkelijk, maar de test zegt het..) dus ik ga een andere banner maken.. 1 waar ik 1,5 jaar naar uit heb gekeken.Voel me wel wat bezwaard tegenover de andere meiden, die al veel langer in de mmm zitten... Hoop zo dat jullie ook snel posi mogen testen!! Knuf allemaal!!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow wel jammer dat de bollen geen geluk hebben gebracht. spannende dag morgen dus. ben erg benieuwd!! en ja je wordt inderdaad moe van de spuiten.

anna fijn dat je een nieuw recept krijgt. dat ze daar niet gelijk aan denken. maargoed het is wel opgelost gelukkig.

sweet onwerkelijk nog he. soms denk ik dat nog wel is wat gek dat ik al bijna haar vast kan houden. maar zet er maar een mooie banner neer meid!! die heb je zeker wel verdiend!!!

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd sweet lily! Heb je ook al zon digitale test gedaan
    Lijkt me zo gaaf als daar zwanger op staat

Wij vertrekken rond elf uur naar gent weer. Ben alleen grieperig
    Aan het worden

Fijne dag

10. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Sweet..weer mooie test voor ons? Super zeg, mooie banjer maken.begrijp je gevoel heb ik hier ook vaak tegenover de andere meiden..wij kwamen als een v d laatsten en er is en zaad gevonden en we zijn al zwanger.. Vind het ook niet eerlijk voor alle andere meiden...hoop ook zo op veel meer roze...maandag voor kipjes en zonnestraal sowieso!!! Wij nu echo..spannend.x

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DA; leuk man een tattoo! Erg verslavend ook. Was dit je eerste?

Zonnestraal; klinkt erg mooi die tattoo van je man! Bijzonder ook dat hij er alles in verwerkt heeft. Mooi hoor.

Mona; vandaag naar de vk! Veel plezier! :D

Bob; wat ben je ook een leuke meid! Knap hoor hoe jullie alles doen!

Sweet; wat een mooie banner meid! Lekker van genieten hoor! Al blijft het nog heel lang onwerkelijk! :)

Anaatje; succes vandaag!

Liev; jij ook veel plezier bij de echo. lijkt me zo bijzonder, 2 van die kleintjes.. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet!

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @liev veel plezier vandaag bij de echo

13. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Sweetlilly van harte gefeliciteerd!! Wauw..

@all hebben jullie zelf contact gezocht met de klinieken in het buitenland, zoja kunnen jullie ons wat tips geven hoe wij dat kunnen doen?

Mijn vriend heeft me in Juli op de Eifeltoren ten huwelijk gevraagd, dus zijn druk bezig om the big day te regelen, maar lees weer wat vaker met jullie mee dus nu begint het toch weer wat op de voorgrond te komen dat ik graag nog eens moeder mag worden..

14. wandaatje

wandaatje Nieuw lid

30 nov 2011
    1
    0
    0
    kassamederwerkster
    genk
    hallo allemaal,ik ben nieuw op dit forum,en ik en men vriend hebben n 2 maandjes geleden te horen gekregen dat er ook bij men vriend geen enkele zaadcel gevonden was,het ligt bij hem in de hoge hormoonwaarde van zen fsh,daardoor is alleen een tese mogelijk..het was een enorme klap en men wereld storte echt in..het word er dan natuurlijk ook niet gemakkelijker op gemaakt als er om je heen vriendinnen zwanger raken en dan gister te horen gekregen dat n collegaatje per ongeluk zwanger is geraakt..ik trok het effe niet meer,en men vriend is ook niet echt n pratert..hij wilt afwachten wat de tese gaat brengen en dan verder praten over eventueel verdere mogelijkheden met bv kid..wat ik natuurlijk volkomen begrijp..morgen krijgt men vriend het voor onderzoek voor de tese die in january gaat zijn waarscheinlijk..ik ben echt ontzettend bang wat de toekomst gaat brengen:(ik weet dat ik niet de enige ben en heb ook al heel wat gelezen hier en der,ik leef ontzettend mee met iedereen en hoop voor iedereen op n wonder:)liefs wandaatje

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @vlinder; wij hadden zelf bedacht dat we wel graag naar dusseldorf wilden. We hebben dus gewoon telefoonnummer opgezocht en een afspraak gemaakt. Wat leuk zeg, trouwen, wanneer is de grote dag? Dat is zo leuk om mee te maken...

@monatoetje; vandaag vk, wat spannend!! Succes en laat je weten hoe het was?

@liev; vandaag weer een echo, leuk man! Even je kleintjes bekijken, blijft bijzonder... Maar inderdaad. zaad gevonden en direct zwanger voelt niet eerlijk tegenover de rest...

@bob en panter; ik hoop ook van harte dat 2012 dan toch echt jullie jaar mag worden... !! Knuf voor jullie!

@all; vandaag nog een k2v5 en een digi van clear blue gedaanl zwanger! :D

Bekijk bijlage 202713

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vlinder; romantisch hoor! Leuk man trouwen! Lijkt me leuk om daar naar toe te werken, de grote dag! :D

Wandaatje; heftig meid.. je wereld stort op zo'n moment inderdaad even helemaal in. Ik hoop dat de tese succesvol is!!
    Maar zoals je ziet, zijn hier nu meerdere zwanger, dus blijf hoop houden! Hoe kijk je zelf aan tegen KID?

Sweet; wow GEFELICITEEEEEEERD wat geweldig mooie testjes meid! Kun je het al een beetje bevatten? :D

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sweet: gefeliiiiiiiiii!
    Eindelijk heb je die gewenste posi test in handen, heerlijk.
    Geniet er maar van!

@Alle zwangeren: gefeliciteerd en geniet geniet geniet.

@Iluna: voor jou wordt het wel eens tijd om tot aktie over te gaan hoor :p
    Ik denk een jongen!

@Ons wonder: wat gaat het snel ineens!
    Voelt het goed?

@Wachtbankdames: duim duim duim duim.
    Dat december maar hele mooie kadootjes mag brengen!

@Bailey: spannend de spannend, weer starten!

@Nieuwe dames: helaas welkom!
    Dat de TESE's maar positief mogen uitpakken voor allen.

@Panter: pff lang wachten meis.
    Ik duim dat je geduld beloond wordt.

@Zonnestraal: you go girl!

Dikke knuffel voor allemaal :D

18. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Bedankt meiden!! ja dat is zekers heel leuk, we gaan 29 juni 2012 trouwen..
    In eerste instantie kon ik mezelf dus helemaal richten op die dag, maar toch gaat het weer kriebelen allemaal.
    Wandaatje het is echt verschrikkelijk nieuws, maar ik heb hier zoveel goeie en positieve verhalen gelezen dat je daardoor zelf ook hoop houdt. Succes..

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Owwww sweet wat fantastisch zeg!! Je bent gewoon ECHT zwanger!!! Zo gek hè?!!! Vind het bij ons nog de meeste tijd zo onwerkelijk!! Nieuwe meiden, wat een klap hé?!! Zo zwaar allemaal!!! En eerste reactie v mijn man was ook niet verder praten totdat tese is geweest..mega moeilijk vond ik dat omdat ik graag geruststelling wilde dat als er geen zaad gevonden werd we voor een robot zouden gaan...die zekerheid kon hij mij nooit geven! Blijven praten samen! En gewoon Düsseldorf Gent en Brussel bekijken en dan bellen voor intake! @ all...echo was helemaal goed! Zo opgelucht!!! Twee prachtig kloppende hartjes, ruggewerveltjes, ribben en heupbotjes gezien, wat slingerende armpjes en beentjes echt zo mooi!! Lukte niet om een fotootje te maken want jut en jul waren super beweeglijk en lagen geen tel stil haha!!!heb weer vertrouwen en probeer al m'n zorgen weer Nasr achtergrond te duwen!!! Prachtig 2 van die Beebjes...toch nog steeds onwerkelijk! Over 3 weken weer echo! Fijn is dat!!!! Kus voor iedereen en min duimen draaien voor de wachtbank meiden...o zo spannend!!! Liefs

20. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Huh staat robot haha bedoel natuurlijk donor

Deel Deze Pagina