Ik vind een robot ook wel een leuk idee hahaha. Wat super dat de echo weer goed was en de beebjes (ik denk dametjes!!) lekker beweeglijk waren. Begint je buik al flink groter te worden?
Sweet super zeg meid nogmaals proficiat!!! Wandaatje helaas welkom Hopelijk zal de tese goed nieuws brengen. Vlinder proficiat met je voorgenomen huwelijk Liev hoe voel je je? Dreamer het voelt van een kant angstig aan. We zullen zien.... Hier daarnet fm gehad, 9 eitjes tussen 10 en 14 mm en nog wat kleintjes. Straks hoor ik meer over volgende fm enz. xxx
Hihi ja robot houden we erin wSt leuk dat je twee meisjes denkt! Buik groeit snel ineens, eerste zw. Broek al aan haha! Over 3 weken weten we het geslacht misschien, zo benieuwd! Hoe gast het met jou? Bijna beginnen toch? Wonder wat spannend zeg, best veel eitjes alweer...begrijp je zorgen goed hoor! Gelukkig houden de je goed in de gaten! Kun je wat ontspannen? Weet niet meer wie het vroeg maar voelde me net sinds week minder Joe en nu ziekjes, snipverkouden en hele hoofd verstopt, geen koorts gelukkig, gyn zei dat ik me geen zorgen hoef te maken! Liefs!!
hahahahaha...spelfouten neem ik aan hahahaha...ruigpoten...super grappig!! Sorry moest hier even keihard lachen...stond zo grappig
Zo maakt mijn telefoon van de naam carien, automatisch varken...das ook lullig stond er ineens hoi varken haha
@sweet, liev, monatoetje, katek, girl, iluna en alle andere zwangeren voel je niet schuldig of bezwaard maar wees dankbaar dat zulk groot geluk jullie wordt toebedeeld....dus er lekker van genieten!!! En alles hier delen want de verhalen stimuleren (en dan spreek ik alleen voor mijzelf) alleen maar om ook zwanger te raken/ worden/ zijn/ blijven en de droom en de hoop levend te houden en weten waarom je bepaalde dingen moet doormaken en waarvoor...dus ik ben alleen maar dankbaar voor de verhalen hier en dat ik en vele andere kunnen meeleven en genieten...door jullie....om er maar even een qoute tegenaan te gooien "door dik en dun" of "through hell and back" De anonimiteit van dit forum is ook heel fijn hierdoor kun je meer en opener over je gevoelens praten dan dat je wellicht prive doet...jullie zijn toch mijn meiden die meer van ons hele proces afweten dan de mensen die vlak naast ons staan...jullie zijn er de goede momenten maar ook de slechte....hier leg je toch een stukje ziel bloot wat voor onze prive omgeving deels afgesloten blijft... Zo nou genoeg geraaskalt hahahaha...had gewoon neer kunnen zetten dat ik jullie allemaal super lief vind en blij ben met mijn cyber vriendinnen En gewoon al die zwangerschapskwalen neerpennen hier en de schuldgevoelens lekker achterwege laten (stresskippen is slecht voor plakbeebjes ) @all ik heb al de hele dag rechtsonder een last en opgeblazen buik/gevoel en 22nov zat er rechts een groot ei dat kon de gyn zien op de echo...maar heb nog nooit zo'n gevoel gehad als nu...zou dit dan toch mijn eisprong kunnen zijn...meer mensen met deze klachtjes...zou alles nu ook wat roestiger reageren door de zwangerschap en operaties?? Thanks Liefs Bob
Liev; wat ben je lekker bezig met je robot, ruigpoten etc. hihi.. zo grappig! Wat super dat je kindjes het goed deden! Ik denk ook 2 meiden Ow; wow mooi aantal eitjes meid! Dat gaat goedkomen! Bob; las je berichtje pas later. Ik vind de anonimiteit ook heel fijn hoor! Bedankt voor je lieve berichtje. Je bent een schat! Ik denk dat je idd je eisprong voelt. Bij mij was dat vaak aan 1 kant (links/rechts) en dan wat pijnlijke scheuten zo af en toe. Ook wat meer slijm bij het afvegen. Op een gegeven moment is het gevoel ineens weg. Grote kans dat dan je ei is gesprongen.
wow, mooie duidelijke tests lilly - van harte Gefeliciteerd! En mijn duimen draaien nog volop voor de dames in behandeling en op de wachtbank. Wordt tijd voor nog meer mooie testfotos. @ liev, geniet maar van die fijne echo! geweldig dat alles goed is. En helaas welkom aan de nieuwe dames in dit thema. lol Dreamer, ik doe mijn best! Beweeg veel, gordijnen wassen, frambozenblad thee drinken en nog wat dingen uit de trukkendoos. Gisteren bij de controle heeft de VK getoucheerd, en de bmm blijkt al helemaal zacht en verstreken, met 2 cm ontsluiting! Dus nu hoeft alleen onze kleine nog een zetje te geven. (ik ga maar weer eens wandelen...)
Zaadjes zitten er weer in! Zegt de gyn. Heb ik u al weleens gezien.uhhh ja al 3 keer Hahaha vanavond begin ik met de mutsenbollen Ben benieuwd @wandaatje helaas ook welkom hier. Maar vraag maar raak Wij hadden goed gevoel bij gent,super goed ziekenhuis En erg behulpzaam
Spannend!!!...jeetje het zit er aan te komen...ohw wat gaaf!!! Ik hoop dat alles super voorspoedig verloopt en dat hij/zij gauw zn paps en mams wil ontmoeten
@katek...bizar want ik heb mijn ei nog nooit zo heftig gevoeld..alles lijkt wel meer gevoeliger dan...werd ook wel tijd hoor dat ei want ik ben al 2 maanden door dit gedoe niet ongesteld geweest...dan kan ik eindelijk mijn cyclus weer gaan bijhouden etc. Dus dat wordt een warme en gezellige date night... Gaan lekker eten bij de Thai vanaaf...lekkel, lekkel... Thanks!
Vreemd net telefoontje gehad en die vrouw zei dat er maar 2 grotere waren? Als dat alles is , is het natuurlijk te weinig. Vind het echt vreemd.
@Iluna: ze zeggen dat sex dé manier is he Spannend hoor! Succes alvast met de bevalling. Zie je ertegenop? @Ons wondertje: raar zeg. Zou je nu ineens van over naar onderstimulatie gaan? @Liev: nee wij starten voorlopig nog niet. Willen wel met februari het startgesprek, maar op zn vroegst pas eind april weer starten. Haha varken, daar maak je geen vrienden mee nee Bij jullie hoef je maar bij 1 kindje tussen de benen te kijken natuurlijk, wel handig haha. Ik denk echt 2 dametjes! @Bob: kan me goed voorstellen dat operaties zorgen voor verandering. Sowieso je zwangerschap al, die hormonen veranderen echt dingen. Ik heb sinds de zwangerschap zo'n pijn daarbeneden net voor mn eisprong. Dat heeft moeder natuur echt niet goed geregeld hoor, zo moet ik er niet aan denken hahaha. @Anna: haha lekker oplettende gyn zeg. Op naar een mooi decemberkado meis!
hey meiden, ben er weer even, hier alles zijn gangetje.. sweetlilly: mooie test man! kei gefeliciteerd!! annaatje: ook weer op de wachtbankje, succes! die mutsenbollen is best troep hoor, ik kon echt niet zonder maandverbandje iluna: spannend! gewoon overtijd, kan elk moment gebeurden nu, ben benieuwd! zonnestraal: hey meid, hoe is t met jou?
de rest denk aan jullie, maar t doet mij goed om hier wat minder vaak te zijn, ligt niet aan jullie maar aan mij! ik lees wel mee hoor.. nieuwe: welkom hier..