@ow, Thanx meis.. Ik weet het ook niet meer.. Heb er alles aan gedaan.. Meer dan dat kan ik ook niet doen. Hopelijk is mijn eisprong op tijd dan kan ik nog 1 keer dit jaar en dan januari ivf 2 , want we hebben nog 2 embryo's over voor december.
Och kipjes toch nee he... Verdorie.. je hebt er ook alles aan gedaan meid, het is gewoon dikke stomme pech. Ik was ook steeds na 9-10 dagen alweer "ongi". Zo vervelend. Ik zou misschien nog even wachten met bellen tot het echt rood is. Voor hetzelfde zeggen ze dat het een innesteling kan zijn.. ik weet het niet. Veel sterkte in ieder geval meis!
Kipjes vind het echt erg KateK was terug aan het lezen in mijn oude topic en zag dat jij toen ook al met mij meelas hihih http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/166679-elifs-2e-kans-op-wondertje-2e-tese-icsi.html
Hahaha jaaaaaa dat is ook alweer een hele tijd hihihi. Ja toen heette je idd anders hihih wij allebei trouwens
@kipjes; aaaaah neeeee meid... hele dikke knuffel voor jou! Had het zo gehoopt.... Oh baal hier echt ontzettend van! Vind het heel erg voor je! Hoop dat december dan nog jouw maand wordt... het moet toch een keer goed gaan..?? Zou idd wel ff gent bellen als je pijn hebt. Knuf meid!
kipjes bah wat klote weer meid!!!! wat verschrikkelijk dat het steeds niet lukt. het moet gewoon een keer snel lukken hoor!!! wel ff met gent bellen hoor van die pijn die e hebt. katek wat leuk he shoppen!!! netjes 10 kilo aangekomen. ik ben tot nu toe 12,2 kilo aangekomen. meiden ga straks een gipsbuik laten maken erg zin aan
kipjes wat ontzettend klote zeg! en die pijn is wel raar zeg..gaat dat nu al beter? nog gebeld met ziekenhuis? balen balen balen balen mega kut balen!!!!@#$%^&*(&*^%$#@%^ dikke dikke zoen
@all, Thanx meiden , jullie zijn zo lief en begripvol altijd !! Love y'all !! Heb niet gebeld met gent, wacht even tot mijn menstruatie begint. De pijn in mijn lies is er nog steeds , vooral met lopen en omdraaien in bed gaat helemaal niet .. Als het morgen nog is bel ik de ha wel even. Denk dat het niks met de tp te maken heeft. Verder geen last van buikpijnen ofzo.
Lieve Kipjes, Ik vind het zo vreselijk voor je!! Jij was nu gewoon aan de beurt!! Tis gewoon oneerlijk . Hele dikke knuffel wijffie!!! En blijf erin geloven, want het gaat lukken. Je krijgt een klein Kipje, echt waar hoor!! p.s. wel ff bellen bij aanhoudende pijn hoor. (buitenbaarmoederlijk kan ook pijn in de lies geven...)
OW, jij krijgt voldoende follikels. Je hebt ze namelijk al , ze moeten alleen nog even groeien . Annaatje, wie weet hoor met de utro...... Panter, pffff dat wachten hè....gewoon klote. Als het bij mij deze maand mislukt moet ik een maand wachten ivm kerstdagen enzo. (kliniek dicht). Dus dan zitten we samen (met Bob) te wachten....met jullie wel gezellig!!! DA, VET mooie tattoo!!
lieve kipjes, een dikke knuffel voor je. Het kan toch niet zijn... Ik weet niet goed wat te zeggen, behalve eindeloos vloeken over hoe oneerlijk het levens soms is en dat het je zoooooooooo gegund is.
@ sweet lilly: GEFELICITEERD en GENIET! @ liev: wat bijzonder zo'n echo met twee babytjes! en wat lief dat je je zorgen maakte (was ook niet heel netjes van me om gisteren niks te laten horen) @ vlinder: gefeliciteerd met jullie trouwplannen, geniet van de voorbereidingen! @ Dark Angel: wat een mooie tattoo! @ kipjes: wat ontzettend balen zeg! gun het jou ook zo!! knuffel! @ all: Gisteren eindelijk eerste controle bij vk, twee leuke vrouwen, heel enthousiast. Gisteren dan ook eindelijk 1e echo gehad, bij kijken via buik helaas geen goed beeld te krijgen, maar bij inwendige echo mooi beeld met een mooi knipperend hartje, zo bijzonder! Foto's meegekregen en uitleg over vervolgcontroles. Kunnen over 4 weken weer echo laten maken en krijgen dan definitieve uitgerekende datum. Met echo van gisteren 3 dagen minder ver dan we eerst dachten, maar klopt ook bij mijn cyclus van 31-32 dagen..
@monatoetje gefeliciteerd! Super lijkt me dat @zonnestraal merk je al iets.. @iluna ohhhhh zoo spannend. Dadelijk wordt het een 5 dec beebje Veel cadeautjes dan hihi @utro gebruikers. Heb net geplast en zag dat witte spul In pot ligge bij mn plas (sorry weer voor t onsmakelijke berichtje) Maar kan dat dat je dit uitplast?
@annaatje; het klopt dat dit bij je plas in de pot komt. Je plast het niet uit, dit valt gewoon bij in de pot, doordat het overal zit van onderen... lekker onsmakelijk he.. @monatoetje; jeeeeeeej!! Wat goed!! Gefeliciteerd! @iluna; heel veel succes meid! Hoop voor je dat 't snel komt... @all; vind 't nog heel onwerkelijk en moeilijk allemaal. Ik ben erg bang dat het niet goed gaat... Heb steeds behoorlijke menstruatiepijn. Ga er maar vanuit dat het goed is, zolang er geen bloed is, maar het maakt me zo onzeker! Hadden jullie dit ook..?