Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sweet: dat hoort erbij!
    Dat is het groeien van je baarmoeder.
    Ook gaan je darmen nu al flink aan de wandel om ruimte te maken, dus daar kan je ook last van hebben.

@Kipjes: die pijn klinkt als bandenpijn...
    Ik hou toch nog even wat hoop hoor!

@Ons wonder: spannend allemaal weer he.
    Geen pijn van het groeien?
    Hoe is je man eronder?
    Weet je familie dat je weer ICSI doet?

@Annaatje: lijkt me gek om die bollen te gebruiken.
    Ik hoop dat ze helpen!

@Monatoetje: super dat je een goede echo hebt gehad :D
    Mooi he dat knipperlichtje!
    Gek idee dat dat uitgroeit tot een kindje he.

@Aankomen tijdens de zwangerschap: ik was bijna 20 kilo aangekomen, maar waar?
    In ieder geval bij mn voeten hahaha, want kreeg mn schoenen maar met moeite uit (moest mn man doen haha)
    Had ook echt de meest verschrikkelijke zweetvoeten, niet normaal.
    Heb dat normaal nooit.
    Zwangere dames, kom maar op met die leuke kwaaltjes :p

@Iluna: je gaat er toch geen sinterklaaskadootje van maken he :p

@All: wij gaan morgen een afspraak maken voor de intake voor beeb 2 :D
    Hoop dat het kan op de dag dat wij willen.
    Vind het spannendddddddd :D

2. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Monatoetje!!!! Wat geweldig zeg!!! En jij lijkt zeker ook 100 Keer per dag naar de echo!!! Super!! Sweet ik heb ook wekenlang menstruatiepijn gehad...en eerste weken zijn ook zo killing...eigenlijk vind ik het nog steeds mega spannend, wel vervelend is dat hoor!! Xxx voor allen

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

@monatoetje...gefeliciteerd met je eerste goede echo!! Mooi is dat knipperlichtje om te zien...geniet ervan meis!!!

@kipjes...al rood gespot? Ik hou toch een beetje hoop dat het een innesteling is geweest....sterkte meis en hou ons op de hoogte...en niet de hoop verliezen!!

@iluna is er al wat in zicht?? Zit er al weer wat meer beweging in?
    Staat nu toch echt wel wat te gebeuren :D

@dreamer...gaaf!!! Ik hoop dat het intake super verloopt vandaag!

@katek hartstikke netjes meid en over de helft...en lekker shoppen en alles kopen wat los en vast zit voor jullie kleine meisje!! Jeetje alweer over de helft wat gaat dat snel :D
    Thai was echt heerlijk!!! Wat een super fenomenaal eten is dat...mjammie gaan snel weer terug hahaha

@zonnestraal al veranderingen aan het voelen?? Je mag toch maandag testen? Ga je ook zo netjes wachten of ga je toch nog iets eerder een testje doen? Spannend!!
    Ik ga er gewoon voor dat je niet bij mij en Panter aanschuift....ik hoop gewoon op een zwangerschap voor je :D;)

@panter...probeer van de rust te genieten meid...ik weet dat het lastig is hier met al die zwnageren om ons heen hahahaha...maar rust doet je ook wel eens goed voor lichaam en geest...moet je eens kijken wat jij allemaal hebt moeten doormaken de afgelopen maanden...nou meid diep respect dat gaat je niet in je koude kleren zitten!! Gewoon lekker ontspannen...lekker je mannetje je laten masseren, voetjes omhoog, hier met de andere wachtbank dames kletsen en dan zul je zien voor dat je het weet is het februari :D
    Dikke knuffel mede wachtbanker!!

@sweet nog 10 dagen en dan mogen jullie je wondertje gaan bekijken...yes!!! Spannend!!
    En onzeker ben ik ook geweest maar je moet ook vertrouwen hebben in de natuur en in je lijf...het kan altijd mis gaan maar daar moet je niet vanuit gaan....en anders kun je er zelf niets aan doen...gewoon hoe lastig ook zoveel mogelijk genieten en jezelf iedere dag moed inspreken en vertellen hoe blij je bent met dit beebje...vertrouwen blijven houden in je lijf meissie!! Ik weet hoe erg het is om een beebje kwijt te raken maar ook hoe mooi die eerste 3 maanden zijn geweest...en de natuur loopt zijn pad toch wel daar heb jij geen zeggenschap over...en de angst en onzekerheid blijft en is super normaal zolang het niet de overhand krijgt ben je net zo als iedere zwangere hahahaha

@OW groei follikels groei!!! Ik duim keihard meid...ik voel positief nieuws langzaam opborrelen...en ik vind je een bikkel omdat je zelf spuiten zet!! Vertrouwen blijven houden en dan komt alles goed...bursje voor S :D

@DA geeft niets hoor meis dat je niet zo vaak hier bent (al wordt je wel gemist natuurlijk :D)
    Nou iedereen heeft het over de tattoo...ik ga ook even spieken zo, ben benieuwd...heb er zelf ook meerdere...waaronder groot rug stuk en op mijn voet en pols (deze wordt volgend jaar verder afgewerkt) dus ben wel een fan al moet ik ze op mijn werk wel allemaal wegstoppen en mogen ze niet zichtbaar zijn:(

@All ik ga snel weer aan de slag ben bezig met dossiervorming van potentiele opdrachtgevers...dus dan kan ik volgende week weer de weg op:D
    Bijna weekend, vandaag ben ik heerlijk eerder vrij dus ook eerder weekend!!!

Fijn weekend dames en een dikke knuf voor jullie allemaal!!

Liefs Bob

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Kipjes, hoe gaat het nu met je? Ik denk aan je!! Hele dikke knuf!!

Mona, gefeliciteerd met je 1e echo :).

Bob, krachtige vrouw!!! Lekker genieten van je weekend meis....;).

OW, al een FM gehad??

Bailey, spannend weer hè :D.

@ All, nee niet Maandag testen....maar pas woensdag.
    Voel niet veel, alleen gerommel zoals altijd in m'n buik.
    En zeeeeeeeeeer pijnlijke boobs, al vanaf ei. Enige wat anders is, is dat ik er het ene uur helemaal geen last van heb en het andere uur enorm veel last :$. Met als pieken 's ochtends en 's avonds en 's nachts.....who knows...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @All: jeeeeeej net een afspraak gemaakt voor het startgesprek!
    In februari gaan we alles weer opstarten :D
    Zat helemaal te shaken na het telefoontje haha.
    En meteen weer gedachtes als help, kan ik dit wel, wil ik dit wel, gaat dit allemaal lukken??
    Grappig, want die gedachtes had ik ook allemaal toen we voor de eerste gingen haha.
    Heerlijk weer die zenuwen!

@Zonnestraal: klinkt goed!
    Ben benieuwd of je bij een 3-ling eerder klachten krijgt :p

@Bob: hoe is het met jou nu?
    Doet de rust je echt goed of is dat maar een beschermlaagje?

Liefs voor allemaal!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee morgen fm;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer wat super meid hihih.
    Grappig heh dat je weer even nerveus bent.
    Ik herken het zo hihi.
    Het kan ik het wel enz heb ik nu nog meer als bij de iui.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ons wondertje: haha ja zo grappig die zenuwen en gedachtes.
    Het maakt gewoon echt niet uit of het nu de eerste of de 2e is.
    Denk dat ik straks meer zenuwen heb, want ik heb nu verwachtingen natuurlijk.
    En dat had ik bij de eerste niet (of anders)
    Plus dat mn bmm echt megapijnlijk is rond mn eisprong, dus zie echt niet uit naar die klem!
    Ik vind het heerlijk om weer een datum te hebben om naartoe te leven.
    Heb deze ronde ook weer ovu testen gebruikt + getempt.
    Heerlijk!
    Op naar een 2e wondertje :D

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ohhhhhh wat spannend dreamer!!! WAUW!!! Sjeetje, wat zul jij (en je man) hyper zijn zeg nu....:D.

En tuuuuuuuuuuuurlijk kan je het!!! Dat weet ik zeker!! En wij hier op ZP slepen je er wel doorheen....;).

OW, spannend morgen. Ik denk echt wel dat ze gegroeid zijn. Voel je dat ze groeien?? Ik had heeeeeel veel last van 3 eitjes, 2 ook....zelfs 1 eitje voel ik ook duidelijk. (vooral als íe links zit...).
    Hoe laat morgen OW???

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahaha van 1 eitje heb ik last de afgelopen maanden nu niks.
    Dus afwachten;)

Dreamer super hihih.
    ja die verwachtingen, daardoor viel het me nu ook telkens rauw op mijn dak:(

Ik ben hier trouwens ff heel erg boos op onze bank.
    We hebben een hypotheek met variabele rente , gisteren en eergisteren stond hij 3% dus gezakt super!
    Nu krijgen we een brief en is het 3,96% wat is dat nu voor iets.
    Ik heb er zelf nog naar gekeken.
    En nu word het gewoon omhoog gehaald.
    Ben zo boos!
    Tussenpersoon zegt ja mail naar hun.
    Nou dank je wel voor je hulp!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    mona gefeliciteerd met de 1ste goeie echo!!! lekker genieten!!

bob fijn weekend en lekker van genieten!!! heb je wel nodig.

annaa ja het is inderdaad een gesmeer. maar hopelijk voor een goed doel!!!

ow succes morgen met de fm!! ben benieuwd hoe groot ze zijn.

dreamer wat apart lijkt het me weer een startgesprek. maar je hebt een datum staan en dat is zo!!!

all straks weer controle. maar ga ervan uit dat alles gewoon weer goed is. geen rare dingen gelukkig :)

iluna wordt tijd dat je gaat bevallen meid!!! kun je lekker genieten van jullie beebje!!!

12. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    hallo allemaal
    het is voor mij zeer lang geleden dat ik een bericht heb achter gelaten.er is dan ook veel gebeurt de laatste tijd.
    en sinds enkele weken heb ik steeds vaker het gevoel (waar doen we het voor).
    even een kleine update:alles na de handtekening:een afspraak bij de uroloog,een echo maken,bloedonderzoeken.nu blijkt dat vriend lief geen zaadleiders heeft,hij heeft ook maar 1 nier dus weer allerlei extra onderzoeken.
    nadat we div dingen hadden uitgezocht en ik via iemand van deze site veel gehoord had de stoute schoenen aangedaan en heb contact gezocht met DD.
    tot mijn verbazing konden we 2 weken later al komen komen voor een intake gesprek....mijn bloed afgestaan voor onderzoeken..ik ben helemaal ok (gelukkig).
    van de doktoren hebben we nu een accoord om voor een tese te gaan.we hebben nu nog 1 handtekening nodig van de arts wachten hier al 3 weken op.en dan het hele spulletje naar de verzekering voor goedkeuring.

pffff ik hoop dat het het allemaal waard is,soms denk ik van
    waarom heeft hij dit nou weer.
    heb ongelovelijke drift buien,snel op de kast te krijgen,en god....domme wat wordt ik gek van al die mensen met domme vragen............(.maar dat kent iedereen wel) TOCH????

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mona,
    Wat fijn dat alles goed was , geniet ervan meid.

@liev,
    Ook een goede echo , toppie !!
    Denk dat het 2 meisjes zijn :D

@iluna ,
    De beeb is slim, die weet dat het koud is buiten dus blijft lekker warm in je buikkie zitten hihi

@girl,
    Veel plezier bij de echo straks !

@ow,
    Spannend , ben benieuwd hoe de follikels gegroeid zijn.
    Vind je het zwaar , de hormonen en het prikken ?

@dreamer,
    Spannenddddd , fijn om weer een datum te hebben.
    Ik duim dat je snel zwanger bent van de 2e en dat de zwangerschap iets fijner verloopt dan de eerste keer. Knuffel !

@anna,
    Vies he die bollen ?? En het kan ook je ongi tegenhouden..
    Bahhhhh , maar als het helpt ! Dan heb je het ervoor over :D

@ sweet,
    Kun je het al een beetje beseffen ? En hoe voel je je ?

@ all,
    Hier nog geen ongi, denk vanavond of morgen..
    Pijn in mijn lies nog wel aanwezig maar minder dan gister..

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes raar van die pijn in je lies. anders toch even bellen??
    controle was allemaal goed. en onverwachts nog een echootje gehad :) was een assistente bij :D nou vind ik niet erg hoor haha.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weeeeeeeekend!

@kipjes jah vind t echt vies hihi. Merk ook wel na mate je verder bent in cyclus
    Ik het moeilijker vind om die bollen naar binnen te proppen.
    Nog steeds spannend voor je want nog geen menstruatie!

@all iemand nog leuke weekendplannen. Ja 1 weet ik er al.iluna gaat bijna.bevallen,maar wanneer :)
    Wij gaan niet veel doen. Vieren geen sinterklaas,gaan alleen uit eten met mijn ouders zondag.

Ik zie er ook niet uit.zie spierwit,wallen van hier tot tokio onder mijn ogen
    En krijg echt steeds meer pukkels,voornamelijk in nek,neus en kin
    Zal wel stress zijn door de iui's

Zo genoeg geklaagd weer hihi

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @girl wat leuk nog een echootje.schiet al echt op nu
    Hoeveel iui's had jij eigenlijk gehad voordat je overging
    Naar icsi

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mona; gefeliciteerd met je mooie echo! :D

Anaatje; ik "verloor" altijd het witte omhulseltje op de wc. Niks mis mee hoor. Wat je lichaam niet nodig heeft gooit ie er wel uit. Maar ik herken je angst.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer; ik krijg ook dikke enkels en kuiten, krijg mijn laarzen bijna niet meer dicht, gelukkig nu lekkere sneeuwboots voor de winter, dus dat komt wel goed. Verder giga brandendmaagzuur aanvallen, zeker als ik eerder chocola heb gegeten.. blehh..
    Spannend meid intake voor beebje #2! :D

Sweet; ik had dat ook wel. Is idd groeien van je BM en het verschuiven van je darmen... maar ik begrijp je gevoel. Knuf

Iluunnnnnaaaaa; en? en? en? :D ben zo benieuwd :D

Bob; thanks meid. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten.. Ik vind je ook een sterke vrouw. Echt respect voor jou en je mannetje.

Zonnestraal; ik duim voor je meis! :D *hcg*hcg*hcg*hcg*

OW; ben benieuwd morgen, hoop dat je kleine eitjes flink zijn bijgetrokken!!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Smurf: Hey meid, komen jullie niet in aanmerking voor pesa/mesa? Mijn vriend heeft ook geen zaadleiders namelijk. Bij pesa/mesa pakken ze de ontwikkelde zaadcellen, bij tese zijn dit wat jongere om het zo maar te zeggen. Geef de moed niet op meid, kijk naar mijn banner!
    Ik/wij zijn in die tijd ook vaak gefrustreerd, boos en verdrietig geweest. Maar na het vinden van 14 (!) rietjes zaad zijn we 3 mnd later begonnen met de eerste poging. Geef niet op hoor!! Veel succes meid!

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kipjes; je houd het wel spannend hoor! Ik blijf doorduimen!

Girl; altijd fijn een extra echo :D

Zo ik ben weer bij geloof ik :D Hier slapeloze nachten door onze kleine frutsel.. kan door dat gekriebel de slaap niet vatten. Pfff..
    hoop vanavond op betere bedrust.

Deel Deze Pagina