@kate; hier ook al slapeloze nachten door frummel, maar dan door krampjes en spanning bij mij hihi... @smurf; he meid! Wat fijn je hier weer te zien.. Wat konden jullie al snel terecht in dd zeg! Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan bij jullie, maar ik zat ook direct met pesa/mesa in plaats van tese. Precies wat kate zegt. Goh wel spannend he meid..? Weet nog precies hoe ik me voelde... Wat een k*tgevoel! Het zal met ups en downs zijn, maar volgens mij is er zeker hoop voor jullie!! Hou je ons een beetje op de hoogte..? Ben benieuwd hoe het verder gaat... @annaatje; ik ga 2 keer sinterklaas vieren en m'n zus en zwager vertellen dat we zwanger zijn. Leuk dus! Hoop dat jullie dat ook snel mogen doen... Eet ze in ieder geval! En ik hoop dat de pukkeltjes voor een goed doel zijn, waren ze bij mij wel @kipjes; ik blijf het vreemd vinden, die pijn in je lies... @ow; morgen weer fm? Spannend!!! Ik duim!!
@smurf; nog ff een vraagje; wat voor handtekening zijn jullie nodig dan? En wie moet die zetten? Artsen in dd kunnen dit normaal gesproken in no-time regelen. Even bellen en je hebt het binnen een paar dagen binnen. @all; nog ff vraagje voor iedereen waarbij tese succesvol was; is het invriezen van het weefsel vergoed door de verzekering? Kost ruim 500 euro en ze zijn niet van plan om te betalen. Dit valt niet onder de verzekerde zorg, ook niet als we het wel in nl hadden laten doen.. Raar toch..?? En oh ja, ze vergoeden bij ons ook maar 1750 euro van icsi, terwijl het 2300 kost. Shit! Vind echt idioot!
@ katek, Thanx meis , maar denk dat ik ongi word . Houd jullie wel op de hoogte ! @sweet, Leuk dat jullie het gaan vertellen !! Vreemd.. Misschien nogmaals indienen ? @ sinterklaas, Wij vieren het morgen voor m'n kleine nichtje. Met superveel kado's hahah
Mag ik even zeuren/stoom afblazen? ik kom maar even melden dat ik nog niet bevallen ben. ^^ En ik heb een gouden tip voor iedereen die zwanger is: vertel iedereen in je omgeving dat je twee weken later uitgerekend bent dan eigenlijk het geval is. Had ik dat maar gedaan *zucht* bedoel hier trouwens niet jullie, maar ineens maakt iedereen er een drama van dat ik al 3 dagen overtijd ben, dat het verschrikkelijk zou zijn als onze kleine met Sinterklaas geboren wordt en ga zo maar door. Ik wordt er niet echt relaxter van, ik wandel me helemaal suf, poets, beweeg, drink frambozenbladthee, heb nog wat andere middeltjes en ga zo maar door. Maar Ukkie denkt er anders over, heeft blijkbaar letterlijk én figuurlijk een dikkop. @ Dreamer, wat gaaf dat jullie al een afspraak hebben. Wow! @ smurf, heel herkenbaar. Raas maar lekker uit af en toe. En gaaf dat jullie al zo snel voor een afspraak terecht kunnen.Succes! Mijn duimen draaien nog volop voor de dames op het wachtbankje *duim*
@Iluna: haha iedere zwangere die de 40 weken red krijgt die irritante vragen en opmerkingen. Meis, je kan echt helemaal niks doen om de bevalling op te wekken. Je kleine komt wanneer hij P) er klaar voor is. Telefoon lekker uitzetten. En mensen van repliek dienen dat hij in ieder geval niet tot de kerst blijft zitten Ben benieuwd wanneer jullie kleine zich laat zien @Ons wonder: vervelend dat je je zo voelt door de meds. Hopen dat het het allemaal waard is meis! @Girl: lekker nog een echo! Fijn dat alles goed was. @Smurf: waarom geen PESA/MESA? Dat is toch de normale gang van zaken bij het ontbreken van de zaadleiders? Daar kan je in NL ook 'snel' voor terrecht en heb je een stuk minder 'gedoe' dan in DD wat betreft verzekeringen/vergoedingen. @Kipjes: heb je niet nogmaals getest? Ik blijf toch nog even doorduimen hoor! Veel plezier met de Sint! Ondanks dat mn zwangerschap echt loeizwaar was teken ik voor precies zo'n zelfde zwangerschap. Als ik weer net zo'n gezond en prachtig wondertje ervoor terugkrijg maakt het me helemaal niks uit. @Kate: ik had Uggs en mn man moest ze echt met moeite uittrekken hahaha. Kan je nagaan! En ik had het pas door na de zwangerschap, want toen schopte ik ze zo uit. Verklaarde meteen die verschrikkelijke lucht die uit mn laarzen kwam Leuk he die nachtelijke wakkere uurtjes haha. Voorbereiding op de nachtvoedingen! Ga je bv geven? @All: ik krijg elke keer de kriebels als ik aan de afspraak denk Heerlijk weer die zenuwen! Eindelijk weer toeleven naar een datum. Eindelijk starten voor een 2e wondertje. (kan me voorstellen dat sommige nu denken, eindelijk?? Maar ik wilde alweer voor een 2e gaan toen mn meisje pas 2 weken was. Maar dat mocht niet van de kliniek natuurlijk. Wanneer we gaan starten is ons meisje al 15 maanden, dus dan alweer 15 maanden gewacht) Liefs voor allemaal! En een fijne Sint voor degene die het (nog) gaan vieren
@ all, Ongi nu echt doorgebroken, dus echt einde poging 3 Flinke buikpijn dus ga lekker slapen. Truste meiden , knuffel voor allemaal xx
@ dreamer , Tjah, het zat eraan te komen maar de klap komt altijd pas echt als mijn menstruatie begint. Gelukkig hebben we nog 2 cryo's . Mochten die goed ontdooien en mijn eisprong op tijd is (vanwege de feestdagen) dan gaan we deze laatste 2 weer laten terugplaatsen. Ik heb er nog vertrouwen in , moet goedkomen
@ kipjes, sterkte!!! knuffel en duim voor je voor een mooie innesteling bij de volgende terugplaatsing!!! @ dreamer, kan me voorstellen dat je denkt eindelijk, 15 maanden is ook best lang! @ iluna, ik kan me voorstellen dat het voor jezelf al moeilijk is, je bent zo nieuwsgierig naar je kindje, en dan ook nog je omgeving die blijft vragen.. het kindje komt wanneer het komt, zal zich niet laten haasten! heel veel succes met deze allerlaatste loodjes!
@kipjes ik vind het zo knap van je hoe goed je ermee omgaat. mm is echt geduld hebben en wachten wachten op ons wonder Maar ooit kipjes hebben wij ook een beebje! Dikke knuffel
kipjes hele dikke knuffel!!!! jullie wondertje komt er zeker hoor!! ow succes vandaag bij fm. annaa ik heb 6 iui's gehad en toen ivf. mijn verzekering vergoede niet meer dan 6 iui's maargoed had ook geen vertrouwen meer in iui. vanmiddag nog werken en dan aftellen met de laatste daagjes werken. heerlijk ff geen verplichte dingen!! kan alles nog wel volhouden maar verlang ook wel naar me verlof.
@girl wat lekker bijna verlof. Heb ik ook wel zin in. Heerlijk uitslape,relaxen,beetje lezen,theeleuten Mijn man is werken vandaag. Ik zit heerlijk in pyamaa op de bank filmpie te kijken. Daar is het wel weer voor. Net van ouders lekker veel chocolade gehad,ook al doen we niet aan sinterklaas.jammmmmieeee
annaa heerlijk rustig aan doen dus!!! het weer is er wel naar jah. nou echt uitslapen zit er niet in hoor. moet er of vroeg uit om naar wc te gaan of s'nachts en dan ben ik maar iets later wakker. maar heb nog een drukke maand tegemoet. bruiloft van me broer en dan allemaal verjaardagen en dan heb je de feestdagen allemaal er nog bij. maar de rest van de dagen lekker weinig doen.
@annaatje; heerlijk rustig dagje! Geniet er lekker van meid! @girl; oh aftellen, wat heerlijk! 't Gaat ook erg snel allemaal he..Werk ze vanmiddag! @ow;succes bij de fm!! Of heb je 'm al gehad? Ben benieuwd! @kipjes; hele dikke knuffel meid!! @all; hier op en top zwanger... 's ochtends mega beroerd als ik niks eet, maar eten smaakt me eigenlijk ook niet. Ik ben de hele ochtend bezig met hapje voor hapje van alles naar binnen te werken en dan knapt het na een paar uur weer op. Blegh! Maar ook wel fijn, want ik ben echt zwanger hihi... Zus gisteren verteld dat we zwanger zijn. Had een babyshirtje gegeven met de tekst; 50% papa + 50% mama = 100% ikke. Zus; maar ik ben toch niet zwanger..?? Nee maar ik wel! Janken natuurlijk hihi.. Zo leuk! Vanaaf weer sinterklaas vieren.
Kipjes hele dikke knuffel meid. Bah ik vind het zo vreselijk oneerlijk Annaatje hoe voel jij je meid? Sweet lilly hihih op en top zwanger dus hihi. Vast wel goed voor je eigen gevoel Hier vanmorgen fm gehad 6 grote follikels en nog wat kleinere. Ze verwachtte dat ik morgen waarschijnlijk nog eens terugmoest voor bloedprikken en dan waarschijnlijk dinsdag pu. brrrr spannend ben nu aan het wachten op het telefoontje.
*inbraak* Oh ons wondertje hoe spannend! Ik duim heel hard voor je! En heel fijn dat je je nu geen zorgen moet maken over overstimulatie! Laat je iets weten? Verder ook heel veel succes voor iedereen uit dit hoekje! *uitbraak*
Doe ik lieverd. Ben nog steeds aan het wachten. Hadden het vandaag nog over je , mijn man en ik. Hoeveel follikels had jij toen? xxxx